نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش اصفهان قابل مشاهده می باشد. کلیه دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اصفهان شرکت کرده اند برای مشاهده نتایج آزمون و دریافت کارنامه خود باید با به همراه داشتن اطلاعات لازم به سایت سنجش اصفهان مراجعه نموده و کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. متقاضیان در صورت اعتراض نیز می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض در سایت سنجش اصفهان اقدام نمایند.

نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند، برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان باید به سایت http://sanjesh.isfedu.ir/ مراجعه نمایند و کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. داوطلبان پس از دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود آگاهی یابند.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان به منظور انجام فرآیند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی، باید به تفکیک مدارس (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره داوطلبی، كد ملی، نام مدرسه دوره اول متوسطه محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم متوسطه یا هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل كتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم، نمره آزمون و نمره تراز شده كل و سهمیه دانش آموزان ) تهیه و پس از تأیید اداره كل آموزش و پرورش استان، جهت ارائه به مدیران مدارس، به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه یا ناحیه تحویل گردد.

برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی اصفهان در آزمون ورودی نمونه دولتی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400 در طی اطلاعیه ای از سایت سنجش اصفهان منتشر می شود. آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های نمونه دولتی در روز جمعه 15 مردادماه 1400 برگزار  شد. نتایج آزمون نمونه دولتی استان اصفهان منتشر شده است و داوطلبان با ورود به سامانه اعلام نتایج sanjesh.isfedu.ir می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

داوطلبان برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان باید به نشانی sanjesh.isfedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج کدملی خود نتایج آزمون را دریافت نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی اصفهان از طریق کدملی دانش آموز امکانپذیر است. در صورت هرگونه خطا برای ورود به سامانه اعلام نتایج می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان در ادامه بیان شده است. داوطلبان پس از مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان لازم است برای دریافت کارنامه خود مراحل زیر را انجام دهند:

  • پس از ورود به سامانه sanjesh.isfedu.ir کدملی دانش آموز را در قسمت مشخص شده درج نموده و بر روی گزینه “ورود جهت مشاهده نتایج آزمون” کلیک نمایید:

دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

برای مشاهده کارنامه نمونه دولتی اصفهان بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش استان اصفهان به نشانی sanjesh.isfedu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. ثبت درخواست اعتراض و تجدید نظر منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.isfedu.ir امکانپذیر است. لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

داوطلبان برای ثبت درخواست اعتراض حداکثر تا روز دوشنبه 1400/05/25 فرصت دارند.

برای ثبت درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان در ابتدا به سایت سنجش اصفهان مراجعه نموده و سپس کدملی خود را در قسمت مربوطه درج نمایید و پس از ورود به سامانه درخواست خود را ثبت نمایید.


ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان از طریق کدملی امکانپذیر است. داوطلبان پس از دریافت کارنامه و مشاهده نتایج نمونه دولتی اصفهان در صورت اعتراض می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی اصفهان می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نشانی سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی اصفهان چیست؟

آدرس سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان  sanjesh.isfedu.ir می باشد.

تا چه زمانی برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 فرصت داریم؟

داوطلبان برای ثبت درخواست اعتراض حداکثر تا روز دوشنبه 1400/05/25 فرصت دارند.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی اصفهان از طریق کدملی دانش آموز امکانپذیر است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی