نکات مهم برنامه ریزی در ماه آخر کنکور 1400

نکات مهم برنامه ریزی در ماه آخر کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه نکات مهم برنامه ریزی در ماه آخر کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی کنکور , از نظر روانشناسی ، بیشتر از ابعاد و اندازه های واقعی شکل پیش روی ما ، طرز تلقی ما از آن شکل ، مهم می باشد . با مشاور گروپ همراه شوید…

برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی کنکور برای قبولی در بهترین رشته و دانشگاه

اگر آن را به صورت اغراق آمیز ، بزرگ کنیم و سد بزرگی به نام کنکور در مقابل خود ببینیم ، یارای عبور از آن را نخواهیم داشت ، اما اگر واقع بینانه به آن بنگریم و به خود مطمئن باشیم و به خود بقبولانیم که « من سعی می کنم قبول شوم و از خود توقع ندارم که حتماً هم قبول شوم » نتیجه ، بهتر خواهد بود .برنامه ریزی کنکور/

حال با ذکر این مقدمه می پردازیم به این بحث که :

در ماه آخر چگونه باید درس بخوانید تا نتیجه بهتری بگیرید ؟

برنامه ریزی کنکور :  بهترین کار ، انجام یک مرور جامع و سریع است ، زیرا ماه آخر فرصت خوبی برای فراگیری مطالب جدید نیست . البته در این یک ماه ، مطالب جدید بسیاری را می توان فراگرفت و به خوبی هم آموخت و این مدت فرصت کمی نیست . اما این بدترین روش استفاده از این یک ماه ، باارزش است .

شما حتماً به این نکته واقف هستید که در این ماه ، چگونگی عملکرد شما اثر بسیار قوی و تعیین کننده ایی بر نتیجه نهایی ، شما دارد.

تا آنجا که امکان دارد، غذا را با کیفیت و کمیت بیشتر میل کنید . از غذاهای پروتئینی مثل گوشت و لبنیات بیشتر استفاده کنید. حبوبات گرچه پروتئین دارند ولی ، به علت ایجاد نفخ و ناراحتی گوارشی در مقادیر زیاد توصیه نمی شوند.
برنامه ریزی کنکور /

برنامه ریزی کنکور :  بگذارید ، بنیه جسمی شما تقویت شود . از منابع طبیعی ویتامین ها ، مثل میوه ها و سبزی ها و در صورت تمایل به صورت کمکی از قرص های ویتامین ، مثل ب ، آ، ویتامین ث و مولتی ویتامین می توانید استفاده کنید ، اینها ویتامین های محلول در آب هستند و حتی در صورت مصرف اضافه ، دفع می شوند و اثر مضری نخواهند داشت ، در عوض به شما نشاط و نیرو می بخشند و پس از مدتی ، احساس می کنید اساساً سرحال و با حوصله تر هستید .
در ابتدای صبح و در صورت تمایل عصرها ، کمی ورزش یا پیاده روی داشته باشید که برای توانمندی، ذهنی وفراگیری شما بسیار، بسیارموثراست .حتی اگر تاکنون امتحان نکرده اید ، ازاین پس امتحان کنید.

توجه کنید :

برنامه ریزی کنکور : در یک هفته آخر ، عادت کنید بین ساعت 10 شب تا 6 صبح را در خواب باشید ، تا سیستم عصبی شما به تدریج به این ساعت خواب عادت کنید تا در شب کنکور نیز با آن تطبیق داشته باشید.

همان منابعی را دوره کنید ، که قبلاً آن منابع را مطالعه کرده اید ، البته بهترین منبع برای مطالعه آزمون سراسری ، کتاب درسی شماست . زیرا سؤالات واقعاً از کتاب درسی شما طرح می شوند . اما اگر اصلاً کتاب درسی را نخوانده اید و دفتر ، جزوه یا کتاب کمک درسی خاصی را مطالعه کرده اید، اکیداً توصیه می کنیم همان منبع را دوره کنید ، زیرا در حافظه بینایی ودر صورت تکرار شفاهی درس ، در حافظه شنوایی شما ، آن کلمات باقی مانده اند و آن مفاهیم درسی در قالب این کلمات و شکل ها ، در ذهن شما نقش بسته اند. یک کتاب جدید هرچند که ادعا شود که به طور خلاصه ، برای دوره نوشته شده است و حاوی تمام نکات به شکل فشرده است ، به این علت که جدید است ، انتخاب خوبی نیست .برنامه ریزی کنکور /

برنامه ریزی کنکور : سعی کنید هر منبعی را که قبلاً مطالعه کرده اید ، در یک بازنگری مرور کنید. نه خیلی در جزئیات دقیق شوید و کلمه به کلمه را بخوانید که مثل یادگیری مطالب جدید، وقت گیر شده ونه خیلی شتابزده و تندتند ورق بزنید. حالتی بین این دو را اجرا کنید .

در دروسی مثل : ریاضیات یا فیزیک که اکثراً سؤالات آزمون سراسری در واقع شامل مسئله هستند، مسائل مهم کتاب یا منبعی را که مطالعه کرده اید ، حل کنید . این کار به شما اعتماد به نفس می دهد که هنوز تسلط خود را براین مطالب ، حفظ کرده اید.

بیشتر بخوانید : شیوه ی برنامه ریزی کنکور در ماه مبارک رمضان

برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان و خرداد

بهترین روش حرفه ای  برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر 96

برنامه ریزی سال سومی ها و موفقیت تضمینی در کنکور

افزایش تراز و درصد دروس در یک ماه با برنامه ریزی تخصصی

برنامه ریزی به روش نفرات برتر کنکور

برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور زبان

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر

برنامه ریزی صحیح هفتگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

برنامه ریزی کنکور تجربی برای قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی

اشتباهات زیر منجر به شکست حتمی در کنکور سراسری می شوند :

?1 – عدم برنامه ریزی

لازم نیست برنامه ی شما بی نقص باشد. در دنیای واقعی به جای کمال گرا ها، از کسانی قدردانی می شود که کاری انجام می دهند.

? ۲- ترس از امتحان کردن

وین گرتزکی به بهترین نحو ممکن این موضوع را بیان کرده است: «شما صد درصدِ فرصت هایی که با بی تفاوتی از کنارشان عبور می کنید را از دست می دهید».

به قول تونی رابینز: «مهم نیست چقدر اشتباه کنید، یا سرعت پیشرفتتان چقدر کند باشد، با این همه باز هم از همه ی کسانی که هیچ تلاشی نمی کنند جلوتر هستید».

? ۳- نا امیدی زودهنگام

تا وقتی بعد از هر شکست بتوان کنشگرانه به تلاش ادامه داد نمی توان نام اتفاقی که افتاده را شکست گذاشت.

?۴- باور نداشتن

اگر به کاری که انجام می دهید باور نداشته باشید، بالاخره در برهه ای آن را رها خواهید کرد.

? ۵- بهانه تراشی

معنای این بهانه تراشی ها به زبان ساده این است که کنترل اوضاع در دست شما نیست. اما در واقع تنها کسی در جهان که کنترل کامل اقدامات و تصمیم های شما را در اختیار دارد، خود شما هستید؛ بهانه تراشی و توجیه این تعلل ها، توان فردی شما را تحلیل می برد.

علت این بهانه تراشی، ترس از ناشناخته هاست. بقیه نیز از تغییر، طرد شدن و خجالت ناشی از آن می ترسند. ترس، شما را در محدوده ی آسایشتان محبوس می کند؛ جایی که هیچ اتفاق خارق العاده ای در آن نخواهد افتاد. اگر یاد بگیرید چگونه تمام نشانه های ترس را از زندگی تان حذف کنید، می توانید بهانه تراشی را متوقف کنید.

موفقیت در کنکور سراسری ، رایگان به دست نمی آید…

اگر می‌خواهید چگونگی روش جمع بندی و مطالعه در 2 ماه پایانی را بیاموزید و در مسیر موفقیت و جزء قبولی های کنکور امسال قرار بگیرید، مهارت‌هایی وجود دارد که باید آنها را بیاموزید و ما با بهره گیری از تجربیات چند ساله ی مشاوره کنکور و تجربیات شخصی موفق خودمان برای شما برنامه ویژه ای در نظر داریم.

ما به همراه شماری از رتبه های برتر کشور تصمیم گرفته‌ایم این طرح جمع بندی یک ماهه را با قدرت هرچه تمام تر استارت بزنیم…

مطمئنیم که با به کار گیری روش های مطالعه دروس، آسان‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردید ،‌ در مسیر تلاش برای موفقیت در کنکور قرار خواهید گرفت.

9099071614

ویژگی طرح جمع بندی یک ماهه مشاور گروپ:

⚫️مرور و روش جمع بندی در ماه های پایانی
? مطالعه و برنامه ریزی در هفته های پایانی
? تقویت مهارت های آزمون دادن و ارزیابی آزمون

تعیین اولویت بندی مباحث زود بازده تر
ویس های انگیزشی برای ماه های پایانی
تماس های روزانه
دریافت منظم گزارش کار شبانه و تحلیل گزارش کار

یک فرصت استثنایی برای افرادی که مایل به گرفتن نتیجه در 2 ماه پایانی تا کنکور هستند…

✔️ما به شما روش های مطالعه و جمع بندی دروس در 2 ماه پایانی تا کنکور را آموزش خواهیم داد…
زير نظر مشاوران برتر تيم مشاور گروپ

2.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نکات مهم برنامه ریزی در ماه آخر کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی