اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

اعتراض به نتایج نهایی کنکور

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان به منظور ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری (اعلام نتایج انتخاب رشته) داوطلبانی که به نتایج آزمون اعتراض دارند، با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش کشور، در زمان اعلام شده می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند. به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان، زمان و نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در این مقاله بیان شده است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری آن دسته از داوطلبانب که به کارنامه نهایی، رشته و دانشگاه محل قبولی خود اعتراض دارند، می توانند با مراجعه به سایت سنجش درخواست خود را ثبت نمایند. زمان دقیق ثبت اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۳ به درستی وارد نمایید.

سایت اعتراض به نتایج کنکور سراسری

سایت اعتراض به نتایج کنکور سراسری ، سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان لازم است در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش، قسمت “سیستم پاسخگویی” مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سامانه و دریافت رمزعبور، درخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است، ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org امکانپذیر است. لذا از مراجعه حضوری به سازمان برای ثبت اعتراض خودداری نمایید.

**اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ شامل افرادی که مجاز در انتخاب رشته نشدند و یا در هیچ یک از اولویت های خود مورد پذیرش قرار نگرفتند و رتبه کشوری خیلی بالایی داشتند اعتراض به نتایج کنکور تاثیری در نتایج این گروه نخواهد داشت.

اعتراض به نتیجه قبولی کنکور

اعتراض به نتیجه قبولی کنکور سراسری چگونه است؟ پس از اعلام نتایج نهایی چنانچه به نتیجه اعتراض (عدم قبولی در رشته محل های انتخابی یا عدم قبولی در رشته محل های بالاتر وارد شده در فرم انتخاب رشته) دارید، می توانید با تکمیل فرم مربوطه مراتب را به سازمان اعلام کنید. (مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور در ادامه بیان شده است.)

در اینصورت لازم است پس از انتشار کارنامه نهایی در سایت سازمان سنجش و در بازه مشخصی که این فرم در سامانه پاسخگویی فعال است به محیط کاربری خود وارد شده و پس از انتخاب آزمون و سال موردنظر فرم اعتراض به نتیجه قبولی را تکمیل کنید. پس از اتمام مهلت تکمیل این فرم، درخواست های ثبت شده جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا پس از بررسی، نتیجه از طریق همین سیستم پاسخگویی به داوطلب اعلام شود.

مراحل اعتراض به نتایج نهایی کنکور

مراحل اعتراض به نتایج نهایی کنکور به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور سراسری، پس از ورود به سایت سازمان سنجش کشور، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “سیستم پاسخگویی” کلیک کنید.
  • اگر قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید، بر روی گزینه “عضویت در سایت” کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.
  • پس از تایید نهایی، نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد که می توانید با استفاده از آن وارد سامانه ثبت اعتراض شوید.

(حتما آدرس ایمیل معتبر وارد کنید.)

  • سپس به صفحه اول برگردید و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
  • نام کاربری و رمزعبور خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  • پس از ورود به سامانه از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “درخواست جدید” کلیک کنید.
  • برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور ، نوع آزمون را کنکور سراسری و سال را ۱۴۰۳ انتخاب کنید.
  • در انتها مشکل خود را شرح دهید و در پایان پیام ، شماره ملی، شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره سریال ثبت نام و شماره پیگیری پرداخت خود را بنویسید.

اطلاعات خود را با دقت وارد کنید پس از درج اطلاعات امکان ویرایش وجود ندارد.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شود.

جواب اعتراض به نتایج نهایی کنکور

جواب اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ معمولا 48 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست اعتراض اعلام می شود. کارشناسان پس از بررسی درخواست ها در صورت موجه و منطقی بودن اعتراض، اقدام به صدور کارنامه جدید برای داوطلب خواهند کرد. داوطلبان با مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش و درج کد رهگیری می توانند نتایج و جواب اعتراض به نتایج کنکور سراسری را مشاهده نمایند.

کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود و امکان مشاهده آخرین وضعیت درخواست از طریق پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org می باشد.

در صورت بروز مشکل یا هرگونه ابهام می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/


تمامی داوطلبانی که به نتایج نهایی کنکور سراسری اعتراض دارند، می توانند در بازه زمانی اعلام به سامانه اعتراض به نتایج نهایی کنکور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. امکان ثبت اعتراض به نتایج کنکور فقط یکبار برای داوطلبان وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور و اگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج اعتراض به نتایج نهایی کنکور ، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور به چه سایتی مراجعه کنیم؟

 ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org امکانپذیر است.

هنگام عضویت در سیستم پاسخگویی سنجش ایمیل را اشتباه وارد کرده ام

امکان اصلاح ایمیل وجود ندارد و در صورتی که پروفایلی با ایمیل اشتباه ایجاد کرده اید، لازم است چند روز صبر کنید تا پروفایل با ایمیل اشتباه بصورت خودکار حذف شود و پس از آن قادر خواهید بود تا پروفایل با ایمیل و مشخصات صحیح ایجاد کنید.

دلایل قانع کننده برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری چیست؟

اشتباه در اطلاعات سهمیه کنکور ، مشکلات مربوط به اعمال سوابق تحصیلی ، مشکلات مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان آقا و …

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سعید

    سلام خسته نباشید من متولد 29 /10 /71 ام و رشته کاردانی فوریت پزشکی قبول شدم وتو دانشگاه ثبت نام کردم میخواستم بدونم با توجه به اینکه این رشته شرایط سنی داره و نوشته حداکثر سن 26 سال مشکل پیش نمیاد چون نیمسال دومه و هنوز کلاس هاش شروع نشده؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی