سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

سایت LMS دانشگاه زابل به منظور ارائه خدمات آموزشی آنلاین برای دانشجویان دانشگاه زابل راه اندازی شده است. با ورود به این سامانه lms.uoz.ac.ir می توانید در کلاس های آنلاین و آزمون های غیر حضوری دانشگاه زابل شرکت کنید.

سایت lms دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت lms دانشگاه زابل به آدرس lms.uoz.ac.ir  نیز همانند سایر دانشگاه ها سامانه ای را راه اندازی کرده است تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند از امکانات این دانشگاه به راحتی استفاده کنند. برگزاری کلاس های آنلاین، ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و اساتید از اهداف مهم این سامانه محسوب می شوند. این سامانه یکی از سامانه های دانشگاهی است که علاوه بر برگزاری کلاس های آنلاین اقدام به برگزاری کلاس های آفلاین نیز کرده است.

سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

دانشجویان دانشگاه زابل می توانند با مراجعه به سایت lms دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir از امکانات این سایت استفاده کنند. از امکانات این سایت می توان به شرکت در کلاس های مجازی و آزمون های غیر حضوری دانشگاه زابل اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دانشگاه فقط مخصوص دانشجویان و اساتید دانشگاه زابل است و دانشجویان دیگر دانشگاه ها نمی توانند وارد این سامانه شوند.

سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir این امکان را برای دانشجویان دانشگاه زابل فراهم کرده است که بتوانند در کلاس های آنلاین و آفلاین شرکت کنند. همچنین ارسال و دریافت تکالیف از دیگر امکانات این سایت محسوب می شود. برگزاری آزمون های آنلاین دانشگاه زابل هم از این طریق انجام می شود.

ورود به سایت LMS دانشگاه زابل

سامانه هایی مانند سامانه آموزشی گلستان، اتوماسیون اداری، سامانه پرداخت آلاین، پورتال دانشجویی صندوق رفاه جزو زیر مجموعه های سایت LMS دانشگاه زابل محسوب می شوند. با ورود به سامانه LMS دانشگاه زابل می توانید از خدماتی که در این سایت برای دانشجویان و اساتید فراهم شده است استفاده کنید. از بخش هایی که می توان در این سایت مشاهده کرد می توان به بخش ریاست، بخش معاونت ها، بخش دانشکده ها، مراکز پژوهشی، سامانه ها و بخش درباره دانشگاه اشاره کرد.

برای ورود به سایت LMS دانشگاه زابل کافی است آدرس lms.uoz.ac.ir را در مرورگر وارد کنید و وارد صفحه اصلی سایت شوید. سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان وارد پروفایل شخصی تان در سامانه ال ام اس دانشگاه زابل شوید.

با ورود به این سایت دیگر نیاز نیست برای انجام اموری مانند ارتباط با ریاست دانشگاه، معاونت دانشگاه، اداره روابط عمومی و تمامی دانشکده های دانشگاه زابل در دانشگاه حضور داشته باشید. بلکه می توانید از طریق شماره تلفن هایی که در سایت آورده شده است، آدرس ایمیل یا فکس با این بخش ها ارتباط برقرار کنید.

نحوه ورود به کلاس در سایت LMS دانشگاه زابل

برای اینکه بتوانید در کلاس های مجازی آنلاین و آفلاین دانشگاه زابل شرکت کنید، ابتدا آدرس سایت LMS دانشگاه زابل (lms.uoz.ac.ir) را در مرورگر وارد کنید و وارد صفحه اصلی سایت شوید.

وقتی وارد صفحه اصلی سامانه ال ام اس دانشگاه زابل شدید، کادر دسترسی به سامانه را مشاهده خواهید کرد که از این طریق می توانید وارد سایت شوید. در این قسمت باید نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و وورد به سایت را کلیک کنید.

ورود به سایت lms دانشگاه زابل

سپس به طور مستقیم وارد پنل کاربری تان خواهید شد و می توانید با کلیک بر روی گزینه «کلاس های من» کلاس های تان را مشاهده کنید. در این مرحله روی نام کلاس تان کلیک کنید تا به طور مستقیم به لینک کلاس تان در سایت LMS دانشگاه زابل هدایت شوید.

نحوه شرکت در آزمون ها در سایت LMS دانشگاه زابل

دانشجویان دانشگاه زابل که قصد شرکت در آزمون های مختلف در سایت LMS دانشگاه زابل را دارند باید وارد صفحه اصلی این سایت به آدرس lms.uoz.ac.ir شوند که در ادامه مقاله همه مراحل آن را به طور کامل توضیح می دهیم.

  1. وقتی وارد صفحه اصلی سایت LMS دانشگاه زابل شدید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و گزینه ورود به سایت را کلیک کنید.
  2. وقتی وارد پروفایل کاربری تان شدید، در سمت راست روی گزینه «درس های من» کلکیک کنید. نام درس مورد نظر را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  3. در این مرحله برای وارد شدن به بخش آزمون اینترنتی روی گزینه «آزمون اینترنتی» کلیک کنید تا نام آزمون و ساعت برگزاری آزمون را مشاهده کنید. همچنین ساعت باز و بسته شدن لینک مربوط به شرکت در آزمون را نیز می توانید در این بخش مشاهده کنید. اگر می خواهید در آزمون شرکت کنید، روی گزینه «شرکت در آزمون» کلیک کنید.

شرکت در آزمون سایت زابل

نکته قابل توجه برای شرکت در آزمون ها این است که قبل از اینکه گزینه «شرکت در آزمون» را کلیک کنید، باید آمادگی لازم را داشته باشید چون با شرکت در آزمون، زمان محدودی خواهید داشت.

ثبت نام غیر حضوری در سایت LMS دانشگاه زابل

ثبت نام غیر حضوری در سایت دانشگاه زابل

یکی از امکاناتی که سایت LMS دانشگاه زابل برای پذیرفته شدگان این دانشگاه فراهم کرده است، ثبت نام غیر حضوری پس از قبولی در آزمون کنکور سراسری است. برای این کار باید ابتدا اطلاعیه مربوط به ثبت نام غیر حضوری برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را مطالعه کنید. سپس در زمان اعلام شده طبق اطلاعیه دانشگاه باید به سایت جامع دانشگاهی گلستان golestan.uoz.ac.ir مراجعه کنید. برای وارد شدن به این سایت باید کد داوطلبی و رمز عبورتان که در اغلب موارد همان کد ملی است را وارد کنید، سپس گزینه ورود به سایت را کلیک کنید.

سپس وارد بخش ثبت نام شوید و مدارک خود را بارگذاری کنید. دانشجویان پسر که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم هستند، باید آن را اسکن کنند و در بخش ارسال مدارک آن را بازگذاری کنند. دانشجویان پسری که هنوز دارای کارت پایان خدمت نیستند باید برای دریافت برگ درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.

برخی از مدارک دیگر که باید تمامی دانشجویان برای ثبت نام غیر حضوری در سایت LMS دانشگاه زابل بارگذاری کنند عبارتند از:

  • اسکن عکس و گواهی مدرک دوره دیپلم متوسطه
  • ریز نمرات آخرین مدرک تحصیلی
  • اسکن آخرین مدارک تحصیلی
  • اسکن ریز نمرات دیپلم متوسطه
  • و غیره…

وقتی مدارک را بارگذاری کردید، وارد سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی شوید. وقتی مدارک تایید شدند باید وارد سامانه گلستان شوید و این مدارک را در این سامانه وارد کنید. در انتهای این مراحل باید اصل مدارک تحصیلی را هم از طریق این سامانه ارسال کنید.

مراحل ثبت نام غیر حضوری در دانشگاه زابل به صورت زیر است:

  1. ابتدا آدرس سایت جامع دانشگاهی گلستان زبال به آدرس uoz.ac.ir وارد شوید.
  2. سپس گزینه «ورود به سیستم» را کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. در مرحله بعدی، کد داوطلبی تان را به عنوان نام کاربری و کد ملی تان را به عنوان رمز عبور وارد کنید و گزینه ورود را وارد کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.
  3. سپس با وارد به این صفحه با دو گزینه رو به رو خواهید شد که عبارتند از گزینه «پذیرش غیر حضوری» و «پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود» که با توجه به شرایط تان یکی از گزینه ها را باید انتخاب کنید.

سپس به صفحه تکمیل اطلاعات خواسته شده هدایت خواهید شد که در این مرحله باید اطلاعات خواسته شده را کامل کنید. برای آپلود عکس باید اسکن عکس تان را حجم حداقل 50 کیلو بایت و حداکثر 250 کیلو بایت آپلود کنید.

 نتیجه گیری

در این مقاله از مشاورگروپ به معرفی سایت LMS دانشگاه زابل پرداختیم و در مورد نحوه شرکت در کلاس های آنلاین و نحوه شرکت در آزمون های این دانشگاه توضیح دادیم. همچنین به این نکته اشاره کردیم که با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه زابل می توانید نسبت به ثبت نام غیر حضوری دانشگاه زابل اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی