بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم می پردازیم تا با استفاده از آن ها بتوانید موفقیت خود را در این آزمون تضمین کرده و در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید. با توجه به اینکه برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان منابع و کتاب های بسیار زیادی تالیف و به بازار عرضه شده اند، بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها ممکن است برای پیدا کردن بهترین منبع سردرگم باشند.

به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم به دهم اختصاص داده ایم تا با خیال راحت این منابع را تهیه و خود را برای حضور در این رقابت آماده نمایید. با ما همراه باشید.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره در رابطه با نحوه ثبت نام در آزمون و قبولی تضمینی تیزهوشان با مشاوران مجرب مشاور گروپ از طریق سرویس هوشمند ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ در ارتباط باشید.

بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم + قبولی تضمینی

اگر از لیست بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشید می توانید به راحتی بعد از ثبت نام، بهترین منابع تیزهوشان نهم را تهیه و با افزایش میزان تسلط خود بر مهارت تست زنی و دروس مختلف پایه نهم، موفقیت خود را در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تضمین کنید.

با توجه به اینکه این مدارس جزو مدارس خاص هستند و خواهان زیادی دارند سالانه تعداد زیادی از دانش آموزان داوطلب ثبت نام تیزهوشان هستند. در نتیجه مولفان زیادی در پی چاپ بهترین کتاب تیزهوشان هستند تا از این طریق پاسخگوی تمامی نیازهای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند. بنابراین رقابت چاپ بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم به دهم به بیشترین حد خود در بازار کتاب می رسد.

ما سعی می کنیم در این مقاله بهترین کتاب ها برای تیزهوشان نهم را برای هر درس معرفی کنیم تا بسته به نیاز خود آن ها را تهیه نمایید. با ما همراه باشید.

بهترین کتاب ریاضی نهم تیزهوشان

ابتدا بهترین کتاب ریاضی نهم تیزهوشان را معرفی می کنیم زیرا کتاب ریاضی تیزهوشان نهم به دهم بیشترین تعداد سوال را با ضریب 3 در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به خود اختصاص داده است و اهمیت بیشتری دارد.

بعد از فهم تمام مطالب کتاب درسی و رفع اشکال می توانید به یکی از کتاب های خیلی سبز یا مبتکران و یا کاهه را مراجعه و از این طریق مهارت ریاضی خود را تقویت کنید.لیست سه تا از بهترین کتاب ریاضی نهم تیزهوشان را در ادامه مشاهده می کنید.

  • کتاب ریاضی نهم تیزهوشان خیلی سبز: این کتاب شامل دو بخش درسنامه و سوالات در هر درس می باشد که درسنامه بر مبنای تست‌ های متداول در آزمون‌های ورودی تیزهوشان تالیف شده است. کتاب خیلی سبز با ارائه نکات ضروری و تکمیلی در پی افزایش سطح تسلط دانش آموزان پایه نهم بر مباحث ریاضی می باشد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب ریاضی نهم تیزهوشان خیلی سبز Moshavergroup.com

  • کتاب مسابقات ریاضی نهم مبتکران (کتاب مرشد ریاضی نهم تیزهوشان) : در حقیقت این کتاب مرجعی برای آماده کردن دانش‌ آموزان به منظور شرکت در آزمون‌ های مختلف مسابقات ریاضی، امتحانات و آزمون‌های ورودی به مدارس استعدادهای درخشان و تیزهوشان می باشد. این کتاب 8 فصلی با بیش از 3000 تست ریاضی سعی در تفهیم مباحث ریاضی به دانش آموزان نهمی دارد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب مرشد ریاضی نهم تیزهوشان Moshavergroup.com

  • کتاب تیزهوشان ریاضی نهم کاهه: کتاب ریاضی کاهه هم یکی از بهترین کتاب ریاضی تیزهوشان نهم است و با ارائه تست های مختلف بعد از ارائه درسنامه ها دانش آموزان را برای حضور در رقابت تیزهوشان آماده می کند. این کتاب با استفاده از درسنامه های مشخص مستقیم به اصل مطلب می پردازد و مطابق با مباحث کتاب درسی نهم طراحی و تالیف شده است.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب تیزهوشان ریاضی نهم کاهه Moshavergroup.com

در مرحله سوم از کتاب 1+31 استان تیزهوشان از چاپ انتشارات خوارزمی بهره ببرید ان کتاب 1+31 استان در بر گیرنده تمام سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی سالهای گذشته است و تا اندازه ای می توان برای مرحله اولیه جمع بندی آن را پیشنهاد نمود.

در مراحل پایانی با توجه به اهمیت تست زنی در آزمون تیزهوشان، بستگی به وضعیت پیشرفت تحصیلی و قدرت تست زنی داوطلب بهترین کتاب ریاضی تیزهوشان نهم و منابع دیگری را به هر داوطلب معرفی خواهیم کرد. می توانید برای دریافت این منابع با شماره 9099071613 تماس بگیرید. از 8 صبح تا 12 حتی در روزهای تعطیل هم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

بهترین کتاب علوم تیزهوشان نهم

لیست بهترین کتاب علوم تیزهوشان نهم را در ادامه مشاهده می کنید. بعد از کتاب ریاضی، کتاب علوم به دلیل داشتن 17 سوال و ضریب 2 از مهمترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم است

  • کتاب مرشد علوم نهم مبتکران: این کتاب یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان نهم در درس علوم است زیرا به زبانی ساده و شیوا درسنامه ها را ارائه و به معرفی مهم ترین مباحث درس علوم مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می پردازد. این کتاب 15 بخش دارد و پرسش‌ها و تست‌های این کتاب نیز در دو بخش قرار می‌گیرند. بخش اول سوالات با هدف درک بهتر دانش آموزان توسط مولف طرح شده اند و بخش دوم سوالات آزمون های دوره های قبل هستند که برای آشنایی دانش آموزان با سوالات گذشته ارائه می شوند.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب مرشد علوم نهم مبتکران Moshavergroup.com

  • کتاب تیزهوشان علوم نهم خیلی سبز: این کتاب مجموعه کاملی از مطالب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه است. در این کتاب حدود 2000 سوال تستی وجود دارد و باعث تمرین بیشتر و یادگیری بهتر مباحث درس علوم می‌ شود. درسنامه های این کتاب بسیار کامل و جامع بوده و نکات مهم کاملا مشخص شده‌اند تا به درک دانش آموزان کمک بیشتری بکنند. بنابراین کتاب علوم خیلی سبز هم یکی از بهترین کتاب های کمک درسی نهم برای تیزهوشان است.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب تیزهوشان علوم نهم خیلی سبز Moshavergroup.com

  • کتاب تیزهوشان علوم نهم کاهه: این کتاب با سوالات پژوهش محور و چالش بر انگیز خود سعی در آماده سازی دانش آموزان برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است. در انتهای درسنامه هر فصل از این کتاب، چکیده ای از موضوعات و نکات مهم فصل قرار گرفته است که بتوانید به راحتی در یک نگاه مباحث آن فصل را مرور کنید. در بخش بعدی این کتاب تیزهوشان نهم، ترکیبی از سوالات تستی طراحی شده توسط مولف و همچنین نمونه سوالات آزمون‌ های مختلف ارائه می گردد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب تیزهوشان علوم نهم کاهه Moshavergroup.com

در مرحله پایانی این کتاب باید قدرت تست زنی و وضعیت پیشرفت تحصیلی داوطلب را سنجید سپس بسته به تراز تحصیلی دانش آموز، مراحل پایانی را با کمک مشاوران مجرب مشاور گروپ طی خواهید کرد و با بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم آشنا می شوید.

بهترین کتاب استعداد تحلیلی نهم

بهترین کتاب استعداد تحلیلی نهم چیست؟ در این بخش از مقاله برای پاسخ دهی به این سوال دانش آموزان و والدین گرامی لیست بهترین منابع تیزهوشان نهم برای سوالات استعداد تحلیلی تیزهوشان را با هم بررسی می کنیم زیرا همانطور که می دانید 50 سوال از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را این گروه از مباحث به خود اختصاص داده اند اما منبع دقیقی مانند کتاب درسی برای آن ها وجود ندارد.

در واقع معمولا این سوالات از کتاب‌های درسی استخراج نمی‌شوند بنابراین دانش‌ آموزان نیاز به این دارند که از کتاب‌ های کمک درسی موجود در بازار بهره ببرند. در ادامه لیست بهترین کتاب های استعداد تحلیلی نهم را مشاهده می کنید.

  • کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان نهم خیلی سبز : این کتاب شامل دو بخش آموزشی و بخش آزمون‌های سال‌های اخیر است که به ترتیب بخش آموزشی خود دارای 6 قسمت است و به مباحث هوش تصویری، هوش کلامی، استعداد تحلیلی، هوش ریاضی محاسباتی، سرعت و دقت است. در بخش آزمون های اخیر نیز دانش‌آموزان با سوالات آزمون‌ های تیزهوشان سال‌های قبل آشنا شده و می‌توانند با حل تست‌ ها، بیشتر با آزمون آشنا شده و آن را درک کنند. در پایان هر بخش نیز پاسخنامه مربوط به آزمون ها قرار گرفته است.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان نهم خیلی سبز Moshavergroup.com

  • کتاب هوش فرا زمینی ET: این کتاب یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان نهم است. چرا می گوییم این کتاب بهترین کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم است؟ زیرا با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان تناسب دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های کتاب هوش فرا زمینی ET، آموزش تکنیک‌ های خاص برای پاسخ‌ دهی به سوالات هوش است. همچنین سوالات موجود در این کتاب شباهت زیادی با سوالات تیزهوشان دارد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب هوش فرا زمینی ET مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه: این کتاب درسنامه ندارد و برای حل سوالات آن باید از اطلاعات عمومی، هوش فردی و تجربه حل نمونه سوالات تیزهوشان سال‌های قبل استفاده کنید. در هرکدام از این فصل‌ های این کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم، سوالات تستی از هم تفکیک شده و در ابتدای هر مبحث نیز درباره سوالات توضیحات کوتاهی نوشته شده است. وجه تمایز این کتاب با سایر کتاب ها در این است که برای افزایش سرعت دانش‌ آموز، زمان مشخصی را برای پاسخ‌ گویی پیشنهاد داده تا به سرعت عمل و خودسنجی دانش‌آموز کمک  کرده باشد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه Moshavergroup.com

بهترین کتاب فارسی نهم تیزهوشان

برای انتخاب بهترین کتاب فارسی نهم تیزهوشان می توانید از سه گزینه ای که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید. کتاب زبان و ادبیات فارسی سومین کتاب مهم تیزهوشان نهم به دهم می باشد که با ضریب 2 و تعداد 15 سوال در آزمون تیزهوشان تأثیر گذار است و باید به دنبال بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم باشید.

  • کتاب رشادت فارسی نهم مبتکران: این کتاب با تمرین ها و فعالیت هایی که دارد به تسلط دانش آموزان بر نکات دستور زبان، آرایه های ادبی و … کمک می کند. در ابتدای هر فصل این کتاب تیزهوشان نهم، مختصری درباره موضوعات درسی نوشته شده است و بعد نکته‌های ادبی، زبانی و املایی هر درس آموزش داده شده‌اند.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب رشادت فارسی نهم مبتکران Moshavergroup.com

  • کتاب تیزهوشان فارسی نهم خیلی سبز: این کتاب حجم کمتری داشته و در ابتدای هر درس این کتاب، ابیات و عبارات مورد بررسی قرار می‌گیرند و بعد تمامی واژه‌ها و ترکیب‌های مهم هر درس در قالب یک جدول در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرند. بنابراین این کتاب را بیشتر برای مرور و بررسی نهایی درس فارسی تیزهوشان توصیه می کنیم.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب تیزهوشان فارسی نهم خیلی سبز Moshavergroup.com

  •  کتاب تیزهوشان فارسی نهم کاهه: یکی از بهترین کتاب فارسی نهم تیزهوشان، کتاب تیزهوشان فارسی کاهه است. در این کتاب ابتدا نکات دستور زبان و سپس متون نظم و نثر باتوجه به جزئیات در سطوح معنی، دستور، آرایه، مفهوم و قرابت معنایی بررسی گردیده و در پایان هر درس، تست‌های طبقه‌بندی شده قرار گرفته‌ اند. پاسخنامه تشریحی، آزمون‌های ورودی تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی سال‌ های قبل و همچنین دو آزمون جامع شبیه‌ سازی نقطه قوت این کتاب محسوب می شوند.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم  کتاب تیزهوشان فارسی نهم کاهه Moshavergroup.com

بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم

بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها، به دنبال بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم هستند تا بتوانند در یک کتاب کلیه مباحث را مرور نمایند. به همین دلیل در پاسخ به این نیاز، به معرفی جامع ترین و بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم می پردازیم:

  •  کتاب 1+31 استان تیزهوشان جامع نهم (انتشارات پویش اندیشه خوارزمی)

این کتاب شامل سوالات کامل آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال‌های قبل است و یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان نهم به دهم محسوب می‌شود.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب 1+31 استان بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم Moshavergroup.com

  • کتاب جامع تیزهوشان نهم سری IQ انتشارات گاج

این کتاب یکی دیگر از کتاب‌های مفید و موثر و در واقع بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم است زیرا محتوای کتاب‌های درسی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کتاب جامع تیزهوشان نهم Moshavergroup.com

  •  کتاب جامع تیزهوشان نهم انتشارات خیلی سبز

این کتاب شامل درس‌های آزمون تیزهوشان و همچنین سوالات استعداد تحلیلی است. هدف این کتاب ارائه نمونه سوالات استاندارد و متنوع است که همگی شبیه سوالات آزمون‌های تیزهوشان هستند.

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم Moshavergroup.com

معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

منابع آزمون تیزهوشان چگونه پیدا کنیم؟

برنامه ریزی درسی و روزانه برای قبولی در آزمون تیزهوشان را چگونه انجام دهیم؟

منابع کمک درسی آزمون تیزهوشان کدامند؟

زمان و شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳؟

قبولی تضمینی تیزهوشان

 قبل از مطالعه بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم توصیه می شود برای قبولی تضمینی تیزهوشان و اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، برنامه ریزی برای قبولی تیزهوشان نهم، انجام تمامی مراحل ثبت نام در آزمون ورودی تیزهوشان و درج معدل و انتخاب مدرسه و لیست مدارس پسرانه تیزهوشان تهران می توانید با شماره 9099071613 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

در معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم می توان بهترین منبع را همان کتاب های درسی معرفی کرد، این کتاب های رسمی باید کامل و بدون جا انداختن کوچکترین نکته تفهیم شوند، در مرحله بعد باید گفت که برای موفقیت در آزمون تیزهوشان حساس خواندن فقط کتاب درسی ناکافی است و مرحله به مرحله باید کتاب های دیگری را انتخاب کرده و مو به مو برای خود تجزیه و تحلیل کرد.

به عنوان مثال برای درس هایی مثل قرآن و مطالعات اجتماعی هیچ کتاب جداگانه ای نیست. با مطالعه کتاب های درسی و نهایتا استفاده از کتاب های جامع تیزهوشان می توانید تسلط خود بر این دروس را بالا ببرید.

کتاب تست تیزهوشان نهم

مطالعه کتاب تست تیزهوشان نهم برای دانش آموزان راحت تر است. بنابراین از آنجایی که تیزهوشان پایه نهم به دهم با سبک سوالات تستی آشنایی داشته و مانند دانش آموزان پایه ششم به هفتم نیستند که تازه با سوالات تستی روبه رو شوند، پس رقابت در میان دانش آموزان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پایه نهم به دهم و معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم کمتر از رقابت بین کنکوری ها نیست و حتی حساسیت در دانش آموزان تیزهوش پایه نهم به دهم به مراتب بیشتر از کنکوری ها است.

در رقابت کنکور داوطلبان اکثرا در یک رشته ای بالاخره پذیرفته می شوند ولی در رقابت در مدارس تیزهوشان به دلیل این که فقط یک گزینه وجود دارد یا پذیرش می شوند یا قطعا رد خواهند شد دانش آموزان در این مرحله با تلاش و استرس ( تاثیر استرس در آزمون تیزهوشان) بیشتری همراه هستند.

برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین نکات شرکت در این رقابت است و  مشاور گروپ با همکاری مشاوران متخصص در برنامه ریزی درسی گام به گام همراه دانش آموزان تیزهوش و فعال ایران عزیز می باشد(معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم).

از آنجا که تمامی تیزهوشان نهم به دهم تقریبا در سطح معلومات و استعداد بالایی جای دارند و متاسفانه پذیرش در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تا حدودی کم می باشد لذا برنامه ریزی هوشمندانه اصلی ترین عامل موفقیت در این آزمون است.

قبولی تضمینی تیزهوشان نهم را با ما تجربه کنید

دریافت نتایج آزمون تیزهوشان

شایان ذکر است داوطلبان از طریق مراجعه به سایت می توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اقدام و کارنامه تیزهوشان خود را مشاهده و دریافت نمایند .

بعد از وارد نمودن اطلاعات اولیه دانش آموز قادر خواهد بود وضعیت پذیرش در آزمون را مشاهده نماید که در ستون وضعیت قبولی و محل پذیرش مشخص شده است .

که داوطلب می تواند ببیند در کدام یک از مدارس تیزهوشان گزینش شده است . که در صورت پذیرفته شدن اگردر صفحه داشبورد اصلی استعدادهای درخشان اعلام نتایج براش وضعیت قبولی خورده باشد بتواند برای ثبت نام قطعی به مدرسه مراجعه نماید.

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان: azmoon.medu.ir ورود به سایت استعداد درخشان : سمپاد

مشاوران موسسه مشاور گروپ با برنامه ریزی هفتگی و ماهیانه و سنجش و معرفی بهترین منابع در زمان خود شما را تا سر منزل مقصود همراهی خواهند کرد.

فقط کافی است با شماره تلفن ثابت بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613  تماس گرفته و برنامه هفتگی خود را دریافت کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم پرداختیم، و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل آزمون تیزهوشان نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️لیست بهترین کتاب های تیزهوشان نهم به دهم را از کجا پیدا کنم؟

✔️فهرست بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم کلیه درس ها در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده. برای کسب قبولی تضمینی تیزهوشان و اینکه بدانید کدام کتاب برای تیزهوشان بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

✔️بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم چیست؟

✔️در پاسخ به این سوال که چه کتابی برای تیزهوشان نهم خوب است، در این مقاله نام سه تا از بهترین کتاب جامع تیزهوشان نهم را ذکر و نقاط قوت هر کدام را بررسی کردیم.

✔️بهترین کتاب ریاضی نهم تیزهوشان چیست؟

✔️در این مقاله به معرفی بهترین کتاب ریاضی نهم تیزهوشان و همچنین بهترین کتاب های تیزهوشان نهم برای سایر درس ها مانند هوش و استعداد تحلیلی، علوم، فارسی و … به صورت کامل پرداختیم. لطفا به متن مقاله مراجعه نمایید.

4.7/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پیمان

    من از کتاب‌های فیزیک نهم و شیمی نهم زیست نهم علامه حلی استفاده میکنم واقعا راضیم.
    برا آزمون هم ساندویچ هوش نهم و ساندویچ دروس نهم رو پیشنهاد میکنم

    پاسخ
  2. مریم

    سلام پسرم کلاس هشتم هستش می خواستم برای قبولی در تیز هوشان براش بهترین کتاب ها را بخرم لطفا بنده را راهنمایی کنید

    پاسخ
  3. پرستو

    کتاب‌های ساندویچ علامه حلی که از همه بهتره رو چرا نذاشتین!!!
    من نه با کمپلکس نه با ET خوب پیش نمیرفتم

    پاسخ
  4. راهنما

    کتابهای تستی اسحق شعبانزاده مثل کتاب مسائل ریاضی و هندسه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان پایه‌ی نهم

    پاسخ
  5. کیارش

    دوست عزیز اگه همه اینایی که نوشتیو بخوایم بخریم حل کنیم که نمیشه که شما زحمت بکش بگو کدومارو خودت استفاده کردی چون مطمئنم هیچکس نمیتونه همه اینارو تهیه کنه

    پاسخ
  6. محمد مهدی سلیمانی

    سلام من امسال تیزهوشان هاشمی نژاد مشهد قبول شدم
    بهترین منابع:
    ریاضی مرشد ( هم کتاب پاسخ نامه و هم کتاب تست )
    علوم خیلی سبز یا مرشد
    ادبیات طالب تبار

    پاسخ
  7. محمد طاها قاسمی

    سلام من محمد طاها قاسمی و خودم در مدرسه ی علامه حلی سمپاد ( تیزهوشان ) درس می خونم و یک نکته باید بدونید این که همیشه از هم سن خودتون که در یک کاری موفق بوده سوال کنید یا مشاوره بگیرید چون صد در صد هر فرد حالات EQ آن با هم سن خودش مشابه است یعنی هوش هیجانی و ارتباطات آن فرد و می تونه مطلب را بهتر درک بکنه: من برای آزمون تیزهوشان در بخش استعداد تحلیلی کتاب ها را در سه سطح قرار می دهم: برای ریاضیات = درجه سه کتاب های مفهومی و کار خیلی سبز، کارپوچینو ی گاج و کتاب کار کانون درجه دو کتاب تست های سه سطحی کانون، کتاب ریاضیات تیزهوشان رشادت، کتاب ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز، کتاب ریاضیات تیزهوشان کامل طلایی درجه یک کتاب ریاضیات آموزش جامع تیزهوشان با درسنامه ی درجه یک سوال های تشریحی و تست های تیزهوشان و انرژی اتمی و مدرسه ی نمونه دولتی و… ،کتاب ادیشمند ریاضیات تیزهوشان درجه یک است، کتاب ریاضیات مرشد مسابقات ریاضیات، کتاب آموزش جامع ریاضیات مبتکران، اگر می خواهید سطوح بالا تری هم داشته باشید می توانید کتاب های گنجینه ی یادگیری ریاضیات هشتم مبتکران و علاوه بر اون می توانید کتاب های مسابقات بین المللی ریاضیات متوسطه ی مبتکران را تهیه کنید. برای درس علوم = درجه سه کتاب های کار گاج، خیلی سبز و کانون کتاب های علوم درجه دو کتاب های سه سطحی کانون، کتاب علوم پرش برای درک بهتر مطالب، کتاب کامل طلایی تیزهوشان درجه یک کتاب خیلی سبز تیزهوشان، کتاب ادیشمند تیزهوشان، برای درسنامه ی کامل نه تست کتاب های رشادن و سیر تا پیاز و در نهایت کتاب مسابقات علوم مرشد. در رابطه با درس ادبیات = درجه سه کتاب های کار مبتکران و خیلی سبز درجه دو کتاب کار حرف آخر و و رشادت مبتکران درجه یک کتاب ادبیات طالب تبار مبتکران، کتاب خیلی سبز تیزهوشان و کتاب اندیشمد تیزهوشان ادبیات برای جمع بندی و بقیه دروس هم می توانید کتاب های تست مبتکران و کتاب مرشد و رشادت و خیلی سبز را تهیه کنید و برای کتاب جامع درجه یک کتاب 1 + 31 استان خیلی عالی است یا کتاب iQ پلاس و خود iQ عالی هستند برای استعداد تحلیلی هم کتاب درجه سه ( کتاب های تست هوش تصویری کانون و کتاب های تست هوش گاج ) درجه دو ( کتاب های تست هوش خیلی سبز و مبتکران و 1000 تست مهر و ماه و کتاب های لقمه ی مهر و ماه و کتاب 1500 تست نهم مهر و ماه و کتاب کمپلکس ششم مهر و ماه ) درجه یک ( کتاب های سه سطحی کانون کتاب تست هوش کمپلکس نهم مهر ماه کتاب های نهم لقمه مهر و ماه و کتاب کمپلکس کنکور مهر و ماه و در نهایت کتاب ET فرازمینی ) و باید سرعت درک و خواندن مسائل را بلا ببرید و همین طور سرعت محاسبات در رابطه با محاسبات هم من می توانم کمکتان کنم چون محاسبات هم در مدرسه ی خودمون درس می دهم برای محاسبات سریع هم به جیمیل من پیام بدید .?

    پاسخ
  8. استاد

    چرا نظرات من پخش نمیشه هان؟؟؟!!

    پاسخ
  9. استاد

    دوستان اصلا استرس نداشته باشید راحت با آرامش به درس خواندن ادامه دهید بهترین منابع را تهیه کنید که اینجا معرفی شده اند را بخوانید انشاالله قبول میشوید اگر هم خواستید با شماره درج شده ی زیر در ارتباط باشید با تشکر

    پاسخ
  10. meli

    سلام برا فارسی کیمیا عالیه برا ریاضی کاهه و برا علوم خیلی سبز تیزهوشان عالین بنظر من

    پاسخ
  11. نرجس

    سلام من الان پایه هشتم هستم میخواهم یک کتابکار عالی برای آزمون نمونه وتیزهوشان برای فارسی که فارسیم عالی بشه به نظر شما کتابکار فارسی حمیدصالب تبار خوبه ؟

    پاسخ
  12. فاطیما

    هم برای تیز هوشان و هم نمونه . چی چیز هایی خوبه که بخونم

    پاسخ
  13. فاطیما

    سلام من الان کلاس هشتم هستم . دوست دارم از الان شروع کنم تا در نمونه یا تیزهوشان قبول بشم . چه کتابهایی رو بهم پیشنهاد میدید ؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

    پاسخ
    1. فاطیما

      هم برای تیز هوشان و هم نمونه . چی چیز هایی خوبه که بخونم

      پاسخ
  14. همتی مرزی

    سلام… الان کلاس هشتم رو تموم کردم . بنظرتون الان کتاب برای نهم تهیه کنم یانه؟

    پاسخ
  15. negar

    با یه قبول نشدن که زندگیت نابود نمیشه و قرار نیست از ارزش هات کم بشه پس استرس نداشته باش

    پاسخ
    1. نرجس

      سلام من الان پایه هشتم هستم میخواهم یک کتابکار عالی برای آزمون نمونه وتیزهوشان برای فارسی که فارسیم عالی بشه به نظر شما کتابکار فارسی حمیدصالب تبار خوبه ؟

      پاسخ
  16. فاطمه

    من خیلی استرس دارم چکار کنم؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی