سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان my medu ir

ثبت نام مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان my medu ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گام اول ثبت نام مدارس تیزهوشان و شرکت در آزمون های ورودی این مدارس اطلاع از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آنهاست. در این مقاله مشاور گروپ تصمیم دارد تا اطلاعات مورد نیاز برای داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 ، چه بچه های ششم به هفتم (متوسطه اول ) باشند و چه داوطلبان مدرسه تیزهوشان نهم به دهم (متوسطه دوم) در اختیار مخاطبان قرار دهد. با ما همراه باشید.

یکی از آرزوهای هر پدر و مادری که این است که فرزندی تیزهوش داشته باشد و اینکه فرزندش دوران تحصیلش را در مدرسه تیز هوشان بگذارد. در واقع خیلی کم است پدر و مادری که اذعان نکند فرزندشان از هوش و استعداد فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با دیگر بچه‌ها تفاوت دارد. ثبت نام مدارس تیزهوشان یکی از مهم ترین اهداف والدینی است که علاقه مندند فرزند دانش آموزشان ، در مدرسه ای تاپ درس بخواند . یکی از اولین ماراتون های نسبتا بزرگی که دانش آموزان به تصمیم خود و یا صلاح دید خانواده هایشان خود را درگیر آن کنند شرکت در آزمون مدارس خاص مانند مدارس تیزهوشان است. قبولی و ثبت نام مدارس تیزهوشان می تواند گام خوبی در جهت موفقیت تحصیلی آینده دانش آموز باشد. پس طبیعی است که خیلی از دانش آموزان و والدین آن ها بخواهند در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام کرده و برای ورود به آن ها تلاش نمایند.

آن چه در ابتدا بهتر است به آن اشاره کنیم این است که زمان و سایت ثبت نام و نحوه پذیرش مدارس تیزهوشان در پایه های متوسطه اول و دوم متفاوت است. در ادامه ابتدا به ثبت نام و پذیرش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و سپس تیزهوشان متوسطه دوم می پردازیم.

 my.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my medu.ir انجام می شود. مدت زمان ثبت نام ۱۰ روز می باشد و تا اطلاع ثانوی، قابل تمدید نخواهد بود.

**ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، از 15 تا 25 فروردین ماه 1402

مانند شرایط لازم برای ورودی هر مدرسه و دانشگاه خوبی مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه اول دارای شرایطی برای پذیرش هستند. هرچند که آزمون ورودی شان مانند گذشته و به صورتی که برای دوره دوم متوسطه است نیست.

  1.  ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس تیز هوشان کسب نمره خیلی خوب در تمام دورس سال های تحصیلی ششم و پنجم ابتدایی می باشد. التبه اگر دانش آموز در کل نمرات سال های پنجم و ششم فقط یک نمره خوب هم داشته باشد این منعی برای ثبت نام نخواهد بود.
  2.  قبولی در آزمون هوش و استعداد تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت 9 صبح، روز پنجشنبه مورخ 1402/4/1 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت 9 صبح، روز جمعه مورخ 1402/04/2 برگزار می شود.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیز هوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به طور معمول حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد. در این مرحله دانش آموزانی که در آزمون سنجش هوش پذیرفته شده اند می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به مدرسه تیزهوشان منطقه محل زندگی خود مراجعه نمایند.

ثبت نام مدارس تیز هوشان نهم به دهم 1402 – 1403

همانطور که گفته شد نحوه پذیرش و ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم با ششم به هفتم متفاوت است. برای پذیرش دوره متوسطه دوم مانند گذشته آزمون ورودی برگزار می شود. سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان دوره متوسطه دوم نیز با متوسطه اول متفاوت است. داوطلبان می بایست به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند. با ورود به سایت my.medu.ir و وارد کردن اطلاعات دانش آموزی و پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان، ثبت نام خود را نهایی کنند. بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403 از 15 فروردین الی 25 فروردین می باشد.

شرایط ثبت نام مدارس تیز هوشان نهم به دهم 1402 – 1403

مانند شرایط لازم برای ورودی هر مدرسه و دانشگاه خوبی مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه اول دارای شرایطی برای پذیرش هستند. هرچند که آمون ورودی شان مانند گذشته و به صورتی که برای دوره دوم متوسطه است، نیست.

ضوابط و شرایط ثبت‌نام داوطلبان  ورودی دبیرستان‌های دوره های اول و دوم استعدادهای درخشان به شرح ذیل می باشد.

  1. داشتن تابعیت ایرانی
    (ثبت‌نام اتباع غیرایرانی، تابع بخشنامه شمارۀ ۴۵/۵۱۲۲/۳۴۰ به تاریخ ششم تیرماه ۱۳۹۷ مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور است.)
  2. کسب مقیاس «خیلی خوب» درتمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی  و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی 1402 – 1403جهت ثبت نام سنجش هوش پایه هفتم
    – چنانچه داوطلبی درمجموع دو سال تحصیلی مذکور، حداکثر در یک عنوان درسی، مقیاس «خوب» را کسب کرده باشد، ثبت نام وی بلامانع است.
    – با توجه به این که مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، مسئولیت صحت مندرجات در تقاضانامه ثبت نام به طورکامل برعهده داوطلب است و درصورت مغایرت، قبولی داوطلب لغو و بی‌اثر خواهد بود.
  3. ثبت نام دوره دوم متوسطه مدارس تیز هوشان منوط به کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم می باشد.- دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند. پذیرش نهایی این دسته از دانش آموزان در پایه دهم، منوط به احراز شرایط ادامه تحصیل در پایه نهم در مدارس استعدادهای درخشان مطابق ماده ۱۵ مصوبه شانزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش است.

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت 9 صبح، روز پنجشنبه مورخ 1402/03/20 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت 9 صبح، روز جمعه مورخ 1402/03/21 برگزار می شود.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیز هوشان نهم به دهم 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به طور معمول حدودا یک ماه و نیم بعد از برگزاری آزمون می باشد. در این مرحله دانش آموزانی که در آزمون سنجش هوش پذیرفته شده اند می توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به مدرسه تیزهوشان منطقه محل زندگی خود مراجعه نمایند.

3.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان my medu ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی