ircme ir سامانه آموزش مداوم

سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir | ورود به سایت

جهت مشاوره در زمینه ircme ir سامانه آموزش مداوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آموزش مداوم پزشکی به نشانی ircme.ir یک سامانه یکپارچه تحت نظر اداره آموزش مداوم پزشکی است. این سامانه با هدف ارتقاء سلامت و ارائه آموزش مداوم به دانش‌آموختگان رشته‌های گروه علوم پزشکی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان راه‌اندازی شده است. از امکانات این سامانه می‌توان به اطلاع‌رسانی در مورد رویدادهای آموزش مداوم، جستجوی برنامه‌های آموزشی، ثبت نام در دوره‌های حضوری و آنلاین، مشاهده کارنامه آموزشی، مدیریت لیست ثبت‌نام و امکانات مربوط به مجوزهای برنامه‌های آموزشی اشاره کرد. در این مقاله راهنمای ورود به سایت آموزش مداوم پزشکی و نحوه عضویت در سامانه به صورت کامل بیان شده است.

سامانه آموزش مداوم پزشکی

سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir با هدف ارتقاء سلامت و به روز نگه داشتن دانش فارغ التحصیلان رشته پزشکی ایجاد شده است. این سامانه برای متقاضیان رشته پزشکی امکان مشاهده دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته خود از دانشگاه‌های معتبر را فراهم می‌کند. هدف اصلی سامانه این است که تمامی فارغ‌التحصیلان پزشکی قادر باشند تا از طریق این پلتفرم به کلیه دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته خود، در دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی، اعم از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران، اصفهان و … دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اینکه فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی پس از اتمام تحصیل، در محیط پویا و در ارتباط با بیماران مختلف قرار می‌گیرند، نیازمند به‌روزرسانی دائمی اطلاعات خود در زمینه پزشکی هستند. این به‌روزرسانی اطلاعات به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در حرفه خود با تخصص لازم برای مراقبت از افراد متقاضی بهترین عملکرد را ارائه دهند. سامانه آموزش مداوم پزشکی، با برگزاری کلاس‌ها و وبینارها، به بهبود وضعیت علمی جامعه پزشکی و بروزرسانی دائمی دانش پزشکی و نکات لازم در حوزه سلامت کمک کرده است.

ویژگی‌ها و هدف‌های اصلی این سامانه عبارتند از:

  • ارائه دوره‌های آموزشی با هدف به‌روزرسانی دانش پزشکان در زمینه‌های مختلف
  • توسعه و بهبود وضعیت علمی و پزشکی در جامعه توسط ارائه دوره‌های آموزشی.
  • ارائه دوره‌های حضوری و آنلاین (وبینار) جهت سهولت در دسترسی به محتواهای آموزشی.
  • ارتباط و همکاری با دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی در سراسر کشور برای ارائه بهترین خدمات آموزشی.
  • کمک به بهبود کیفیت خدمات پزشکان و افزایش توانمندی‌های آنان در حوزه بهداشت و درمان.

به این ترتیب، این سامانه با فراهم آوردن دوره‌های آموزشی متنوع و کاربردی، به بهبود سلامت و به‌روزرسانی دانش پزشکان و کادر درمانی کشور کمک بسزایی کرده است.

ورود به سامانه اموزش مداوم پزشکی ircme.ir

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه اموزش مداوم پزشکی ircme.ir ، شامل کد ملی و رمز عبور است. با ورود به سامانه آموزش مداوم پزشکی، دانش‌آموختگان علوم پزشکی قادرند به‌صورت آنلاین به انتخاب برنامه‌های حضوری، برنامه‌های مجازی و وبینارهای ارائه شده در سایت بپردازند. پس از ورود به پلتفرم، دانش‌آموختگان می‌توانند عناوین مختلف وبینارهای دانشگاه‌های علوم پزشکی را مشاهده کرده و همچنین اطلاعات کامل هر برنامه که شامل اطلاعات سخنران، زمان شروع، مدت زمان ارائه و سایر جزئیات را مشاهده کنند و بر اساس علایق خود یکی از وبینارهای علمی پزشکی را انتخاب و پس از پرداخت هزینه مربوطه، در آن شرکت کنند.

مراحل ورود به سایت آموزش مداوم پزشکی ircme.ir به صورت زیر است:

ورود به سامانه اموزش مداوم پزشکی

  1. ابتدا نشانی اینترنتی سامانه را در مرورگر خود وارد کنید. (www.ircme.ir)
  2. پس از ورود به سایت، در سمت راست صفحه، روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید.
  3. شما به صفحه ورود به سامانه هدایت می‌شوید. در این مرحله می‌بایست اطلاعات ورود خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی و رمز عبور است.
  4. پس از درج اطلاعات خواسته شده، روی گزینه «ورود» کلیک کنید.
  5. با انجام مراحل فوق، شما وارد سامانه آموزش مداوم پزشکی خواهید شد و می‌توانید از امکانات و خدمات مربوط به آموزش مداوم بهره‌مند شوید.

در صورت فراموشی رمز عبور، با کلیک روی گزینه «بازیابی رمز» می‌توانید نسبت به دریافت رمز جدید اقدام کنید.

برای ورود به سامانه اموزش مداوم پزشکی، «اینجا» کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه آموزش مداوم پزشکی

کاربران برای ثبت نام در سامانه آموزش مداوم پزشکی لازم است به نشانی ircme.ir مراجعه کرده و پس از درج اطلاعات خواسته، فرایند عضویت خود را تکمیل کنند. با توجه به اهمیت کد ملی و سایر اطلاعات در سامانه به منظور تخصیص امتیاز و صدور گواهی‌ها و …، می‌بایست اطلاعات خود را با دقتِ کامل و به صورت صحیح وارد کنید. بعد از تکمیل فرایند ثبت نام، کد ملی شما به عنوان نام کاربری منظور خواهد شد.

مراحل ثبت نام سامانه آموزش مداوم :

  • پس از ورود به سایت ircme.ir، از منوی سمت راست گزینه «عضویت در سامانه» را انتخاب کنید و کد ملی و کد امنیتی را درج کنید. (کاربران غیر ایرانی فقط کد امنیتی را باید وارد کنند، نام کاربری افراد غیر ایرانی فاقد کد ملی به صورت اتوماتیک توسط سیستم تولید می‌شود.)

ثبت نام در سامانه آموزش مداوم پزشکی

**هنگام درج اطلاعات، توجه داشته باشید که کیورد انگلیسی باشد.

  • پس از انتخاب مرکز میزبان، اطلاعات خواسته شده را به دقت تکمیل کنید:
  • اطلاعات فردی

عضویت در سامانه آموزش مداوم پزشکی

  1. کد ملی
  2. نام (به صورت فارسی)
  3. نام خانوادگی (به صورت فارسی)
  4. شماره شناسنامه
  5. تاریخ تولد
  6. جنسیت
  7. عنوان
  • اطلاعات تماس

ثبت نام در سامانه آموزش مداوم پزشکی ۱

  • تلفن ثابت
  • تلفن همراه
  • ایمیل
  • کد پستی
  • انتخاب استان
  • شهرستان
  • درج آدرس دقیق
  • اطلاعات شغلی و تحصیلی

ثبت نام در سامانه آموزش مداوم پزشکی ۲

  • انتخاب مقطع رشته تحصیلی
  • عنوان رشته تحصیلی
  • تاریخ آخرین مدرک تحصیلی
  • نوع فعالیت (آزاد، رسمی، پیمانی، قراردادی و …)
  • سمت هیئت علمی
  • تاریخ تمدید پروانه مطب
  • شماره نظام پزشکی / پرستاری (اگر ندارید، وارد نکنید.)

پس از درج اطلاعات خواسته شده و تکمیل فرایند ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور (برای ورود به سامانه) به شما نشان داده خواهد شد. در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند ثبت نام و عضویت در سامانه آموزش مداوم پزشکی ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

آموزش عضویت در سایت آموزش مداوم پزشکی

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید:


کارنامه آموزش مداوم پزشکی

کارنامه آموزش مداوم پزشکی یک ابزار مهم برای نمایش و ارزیابی عملکرد افراد در دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه پزشکی است. این کارنامه به افراد این امکان را می‌دهد تا نتایج و مشارکت خود در دوره‌ها و فعالیت‌های آموزشی را در یک نگاه مشاهده کنند. مواردی که دارای امتیاز برای داوطلب هستند عبارتند از:

1. شرکت در دوره‌های حضوری: نمره و امتیاز حاصل از شرکت در دوره‌های حضوری.

2. شرکت در دوره‌های آموزشی غیرحضوری: نمره و امتیاز حاصل از شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین یا غیرحضوری.

3. سخنرانی در دوره‌های حضوری: ارزیابی مشارکت در سخنرانی‌ها یا نقش‌آفرینی در دوره‌های حضوری.

4. نویسندگی در دوره‌های آموزشی غیرحضوری: ارزیابی و امتیاز به افراد بر اساس نگارش مقالات یا مطالب آموزشی.

5. فعالیت در رسانه‌های ملی

6. فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی: امتیاز و ارزیابی مرتبط با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه پزشکی.

7. فعالیت‌های خارج از کشور: نمره مرتبط با شرکت در دوره‌ها یا فعالیت‌های آموزشی در کشورهای خارجی.

8. سوابق خارج از سامانه (قبل از سال 91)

نحوه پرداخت هزینه دوره های آموزش مداوم پزشکی

نحوه پرداخت هزینه دوره‌ های آموزش مداوم پزشکی در سایت ircme.ir، به صورت زیر است:

1. ورود به پروفایل شخصی: ابتدا با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود به پروفایل شخصی وارد شوید.

2. انتخاب دوره یا وبینار: در پروفایل خود، باید دوره یا وبینار مورد نظر را انتخاب کنند.

3. پرداخت هزینه: پس از انتخاب دوره، باید هزینه مربوط به آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این امکان با استفاده از درگاه‌های امن پرداخت فراهم شده است.

4. پیگیری ثبت نام: پس از پرداخت هزینه، می‌توانید به بخش “برنامه‌های ثبت‌نام شده و فعال” مراجعه کرده و از درستی فرآیند ثبت‌نام در دوره‌ها و وبینارها مطمئن شوید.

لطفاً به یاد داشته باشید که نام نویسی و پرداخت هزینه برای دوره‌های مجازی و وبینارها از طریق سامانه آموزش مداوم پزشکی امکان‌پذیر است.

جمع بندی

سامانه آموزش مداوم پزشکی، برای دانش آموختگان علوم پزشکی امکان دسترسی به دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته‌هایشان را فراهم می‌کند. این سامانه تحت نظر اداره آموزش مداوم پزشکی به منظور بهبود وضعیت علمی جامعه پزشکی فعالیت می‌کند.

در سامانه آموزش مداوم، دانش آموختگان می‌توانند به‌روزترین دوره‌ها و وبینارهای مرتبط با حرفه پزشکی را در دانشگاه‌های مختلف دنیا مشاهده و انتخاب کنند. این قابلیت به آنان این امکان را می‌دهد که در حوزه تخصصی خود تازه‌ترین اطلاعات را از طریق دوره‌های حضوری و مجازی به دست آورند.

علاوه بر این، سامانه از طریق کارنامه آموزش مداوم به دانش آموختگان این امکان را می‌دهد که عملکرد و امتیازات خود در دوره‌ها را پیگیری کرده و در صورت کسب نمره حد نصاب، گواهی معتبری را دریافت کنند.  سامانه آموزش مداوم پزشکی به‌عنوان یک ابزار جامع در زمینه آموزش و به‌روزرسانی دانش پزشکان، نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش و تخصص در حوزه پزشکی ایفا می‌کند و به دانش آموختگان این امکان را می‌دهد تا در مسیر حرفه‌ای خود بهترین‌ها را کسب کنند.

اگر سوالی در رابطه با سامانه آموزش مداوم پزشکی دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره سایت آموزش مداوم پزشکی به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سایت آموزش مداوم پزشکی

سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir چیست؟

سامانه آموزش مداوم پزشکی ircme.ir با هدف ارتقاء سلامت و به روز نگه داشتن دانش فارغ التحصیلان رشته پزشکی ایجاد شده است. این سامانه به متقاضیان رشته پزشکی امکان مشاهده دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته خود از دانشگاه‌های معتبر مختلف را فراهم می‌کند.

برای ورود به سایت آموزش مداوم پزشکی چه اطلاعاتی نیاز است؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه اموزش مداوم پزشکی، شامل کد ملی و رمز عبور است.

نحوه اصلاح اطلاعات در سامانه اموزش مداوم پزشکی چگونه است؟

در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ircme ir سامانه آموزش مداوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی