سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان برای مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز می‌بایست به نشانی اینترنتی tfu.cfu.ac.ir مراجعه کنند. سایت دانشگاه فرهنگیان تبریز (خواهران) دارای بخش‌های مختلفی است. دانشجویان برای مشاهده اخبار مرتبط با دانشگاه، ارتباط با دانشگاه، ورود به حساب کاربری خود و غیره می‌توانند به این سایت مراجعه کنند. در این مقاله نحوه ورود به سامانه دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا تبریز (خواهران) بیان شده است. همچنین اطلاعاتی در رابطه با بخش‌های مختلف این سایت در اختیار شما قرار داده‌ایم.

سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

نشانی سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز، tfu.cfu.ac.ir است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند برای اطلاع از اخبار دانشگاه یا مراجعه به حساب کاربری خود به این سایت مراجعه کنند. اطلاعیه‌های مربوط به زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالوورد نیز از طریق همین سایت منتشر می‌شود.

بخش‌های مختلف سایت دانشگاه فرهنگیان تبریز (خواهران):

  • درباره دانشگاه (آشنایی با تاریخچه دانشگاه)
  • ریاست (حراست، هوشمند سازی)
  • معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی (امور آموزشی، امور پژوهشی، امور فرهنگی، اساتید هیئت علمی)
  • معاونت توسعه منابع و دانشجویی (امور دانشجویی، امور مالی، سرپرست شبانه روزی)
  • ارتباط با دانشگاه
  • معرفی همکاران
  • مشاهده اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به دانشگاه
  • ورود به حساب کاربری
  • دسترسی به سایت‌های مرتیط با دانشگاه فرهنگیان از جمله سامانه مکاتبات اداری، سامانه یادگیری الکترونیکی، سامانه نشر مجلات علمی، سامانه کارنامه سلامت دانشگاه فرهنگیان و غیره)
  • اطلاع از نشست‌ها و رویدادهای علمی

دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز در محله کوی فیروز تبریز و واقع شده است. دانشگاه فرهنگیان ایران در سال 1390 با هدف تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای وزارت آموزش و پرورش و دستیابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد. این دانشگاه با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی و با امضای رئیس جمهور وقت در اسفند ماه سال 1390 به شکل رسمی آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 98 واحد دانشگاهی فرهنگیان در سراسر کشور وجود دارد که به تربیت نیروی متخصص در این زمینه می‌پردازند.

این موسسه آموزشی با یک صد سال تجربه در زمینه‌های مختلف آموزش و پرورش، به خصوص در آموزش معلمان، پیشینه‌ای بی‌نظیر دارد. آموزش معلمان مشتاق، متخصص و پرتلاش از طریق این دانشگاه می‌تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت آموزش و تحقق اهداف عالیه آموزشی کشور داشته باشد.

دو واحد از دانشگاه فرهنگیان، در تبریز است که شامل دانشگاه علامه امینی (ویژه آقایان) و پردیس فاطمه زهرا (س) ویژه بانوان است. پذیرش در دانشگاه‌های فرهنگیان به صورت نیمه متمرکز انجام می‌شود و برای شرکت در کنکور سراسری و ورود به این دانشگاه‌ها، داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به هر گروه آزمایشی را رعایت کرده و حداقل نمره‌ مشخص شده را کسب کنند. این شرایط عمومی و اختصاصی برای هر گروه آزمایشی متفاوت است و در دفترچه راهنمای آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شوند.

هدف اصلی از تأسیس دانشگاه‌های فرهنگیان، تربیت نیروی متخصص و متعهد در زمینه آموزش و پرورش برای کشور است.

امکانات سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز، که مرتبط با دانشگاه فرهنگیان است، با هدف تسهیل در امور آموزشی و اداری برای دانشجویان و اعضای مرتبط با دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است. این سامانه با نشانی tfu.cfu.ac.ir فرصتی را برای دسترسی آسان به خدمات و اطلاعات مختلف فراهم می‌کند. برخی از امکانات سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز عبارت است از:

1. ثبت نام و مشاهده اطلاعات شخصی: امکان ثبت نام دانشجویان جدید الورود، مشاهده نمرات و دریافت اطلاعات شخصی و آموزشی.

2. پیگیری اخبار و رویدادهای علمی: دسترسی به آخرین اخبار و رویدادهای دانشگاه و جوامع علمی.

3. استفاده از سامانه‌های آموزشی مجازی: دسترسی به سامانه‌های آموزشی مانند شمیم و دیگر سامانه‌های آموزشی برای فرهنگیان.

4. ارتباط با اساتید و مدیران دانشگاه: امکان ارتباط با اعضای هیئت علمی و مدیر دانشگاه.

5. پرداخت شهریه: امکاناتی برای پرداخت شهریه و مدیریت مالی دانشجویان.

به طور کلی، سامانه دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز با ارائه این امکانات و خدمات، به دانشجویان و اعضای دانشگاه فرهنگیان این امکان را فراهم می‌کند تا به صورت آنلاین و سریع‌ از خدمات و اطلاعات دانشگاه استفاده کنند.

ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز tfu.cfu.ac.ir

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز tfu.cfu.ac.ir (ورود به سیستم) شامل نام کاربری و رمزعبور است. دانشجویان با به همراه داشتن نام کاربری و رمزعبور خود می‌توانند وارد سامانه شوند. ثبت نام دانشجویان جدید الورود (داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و در این دانشگاه قبول شده‌اند)، مشاهده نمرات امتحانات، پرداخت شهریه، انتخاب واحد، ثبت نام خوابگاه، ارزشیابی اساتید و غیره از طریق سامانه دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز انجام می‌شود.

ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز tfu.cfu.ac.ir

در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به نام کاربری و رمزعبور پردیس الزهرا تبریز، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

برای ورود به سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز، «اینجا» کلیک کنید.

سامانه های موجود در سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز (خواهران)

برخی از سامانه‌های موجود در سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز (خواهران) و کاربرد هر یک عبارت است از:

1. سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان: این سامانه با هدف ایجاد یک سامانه یکپارچه برای انجام فعالیت‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات ساخته شده است. کاربران برای ورود به سایت هدف، باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشند.

2. سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان: این شبکه مجازی آموزشی برای ارتباط دانشجویان با یکدیگر و اساتید طراحی شده است. اینجا فضایی است که می‌توان به ارائه و دریافت مطالب آموزشی، تبادل نظرات و گفتگوهای آموزشی پرداخت.

3. سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان: این سامانه شامل امور مرتبط با دانشجویان نظیر ثبت نام، انتخاب واحد، مشاهده نمرات و ارزشیابی اساتید است. همچنین، این سامانه معلمان و اساتید را هم برای نمره‌گذاری دانشجویان پشتیبانی می‌کند.

4. سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه فرهنگیان: این سامانه برای پژوهشگران و علاقمندان به ارائه مقالات و نشریات علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان ارسال و انتشار مطالب علمی را فراهم می‌کند.

5. سامانه فیش حقوقی دانشگاه فرهنگیان: این سامانه با هدف تسهیل در اخذ فیش حقوقی برای فرهنگیان و معلمان ایجاد شده است. فرهنگیان در این سایت می‌توانند اطلاعات مرتبط با پرداخت حقوق و امور مالی مرتبط با آموزش و پرورش را کسب کنند.

6. سامانه کارنامه سلامت فرهنگیان: سامانه کارنامه سلامت با جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها، نقش بسیار مهمی در برنامه‌ریزی و ارتقاء حوزه‌های بهداشت، ایمنی، سلامت و تغذیه دارد. این سامانه با جمع‌آوری اطلاعات از دانشجویان، معلمان و دیگر اعضای مرتبط، می‌تواند به بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت و بهداشت جامعه کمک کند. مهم‌ترین نکته در اینجا، صداقت و دقت افراد در پاسخ دادن به سوالات است.

جمع بندی

سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز یک پلتفرم جامع و گسترده است که خدمات مختلفی را به دانشجویان و اعضای مرتبط ارائه می‌دهد. این وب‌سایت از طریق لینک‌های مختلف به دانشجویان این دانشگاه امکان دسترسی به اطلاعات مرتبط با ثبت نام، مشاهده نمرات، انتخاب واحد، ارتباط با اساتید، مشاهده اخبار و رویدادهای علمی را می‌دهد.

این وب‌سایت با ارائه این خدمات، دانشجویان و اعضای دانشگاه فرهنگیان را قادر می‌سازد تا به صورت آنلاین از منابع و خدمات آموزشی بهره‌مند شوند. از طریق سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز، دانشجوان می‌توانند به صورت سریع و آسان از تمامی خدمات و امکانات مرتبط با دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند شوند.

اگر سوالی در رابطه با سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز tfu.cfu.ac.ir دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سامانه دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز چیست؟

نشانی سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز، tfu.cfu.ac.ir است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند برای اطلاع از اخبار دانشگاه یا مراجعه به حساب کاربری خود به این سایت مراجعه کنند.

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز چیست؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز tfu.cfu.ac.ir (ورود به سیستم) شامل نام کاربری و رمزعبور است.

هدف از ایجاد سایت پردیس پردیس فاطمه الزهرا تبریز چیست؟

این وب‌سایت با ارائه این خدمات، دانشجویان و اعضای دانشگاه فرهنگیان را قادر می‌سازد تا به صورت آنلاین از منابع و خدمات آموزشی بهره‌مند شوند. از طریق سایت پردیس فاطمه الزهرا تبریز، دانشجوان می‌توانند به صورت سریع و آسان از تمامی خدمات و امکانات مرتبط با دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند شوند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی