سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir

سامانه سماد دانشگاه الزهرا به آدرس saamd.alzahra.ac.ir برای انجام امور دانشجویی مانند رزرو غذا، پیش ثبت نام برای خوابگاه دانشجویی و افزایش اعتبار راه اندازی شده است تا دانشجویان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن است این امور را به راحتی انجام دهند.

سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سماد دانشگاه الزهرا به نشانی samad.alzahra.ca.ir زیر نظر صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه الزهرا است و امکانات مختلفی را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم می‌کند. در اصل وظیفه اصلی این سامانه، مدیریت امور دانشجویی برای مواردی همچون رزرو غذا و رزرو خوابگاه دانشجویی و همچنین افزایش اعتبار است. برای وارد شدن به این سامانه نیاز به شماره دانشجویی و کد ملی است که به ترتیب به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده می شوند. در این مقاله از مشاورگروپ قصد داریم تا شما را با این سامانه بیشتر آشنا کنیم و این سامانه را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

سامانه سماد samad.alzahra.ac.ir


سامانه سماد دانشگاه الزهرا

این سامانه برای دانشجویان الزهرا طراحی شده است تا این دانشجویان بتوانند به راحتی بسیاری از امور دانشجویی خود را در این سامانه انجام دهند. دانشجویان الزهرا می توانند برای انجام اموری مانند رزرو غذا، امور خوابگاه دانشجویی و افزایش اعتبار به سامانه سماد دانشگاه الزهرا به آدرس saman.alzahra.ac.ir مراجعه کنند. برای استفاده از امکانات این سامانه باید وارد پورتال کاربری تان شوید.

سماد الزهرا samad.alzahra.ac.ir

سامانه سماد samad.alzahra.ac.ir برای استفاده کاربران مختلف از جمله دانشجویان ایرانی و بین المللی و همچنین کارکنان طراحی شده است. نحوه ورود هر گروه متفاوت است و باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید. برای ورود به سامانه سماد دانشگاه الزهرا باید آدرس سایت به نشانی samad.alzahra.ac.ir را در مرورگر وارد کنید و سپس نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.


ورود کاربران مختلف برای ورود به سماد الزهرا samad.alzahra.ac.ir  
کاربران سماد ورود دانشجویان ورود دانشجویان بین الملل ورود کارکنان
نام کاربری سامانه سماد شماره دانشجویی شماره دانشجویی کد ملی
رمز عبور سامانه سماد  کدملی شماره دانشجویی کد ملی

ورود به سامانه سماد دانشگاه الزهرا

این سامانه برای استفاده کاربران مختلف از جمله دانشجویان ایرانی و بین المللی و همچنین کارکنان طراحی شده است. نحوه ورود هر گروه متفاوت است و باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید. برای ورود به سامانه سماد دانشگاه الزهرا باید آدرس سایت به نشانی samad.alzahra.ac.ir را در مرورگر وارد کنید و نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. وقتی صفحه جدید باز شد، می توانید از تمامی امکانات سامانه سماد استفاده کنید.


نحوه رزرو غذا از سامانه سماد دانشگاه الزهرا

یکی از خدماتی که در سامانه سماد دانشگاه الزهرا ارائه می شود رزرو غذا برای دانشجویان این دانشگاه است. برای رزرو غذا در این سامانه باید از 48 ساعت قبل اقدام کنید. در صورت بروز مشکل در رزور غذا می توانید با پشتبانی سامانه تماس بگیرید. برای اینکه بتوانید در این سامانه غذا رزرو کنید به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا آدرس سایت سماد دانشگاه الزهرا (samad.alzahra.ca.ir) را در مرورگر وارد کنید. سپس در صفحه اصلی نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی تان است.

رزرو غذا در سامانه سماد دانشگاه الزهرا

بعد از اینکه وارد صفحه رزرو غذا شدید، در این قسمت گزینه سلف مرکزی را انتخاب کنید.

با وارد شدن به این صفحه می توانید گزینه «رزرو غذا» را انتخاب کنید.

بعد از اینکه صفحه فرم غذا باز شد، باید دوباره گزینه «سلف مرکزی» را انتخاب کنید. با این کار می توانید منوی غذای هفته بعد را مشاهده کنید. بعد از اینکه غذای مورد نظر را انتخاب کردید، کلید تایید را بزنید تا انجام مراحل رزرو غذا در سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir تمام شود.


نحوه افزایش اعتبار در سامانه سماد دانشگاه الزهرا

روش افزایش اعتبار در سامانه سماد به صورت زیر است:

ابتدا آدرس سایت سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir را وارد کنید و وارد صفحه اصلی سایت شوید. سپس نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید و وارد قسمت تغذیه سامانه سماد شوید. با وارد شدن به این قسمت، گزینه «افزایش اعتبار» را مشاهده خواهید کرد. برای وارد شدن به این صفحه، روی آن کلیک کنید.

پس از این مرحله، نوبت به انتخاب مبلغ مورد نظر می رسد. مبلغ مورد نظرتان را انتخاب کنید و کلید تایید را بزنید.

پس از این مرحله باید وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید. نوع درگاه برای پرداخت را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. پس از پرداخت مبلغ مورد نظر برای افزایش اعتبار می توانید برای رزرو غذا از آن استفاده کنید.


نحوه پیش ثبت نام خوابگاه دانشجویی در سامانه سماد دانشگاه الزهرا

خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است. در سامانه سماد سماد دانشگاه الزهرا امکان پیش ثبت نام خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان فراهم شده است و با وارد شدن به آدرس amad.alzahra.ac.ir می‌توانید نسبت به پیش ثبت نام خوابگاه دانشجویی اقدام کنید.

طبق مراحل قبلی برای این مرحله هم ابتدا باید شماره دانشجویی را به عنوان نام کاربری و کد ملی تان را هم به عنوان رمز عبورتان در سامانه وارد کنید. وقتی وارد سامانه شدید، باید روی سامانه خوابگاه کلیک کنید. سپس لیستی برای شما باز می شود که در این مرحله باید گزینه درخواست خوابگاه را بزنید.

دانشجویانی جدیدالورود برای پیش ثبت نام خوابگاه باید ابتدا فرم های ثبت نام خوابگاه را پر کنند. این فرم ها را می توانید از قسمت دانلود فرم های ثبت نام خوابگاه سامانه دریافت کنید. سپس فرم ها را به طور کامل بخوانید و با دقت پر کنید. این فرم ها را باید تحویل اداره امور خوابگاه بدهید.

در نهایت روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا درخواست پیش ثبت نام خوابگاه در سامانه سماد دانشگاه الزهرا برای شما به اتمام برسد. این قسمت باید تایید شود تا از دریافت خوابگاه مطمئن شوید. پس از تایید می توانید برای خوابگاه ثبت نام کنید و اتاق تان را انتخاب کنید.

اگر مرحله تایید پیش ثبت نام را گذرانده باشید و نوبت به انتخاب اتاق رسیده باشد، باید روی گزینه «سامانه خوابگاه ها» کلیک کنید. سپس لیستی برای شما باز می شود که می توانید از آن قسمت اتاق تان را انتخاب کنید.

انتخاب اتاق در سامانه سماد دانشگاه الزهرا


در این مرحله باید خوابگاه و اتاق مورد نظرتان را از آن لیست انتخاب کنید. باید بلوکی را انتخاب کنید که متناسب با مقطع و ورودی شما باشد، در غیر این صورت با این پیام مواجه خواهید شد که شما واجد شرایط اتاق نیستید. فقط اتاق هایی را می توانید انتخاب کنید که برای مقطع و ورودی شما تعریف شده باشد.

پیش ثبت نام برای اتاق خوابگاه الزهرا


در نهایت گزینه «ذخیره» را کلیک کنید تا اتاق مورد نظرتان برای شما ثبت شود.

اپلیکیشن سمانه سماد دانشگاه الزهرا

اپلیکیشن سامانه سماد دانشگاه الزهرا به منظور ارائه خدمات کاربردی برای دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است تا دانشجویان بتوانند از دیگر خدمات این دانشگاه بهره مند شوند. تمامی امکاناتی که در این سامانه ارائه می شود در این اپلیکیشن طراحی شده است. در بسیاری از مواقع که با شلوغی سایت در سامانه سماد دانشگاه الزهرا رو به رو می شوید می توانید با مراجعه به این اپلیکیشن از امکانات رزرو غذا، خوابگاه و دیگر امکاناتی که ارائه می شود بهره مند شوید.

سایر امکانات سامانه سماد دانشگاه الزهرا

سامانه سماد یک بخش دیگر با عنوان «گزارشات سامانه» نیز دارد که در این قسمت می توان عملکرد هر دانشجو را در مورد اعتبار فرستاده شده و دریافت شده به صورت فایل اکسل مشاهده کرد.

در بخش «عملیات دانشجو» هم می توان مواردی مانند نمایش پروفایل، ارسال پیشنهادات و انتقادات را مشاهده کرد. اگر روی گزینه نمایش پروفایل کلیک کنید، به اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره دانشجویی، شماره تماس و آدرس محل سکونت دانشجو دسترسی خواهید داشت.

در بخش «تبادل پیام» هم می توانید گزینه های ارسال پیام، پیام های دریافتی، پیام های ارسالی، مکالمات و برچسب ها را مشاهده کنید که از این طریق می توانید پیام خود را به گوش مسئولان این سامانه برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه سماد دانشگاه الزهرا samad.alzahra.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی