اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir

به گفته رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش: تاکنون اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir حدود ۲۰ هزار نفر ثبت شده

اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای تصویری نحوه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور My.medu.ir در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است تا شما کنکوری های گرامی که به نتایج سوابق تحصیلی کنکور خود اعتراض دارید بتوانید با مراجعه به سامانه مای مدیو دانش آموزان، نارضایتی خود را به مراتب مربوطه اعلام نمایید. برای اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور چه باید کرد؟ با ما همراه باشید.

نحوه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور

با مشاهده راهنمای تصویری نحوه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور می توانید گام به گام همراه با راهنما پیش بروید تا مراحل ثبت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir را با موفقیت پشت سر بگذارید. همانطور که می دانید دریافت نتیجه سوابق تحصیلی کنکور my medu.ir انجام شد و سامانه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور نیز همان مای مدیو است و متقاضیانی که کارنامه اولیه خود را دریافت کرده باشند، باید در زمان مقرر با مراجعه به حساب کاربری خود در این سامانه نسبت به ثبت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که برای هر فرد مهلت ده روز اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir در نظر گرفته شده است و به اعتراض های ثبت شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین بسیار مهم است که در صورت نارضایتی از نتیجه، در زمان اعتراض به سوابق تحصیلی تعیین شده برای اعتراض اقدام کنید و آن را به روزهای پایانی موکول نفرمایید.

سایت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور

همانطور که می دانید سایت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir است و آشنایی با نحوه ورود به سامانه سوابق تحصیلی کنکور اولین قدم برای اعلام نارضایتی از نتایج می باشد.

برای ورود، ابتدا آدرس اینترنتی my medu.ir را در نوار آدرس مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود وارد نموده و آن را جستجو کنید. نتیجه اول my medu.ir مای مدیو | پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را نشان می دهد. بر روی آن کلیک کرده تا به صفحه اصلی مای مدیو وارد شوید.

راهنمای تصویری اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

نحوه ی اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور

در این بخش از راهنمای تصویری نحوه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور My.medu.ir ، نحوه اعتراض به نتیجه سوابق تحصیلی کنکور را در این بخش با هم مرور می کنیم. بعد از ورود به سامانه my medu ir ، حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه دانش آموز بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور روی گزینه ورود بزنید.

چنانچه در نحوه ی اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور و انجام مراحل همگام با راهنمای تصویری نحوه اعتراض به سوابق تحصیلی My.medu.ir دچار مشکل شدید نگران نباشید. می توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیل هم از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

مهلت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور توسط وزارت آموزش و پرورش یک بازه حدودا ۱۰ روزه است و معترضان می توانند بعد از دریافت پیامک، به مدت ده روز  با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور اقدام نمایند. سپس مرکز سنجش آموزش و پرورش رسیدگی به اعتراضات را انجام می دهد. چنانچه اعتراض به نتیجه رتبه بندی شما مربوط به سنوات، ضمن خدمت و مدرک تحصیلی باشد نیز پیگیری شکایات و اعتراضات به بخش امور اداری وزارت آموزش و پرورش سپرده می شوند.

نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲  بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود است و داوطلبان می‌توانند به این نتایج اعتراض کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت (نوبت اول در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، نوبت دوم در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲) برگزار شد.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (البته اعلام نتایج در دو مرحله خواهد بود)

  1. مرحله اول شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره‌ کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.
  2. مرحله دوم کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته داوطلبان است که هنوز اعلام نشده است.

نمرات خام شرکت‌کنندگان نوبت اول در اسفند ماه ۱۴۰۱ اطلاع‌رسانی شد و مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org قابل مشاهده است. برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج شده و از طریق سامانه فوق قابل ملاحظه است.

داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ می‌توانند هرگونه سؤال در خصوص نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند  و یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش‌شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. طبق تاکید سازمان سنجش به درخواست‌هایی که به سایر روش‌ها ارسال شود، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

4.5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آیدا

    سلام
    خواهش می کنم راهنماییم کنید، موقع ثبت نام کنکور کافی نت با مدرک دیپلم ثبت کرده در قورتی که باید با مدرک کاردانی ثبت نام می کرده واسم
    و الان نمره سابقه تحصیلیم منفی شده و ترازم خیلی اومده پایین، اعتراض هم زدم نمیدونم چیکارکنم
    فرهنگیان تربیت بدنی رو مجاز به انتخاب رشته شدم، تو رو. خدا راهنماییم کنید

    پاسخ
  2. احمد

    سلام من یکی از اطلاعات برای اعتراض رو اشتباه زدم و اعتراض ثبت شد .الان دیگه نمیتونم ویرایش،کنم؟

    پاسخ
  3. A.R

    سلام ، من میخواستم در بازه زمانی جدیدی که برای اعتراض دادن ، اعتراضم رو ثبت کنم ، گام به گام با شما پیش رفتم ولی مثل قبل گزینه سبز رنگ ثبت اعتراض نبود که کلیک کنم‌. چکارکنم ؟!

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی