سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس نمونه دولتی، دارای امکانات آموزشی فوق العاده، اساتید منتخب و مجرب است و نسبت به مدارس غیر انتقاعی منطقه، شهریه و هزینه های کمتری برای والدین دارد. که داوطلبان مدارس نمونه دولتی به چند دسته تقسیم می شوند که بعضی از این داوطلبان فرزندان شاهد، داوطلبان روستایی، دو یا چند قلوها و داوطلبان شهری هستند که هرکدام سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را به همراه دارد.

برای اطلاع از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی و سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی و سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی با ما همراه باشید.

سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شامل سهمیه‌های فرزندان شهید و جانباز، سهیمه روستایی ۳۰ درصد می باشد که ۲۰ درصد از ظرفیت هر مدرسه نمونه دولتی به دانش آموزان با سهمیه روستایی اختصاص دارد و ۱۰ درصد از ظرفیت مدارس نمونه دولتی به فرزندان شاهد تعلق میگیرد که نمونه های سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مانند: سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی، سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی و سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی میباشند که برای کسب اطلاعات بیشتر از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، نحوه برخورداری و استفاده از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به ادامه مطالب رجوع شود .

برای اطلاع از تاثیر قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در کنکور میتوان اینگونه گفت که تنها تاثیر مدارس نمونه دولتی درکنکور، زمانیست که دانش آموز برای ورود به جلسه کنکور، از دانش بالایی برخوارد میباشد، چون این مدارس از سطح علمی بالایی برخوردار هستند و دانش آموزان نمونه دولتی برای کنکور از تمرین و تست های بیشتری برخوردارند درنتیجه سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در کنکور وجود ندارد.

سهمیه مدارس نمونه دولتی در کنکور سراسری، تاثیری در سهمیه قبولی دانش آموزان در دانشگاه ندارد.

سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی

یکی از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی شامل سهمیه‌ی فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر میباشند. شرایط سنجش دانش آموزان با هر کدام از این سهمیه‌ها متفاوت است که در جدول برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

لازم به ذکر است که سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی ۱۰ درصد از ظرفیت مدارس نمونه دولتی را با توجه به اولویت بندی فرزندان شاهد به خود اختصاص داده اند.

درجدول زیر سهمیه شاهد در نمونه دولتی که از جمله موارد سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی میباشد که باتوجه به اولویت بندی فرزندان شاهد با دقت مطاله فرمایید و داوطلبانی که از سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی استفاده می کنند توجه داشته باشند به شرط کسب حداقل ۷۰ درصد نمره کل آخرین فرد پذیرفته شده در رشته و مدرسه مورد تقاضای خود پذیرش می شوند و از سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی که یکی از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی میباشد، میتوانند استفاده کنند .

سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی با توجه به اولویت بندی فرزندان شاهد
  سهمیه فرزندان جانبازان ۵۰ درصد به بالا مدارس نمونه دولتی
سهمیه فرزندان جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد مدارس نمونه دولتی
سهمیه آزادگان با بیش از ۶ ماه اسارت مدارس نمونه دولتی
سهمیه فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد مدارس نمونه دولتی
سهمیه آزادگان با کمتر از ۶ ماه سابقه اسارت مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان عزیز توجه فرمایید که برای برخورداری از سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی با توجه به اولویت بندی فرزندان شاهد باید احراز سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خود را به اشتراک بگذارید که در صورت عدم احراز سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز مطابق ضوابط قبولی در آزمون لغو و بی اثر خواهد شد.

سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی moshavergroup.com

سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی

چند درصد از ظرفیت پذیرش سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به دانش آموزان با سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی اختصاص دارد؟ بعداز معرفی سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی به توضیح سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی رسیدیم که سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی ۲۰  درصد از ظرفیت هر مدرسه نمونه دولتی به دانش آموزان با سهمیه روستایی اختصاص دارد. که برای برخورداری از سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی باید دانش آموز حداقل ۲ سال متوسطه اول یعنی مقاطع تحصیلی هشتم و نهم خود را در مدارس روستایی بوده باشند، پس در نتیجه دانش آموزانی که دارای این شرایط باشند می توانند از سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی که یکی دیگر از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استفاده نمایند.

داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با سهمیه روستایی نمونه دولتی، برای قبولی لازم است که موفق به کسب ۵۰ درصد نمره تراز آخرین نفر قبول شده در رشته و مدرسه مورد نظر خود شوند.

سهمیه فرهنگیان در نمونه دولتی، جزیی از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نمیباشد.

سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی

اخرین نمونه از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به نام سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی میباشد که اگر یکی از همزادهای (همجنس، غیر همجنس) موفق به قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شود، برای برخورداری از سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی، همزاد دیگر با کسب حداقل ۷۰ درصد نمره تراز شده آزمون آخرین فرد پذیرفته شده، مجاز به تحصیل می شود و میتواند از سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی استفاده نماید.

سهمیه شهری 

داوطلبانی که هیچ کدام از سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی گفته شده در مطلب فوق را ندارند، در واقع دارای سهمیه شهری هستند که بیشترین تعداد شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در گروه سهیمه شهری قرار دارد.

بنابراین دانش آموزانی که دارای هیچ کدام از سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی، سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی و سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی نیستند، دارای سهمیه‌ی شهری هستند، که ۷۰ درصد از ظرفیت مدارس نمونه دولتی به داوطلبان با سهمیه شهری اختصاص دارد.


 مشاور گروپ در این مقاله به توضیح سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پرداخته است. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای برخورداری از سهمیه شاهد در نمونه دولتی اقدام نمایید.

اگر سوالی در رابطه با سهمیه دو یا چندقلوها مدارس نمونه دولتی یا سهمیه روستایی مدارس نمونه دولتی ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان  در بابت موضوع سهمیه فرهنگیان در نمونه دولتی مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان، هزینه وکسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.


سولات متداول

سهمیه فرهنگیان برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چند درصد است؟
 

هیچ سهمیه ای برای فرهنگیان وجود ندارد.

سهمیه دانش آموزان روستایی مدارس نمونه دولتی چقدر است؟

۲۰ درصد از ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان روستایی است که جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سهمیه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    سلام ببخشید من در زمان ثبت نام نمونه دولتی فراموش کردم سهمیه روستایی انتخاب کنم . نتایج ک آمده قبول نشدم آیا میتوانم اعتراض بزنم برای سهمیه روستایی؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی