آی گپ وب web.igap.net | نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید

نسخه تحت وب آیگپ web.igap برای آیفون و اندروید، آی گپ وب یکی از پیام رسان های داخلی است که به خوبی توانسته است نظر کابران ایرانی و حتی بسیاری از کاربران خارجی را به خود جلب کند. این پیام رسان دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد است که باعث شده است تا نسبت به دیگر پیام رسان های داخلی طرفداران بسیاری داشته باشد.

آی گپ وب web.igap.net نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید

جهت مشاوره در زمینه آی گپ وب web.igap.net | نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از پیام رسان های ایرانی با نام آی گپ وب که خدمات متنوعی را ارائه می کند پیام رسان نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید است. سایت پیام رسان آیگپ به آدرس web.igap.net است که با عنوان آی گپ وب نیز شناخته می شود. برای استفاده از این پیام رسان هم می‌توانید به نسخه تحت وب آن مراجعه کنید و هم برنامه آن را در گوشی خود نصب کنید. البته برخی گوشی ها قادر به نصب این برنامه نیستند که کاربران مجبور هستند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند که در ادامه مقاله از مشاورگروپ به توضیح کامل در مورد آیگپ می پردازیم.

آی گپ وب web.igap.net

آی گپ وب web.igap.net نسخه‌ای از پیام رسان آیگپ است که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است. این برنامه را هم می‌توانید بر روی گوشی‌های اندروید و هم بر روی گوشی‌های آیفون نصب کنید. همچنین امکان استفاده از این برنامه در ویندوز لینوکس و نسخه تحت وب آن وجود دارد که یکی از ویژگی‌های ارزشمند این پیام رسان محسوب می‌شود.

راهنمای ورود به نسخه تحت وب آیگپ  

ابتدا آدرس سایت آیگپ به نشانی web.igap.net را در مرورگر وارد کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

صفحه اصلی سایت آیگپ web.igap.net

سپس در قسمتی که مشخص شده است شماره تلفن همراهتان را وارد کنید. در ادامه کدی برای شما پیامک داده خواهد شد که آن را باید در قسمت مربوطه وارد کنید. بعد از وارد کردن کد با وارد کردن نام‌تان وارد آیگپ خواهید شد.

ورود به آیگپ web.igap

پس از این مراحل وارد نسخه تحت وب آیگپ خواهید شد و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

دانلود آیگپ برای اندروید

امکان دانلود آیگپ برای اندروید فراهم شده است و می‌توانید در گوشی اندروید نیز از امکانات این برنامه استفاده کنید.

می‌توانید با مراجعه به آدرس  https://landing.igap.net/ نسخه اندروید آیگپ را به صورت مستقیم دانلود کنید.

آیگپ برای اندروید igap android

می توانید نسخه اندروید را از کادر نارنجی رنگ به صورت مستقیم دانلود کنید. گزینه‌ های دیگری هم برای دانلود نسخه اندروید در این صفحه فراهم شده است که می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام این پیام رسان را بر روی گوشی اندروید نصب کنید. می توانید به سایت گوگل پلی نیز مراجعه کنید و نسخه اندروید این پیام رسان را نصب کنید.

دانلود آیگپ برای آیفون

خوشبختانه امکان دانلود و نصب پیام رسان آیگپ در گوشی های آیفون نیز وجود دارد. اگر می خواهید از پیام رسان آیگپ برای آیفون استفاده کنید، می توانید نسخه ios برنامه آیگپ را بر روی گوشی آیفون نصب کنید و از امکانات این برنامه استفاده کنید.

برای دانلود آیگپ بر روی گوشی آیفون می توانید از طریق لینک https://dl.gap.im/ نسخه آیفون این پیام رسان را نصب کنید.

آی گپ برای آیفون igap ios download

همچنین می توانید از طریق نرم افزار سیب اپ این پیام رسان را نصب کنید که به صورت مستقیم است. پس از نصب آیگپ برای آیفون باید شماره موبایل تان را وارد کنید تا کد چهار رقمی برایتان ارسال شود.

اگر کد چهار رقمی برایتان ارسال نشد، تماس صوتی برای شما فعال می شود و این کد چهار رقمی به صورت تماس صوتی برای شما ارسال خواهد شد.

امکانات نسخه آی گپ وب web.igap.net

بعد از فیلتر شدن پیام رسان تلگرام بسیاری از افراد به دنبال پیام رسان های ایرانی بودند. اما متاسفانه بسیاری از این پیام رسان ها هیچ شباهتی به پیام رسان تلگرام نداشتند. در این میان می توان به جرات گفت که نسخه تحت وب آی گپ برای آیوفن و اندروید تا حدودی توانست انتظارات مخاطبان را برآورده سازد و طرفداران خودش را پیدا کند.

با ورود به آی گپ وب web.igap.net  شاید در ابتدا فکر کنید که یکی از تلگرام های غیر رسمی را نصب کرده اید. اما اینطور نیست و این پیام رسان یکی از پیام رسان های محبوب ایرانی است که امکاناتی کاملاً شبیه به تلگرام دارد. در ادامه به امکانات پیام رسان آیگپ اشاره می کنیم تا با خیالی راحت از این برنامه استفاده کنید:

 امنیت آی گپ وب

با پیدایش بسیاری از پیام رسان های داخلی بسیاری از افراد با خاطر عدم امنیت این پیام رسان ها از آنها استفاده نکردند. اما نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید کاملا ایمن است و به دلیل حساسیت زیادی که مخاطبان دارند، این ویژگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع می توان ادعا کرد که  آی گپ وب web.igap.net بهترین پیام رسان رمزنگاری شده در ایران است که کابران ایرانی در حال استفاده از آن هستند. بسیاری از کاربران تنها به خاطر امنیت این پیام رسان از آن استفاده می کنند.

قابل دسترس آی گپ وب در همه پلتفرم ها

یکی دیگر از قابلیت های پیام رسان آیگپ این است که این پیام رسان را می توان در همه پلتفرم ها نصب و اجرا کرد. نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید قابل دسترس است. همچنین این پیام رسان را می توان در ویندوز، لینوکس و مرورگر نیز اجرا کرد. این امکان دسترسی در همه پلتفرم ها باعث شده است تا بسیاری از افراد به فکر استفاده از پیام رسان آی گپ باشند.

دو زبانه بودن آی گپ

وجود زبان انگلیسی در آی گپ وب web.igap.net باعث شده است تا بسیاری از کاربران از این پیام رسان بسیار راضی باشند. بسیاری از پیام رسان های داخلی فاقد این امکان هستند. دو زبانه بودن آی گپ باعث شده است حتی بسیاری از کاربران غیر ایرانی نیز این برنامه را نصب کنند.

 

تماس صوتی رایگان در آی گپ وب

بعد از اینکه تماس صوتی در تلگرام مسدود شد، بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال تماس صوتی در پیام رسان های داخلی بودند. اما به دلیل امنیت بسیاری از کاربران از تماس صوتی در داخل پیام رسان های داخلی خودداری کردند. اما خبر خوب در نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید این است که در این پیام رسان امکان تحویل فایل صوتی تماس و شنود به لحاظ فنی وجود ندارد. تنها آی پی و اطلاعات کاربر تحویل مقامات قضایی می شود.

 

نقاط ضعف آی گپ وب

آی گپ وب web.igap همانند دیگر پیام رسان ها حتی پیام رسان های بین المللی دارای نقاط ضعف مخصوص به خود است. اما اشاره به این ضعف ها دلیل بر تضعیف این پیام رسان نیست و قطعاً با بهبود این پیام رسان مشکلات آن در آینده حل خواهد شد.

پایداری ضعیف سرور آی گپ وب

یکی از دلایل پایداری ضعیف سرور آیگپ، تعداد کم کاربران آن باشد. متاسفانه در آی گپ شاهد قطعی های طولانی حتی چند بار در هفته آن هم به مدت چندین ساعت بوده ایم. متاسفانه در مورد این قطعی ها هم از قبل اطلاع رسانی نمی شود. سرعت ارسال عمس و ویدئو نیز نسبت به برخی از پیام رسان ها مانند بله و سروش پایین است.

ظاهر نامناسب آی گپ وب

بسیاری از کاربران انتظار دارند که ظاهر نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید بهتر شود. متاسفانه برخلاف بسیاری از پیام رسان های داخلی، آی گپ وب ظاهر مناسبی ندارد.

کلام آخر

نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید یکی از نسخه های پیام رسان داخلی است که توانایی آن برای پیشرفت بسیار چشمگیر است. در واقع می توان گفت با از بین بردن برخی از نقاط ضعف آی گپ وب web.igap.net می توان امیدوار بود که این پیام رسان در آینده نزدیک بتواند جایگزین پیام رسان های خارجی دیگر شود.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آی گپ وب web.igap.net | نسخه تحت وب آیگپ برای آیفون و اندروید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی