مشاوره تحصیلی غیرحضوری

مشاوره تحصیلی غیرحضوری

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی غیرحضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بدیهی است که مشاوره تحصیلی حضوری مزیت های خاص خود را دارد، اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شما می توانید به راحتی از مزیت های یک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در تمام مراحل تحصیلی خود بهره ببرید. مشاوره تحصیلی غیر حضوری به شما کمک می کند تا اهداف خود را به دقت مشخص کنید و همواره در مسیر درست پیشرفت تحصیلی خود گام بردارید.

مشاوره تحصیلی غیر حضوری به چه صورت است

مشاوره تحصیلی غیر حضوری این امکان را برای دانش آموزان و کنکوری ها فراهم کرده است که آنها بدون اینکه نیاز داشته باشد در محل حضور پیدا کنند، تمامی سوالات خود را می پرسند و راهنمایی های لازم را دریافت می کنند. مشاوران تحصیلی غیرحضوری مجموعه بزرگ مشاور گروپ می توانند از اولین مرحله همراه با شما باشند و از نقطه صفر تمام راهنمایی های لازم را در تمامی زمینه ها به شما ارائه دهند.

علاوه بر این، شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در زمان کنکور، انتخاب رشته، پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی و غیره راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مشاوران با تجربه به شما در تمامی مراحل تحصیلی از کنکور کارشناسی گرفته تا مصاحبه دکتری، بهترین راه حل ها را ارائه می دهند. کارشناسان ما با توجه به تخصص و تجربه زیادی که دارند به راحتی می توانند به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و تمامی نگرانی های شما را از بابت هر چیزی از بین ببرند.

در بعضی از موارد دانشجویان توانسته اند با کمک مشاوره تحصیلی غیر حضوری، حتی غیرممکن ترین چیزها (مانند محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد) را نیز با کمی راهنمایی و ارائه راهکار امکان پذیر سازند.

مشاوره تحصیلی غیرحضوری

برتری های مشاوره تحصیلی غیر حضوری نسبت به حضوری

مشاوره تحصیلی غیرحضوری نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری برتری های خاص خود را دارد. این برتری ها باعث شده است که روز به روز تعدادی بیشتری از مردم این شیوه دریافت مشاوره را ترجیح دهند و به آسانی تمامی نیازهای خود را رفع کنند.

امکان مشورت گرفتن از چندین فرد متخصص با کمک مشاوره تحصیلی غیرحضوری

در مشاوره های حضوری محصل ملزم هست هربار نزد یک مشاور برود و راهنمایی ها لازم را از او دریافت کند. اما در مشاوره تحصیلی غیر حضوری در صورت تمایل می توانید هر بار با یک مشاور جدید از مجموعه گفتگو کنید و نظرات و ایده های جدید را در زمینه های مختلف دریافت کنید.

این امر به شما کمک می کند تا همکاری بیشتر خود را با مشاوری ادامه دهید که طرز کار و راهنمایی های او بیشتر مورد پسند شما قرار می گیرد و با او احساس راحتی بیشتری می کند. با توجه به اینکه در مشاوره های تحصیلی غیرحضوری، مشاور نمی تواند شما را ببیند، شما می توانید بدون هیچ گونه استرس و یا خجالتی سوالاتی که شاید از نظر شما ساده باشند را بپرسید. این امر کمک می کند تا فرد سوال خود را بدون هیچ گونه ابهامی، با شفافیت بپرسد و پاسخ صحیح و درست را دریافت کند.

تماس با مشاوران تحصیلی

امکان دسترسی راحت به مشاوره تحصیلی غیرحضوری

گاهی اوقات افراد در محل یا شهری قرار دارند که امکان رفت و آمد برای آنها وجود ندارد یا اینکه در نزدیکی آنها یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب تاسیس نشده است. از اینرو با کمک مشاوره تحصیلی غیر حضوری، محصلین به راحتی می توانند با یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب تماس بگیرند. در برخی موارد زمان کمی دارید (برای مثال برای شرکت در مصاحبه دکتری و غیره) و امکان رفت و آمد برای شما وجود ندارد، در این شرایط مشاوره تحصیلی غیر حضوری بهترین و سریع ترین راه حل برای شما می باشد.

مشاوره تحصیلی غیرحضوری این امکان را فراهم کرده است تا داوطلبانی که در مناطق دور افتاده قرار دارند، به راحتی اطلاعات کافی را راجع به تحصیل در رشته مورد نظر خود دریابند.

امکان برنامه ریزی عالی با کمک مشاوره تحصیلی غیرحضوری

شما با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی غیرحضوری می توانید بدون کوچکترین هزینه ای از یک برنامه ریزی تحصیلی عالی منفعت ببرید. مراکز مشاوره تحصیلی غیرحضوری این امکان را فراهم کرده اند تا داوطلبان را با اصول و روش های اولیه برنامه ریزی آشنا کنند. داوطلبان می توانند با کسب راهنمایی های لازم، یک برنامه ریزی عالی برای پذیرش در مقاطع مختلف داشته باشند و بعد از پذیرش نیز برای انتخاب رشته ها و مراحل بعدی راهنمایی های لازم را کسب کنند.

مشاوره تحصیلی غیرحضوری

مشاور گروپ یک مرکز مشاوره تحصیلی غیرحضوری برتر

مشاوره تحصیلی غیرحضوری این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی، به راحتی با متخصصان برتر تماس بگیرند. فقط کافی است یک بار تماس بگیرید تا تمامی سوالات خود را مشاوران ما پبرسید و جواب های درست را دریافت کنید. علاوه بر اینکه می توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان حرفه ای مشاور گروپ بپرسید، اطلاعاتی بسیاری نیز در زمینه های گوناگون در سایت مشاور گروپ قرار داده شده است تا شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به راحتی تمامی اطلاعات مورد نظر درباره مقاطع تحصیلی مختلف را دریافت کنید.

اگر از نظر مالی در تنگنا قرار دارید، اگر به دنبال یک مرکز عالی برای دریافت اصول برنامه ریزی و مطالعه هستید و اگر می خواهید از تمامی اخبار مربوط به دوران تحصیلی آگاهی داشته باشید، مشاور گروپ راه حل کار شما است.

شما با کمک مشاوره تحصیلی غیر حضوری می توانید بدون اینکه نیاز باشد در محل حضور داشته باشید، یا یک تیر چند نشان بزنید: هم در زمان صرفه جویی کنید، هم هزینه ها را کاهش دهید، هم انرژی خود را ذخیره کنید و همچنین با بهترین مرکز مشاوره تحصیلی نیز تماس بگیرید.

سوالات متداول مشاوره تحصیلی غیرحضوری

وظایف مشاوره تحصیلی غیرحضوری چیست؟

مشاور نباید به صورت مستقیم برای دانش آموز برنامه ریزی کند. او باید به دانش آموز بیاموزد که چگونه برای خودش برنامه ریزی کند. سوای از راهنمایی دانش آموز برای برنامه ریزی در زمان های مناسب و مطالعه کافی باید به دانش آموز آموزش های مهم را جهت تدوین یک برنامه متناسب و کامل برای اوقات مرده ارائه کند . این امکان را به دانش آموز بدهد که هر زمان از روز نیاز به مشورت داشت با او در تماس باشد.البته نباید اینگونه برداشت شود که دانش آموز باید انتظار داشته باشد هر زمان که خواست با مشاور تماس بگیرد و بهتر است همه چیز روی برنامه باشد . و مهم تر این که شرایط مختلف را بتواند به خوبی درک کند و راه را به دانش آموز نشان دهد . فراموش نکنید که شما در مسیر زندگی خود باید بتوانید تصمیم گیری کنید و برنامه ریزی داشته باشید .

چه کسی می تواند بهترین مشاور کنکور شما باشد ؟

یک مشاور کنکور خوب باید در زمینه کنکور تخصص کافی داشته باشد یعنی این که به سرفصل ها ، نوع خواندن ، روش تست زنی هر درس و ... تسلط کافی برای مشاوره داشته باشد علاوه بر این تجربه کافی و روحیه جنگجویی را می توان از خصوصیات مشاور خوب برشمرد . پیگیری یک مشاور نیز میتواند یکی از خصوصیات مشاور خوب باشد. که هر چه این پیگیری بیشتر باشد تاثیر حرف ها و ... بیشتر خواهد بود. بنابراین می توانیم بهترین مشاور کنکور را تقریبا اینگونه توصیف کنیم : خود در کنکور موفق بوده باشد و بتواند تجربیات خود را به خوبی منتقل سازد.

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی بهتر از مشاوره حضوری است؟

1) شهر شما ممکن است تعداد بسیار کمی مشاور خوب داشته باشد اما پشتیبان های مشاور گروپ در عین حال که معتبر هستند ، پرشمار هم هستند. 2) حتی اگر یک مشاور خوب پیدا کنید هر هفته باید کلی زمان را در مسیر اتوبوس و مترو و ماشین باشید تا به مرکز مشاوره بروید . 3) مشاوره حضوری هر زمان که شما اراده کنید در خدمت شما نیست ولی مجموعه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ هر زمان شما بخواهید می تواند خدمات رسان شما عزیزان باشد.

چگونه می توانم بهترین مشاور کنکور در رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی و هنر را پیدا کنم ؟

برای اینکه بتوانید از خدمات ویژه مجموعه مشاور گروپ به عنوان مشاور تحصیلی کنکور استفاده کنید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی غیرحضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سمانه گلشادی

    سلام من تلفن ثابت ندارم چطوری می تونم سوالاتموبپرسم

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی