سامانه اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ eskan.medu.ir

سامانه اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ eskan.medu.ir تعیین شده است. ستاد اسکان فرهنگیان برای اطلاع از ثبت نام در سایت سامانه اسکان فرهنگیان و  رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سایت eskan.medu.ir سامانه اسکان فرهنگیان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اسکان فرهنگیان

طرح اسکان فرهنگیان چیست؟ هیأت وزیران در جلسه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۲ بنا به پیشنهاد شماره ۷۷۵/۹۲۲۱۰ مورخ ۱۸/۱۰/۱۳۹۲ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوبه طرح اسکان سازمان ها و ارگان های دولتی را تصویب کرد.

این طرح به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مرکب از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با شرح وظایف محوله تشكيل شد.

بدین ترتیب امکان رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان برای فرهنگیان عزیز فراهم شده است و افراد واجد شرایط باید در زمان مقرر با مراجعه به سامانه eskan medu.ir نسبت به نام نویسی و ثبت نام در سامانه اسکان فرهنگیان اقدام نمایند.

eskan.medu.ir

eskan medu ir با هدف ارائه خدمت رزرو ، پذیرش و طرح اسکان مراکز رفاهی و مدارس به فرهنگیان عزیز طراحی و تاسیس گشته است تا فرهنگیان و معلمان بتوانند از طریق این سامانه به راحتی برای ثبت نام رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

مطابق با اطلاعیه مندرج در سامانه اسکان فرهنگیان، پذیرش و رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان از تاریخ 1402/12/20 فعال خواهد شد و متقاضیان باید از این تاریخ به بعد با مراجعه به آدرس اینترنتی eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

اسکان فرهنگیان از چه تاریخی شروع میشود؟
تاریخ رزرو اسکان فرهنگیان از 20 اسفند 1402 آغاز می گردد

eskan.medu.ir سامانه اسکان فرهنگیان Moshavergroup.com

رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان

نحوه ورود به سامانه اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ بسیار ساده است و همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد کافیست eskan medu ir/Site/eskanmeduir را در نوار آدرس مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود جستجو کنید. البته راه سریعتری هم وجود دارد! می توانید با کلیک بر روی لینک eskan medu ir موجود در جدول زیر به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان وارد شوید.

لطفا جهت ورود به سامانه اسکان فرهنگیان eskan medu ir کلیک نمایید

می توانید از بخش ورود به حساب کاربری وارد سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان 1403 شوید. برای این کار کافیست از منوی بالای سایت به بخش ورود به حساب کاربری بروید.

ثبت نام سامانه eskan.medu.ir سامانه اسکان فرهنگیان Moshavergroup.com

ظرفیت‌ها ظرفیت‌های نوروز 1402 ظرفیت‌های نوروز 1403
تعداد مدارس 6.650 6.704
تعداد کلاس 59.700 61.451
تعداد مراکز آموزشی رفاهی 405 مرکز 424 مرکز
تعداد اردوگاه 300 (3000 سوئیت) 300 (3000 سوئیت)
تعداد پردیس دانشگاه فرهنگیان 50 مرکز (2000 خوابگاه) 50 مرکز (2000 خوابگاه)
عوامل اجرایی 19.800 نفر 20.158 نفر

مطابق تصویر زیر بر اساس نقش خود گزینه مناسب را وارد نمایید زیرا در صفحه باز شده، پنج بخش برای ورود وجود دارد که با توجه به موقعیت خود، می بایست یکی از آن ها را انتخاب کنید. موقعیت مسافران فرهنگیان، موقعیت کارشناسان رفاه، موقعیت کاربران مراکز رفاهی، موقعیت پذیرش پایگاه اسکان و مدیران مدرسه. طبق موقعیت خود یک گزینه را انتخاب کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: سایت شادبوم

اگر جزو فرهنگیانی هستید که قصد سفر و عزیمت به شهر های مختلف ایران را دارید روی گزینه مسافران eskan.medu.ir کلیک کنید تا مراحل رزرو مدارس نوروز ۱۴۰۳ آغاز شود.

رزرو اینترنتی مدارس اسکان سامانه eskan.medu.ir سامانه اسکان فرهنگیان Moshavergroup.com

حالا در کادرهای مشخص شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور eskan medu ir کد ملی فرهنگیان گرامی می باشد. بعد از درج عبارت امنیتی روی گزینه ورود به سامانه بزنید.

✔️ اگر موقعیت شما کارشناس رفاه است، در صفحه ورود، روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

اکنون با وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی و زدن گزینه ورود به سامانه، می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

✔️ در صورتی که از اعضا پذیرش پایگاه اسکان هستید، در صفحه ورود، روی گزینه پذیرش پایگاه اسکان کلیک نمایید.

در صفحه ورود باز شده، باید نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را بنویسید و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

✔️ در صورتی که مدیر مدرسه هستید، در صفحه ورود، گزینه مدیران مدارس را انتخاب نمایید.

با وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی و کلیک کردن روی گزینه ورود به سامانه eskan medu ir، می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

ورود به حساب کاربری eskan.medu.ir سامانه اسکان فرهنگیان Moshavergroup.com

بیشتر بخوانید: سامانه نورینو

چرا سایت اسکان فرهنگیان باز نمیشه؟

با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته شده توسط سامانه اسکان فرهنگیان، این سامانه در حال حاضر به منظور بهبود کارایی و عملکرد سامانه در حال بروزرسانی بوده و به سایت مای مدیو منتقل شده است. این سایت امکانات زیادی دارد که فرهنگیان با مراجعه به آن می توانند به امکانات موجود دسترسی داشته باشند. برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. این سایت به عنوان سایت رزرو خانه معلم شناخته می‌شود و فرهنگیان می‌توانند در آن به صورت آنلاین خانه معلم‌های مورد نظر خود را رزرو کنند.

رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان

رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان همانند سال‌های گذشته آموزش و پرورش، مدارس، پردیس‌های دانشگاهی و اردوگاه‌های دانش‌آموزی را جهت اقامت مسافران نورورزی آماده می‌کند. رزرو اینترنتی حداقل 20 درصد فضاهای موجود از پنجم اسفند آغاز و تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت و فرهنگیان می‌توانند به سامانه eskan.medu.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

مدارس تحت پوشش ستاد اسکان: مدارس تحت پوشش ستاد اسکان به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  1. مدارس گروه «ویژه»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک)‌ «مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان،‌ اردوگاه‌ها و مدارس»

  2. مدارس گروه «الف»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی باشد (حمام و آشپزخانه مشترک).

  3. مدارس گروه «ب»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا باشد. (یخچال،‌ تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک باشد)

  4. مدارس گروه «ج»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون به صورت مشترک باشد.

سایت رزرو خانه معلم

سایت اسکان فرهنگیان یک منبع مهم برای رزرو خانه معلم‌ها در سراسر کشور است. با مراجعه به این سایت، فرهنگیان می‌توانند به راحتی خانه معلم‌های مورد نظر خود را رزرو کنند. این سایت به عنوان سایت رزرو خانه معلم شناخته می‌شود و امکانات زیادی دارد که فرهنگیان با مراجعه به آن می‌توانند به امکانات موجود دسترسی داشته باشند. برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

سایت اسکان فرهنگیان
سایت اسکان فرهنگیان تهران سایت اسکان فرهنگیان سیستان و بلوچستان
سایت اسکان فرهنگیان یزد سایت اسکان فرهنگیان سمنان
سایت اسکان فرهنگیان همدان سایت اسکان فرهنگیان زنجان
سایت اسکان فرهنگیان هرمزگان سایت اسکان فرهنگیان خوزستان
سایت اسکان فرهنگیان مرکزی سایت اسکان فرهنگیان خراسان شمالی
سایت اسکان فرهنگیان لرستان سایت اسکان فرهنگیان خراسان رضوی
سایت اسکان فرهنگیان گیلان سایت اسکان فرهنگیان خراسان جنوبی
سایت اسکان فرهنگیان گلستان سایت اسکان فرهنگیان چهارمحال و بختیاری
سایت اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویر احمد سایت اسکان فرهنگیان بوشهر
سایت اسکان فرهنگیان کرمانشاه سایت اسکان فرهنگیان ایلام
سایت اسکان فرهنگیان کرمان سایت اسکان فرهنگیان البرز
سایت اسکان فرهنگیان کردستان سایت اسکان فرهنگیان اصفهان
سایت اسکان فرهنگیان قم سایت اسکان فرهنگیان اردبیل
سایت اسکان فرهنگیان قزوین سایت اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی
سایت اسکان فرهنگیان فارس سایت اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی
سایت اسکان فرهنگیان مازندران

مقررات رزرو مدارس نوروز ۱۴۰۳

در این بخش به معرفی رزرو مدارس نوروز ۱۴۰۳ در سامانه eskan medu ir می پردازیم تا چنانچه قصد ثبت نام در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان 1403 را دارید با آگاهی از شرایط و ضوابط برای نام نویسی اقدام نمایید.

شرایط اسکان فرهنگیان eskan medu ir
  1. استفاده از ظرفیت اسکان مختص فرهنگیان شاغل و بازنشسته  و خانواده در جه یک آن ها ( همسر ،فرزند ، پدر و مادر )
  2. هر شخص فرهنگی می تواند  یک اتاق برای خود و یا دیگر اعضای خانواده درجه یک با تعرفه فرهنگیان  رزرو نماید و اتاق های اضافه با تعرفه  کارمندان دولت محاسبه می شود.
  3. ظرفیت اتاق در مدارس  طرح اسکان  برای 5 نفر می باشد . لیکن نفرات اضافه (حداکثر سه نفر) مشمول پرداخت هزینه مازاد بر قیمت اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ خواهند بود.

  4. تعرفه هزینه اسکان فرهنگیان صرفاً برای افراد زیر هفت سال رایگان می باشد.

  5. ساعت خروج  و تخلیه حداکثر تا ساعت 9 صبح  آخرین روز  اقامت می باشد .

  6. افراد همراه حاضر در اتاق باید با هم محرم باشند. (مدارک بررسی خواهند شد)

  7. مدارک لازم جهت پذیرش در محل اسکان و ارائه به مسئول پذیرش واقع در پایگاه/ مدرسه   /مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شامل :  اصل کارت فرهنگی معتبر  ،کارت ملی، اصل شناسنامه کلیه همراهان.

  8. از کلیه همکاران درخواست می شود جهت پیشگیری از پاره ای مشکلات  از تحویل کارت شناسایی خود به سایر اقوام و آشنایان جداًخودداری نمایند. لذا پذیرش افراد غیر فرهنگی با تعرفه مربوطه انجام می پذیرد.

  9. حضور فرد فرهنگی و یا وابسته درجه یک (خانواده) در هنگام پذیرش اسکان الزامی است.

  10. رعایت شئونات اسلامی  در محل  اقامت در مدارس تحت پوشش الزامی می باشد.

تاریخ شروع پذیرش حضوری طرح نوروزی اسکان فرهنگیان

به اطلاع فرهنگیان محترم می رساند : آغاز پذیرش حضوری در پایگاه های اسکان  فرهنگیان در سراسر کشور  از روز 28 اسفند ماه هم زمان با آخرین روز فعالیت مدارس در سال جاری می باشد . 

تاریخ شروع پذیرش حضوری طرح نوروزی اسکان فرهنگیان

شرايط استرداد در لغو رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان

شرايط استرداد در لغو رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان در سامانه eskan medu ir  به شرح زیر است:

  1. در صورت انصراف و لغو رزرو مدارس نوروز ۱۴۰۳ ، با توجه به زمان بر بودن مراحل استرداد وجه ( دولتي بودن حساب)  وجه ، حداکثر 2ماه به طول خواهد کشید.  لذا با اطلاع ازاين روند اقدام به رزرو اسکان فرهنگیان نمائيد.
  2. در صورت لغو تاریخ رزرو اسکان فرهنگیان و سفر تا 48  ساعت قبل از زمان اقامت  40درصد  وجه اتاق و هزینه اسکان فرهنگیان کسر خواهد شد.
  3. در صورت انصراف  از رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۴۰۳ ، تا 72 ساعت قبل از سفر 30 درصد وجه اتاق کسر خواهد شد.
  4. در صورت انصراف بیش از 72  ساعت  20 درصد وجه اتاق و قیمت اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ کسر خواهد شد.
  5. در صورت انصراف در پذیرش حضوری و کاهش مدت اقامت  پرداخت روزهای انصرافی میسر نمی باشد.
  6. برگشت وجه صرفاً به حساب شخص فرهنگی (صاحب حساب ) امکان پذیر است.
  7. درصورت عدم مراجعه میهمان در روز رزرو اینترنتی ستاد اسکان مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد.

بیشتر بخوانید : لیست خانه معلم


در اینجا به معرفی سامانه eskan medu ir و همچنین شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش خانه معلم در سامانه اسکان فرهنگیان پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام و رزرو اسکان فرهنگیان در سامانه eskan.medu.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان فرهنگیان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت اسکان فرهنگیان چیست؟

✔️سایت اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir و با هدف ارائه خدمات ثبت نام رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۴۰۲ به قشر فرهنگی کشور طراحی و تاسیس شده است.

✔️زمان ثبت نام در سامانه اسکان فرهنگیان چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان رزرو خانه معلم نوروز 1402 به بخش رزرو اسکان فرهنگیان همین مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️نام کاربری و رمز عبور eskan.medu.ir چیست؟

✔️نام کاربری eskan.medu.ir و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری فرهنگیان کد ملی فرد فرهنگی می باشد. راهنمای ورود به سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان 1402 را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

✔️ رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان در کدام سامانه صورت می گیرد؟

✔️ شما برای رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه نمایید.

✔️ چرا سایت اسکان فرهنگیان باز نمیشه؟

✔️ سایت اسکان فرهنگیان ممکن است به دلایل مختلف از دسترس خارج شود بهتر است در چنین مواقعی ساعاتی بعد به آن مراجعه کنید.

✔️ هزینه اسکان فرهنگیان و خانه معلم چقدر می باشد؟

✔️ هزینه های اسکان فرهنگیان و خانه معلم ممکن است در شهرهای مختلف متفاوت باشد .

3.1/5 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان ۱۴۰۳ eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مبینا

    سلام ببخشید ما ۵ شب رزرو کردیم مبلغ یک میلیون و دویست هم اینترنتی پرداخت کردیم ولی الان حضوری اومدیم مدرسه رو دیدیم راضی نیستیم لغو کردیم رزرو مون رو ولی چرا هنوز پول به حساب برگشت نخورده؟؟

    پاسخ
  2. رضا

    سلام . چرا قیمت ها اینقدر بالاست? مگه دریافتی ما چقدره? خیلی ارگانها سوییت رایگان به کارمندان خودشان میدن.

    پاسخ
  3. آیلر

    سلام کسی میدونه ستاد های اسکان تا چه تاریخی فعال هستند؟؟؟

    پاسخ
  4. سید

    سایت سالم وبدون مشگل نیازبه آدم متخصص داره که تومسولین آموزش و پرورش تاالان پیدانشده!!کدوم سایت آموزش و پرورش درسته که این یکی درست باشه!بعداوارگی توخیابونهارومابایدتحمل کنیم ادارات دیگه رونگاه کنین ببینین چه امکاناتی دارن!!تازه بهترین خانه معلم هاروهم میدن به اونهایامسولین رده بالای آموزش وپرورش اگه باورندارین از بقیه معلم هابپرسین! بعدمعلمهارومیفرستن به مدارس درب و داغون !!

    پاسخ
  5. صمد

    سلام کلا صفحه ای که من وارد می شم یه جور دیگست فقط یه سبد خرید هست که با اون هم هیچ کاری نمی شه انجام داد

    پاسخ
  6. راضیه

    چرا سایت اسکان فرهنگیان برای تابستان فعال نشده؟

    پاسخ
  7. حسین

    بیچاره این معلم ها در گرمای تابستان در خیابان های تهران میگردند تا ستاد اسکان را با این ترافیک پیدا کنند تا بتونن یه مدرسه یه شب اسکان بگیرن
    بخدا مشکل از دولت نیست
    مشکل از خودمون هست اون شخصی که در IT آموزش و پرورش کار میکنه چقدر بی تفاوت هست .

    پاسخ
  8. معلم

    چرا سایت اسکان مدارس فعال نیست

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام کاربر گرامی
      سایت اسکان فرهنگیان دچار اختلال شده است بهتر است مجددا در زمان دیگری امتحان نمایید.

      پاسخ
  9. حسین

    چرا سایت قطعه‌؟
    اسکان تابستان باز نشده هنوز؟

    پاسخ
  10. کورد

    این سایت ستاد اسکان کلا قطعه خواهشن آدرس درست بزارید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی