دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری | isaar.ir 

دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری | isaar.ir 

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری | isaar.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. داوطلبانی که مشمول سهمیه 5 درصدی ایثارگران و و سهمیه رزمندگان می باشند، به منظور ثبت نام کنکور سراسری، باید کد رهگیری سهیمه را از ارگان مربوطه دریافت و در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. در ادامه این مقاله نحوه دریافت کد ایثارگران سپاه و سامانه دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه بیان شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دریافت کد ایثارگری سپاه

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۳ را دارند، پس از دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آگاهی از شرایط و مدارک ثبت نام کنکور سراسری، تاثیر سهمیه ها در کنکور   و ضوابط استفاده از سهمیه ها، فرآیند ثبت نام خود را به صوررت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام دهند.

داوطلبانی که مشمول اعمال سهمیه ایثارگری می باشند، باید کد رهگیری 12 رقمی خود را دریافت و در فرم ثبت نام اینترنتی درج نمایند. سامانه تایید کننده سهیمه ایثارگری در سپاه isaar.ir و سامانه تایید کننده سهمیه ایثارگران در ارتش aja.ir می باشد. در ادامه دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری شرح داده شده است.

راهنمای دریافت کد ایثارگری کنکور سراسری ۱۴۰۳ | کد ایثارگری ارتش و سپاه

تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور سراسری ۱۴۰۳

از جمله سهمیه های موثر در کنکور سراسری ۱۴۰۳، می توان به سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگری، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه بهیاری و …. می باشد. فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد، رزمندگانی که حداقل 6 ماه سابقه داوطلبان در جبهه دارند، مشمول اعمال سهیمه 5 درصدی در کنکور سراسری خواهند بود.

داوطلبان ایثارگر با هر درصد جانبازی، همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان شهید، مشمول سهمیه 25 درصدی ایثارگران خواهند شد.

داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری را در کنکور سراسری دارند، باید نسبت به دریافت کد ایثارگری کنکور سراسری اقدام نمایند و کد 12 رقمی دریافت شده را در فرم ثبت نام اینترنتی درج نمایند.

***داوطلبانی که با استفاده از سهمیه خود یکبار در دوره روزانه قبول شده اند، دیگر شرایط استفاده از سهمیه خود را در کنکور سراسری ندارند.

سایت دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری | isaar.ir 

داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه 5 درصدی ایثارگران می باشند، جهت دریافت کد پیگیری 12 رقمی ایثارگری ، باید سایت ارگان مربوطه مراجعه نمایند و کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که می خواهند کد رهگیری خود را از سپاه دریافت نمایند، باید به سایت isaar.ir  مراجعه نمایند و با درج کد ملی، وارد سامانه شده و کد رهگیری خود را دریافت نمایند. این کد به افرادی تعلق می گیرد که در استخدام سپاه بوده باشند.

لینک ورود به سایت دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه

سامانه خدمات الکترونیک ایثار isaar.ir 

سامانه خدمات الکترونیک ایثار برای ارائه خدمات به ایثارگران در جهت صدور کارت شناسایی برای همسران، والدین، فرزندان، جانبازان 5 درصد به بالا و … طراحی شده است. تمامی مراحل ثبت درخواست در سامانه ایثار به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) انجام می پذیرد.لذا تمامی مراحل صدور کارت شناسایی ایثارگران به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار انجام می پذیرد.

داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند و ارگان آنها سپاه می باشد، برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری ، باید به سامانه خدمات الکترونیک ایثار مراجعه نمایند.

دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری

داوطلبان برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه آزمون سراسری ۱۴۰۳، باید به سایت isaar.ir  مراجعه نمایند. در ادامه نحوه دریافت کد سهیمه ایثارگری سپاه به صورت خلاصه ارائه داده شده است:

  • به سامانه خدمات الکترونیک ایثار به نشانی اینترنتی : isaar.ir  مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته” کلیک کنید.
  • برای دریافت کد ایثارگری 12 رقمی، کد ملی فرد ایثارگر را درج نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه “استعلام” می توانید کد ایثارگری را مشاهده نمایید.

راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری

به منظور تسریع و تسهیل دسترسی به سامانه و دریافت کد ایثارگری سپاه، در ادامه راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری کنکور سراسری ،برای ثبت نام کنکور سراسری ارائه داده شده است.

  • در ابتدا به ساین خدمات الکترونیک ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir  مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه “خدمات پر کاربرد” از منوی سمت چپ کلیک نمایید:

راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری

  • بر روی گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته” کلیک کنید:

راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری

  • “کد ملی” شخص مورد نظر در قسمت مشخص شده درج نمایید و بر روی گزینه “استعلام” کلیک نمایید:

راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری

دریافت کد 12 رقمی سهمیه  25 درصدی ایثارگری سپاه

داوطلبان توجه داشته باشند، در صورت استفاده از سهمیه 25 درصدی ایثارگری نیازی به مراجعه به سایت ایثار برای دریافت کد ایثارگری نمی باشد. این دسته از داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری، باید بند مربوط به سهمیه را در فرم تقاضانانه ثبت نام اینترنتی تکمیل نمایند و درصورت تایید از سوی بنیاد، مشمول سهمیه 25 درصدی در کنکور سراسری خواهند شد.

***لازم به ذکر است، کد رهگیری 12 رقمی برای هر آزمون در هرسال متفاوت است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه کنکور سراسری | isaar.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی