اپلیکیشن توانا کارت | کارت اعتباری فرهنگیان

کارت اعتباری فرهنگیان یا همان توانا کارت فرهنگیان، خدمتی است که به فرهنگیان عزیز کشور ارائه می شود. در این مقاله قصد داریم به سوالات مختلف در خصوص ثبت نام توانا کارت فرهنگیان، دریافت توانا کارت، اپلیکیشن توانا کارت فرهنگیان، شرایط دریافت، سامانه پرداخت توانا کارت و… صحبت کنیم.

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن توانا کارت | کارت اعتباری فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

توانا کارت در واقع کارت اعتباری است که مخصوص به فرهنگیان صادر شده و امکان دریافت خدماتی را برای آنها فراهم می کند. در ادامه جزئیات بیشتری را در این خصوص بررسی کرده ایم.

برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره ثبت نام توانا کارت فرهنگیان، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین خوشحال می شویم در پایان نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی

کارت اعتباری فرهنگیان


توانا کارت فرهنگیان

اولین سوالی که در خصوص توانا کارت فرهنگیان باید به آن پاسخ بدهیم، این است که توانا کارت چیست؟

توانا کارت در حقیقت کارتی اعتباری است که برای فرهنگیان عزیزی که دارای شرایط دریافت آن باشند، صادر می شود و با استفاده از آن می توانند در فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت tavanacard.com، تا سقف 30 میلیون تومان به صورت اقساطی با بهره ی 18 درصد خرید کنند.

اقساط خریدی که با کارت اعتباری فرهنگیان، انجام شده است، از حقوق دارنده ی کارت به صورت ماهانه کسر می شود. جالب است بدانید که برای دریافت توانا کارت نیازی به ضامن و سند و سایر تشریفات شناخته شده ی دیگر نیست.

خدمات دریافتی از طریق توانا کارت، معمولا همان خرید از فروشگاه های طرف قرار داد است. اما ممکن است آموزش و پرورش استان شما، در این خصوص تصمیمات متفاوتی را اتخاذ کرده و از طریق کارت توانا فرهنگیان خدمات دیگری را به شما ارائه کند که البته احتمال این موضوع، کم است.

برای ثبت نام  کارت خرید فرهنگیان (توانا کارت)، لازم است به سامانه پرداخت توانا کارت یا سامانه ثبت نام کارت اعتباری فرهنگیان، مراجعه کنید.

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان

ابتدا با ورود در سامانه my.medu.ir و از قسمت توانا کارت(رفاهی) اقدام به ثبت نام نموده و در گام آخر نسبت به معرفی ضامن که می بایست حتماً از منطقه محل اشتغال متقاضی باشد ، اقدام نمایید. سپس ضامن معرفی شده می بایست به سامانه https://my.medu.ir مراجعه و از قسمت تایید یا رد ضمانت اقدام به بررسی و تایید درخواست شما نماید و در گام آخر مالی منطقه پس از بررسی های لازم  اقدام به تایید درخواست متقاضیان منطقه نماید و ۴۸ ساعت پس از آن امکان بهره برداری از خدمات برای متقاضی وجود خواهد داشت.

متقاضیان دریافت توانا کارت، باید ثبت نام خود را در سامانه ثبت نام کارت اعتباری فرهنگیان، انجام دهند. برای انجام اینکار ابتدا لازم است شرایط ثبت نام توانا کارت فرهنگیان tavanacard.com، را داشته باشید. در این قسمت به بررسی شرایط دریافت توانا کارت آموزش و پرورش که در سامانه توانا کارت ذکر شده است؛ پرداخته ایم :

  • نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی در سیستم بانکی
  • رعایت سقف کارت اعتباری ( هر فرد در کل بانک های کشور نمی تواند بیش از 500 میلیون ریال کارت اعتباری دریافت نماید )
  • قدرت باز پرداخت اقساط ( قسط تسهیلات نبایستی بیش از یک سوم خالص دریافتی باشد )
  • داشتن حساب فعال در بانک عامل با موجودی حداقل 500.000 ریال جهت هزینه های استعلامات بعلاوه یک درصد مبلغ تسهیلات درخواستی جهت کارمزد صدور کارت اعتباری .
  • مبلغ تسهیلات خرید حداکثر 300 میلیون ریال با سود 18 درصد و بدون مسدودی حساب می باشد.

اپلیکیشن توانا کارت

نحوه دریافت اپلیکیشن توانا کارت فرهنگیان سوال بسیاری از متقاضیان است که در این قسمت به بررسی آن می پردازیم.

در واقع اپلیکشن توانا کارت آموزش و پرورش، طراحی شده است و دارندگان توانا کارت (کارت اعتباری توانا)، می توانند از طریق لینک دانلود مستقیم به توانا کارت دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است که در صورت راه اندازی برنامه ios توانا کارت، ما در این مقاله جزئیات استفاده از آن و همچنین لینک دانلود برنامه توانا کارت را قرار خواهیم داد.

سامانه موبایل توانا کارت، با هدف دسترسی سریع و آسان دارندگان توانا کارت به حساب کاربری خود به منظور بهره‌مندی از خدمات آنلاین برای فرهنگیان محترم توسط زیرساخت پرداخت اعتباری ثمین راه‌اندازی گردیده است. ویژگی‌های این برنامه عبارتند از:

✔ خرید بدون کارت و پول نقد (خریداقساطی،اعتباری، بن ریالی)

✔ اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص آخرین وضعیت حساب‌ها

✔ قابلیت دریافت موجودی حساب کارت (اقساطی،اعتباری، بن ریالی)

✔ قابلیت دریافت ریز تراکنش‌های ثبت شده

✔ نمایش اطلاعات فروشگاه های طرف قرارداد

tavanacard.com اپلیکیشن توانا کارت

فرهنگی گرامی؛معلم عزیز
جهت اطلاع از آخرین اخبار تواناکارت و آشنایی با فروشگاه‌های طرف قرارداد و دیدن محتواهای آموزشی بیشتر میتوانید به سایت تواناکارت و یا صفحه توانا در فضای مجازی و یا کانال های تواناکارت در پیام رسان ها مراجعه نمایید.

سایت تواناکارت 👇
Tavanacard.com
کانال توانا در شاد👇
Shad.ir/tavanacard

درسایر شبکه های اجتماعی نیز با جستجو tavanacard ما رو دنبال کنید.

ثبت نام توانا کارت 👇
(پنجره واحدخدمات آموزش وپرورش ) My.medu.ir

مزایای توانا کارت فرهنگیان

از جمله مزایای کارت اعتباری توانا یا همان توانا کارت فرهنگیان tavanacard.com، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان خرید اعتباری کالا و خدمات با تقسیط بلند مدت بدون نیاز به چک و ضامن یا بلوکه شدن پول در بانک، و پرداخت آن از محل حقوق و مزایای ماهیانه با کارت توانا فرهنگیان
  2. تخصیص هدفمند و یکپارچه بن‌ های مناسبتی یا طرح‌ های توزیع کالا و خدمات (بن پوشاک، بن سفر، و …)
  3.  امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی با کارت توانا فرهنگیان

 ثبت‌ نام توانا کارت فرهنگیان (کارت اعتباری توانا) در پنجره واحد آموزش و پرورش آغاز شد.

هم اکنون این امکان برای فرهنگیان فراهم شده است.

به این ترتیب فرهنگیان محترم می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir ، بخش خدمات رفاهی، نسبت به ثبت درخواست، و دریافت کارت مجازی توانا از طریق آیکن «توانا» اقدام نمایند.

ثبت نام توانا کارت برای فرهنگیان از طریق سایت مای مدیو انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.ir

فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت فرهنگیان

تعداد فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت فرهنگیان حدودا به 74 مورد می رسد که این تعدا در سراسر کشور، مشغول به فعالیت هستند. دارندگان محترم تواناکارت فرهنگیان، می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها، نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایند. درجدول زیر، لیست تعدادی از فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت، که در استان تهران مشغول به فعالیت هستند آورده شده است:

فروشگاه های طرف قرارداد توانا کارت فرهنگیان
ردیف نام فروشگاه های طرف قرارداد توانا کارت
شهر آدرس فروشگاه طرف قرار داد توانا کارت فرهنگیان
شماره تماس
1 فروشگاه اینترنتی اتما تهران انقلاب-فلسطین جنوبی-نبش شهدای ژاندارمری-پلاک3 02154608000
2 اتما مارکت تهران انقلاب-فلسطین جنوبی-نبش شهدای ژاندارمری-پلاک3 02154608000
3 تهران مرکزی غرفه لاستیک تهران فیاض بخش 33950703
4 چند منظوره گلدن 8 تهران کیلومتر 6 جاده مخصوص کرج جنب پرشیا خودرو 02154608000
5 شعبه تهران مرکزی غرفه بلورجات و لوازم آشپزخانه تهران خیابان 30 متری نیرو هوایی جنب کوچه جوانفکر پلاک 549 واحد 3 02166759785
 6 فرش فرهی شعبه صومعه سرا  گیلان خیابان طالقانی-روبروی اتش نشانی 44323168
 7 فرش فرهی شعبه چالوس مازندران  خیابان 17 شهریور-روبروی مخابرات  52226540
 8 چند منظوره طنین بهار البرز البرز خیابان مظاهری کوچه شهید اوجانی خیابان فاطمیه پلاک 45 ط همکف 02632404428
 9 فروغ مهر سفر یاران پارس خراسان رضوی سه راه آب و برق خیابان 7 تیر شرکت تهعاونی مصرف فرهنگیان ط منفی یک 05138922878 

برای دریافت لیست سایر فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت در تهران و سایر استان ها، روی لینک زیر، کلیک کنید. لیست فروشگاه های طرف قرار داد کارت اعتباری فرهنگیان، در سایت توانا کارت قابل مشاهده است.

برای مشاهده سایر فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت فرهنگیان

اینجا کلیک کنید.

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان my.medu.ir

ثبت نام توانا کارت فرهنگیان (کارت اعتباری توانا) پیش تر، از طریق سامانه اتما به نشانی etmacard.ir صورت می گرفت. ولی هم اکنون صفحه ثبت نام کارت اعباری فرهنگیان ، در این سامانه غیر فعال شده است. سامانه ثبت نام کارت اعتباری فرهنگیان، درحال حاضر، my.medu.ir می باشد. فرهنگیان محترم می‌ توانند برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان my.medu.ir باید پس از مراجعه به درگاه my.medu.ir ، بخش خدمات رفاهی، نسبت به ثبت درخواست، و دریافت کارت مجازی توانا از طریق آیکن «توانا» اقدام نمایند.

شما با ورود به سامانه توانا کارت ، و ارائه مدارک لازم می توانید ثبت نام کارت خرید فرهنگیان، را تکمیل کرده و توانا کارت را دریافت نمایید.

بنابراین ثبت نام توانا کارت برای فرهنگیان در سامانه مای مدیو و با استفاده از مدارک لازم انجام خواهد شد.

خرید طلا با توانا کارت فرهنگیان

امکان خرید اقساطی طلا ویژه فرهنگیان در توانا کارت یکی از بزرگترین خدمات توانا کارت امکان خرید اقساطی طلا فرهنگیان و همچنین خرید اعتباری طلا برای فرهنگیان است.

فروشگاه‌هایی مثل ساعتچی، کیا گالری، آذرخش و هماتیت گلد در این اپلیکیشن فعال هستند و شما می‌توانید خیلی راحت هر سبک طلا  یا زیورآلاتی را که دوست دارید به صورت اقساطی یا اعتباری از آنها تهیه کنید.

معمولا به علت نوسان بازار طلا، کمتر فروشنده‌ای حاضر است که طلا را به صورت اقساطی و یا حتی اعتباری به فروش برساند اما از آنجایی که با توانا هر کاری ممکن است، مشا می‌توانید به راحتی طلا بخرید.

خرید اقساطی طلا فرهنگیان یک پبشنهاد بسیار ویژه و جذاب است که تنها با توانا کارت قابل اجرا است. بنابراین شما می‌توانید بدون دردسرهای مرسوم در خرید اقساطی، از فروشگاه‌های طرف قرارداد توانا کارت خرید و اقساط آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

پرداخت اقساط نیز به صورت کسر از حقوق انجام می‌شود که شرایط پرداخت را بیش از پیش آسان کرده است. شما نیازی به یادآوری پرداخت اقساط و همچنین مراجعه به بانک ندارید و خیلی راحت می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی و اقساط خود را پرداخت کنید.


در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص سامانه ثبت نام کارت اعتباری فرهنگیان (توانا کارت) و یا اپلیکیشن توانا فرهنگیان دارید، می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ تمامی سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، بدست آورید.

در صورتی که سوالی در خصوص اپلیکیشن توانا کارت  یا سامانه پرداخت توانا کارت دارید، کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاور گروپ، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، پاسخگوی سوالات شما هستند.

لینک دانلود اپلیکیشن توانا کارت فرهنگیان

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن توانا کارت

دانلود برنامه توانا کارت فرهنگیان از بازار

نسخه وب اپلیکیشن توانا کارت

اپلیکیشن ios توانا کارت فرهنگیان

(به محض راه اندازی اپلیکیشن ios توانا کارت فرهنگیان، لینک بالا فعال می شود.)

لینک دانلود اپلیکیشن توانا کارت فرهنگیان

پشتیبانی توانا کارت فرهنگیان

به پشتیبانی توانا کارت فرهنگیان نیاز دارید؟


در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول توانا کارت فرهنگیان

✔️ توانا کارت چیست؟

توانا کارت فرهنگیان در حقیقت کارتی اعتباری است که برای فرهنگیان عزیزی که دارای شرایط دریافت آن باشند، صادر می شود و با استفاده از آن می توانند در فروشگاه های طرف قرار داد توانا کارت، تا سقف 30 میلیون تومان به صورت اقساطی با بهره ی 18 درصد خرید کنند.

✔️ نحوه دریافت توانا کارت فرهنگیان، به چه صورت است؟

فرهنگیان عزیز از طریق ثبت نام اینترنتی در سامانه توانا کارت، یا همان سامانه ثبت نام کارت اعتباری فرهنگیان، می توانند توانا کارت خود را دریافت کنند.

✔️ سامانه توانا کارت کدام است؟

در مقاله اطلاعات کافی در خصوص سامانه توانا کارت فرهنگیان، برای شما عزیزان قرار داده ایم. می توانید مطالعه کنید.

✔️ چگونه می توانم اپلیکیشن توانا کارت فرهنگیان را دریافت کنم؟

در مقاله در خصوص دانلود برنامه توانا کارت، توضیحاتی را ارائه داده ایم، می توانید مطالعه فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اپلیکیشن توانا کارت | کارت اعتباری فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی