فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400

فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400 : در این مطلب راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری 1400 رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان به همراه نکات مهم ارائه شده است . با مشاورگروپ همراه شوید …



ثبت نام کنکور سراسری 1400,زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400,اخرین مهلت ثبت نام کنکور 1400,هزینه ثبت نام کنکور 1400,شرایط ثبت نام کنکور 1400,زمان ثبت نام کنکور 1400,ثبت نام مجدد کنکور 1400,دفترچه ثبت نام کنکور 1400


 فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 1400  رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان


فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400  ، همانطور که میدانید نحوه ثبت نام کنکور 1400 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم – جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم . ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 1400 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم . اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ؛ ثبت نام خود را انجام دهید :

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400

فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400 ،کلیه متقاضیان ثبت نام کنکور 1400 تنها در حالتی مجاز به ثبت نام هستند که کلیه شرایط ثبت نام را داشته باشند . که این شرایط شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام می شود . اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، عدم احراز فساد اخلاقی ، عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و شرایطی از این قبیل جز شرایط عمومی ثبت نام در این کنکور است .

زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400

زمان ثبت نام کنکور 99 از روز 16 بهمن ماه الی 24 بهمن ماه بود . در سال گذشته برای داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده بودند ، فرصت مجددی در نظر گرفته شد تا بتوانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. پیش بینی می شود در سال جاری نیز به همین منوال باشد. جهت کسب اطلاع دقیق از زمان نام نویسی و یا ثبت نام مجدد کنکور ، می توانید با مشاورین مرکز ” مشاورگروپ ” تماس بگیرید .


تاریخ دقیق شروع ثبت نام کنکور سراسری 1400


مطابق اطلاعیه سازمان سنجش کشور ، ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه 99 ادامه خواهد داشت .


مشاور گروپ


داوطلبان می بایست مدارک ثبت نام کنکور 1400 را آماده کرده و سپس نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. همان طور که اشاره کردیم ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد و سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. بنابراین داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون سراسری ابتدا باید به سایت مذکور مراجعه نمایند و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری سایر مراحل لازم را انجام دهند.

متقاضیان توجه داشته باشند که جهت شرکت در کنکور هر گروه آزمایشی ، باید کارت های اعتباری جداگانه ای خریداری کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 1400

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400  عبارتنداز :
شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • تبصره – در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته ، باید تغییر نظر او احراز شود.
  • نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی ، فراماسونری و اعقاب آن ها.
  • عدم احراز فساد اخلاقی.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  • برخورداری از سلامت جسمانی مرتبط با رشته تحصیلی

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم متوسطه و یا مدرک دوره پیش دانشگاهی الزامی می باشد.
  • داوطلب بایستی حداکثر تـا ۳۱ شهریور ۹۹ مدرک خود را دریافت نموده باشد.
  • داوطلبان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش چنانچه حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ مدرک دیپلم خود را دریافت نکنند ، مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری نخواهند بود.
  • داوطلبانی دانشجوی مقطع کاردانی بوده اند در صورتی مجاز به شرکت در کنکور سراسری می باشند که مدرک خود را نهایتا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ دریافت کنند.
  • داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را در دوره نظام جدید دریافت نموده اند باید تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۹ مدرک خود را ارائه دهند.
  • چنانچه داوطلبی که مدرک خود را در رشته های گروه پزشکی مقطع کاردانی دریافت نموده باید بایستی مدرک مربوط به خدمات قانونی خود را نهایتا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ و یا ۳۱ بهمن ۹۹ ارائه دهد ، همچنین در زمان ثبت نام باید گواهی پایان دوره طرح نیرو انسانی خود را نیز دریافت نموده باشد.
  • اگر داوطلبی ، دانشجویان دوره روزانه باشد ، در صورتی که تا تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ از دانشگاه انصراف دهند ، مجاز به حضور در کنکور سراسری خواهند بود.
  • متقاضیانی که مدرک دیپلم (۱۲ ساله) فنی حرفه ای و کاردانش خود را دریافت نموده باشند ، چنانچه مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را دریافت نکرده باشند مجاز به شرکت در کنکور سراسری ۹۹ نخواهند بود.
    پذیرفته شدگان دوره های روزانه کنکور سراسری ۹۸ ، مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه نخواهد بود.
    وضعیت خدمت سربازی آقایان باید مشخص گردد.
  • پذیرش در برخی از رشته های گروه هنر که در گذشته به صورت نیمه متمرکز انجام می گرفت ، در کنکور سراسری ۹۸ به صورت متمرکز و با شرایط خاص خواهد بود.
  • اگر داوطلبی در کنکور سراسری سال گذشته شرکت نموده باشد و در دانشگاه های غیر دولتی پذیرفته شده و در حال تحصیل باشد برای شرکت در ثبت نام کنکور سراسری امسال نیازی به انصراف از دانشگاه خود نمی باشد.

  1. مهم ترین و اصلی ترین شرایط اختصاصی کنکور 1400  شامل موارد ذیل است :

​دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید یا مشغول به تحصیل بودن در دوره مذکور با شرط فارغ التحصیلی حداکثر تا 31 شهریور 99 یا دارا بودن مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم می باشد .

دانشجویان دوره روزانه حق ثبت نام در کنکور 99 را نداشته و در صورت تمایل می توانند پس از انصراف قطعی در این آزمون ثبت نام نمایند .

پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه کنکور 98 در صورت شرکت در کنکور 99 حق انتخاب رشته محل های روزانه را نداشته و تنها در صورت رفع محرومیت کنکور سراسری از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب این دوره خواهند بود .


54545



ضمناً به متقاضیانی که درخصوص شرایط انصراف و تحصیل مجدد رایگان در کنکور 1400 سوالی دارند توصیه می کنیم مقالات تحصیل مجدد ، شرایط انصراف از دانشگاه و تحصیل مجدد رایگان مطالعه نمایند .


  • دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
  • خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 1400 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی
  • انجام مرحل بعدی ثبت نام کنکور 1400 (توضیح در ادامه مقاله)

برای اطلاعات بیشتر و انجام رایگان مراحل گام به گام ثبت نام کنکور 1400 ، دریافت کد سوابق تحصیلی، سهمیه های کنکور سراسری 1400 ، وضعیت نظام وظیفه، فرم شماره 3 کنکور سراسری 1400 و ابهامات و سوالات خود را می توانید از طریق تلفن ثابت ” مشاورگروپ ” و بدون پیش شماره با مشاوران مرکز مشاورگروپ در ارتباط باشید.

طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 1400

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم تماما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG می باشد و پس از تهیه کارت اعتباری شرکت در آزمون 1400 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود نمایند. داوطلبان کنکور سراسری 1400 باید توجه داشته باشند که تنها مجاز به شرکت در نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند می باشند یعنی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید باید در هنگام ثبت نام گزینه مربوط به فارغ التحصیل نظام جدید هستم را فعال نمایند.

طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 1400

 کنکور نظام قدیم 1400 برگزار نخواهد شد …


54545

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1400

( به زودی لینک فعال می شود )


دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400 شامل 3 قسمت مهم می باشد:

قبل از اقدام به ثبت نام
اقدام به ثبت نام
بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 از طریق سایت مشاورگروپ و ادامه این مطلب اقدام نمایید.

مراحل دریافت دفترچه کنکور سراسری 1400


  • اولین مرحله دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش
  • دومین مرحله مطالعه کامل مطالب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 در لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400 هم می توانید مطالب مهم را مطالعه نمایید.
  • مرحله سوم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 1400
  • مرحله چهارم پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری 1400 در انتهای دفترچه
  • مرحله پنجم وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در لینک ثبت نام

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری 1400 و آزاد 1400

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

وارد شدن به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
کلیک بر روی لینک فعال شده ” ثبت نام کنکور سراسری “


1


پیش از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی ، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و یک سریال ثبت نام خریداری نمایید. بدین منظور از ” منوی اصلی “ موجود در قسمت راست سایت ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب کنید.

2

در این مرحله باید نوع سریال ثبت نام را با توجه به گروه آزمایشی خود مشخص نمایید. هم چنین اگر تمایل دارید که کد رشته های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را در انتخاب رشته خود داشته باشید ، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه خریداری کنید.

3

پس از انتخاب نوع سریال ثبت نام ، صفحه ای برای شما نمایان می شود که باید اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.

4

در این مرحله وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می باشد ، باید هزینه لازم را پرداخت نمایید.

5

در صورتی که پرداخت هزینه ثبت نام را با موفقیت انجام دهید ، شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید.

حال می توانید به صفحه اول سامانه بازگردید و مجددا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور سراسری “ کلیک کنید. مانند تصویر زیر ، شماره سریال ثبت نام را در بخش تعیین شده درج کنید.

6

در این قسمت باید نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخاب کنید.

7

در این مرحله باید سوابق تحصیلی خود را در موارد زیر به ثبت برسانید.

کد سوابق تحصیلی دیپلم
کد دانش آموزی
 

8

عکس خود را در قسمت تعیین شده بارگذاری کنید.

9

پس از بارگذاری عکس بایستی فرم ثبت نام را دریافت کنید و اطلاعات خواسته شده را با دقت درج نمایید. در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه تایید نهایی ، از فرم ثبت نام خود که حاوی شماره پرونده و کد پیگیری است یک نسخه پرینت شده ، تهیه نمایید و تا پایان مراحل پذیرش در کنکور سراسری نزد خود حفظ کنید.


همان طور که مشاهده می شود، نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام کنکور 1400 می تواند برای داوطلبین سردرگم کننده باشد.

داوطلبین در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال احتمالی در خصوص این موضوع می توانند همه روزه با کارشناسان مرکز مشاورگروپ در ارتباط بوده و نسبت به بررسی دقیق شرایط خود با آن ها مشورت نمایند و در پایان ثبت نامی مطمئن و بدون مشکلی داشته باشند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه فیلم آموزش نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پوری

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین
    ❤️❤️❤️

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی