سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com

سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com

جهت مشاوره در زمینه سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com ، سامانه ایی است که در آن آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برگزار می شود و فرهنگیان عزیز پس از گذراندن دوره ضمن خدمت مورد نظر خود، لازم است برای آزمون و در نهایت دریافت مدرک آزمون ضمن خدمت فرهنگیان لازم است که به این سایت مراجعه کنند.

در این مقاله به بررسی جزئیات مربوط به این سامانه پرداخته ایم. نام دیگر سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، سامانه رایا درس می باشد. برای کسب اطلاعات کافی در خصوص این سامانه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی

سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

حتما نام ضمن خدمت فرهنگیان به گوشتان خورده است. ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های مختلفی است که فرهنگیان عزیز برای ثبت نام و گذراندن آن ها، اقدام می کنند. ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان از طریق آدرس اینترنتی ltms.medu.ir امکان پذیر خواهد بود. پس از گذراندن هرکدام از دوره های ضمن خدمت، آزمونی برای ارزیابی سطح یادگیری فرهنگیان عزیز در آن دوره برگزار شده و در پایان نیز، گواهی دوره ضمن خدمتی که گذرانده بودند، برایشان صادر می شود.

در حال حاضر ثبت نام و شرکت در دوره های ضمن خدمت، از طریق سامانه ltms.medu.ir امکان پذیر می باشد. شاید بپرسید که آزمون دوره های ضمن خدمت  چطور برگزار می شود؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان به نام  سامانه رایا درس و به نشانی rayadars.com بستر الکترونیکی برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می باشد.

فرهنگیان عزیز همچنین برای دریافت زمان آزمون ضمن خدمت فرهنگیان مورد نظر خود، می توانند به سامانه رایا درس مراجعه کرده و تاریخ برگزاری را مشاهده نمایند.

ورود به سامانه آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

ورود به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

برای ورود به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است به آدرس اینترنتی rayadars.com مراجعه نمایید. با ورود به لینک مشخص شده شما وارد صفحه اصلی سامانه رایا درس یا همان سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، باید مطابق تصویر زیر با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سامانه رایا درس شوید.

153

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، نشانی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، ltms.medu.ir می باشد که در آن دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت مجازی برگزار می شود. لازم است بدانید که نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، 12 می باشد.

ما در مرکز مشاور گروپ، پاسخگوی تمامی سوالات شما درباره سامانه ضمن خدمت فرهنگیان و سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان هستیم کافیست با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مشاهده نمرات در سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

به طور کلی مشاهده نمرات در سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com، از دو روش امکان پذیر خواهد بود. در روش اول، هنگامی که پس از پاسخ دادن به سوالات، پایان آزمون را می زنید، نمره شما به صورت اتوماتیک همان لحظه حساب شده و برایتان نمایش داده می شود. علت این امر این است که سوالات آزمون تستی بوده و با تعریف کردن کلید سوالات برای سایت، امکان محاسبه ی در لحظه ی نمره ی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، فراهم است.

اما ممکن است شما بخواهید نمرات آزمون های پیشین خود را مشاهده نمایید. در این صورت می توانید پس از ورود به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، بر روی گزینه مشارکت ها کلیک کرده و سپس گزینه امتیاز ها و کارنامه ها را انتخاب کنید. در این بخش پس از وارد کردن اطلاعات دوره ضمن خدمت فرهنگیان که گذرانده اید، قادر به مشاهده نمره خود خواهید بود. این روش دومی است که می توانید با استفاده از آن نمرات خود را در سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، مشاهده کنید.

نکته: به خاطر داشته باشید که حداقلی نمره لازم برای قبولی در آمون ضمن خدمت فرهنگیان، 12 می باشد.

نحوه مشاهده نمرات در سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
روش اول مشاهده نمره بلافاصله پس از اتمام آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
روش دوم ورود به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

◀️

انتخاب گزینه مشارکت ها

◀️

انتخاب گزینه امتیاز ها و کارنامه ها

◀️

وارد کردن اطلاعات دوره ضمن خدمت فرهنگیان که گذرانده اید

◀️

مشاور گروپ پاسخگوی سوالات شما

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

9099071613

با توجه داشته باشید که برای ورود به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است ابتدا در سامانه ltms.medu.ir ثبت نام کرده باشید. ltms.medu.ir سامانه ایست که در آن دروه ضمن خدمت فرهنگیان، برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهگیان، نحوه ورود به سامانه ltms و Itmsدوره ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

فراموشی رمز عبور سامانه آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

یکی از موضوعاتی که برای فرهنگیان عزیز سوال است نحوه بازیابی رمز عبور سامانه آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، می باشد. خوشبختانه سامانه رایا درس درس برای این موضوع تدبیری اندیشیده است و امکانی فراهم کرده که با استفاده از شماره تلفن همراهتان، رمز عبور سایت آزمون دوره ضمن خدمت فرهنگیان، برایتان بازیابی شود.

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، کافیست پس از ورود به سامانه مطابق تصویر زیر عمل کنید.

رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان


در صفحه ی جدیدی که برایتان باز می شود، تصویر زیر را مشاهده می کنید که پس از وارد کردن شما تلفن همراهتان، و کلیک بر روی ادامه، رمز عبور سامانه آزمون ضمن خدمت فرهنگیان برای شما بازیابی خواهد شد.

زمان آزمون ضمن خدمت فرهنگیان


در این مقاله در خصوص نکات مربوط به سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com صحبت کردیم. در صورتی که شما هم تجربه استفاده از این سامانه را داشته اید، تجربیات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین خوشحال می شویم نظراتتان را درباره مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه مطالعه :

سوالات متداول سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com

✔️ سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان به نام  سامانه رایا درس و به نشانی rayadars.com بستر الکترونیکی برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می باشد.

✔️ بازیابی رمز عبور سایت آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، چگونه است؟

بازیابی رمز عبور سامانه آزمون ضمن خدمت فرهگیان از طریق شماره تلفن انجام خواهد شد. برای دریافت راهنمای تصویری می توانید به مقاله مراجعه کنید.

✔️ نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان، چه قدر است؟

حداقلی نمره لازم برای قبولی در آمون دوره ضمن خدمت فرهنگیان، 12 از 20 می باشد.

✔️ نحوه مشاهده نمرات در سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، چگونه است؟

نحوه مشاهده نمرات در سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان، به طور کامل در مقاله شرح داده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کرده و در صورت بروز هرگونه سوالی با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان rayadars.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی