صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir

در این مقاله به معرفی صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir و نحوه دریافت فیش حقوقی از سامانه صبا می پردازیم. برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری sabasrm.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری sabasrm.ir

سامانه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری sabasrm.ir با هدف ارائه خدمت به کلیه بازنشستگان طراحی و تاسیس شده است تا به راحتی بتوانند برای دریافت فیش حقوقی هر ماه خود اقدام نموده و از این طریق تعداد مراجعه های حضوری به صندوق بازنشستگی کشوری کمتر و کار با سرعت بیشتری انجام شود.

توجه داشته باشید که فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی كشوری قرار دارند، صادر و از طریق sabasrm.ir انجام میشود . بازنشستگان سایر دستگاه های کشوری جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است تنها یکی از خدمات سامانه صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی بازنشستگان است. درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm ir ضمن ارائه فیش حقوقی به بازنشستگان گرامی، خدماتی مانند ارائه گواهی کسر از حقوق و دریافت حکم حقوق را هم میسر کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام وام ضروری سازمان بازنشستگی کشوری sabasrm.ir  کلیک کنید

sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم با مراجعه به صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir خود را می توانید دریافت کنید. برای این کار کافیست ابتدا با استفاده از لینک موجود در جدول زیر به سایت sabasrm.ir وارد شوید.

برای ورود به sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی بازنشستگان کشور کلیک نمایید.

نحوه دریافت فیش حقوقی بسیار ساده است. بعد از ورود به sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری حالا از منوی بالای سایت روی گزینه حقوق بزنید تا زیر منوی باز شود. مطابق تصویر روی گزینه دریافت فیش حقوقی سامانه فیش حقوقی بازنشستگان کشوری sabasrm.ir کلیک نمایید.

صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir

بعد از ورود به صفحه جدید، باید اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی را داشته باشید. اما این اطلاعات چیست؟

  • شماره دفتر کل
  • کد ملی
  • شماره حساب

حالا از بخش دوم روی عبارت آبی رنگ دریافت سامانه sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی کلیک کنید تا به صفحه اصلی دریافت فیش منتقل گردید.

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این بخش باید اطلاعات لازم را در کادرهای مشخص شده  سامانه فیش حقوق بازنشستگان کشوری sabasrm.ir وارد کنید. بعد از درج کد امنیتی، متناسب با ماهی که قصد دریافت فیش حقوقی آن را دارید نام ماه و سال را انتخاب نمایید.

با کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی بازنشستگان کشور قابل مشاهده خواهد بود.

صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir

بعد از مشاهده صفحه صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی به صورت فایل pdf قابل دریافت خواهد بود. همچنین می توانید روی گزینه چاپ فیش بزنید و پرینت آن را تهیه نمایید.

در ادامه یک فیلم آموزشی قرار گرفته است که بعد از مراجعه به sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی می توانید گام به گام با آن پیش رفته و فیش حقوقی خود را از سایت sabasrm.ir دریافت کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری از sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

اگر برای استفاده از امکانات و خدمات سامانه صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir دچار مشکل شدید و نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️نحوه دریافت فیش حقوقی sabasrm.ir چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری از سایت sabasrm ir در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری چیست؟

✔️ شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب

✔️فیش حقوق بازنشستگان کشوری ماه های قبل را می توانم دریافت کنم؟

✔️بله، کافیست در بخشی که تاریخ ماه و سال را ثبت می کنید، ماه مورد نظرتان را انتخاب نموده و مشاهده فیش را بزنید. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری در این مقاله موجود است.

2.3/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی