ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ایزیکاتو چیست؟ در این مقاله نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir را با هم بررسی می کنیم. ابتدا به سراغ معرفی خدمات ایزیکاتو می رویم. لینک مستقیم سایت ایزیکاتو در این مقاله قرار گرفته است. اگر شما هم جزو گروه ایثارگران و جانبازان عزیز کشور هستید به پاس زحمات شما سروران گرامی می توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

ایزیکاتو

سایت ایزیکاتو isikato.ir بستری امن برای تمامی اصناف و اقشار جامعه کشور عزیزمان به خصوص ایثارگران و جانبازان گرامی می باشد. در ایزیکاتو خدمات بسیاری برای ایثارگران و جانبازان ارائه می شود که در ادامه لیست آن ها را مشاهده می کنید:

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir
خدمات بانکداری
  • خرید و فروش نقدی
  • انتقال وجه
  • خرید شارژ
  • پرداخت قبوض
خدمات اطراف من
  • پیدا کردن فروشگاه ها و خدمات مختلف اطراف کاربر(مانند آرایشگاه، قنادی، گل و گیاه، گیم نت و کافی نت، البسه و پوشاک، میوه و سبزیجات، موبایل و لوازم جانبی، لوازم تحریر و …)
خدمات دولتی و اداری
  • شهرداری
  • نیرو انتظامی
  • قوه قضاییه و خدمات قضایی
  • وزارتخانه ها و ..
خدمات بیمه
  • صدور و استعلام بیمه نامه
  • استعلام خسارت های پرداخت شده
خدمات بازنشستگان
  • خدمات مربوط به بازنشستگان نیروهای مسلح
خدمات سرگرمی
  • رادیو و تلویزیون آنلاین
  • خرید بلیط سینما و ..
خدمات تارا
  • خرید از فروشگاه های افق کوروش بدون نیاز به کارت تکریم
خدمات اتکالا
  • امکان خرید آنلاین از بیش از 500 شعبه فروشگاه های اتکا در سراسر کشور
خدمات پیام رسان
  • پیام رسان آنلاین ایزیکاتو
خدمات انتشار اخبار
  • دریافت آخرین اخبار از خبرگزاری های رسمی سراسر کشور

سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان

در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان لیست مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور وجود دارد. خدمات بسیار متنوعی در این سایت ارائه می شود. برای دریافت لیست مراکز طرف قرارداد ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت ایزیکاتو فعال شده است. برای ورود به سامانه ایزیکاتو isikato.ir کلیک نمایید.

مراکز طرف قرارداد سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

isikato.apk

اپلیکیشن ایزیکاتو  isikato.apk برای راحتی شما عزیزان طراحی شده است چرا که با نصب اپلیکیشن ایزیکاتو isikato می توانید از تمامی خدمات این سامانه بهره مند شوید و همیشه و همه جا آن را در تلفن همراه خود داشته باشید. البته تاکنون فقط نسخه اندروید اپلیکیشن ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان طراحی و ارائه شده است. سایر متقاضیان که گوشی با سیستم عامل ios دارند می توانند از نسخه تحت وب ایزیکاتو استفاده کنند.

نصب ایزیکاتو نسخه جدید

برای نصب ایزیکاتو نسخه جدید می توانید به جدول زیر مراجعه کنید. مشاور گروپ 3 بخش جدول زیر، دانلود ایزیکاتو با لینک مستقیم، دانلود ایزیکاتو آخرین نسخه و همچنین نسخه وب ایزیکاتو برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم فعلا فقط نصب ایزیکاتو برای اندروید مقدور است و امکان دانلود ایزیکاتو برای آیفون وجود ندارد به محض ارائه نسخه ios ایزیکاتو این مقاله به روز رسانی می شود. پیشنهاد ما برای شما در حال حاضر نسخه وب ایزیکاتو است.


دانلود ایزیکاتو سوپراَپ نسخه اندروید

ایزیکاتو ابزاری در جهت خدمت رسانی غیر حضوری به کاربران محترم می باشد
برای دریافت آخرین نسخه بر روی متن بالا کلیک کنید

برای دانلود و نصب ایزیکاتو برای اندروید روی isikato.apk ایزیکاتو نسخه جدید  کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده زیپ خارج کرده و اپلیکیشن را نصب نمایید.

نسخه وب ایزیکاتو

البته دریافت و دانلود اپلیکیشن ایزیکاتو با مراجعه به سایت isikato.ir هم امکان پذیر است. برای این کار مطابق تصویر روی گزینه دریافت اپ بزنید. در صفحه جدید با کلیک بر روی آیکون اندروید فایل ایزیکاتو را دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

برخی از دغدغه‌ها و مشکلات مخاطبان ایزیکاتو ایثارگران عبارتند از:

  • عدم تطابق اطلاعات ثبتی در سامانه با اطلاعات هویتی
  • عدم تأمین اعتبار برای اجرای بندهای قانونی
  • عدم وجود نسخه ios از اپلیکیشن
  • محدودیت در استفاده از کارت تکریم و کارت ایثار
  • عدم اطلاع رسانی مناسب در مورد خدمات و مزایای ایزیکاتو

کارت تکریم isikato.ir

کارت تکریم isikato.ir همان کارت بانکی در سیستم ایزیکاتو می باشد که قابلیت شارژ و واریز وجه دارد. با استفاده از این کارت قادر به خرید در مراکز طرف قرارداد و استفاده از خدمات آن ها خواهید بود.

برای ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان نیاز به ایجاد حساب کاربری و رمز عبور ندارید، اما برای برخی خدمات سایت ایثارگران و جانبازان عزیز نیاز به کارت تکریم دارند.

نحوه فعال سازی کارت تکریم isikato بدین صورت است که با شماره ثبت شده در سامانه ایثارگران کد دستوری باید (کد ملی*208) را به 10000072419 پیامک کنید. لازم به ذکر است دریافت پیامک فعال سازی کارت تکریم الزامی می باشد.



ما در این مقاله از مشاور گروپ با خدمات موجود در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان آشنا شدیم. برای ورود به سایت isikato.ir نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری نیست. اما برای استفاده از برخی خدمات باید کارت تکریم سایت را دریافت نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در استفاده از خدمات این سایت می توانید با ما تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. تنها کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی امکانه دسترسی به تلفن ثابت را ندارید با خرید بسته های تماس، مشاوران مجموعه متناسب با موضوع درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

برای خرید بسته های تماس مشاور گروپ کلیک کنید.

سوالات متداول

✔️سایت ایزیکاتو isikato.ir چیست؟

✔️سایت ایزیکاتو خدماتی را برای تمام اقشار جامعه به خصوص ایثارگران و جانبازان عزیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات این سامانه به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان چگونه است؟

✔️برای آشنایی با نحوه ورود مقاله را مطالعه کنید. همچنین لینک مستقیم ورود به سامانه isikato در این مقاله قرار گرفته است.

✔️کارت تکریم ایزیکاتو isikato چیست؟

✔️کارت بانکی با قابلیت شارژ و واریز وجه در سیستم ایزیکاتو که برای استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد ضروری می باشد. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت تکریم ایزیکاتو به مقاله مراجعه کنید. هر سوالی داشتید می توانید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

4/5 - (168 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سس

    سلام برای فعال سازی کارت کد را ارسال میکنم ولی پیام میاد که با شماره غیر از شماره صاحب کارت فعال سازی نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  2. جواد رضایی

    با سلام و خسته نباشید
    بنده هم مثل دیگر عزیزان کارت را دریافت نموده و شماره ملی خود را نیز ارسال نموده ام ولی متاسفانه جوابی دریافت نکرده ام خواهشمند است اگر سرکاری نمی‌باشد پیگیری نمایید
    ضمنا برنامه کاربردی نصب نمیشود

    پاسخ
  3. علی

    سلام بنده رمز تکریم کارت را گم کرده ام لطفاً راهنمایی نمائید چگونه رمز جدید بگیرم

    پاسخ
  4. چلیک

    چلیک هستم تکریم کارت من دوهفته هست امده شماره ملی خودمو با گوشی خودم اس ام اس کردم اما جوابی نیامده از کجا ببرم فعال کنم

    پاسخ
  5. محمدعلی

    با سلام خدمت شما وعرض تبریک فرا رسیدن سال نو وماه مبارک رمضان
    سوال من این است که چرا کارت تکریم از طرف امور ایثارگران شارژ نمیشود یعنی از این همه بودجه دریافتی فقط یکبار به مبلغ 200 هزار تومن آنهم جهت خرید از فروشگاه اتکا پرداخت شده . به نظر اینجانب این کارت تکریم جز بی احترامی و کوچک نمودن ایثارگران فایده دیگری ندارد . انشاالله باید یک نامه از طرف نماینده ایثارگران به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای نوشته شود واز ایشان کسب تکلیف شود.

    پاسخ
  6. ایرانی

    سلام من6 ساله نتونستم با این شماره تقلبی مشاور تماس بگیرم ترا خدا این شماره های من در اوردی را نگذارید

    پاسخ
  7. محمد جواد

    متاسفانه جواب پیامک ارسالی داده نمی‌شود…بعد از سی و چند یال اومدن سراغمون که کارت ایثارگران بیایید بگیرید…مدت زمان حضور جبهه را کم کردند..‌‌کارت صادره هم که بلااستفاده هست…ای کاش دست از سرمان برمی‌داشتند….خنده داره

    پاسخ
  8. صیاد فلاحی

    با سلام من طبق دستورالعمل اقدام کردم ولی هیچ جوابی برایم ارسال نشده و کارت هم شارژنشده است علت اصلی از سوی کارکرداینجانب است یا خیر با تشکر

    پاسخ

    پاسخ
  9. محمود

    برای من هم چهار ماه است که کارت آمده وطبق دستور عمل کردم ولی هنوز فعالسازی نیامده.

    پاسخ
  10. محسن

    با سلام من طبق دستورالعمل اقدام کردم ولی هیچ جوابی برایم ارسال نشده و کارت هم شارژنشده است علت اصلی از سوی کارکرداینجانب است یا خیر با تشکر

    پاسخ
  11. هوشنگ اسلامی نژاد

    با سلام من کارت رزمندگی را دریافت کرده ام ولی کد رزمندگی ندارم .باید چکار کنم؟

    پاسخ
  12. علی نیکپور

    سلام وعرض ادب دارم خدمت عزیزان خدمتگذار.اما گلایه ایی داشتم که چرا بخشنامه حمایت از ایثارگران در ادارات نادیده می‌گیرند وحتی هزاران حرف هم سربار ما می‌کنند.اینجانب علی نیکپور با توجه به حضور ۱۶ماه و۲۵ روز حضور درجبهه ودرخواست آب وفاضلاب از اداره آب فاضلاب شهر صدرا شیراز .در صورتیکه معرفی‌نامه سپاه پاسداران محترم به همراه کارت ایثارگری تحویل دادم ودرپرونده موجود است .مبلغ هزینه دوازده ملیون وششصد وشصت هزار تومان قبض بهم دادن واعلام کردن بمدت ۵روز پرداخت کنید ودر غیر اینصورت آب شما قطع میگردد..آیا این بخشنامه ایی که رایگان اعلام کردن برای چه کسی است .شما را بخدا یک نفر پاسخ دهد

    پاسخ
  13. آرمین

    باسلام
    من کارت تکریم دریافت کرده ام پیامک هم به سرشماره ای که اعلام کردید ارسال کرده ام اما کارت فعال نمیشه لطفا راهنمایی بفرمائید

    پاسخ
  14. احمدآباد پور

    سلام من کد ملی خودم را با کد ۲۰۸* به سر شماره ۱۰۰۰۰۰۰۷۲۴۱۹ ارسال کردم ولی این پیام امد :فعال سازی کارت با شماره غیر از شماره ثبت شده شما امکان پذیر نمی باشد. در حالی که با شماره موبایل خودم ارسال کرده ام.

    پاسخ
  15. دازیوش

    سلام
    من کارتهارو دریافت کردم . کد ۲۰۸ رو هم پیامک کردمو………
    ولی تابحال مبلغ ۲۰۰۰۰۰ شارژ که عنوان شده در تکریم کارت من موجود نیست!؟؟؟؟

    پاسخ
  16. علی وحدت

    من کد ۱۲ رقمی ایثارگری ندارم اما کارت ایثارگری دارم لطفا راهنمایی بفرمائید کد ۱۲ رقمی را از کجا باید دریافت کنم

    پاسخ
  17. علی وحدت

    باسلام
    من کارت تکریم دریافت کرده ام پیامک هم به سرشماره ای که اعلام کردید ارسال کرده ام اما کارت فعال نمیشه لطفا راهنمایی بفرمائید

    پاسخ
  18. اصغراحمدی زمانی

    سلام
    ایاکارت تکریم توسط چه کسی بایدشارژشود
    وکدملی رااس ام اس کردم جوابی نیامدپس این کارت بلااستفاده است لطفاتوضیح دهیدوجوابتان رابرام بفرستیدکه به چه دردی میخوره این کارت
    ممنون

    پاسخ
  19. موسی مرادی

    من مدتی است از طرف ایثارگران کارت تکریم دریافت کرده ام وشماره ملی خودم را با همراهبنام خود به یرشماره مربوطه ارسال پیامک کردم ولی تاکنون جواب فعال سازی برام نیومده لطفاً راهنمایی کنید چگونه فعالش کنم .ممنون

    پاسخ
  20. شیر علی آیتن

    چرا نمیشه در سایت ایزیکاتو ثبت نام کرد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی