سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir

سامانه جامع کانون زبان ایران

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir یکی از موسسه‌های حرفه‌ای و قدیمی می‌باشد. مزایای استفاده از سامانه؛ ثبت نام، ارتباط با پشتیبانان کانون و برگزاری کلاس‌های مجازی زبان و غیره است. مجموعه مشاور گروپ قصد دارد در این مقاله به موضوع سامانه جامع کانون زبان ایران بپردازد. پس با ما همراه باشید.

سامانه جامع کانون زبان ایران

یکی از معتبرترین مراکز آموزشی زبان انگلیسی، بدون شک کانون زبان ایران است. طیف سنی گسترده‌ای از افراد را در بر می‌گیرد که می‌توانند برای یادگیری زبان به سامانه جامع کانون زبان مراجعه کنند. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای آموزش غیر حضوری و ثبت نام مجازی، به نشانی www.ili.ir ورود کنید تا با خدمات این مجموعه زبان آموزی، به سرعت آشنا شوید.

سامانه جامع کانون زبان ایران با هدف زبان آموزی، به سنین مختلف و در بسترهای متنوع، آماده به آموزش است. زبان آموزان با ورود به سایت کانون زبان می‌توانند به راحتی در ترم‌های مختلف با آزمون تعیین سطح، ثبت نام نمایند و نمرات و نتایج آزمون‌های میان ترم و نهایی را از طریق سامانه دنبال کنند.

سامانه جامع کانون زبان ایران به منظور تسهیل کار زبان آموزان، سایت را به چند بخش مجزا تقسیم کرده است. افرادی که تازه با کانون زبان آشنا شده‌اند، از طریق سایت www.ili.ir اقدام به ثبت نام نمایند. زبان آموزانی که ترم‌های گذشته را با کانون زبان سپری کرده‌اند برای شرکت در دوره‌های جدید، می‌بایست از طریق سایت کلاس آنلاین e-ili.ir ورود کنند.

همچنین زبان آموزان عزیز برای مشاهده نتایج آزمون، لازم است از طریق نشانی اینترنتی ilireg.ir اقدام نمایند. بنابراین، کانون زبان به عنوان مرجعی قوی و موسسه‌ای قدیمی با سابقه‌ای درخشان، اکنون به ارائه خدمات تازه‌ای پرداخته است که باعث آسان شدن یادگیری زبان می‌شود.

هر سایت کانون زبان برای استفاده از خدماتی منحصربه‌فرد ساخته شده است. همچنین هر روز تعداد زبان آموزان با پیشرفت و تسریع تکنولوژی بیشتر می‌شود. بنابراین کمتر کسی به سراغ کلاس‌‌های حضوری، ثبت نام حضوری، دریافت نتایج و نمرات حضوری می‌رود. سامانه جامع کانون زبان ایران برای جداسازی هر بخش، سایت ili.ir  و ilireg.ir راه‌اندازی کرده است. به این علت که زبان آموزان، بدون تحمل حجم ترافیک سایت و با کمترین اختلال در شبکه به امور مربوطه بپردازند.

خصوصیت سایت ili.ir بیشتر روش‌های آموزشی، راهنمایی دوره‌های زبان، چیستی و ماهیت کانون زبان ایران و ویژگی‌هایی از این قبیل است. اما خصوصیت سایت ilireg.ir بیشتر به اعلام نتایج و صدور کارنامه و مدرک تحصیلی، خلاصه می‌شود. پس هر سایت دارای مزیت، ویژگی و گزینه‌هایی متفاوت از دیگری است تا زبان آموز با توجه به نیازی که دارد، به سایت مورد نظر مراجعه کند.

ورود به سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir

ورود به سامانه جامع کانون زبان ایران به دو صورت انجام می‌شود. افرادی که از قبل در کانون زبان ثبت نام کرده‌‌اند، می‌بایست از طریق آدرس اینترنتی ilireg.ir وارد سایت شوند. اما افرادی که برای اولین‌بار می‌خواهند در سامانه کانون زبان ایران ثبت نام کنند، لازم است از طریق آدرس اینترنتی www.ili.ir برای نام نویسی اقدام کنند. نحوه ورود به سایت www.ili.ir به شرح زیر است:

  1. وارد سایت کانون زبان ایران شوید.

    صفحه اصلی کانون زبان ایران
  2. قسمت ثبت نام جدید را انتخاب کنید.

    شناسه کاربری و رمز عبور کانون زبان ایران
  3. اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، ملیت و تاریخ تولد را وارد نمایید.

    وارد کردن اطلاعات شخصی در کانون زبان ایران
  4. در قسمت بعدی، نام و نام خانوادگی معرف، آدرس و شماره تلفن را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ثبت پیش ثبت نام کلیک کنید.

اطلاعات معرف در کانون زبان ایران

نحوه ورود به سایت ili.ir
وارد سایت کانون زبان ایران شوید.
قسمت ثبت نام یا ورود را انتخاب کنید.
شناسه کاربری و رمز عبور را وارد نمایید تا وارد صفحه جدید شوید.
*در بیشتر مواقع رمز عبور کد ملی و شناسه کاربری کد زبان آموزی است.

سامانه کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران

اکنون اکثر زبان آموزان با شروع فصل امتحانات و برپایی مدارس، بیشتر به ثبت نام مجازی یا آنلاین کلاس زبان تمایل نشان می‌دهند. کاربران با درگیری مشغله‌ها و دغدغه‌های روزانه، وقت کمتری برای رفتن به کلاس‌های حضوری زبان پیدا می‌کنند.

بنابراین با تشکیل و برگزاری کلاس‌های آنلاین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از طریق آدرس اینترنتی e-ili.ir، سامانه جامع کانون زبان ایران از هر نظر تکمیل شده است. زبان آموزان کودک، نوجوان یا بزرگسال برای ورود به کلاس آنلاین مطابق به آنچه که گفتیم، باید نام کاربری و رمز خود را در جایگاه مشخص شده وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنند.

اگر سوالی درباره جزییات سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

پرداخت شهریه در سامانه جامع کانون زبان ایران illireg.ir

تمامی زبان آموزان در هر سطح و هر رده سنی برای پرداخت شهریه در سامانه جامع کانون زبان ایران، لازم است که به سایت illireg.ir مراجعه کنند و طبق راهنمای تصویری سامانه، اقدامات لازم را انجام دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، ثبت نام حضوری و همچنین کلاس‌های حضوری، کم‌ رنگ شده است. بنابراین کانون زبان برای پرداخت شهریه سامانه illireg.ir را راه اندازی کرده است تا افراد به صورت غیر حضوری، کلیه مراحل آموزش زبان را انجام دهند.

ورود به امتحانات در سامانه جامع کانون زبان ایران exam.ili.ir

کانون زبان ایران برای محک زدن زبان آموزان و اخذ مدرک پس از پایان هر ترم، سامانه‌ای به نشانی اینترنتی exam.ili.ir راه اندازی کرده است. افراد می‌بایست پیش از شروع ترم جدید و در پایان ترم قبل برای آزمون نهایی و پاسخ به سوالات طرح شده از کتاب، وارد سامانه exam.ili.ir آزمون آنلاین شوند.

لذا برای ورود به هر سامانه باید کد ملی و رمز عبور خود را در جایگاه مربوطه وارد نمایید تا به این ترتیب بتوانید به صفحه اصلی رجوع کنید. چنانچه زبان آموزان رمز عبور خود را فراموش کردند با کلیک بر گزینه “فراموشی رمر عبور” نسبت به بازیابی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

اعلام نتایج در سامانه جامع کانون زبان ایران illireg.ir

مدتی است که کانون زبان ایران همانند سایر رقبا سایت‌های تفکیک و به‌روز شده راه اندازی کرده است. یکی از سایت‌های بسیار مهم و کاربردی، سایت اعلام نتایج در سامانه جامع کانون زبان ایران می‌باشد.

به این ترتیب پس از برگزاری امتحانات در پایان هر ترم، نتایج آزمون در سامانه کانون زبان به نشانی اینترنتی illireg.ir قرار خواهد گرفت. زبان آموزان به منظور مشاهده نتایج آزمون، لازم است با وارد کردن کد ملی و رمز عبور به سامانه دسترسی پیدا کنند.

 آزمون پایان ترم آنلاین exam.ili.ir

زمان آزمون پایان ترم کانون زبان ایران توسط سایت این مجموعه اعلام می شود این آزمون که در انتهای هر ترم از محصلین زبان گرفته می شود در سامانه exam.ili.ir به صورت آنلاین صورت می گیرد و شرکت کننده گان می توانند 24 ساعت بعد از برگزاری نتایج ان را مشاهده نمایند.

در این مقاله به موضوع سامانه جامع کانون زبان ایران پرداخته‌ایم تا به سوالات شما پاسخی درست و جامع داده باشیم. چنانچه پاسخ سوالات خود را از این مطلب دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ با شماره تماس 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

9099071613

سوالات متداول سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir

✔️سایت پرداخت شهریه سامانه جامع کانون زبان ایران کدام است؟

تمامی زبان آموزان برای پرداخت شهریه بایستی به آدرس اینترنتی illireg.ir مراجعه کنند.

✔️چرا کانون زبان ایران چند سایت مجزا دارد؟

کانون زبان ایران برای تفکیک هر بخش و سهولت روند ثبت نام، اعلام نتایج، پرداخت شهریه و غیره، سامانه‌های مجزایی را راه اندازی کرده است.

✔️سایت ورود به امتحانات در سامانه جامع کانون زبان ایران کدام است؟

کلیه زبان آموزان برای ورود به امتحانات مجازی زبان، بایستی با رمز عبور و کد ملی به سامانه exam.ili.ir مراجعه کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع کانون زبان ایران ili.ir | illireg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی