سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir یک پلتفرم آنلاین است که به منظور مدیریت منابع انسانی در حوزه آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است. این سامانه با همکاری حوزه‌های ستادی، ادارات کل استان‌ها و مناطق کشور، با هدف ایجاد یکپارچگی در اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است. سایت hrm.medu.ir زیرسامانه‌های مختلفی را در خود جای داده است که برای مدیران، معلمان، کارکنان و کاربران وزارت آموزش و پرورش کاربرد زیادی دارد. این زیرسامانه‌ها از جمله سامانه مدیریت امور بازنشستگی، سامانه ساختار سازمانی، پایگاه اطلاعات پرسنلی و غیره هستند. در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سایت منابع انسانی آموزش و پرورش، نحوه بازیابی رمز عبور و امکانات مختلف این سایت ارائه شده است.

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir یک پلتفرم مهم است که توسط وزارت آموزش و پرورش برای بهبود فرآیندهای مربوط به منابع انسانی معلمان و کارکنان این وزارتخانه راه‌اندازی شده است. این سامانه شامل زیرسامانه‌های مختلفی است که برای امور متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با استفاده از سامانه جامع منابع انسانی، امکان دسترسی به اطلاعات و امور مربوط به معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش فراهم می‌شود. این زیرسامانه‌ها امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور، مدیریت امور بازنشستگی، مدیریت ساختار سازمانی، پایگاه اطلاعات پرسنلی، نقل و انتقالات و ماموریت‌ها، تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل و درخواست کارت پرسنلی اشاره کرد.

هدف اصلی این سامانه ارائه یک زیرساخت مناسب و مدیریتی به کارمندان و معلمان وزارت آموزش و پرورش است تا فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی بهبود یابد و به کارکنان این وزارتخانه امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات مختلف را بدهد.

توجه داشته باشید، امکان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه مدیریت منابع انسانی hrm، وجود ندارد و کاربران برای ورود به سایت باید اطلاعات مورد نیاز که شامل نام کاربری و رمز عبور است را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند.

ورود به سامانه جامع منابع انسانی hrm.medu.ir

کاربران برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی hrm، باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، کارکنان باید از سوی وزارت آموزش و پرورش نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده و با استفاده از این مشخصات وارد سایت hrm.medu.ir شوند. این اطلاعات کاربری به کارکنان ارائه می‌شود تا بتوانند از امکانات و خدمات موجود در این سامانه استفاده کنند، بدون اینکه نیازی به انجام مراحل عضویت داشته باشند. ورود به هر کدام از زیرسامانه‌های موجود در سایت جامع منابع انسانی نیز نیازمند دسترسی به نام کاربری و رمزعبور است.

برای ورود به hrm ، نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده درج کرده و روی گزینه «ورود» کلیک کنید:

برای ورود مستقیم به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش کلیک کنید

ورود به سامانه جامع منابع انسانی hrm

برای ورود به سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش «اینجا» کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور hrm.medu.ir

برای بازیابی رمز عبور hrm.medu.ir سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، می‌توانید از طریق کلیک روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» و درج نام کاربری و کد امنیتی، نسبت به بازیابی رمزعبور خود از طریق ایمیل یا پیامک اقدام کنید. در صورتی که موفق به بازیابی گذرواژه نشدید، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش با زیرسامانه‌های متعددی که دارد، برای کاربران امکان دسترسی به خدمات آسان و غیر حضوری را فراهم می‌کند که این موضوع بهبود عملکرد و راحتی در انجام امور مختلف مرتبط با وزارت آموزش و پرورش را برای کارمندان فراهم می‌کند. با استفاده از زیرسامانه‌هایی که داخل این سامانه وجود دارد، کارکنان می‌توانند به راحتی به خدمات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند. امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش عبارت است از:

سامانه مدیریت فرهنگیان شاغل مدارس خارج از کشور

سامانه مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور به نشانی اینترنتی fsch.medu.ir، برای فرهنگیانی است که در مدارس خارج از کشور فعالیت دارند و از طریق این سایت می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات مربوطه با دیگر سازمان‌ها و افراد داخل کشور ارتباط داشته باشند. برای ورود به این سایت ابتدا باید سطح خود را انتخاب کنید (سطح ستادی، سطح استانی و سطح منطقه‌ای) سپس اطلاعات خواسته شده که شامل نام کاربری و رمز عبور است را درج کنید.

سامانه مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور

سایت مدیریت امور بازنشستگی

یکی دیگر از زیرسامانه های سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سایت مدیریت امور بازنشستگی baz.hrmold.medu.ir است که برای بازنشستگان آموزش و پرورش طراحی شده و این افراد می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات موردنظر استفاده کنند. اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت مدیریت امور بازنشستگی، شامل نام کاربری و رمز است.

زیرسامانه های سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سایت مدیریت امور بازنشستگی

سامانه مدیریت ساختار سازمانی

ورود به سامانه مدیریت ساختار سازمانی chart.hrmold.medu.ir نیز نیازمند دسترسی به نام کاربری و رمزعبور است. پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به حساب کاربری می‌توانید از خدمات این سامانه استفاده کنید.

سامانه تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل

یکی دیگر از زیرسامانه‌های سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سامانه تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل است. دریافت کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل از طریق این سایت صورت می‌گرفت. در حال حاضر این سامانه غیر فعال بوده و کاربران می‌بایست به منظور ثبت درخواست جدید، به سایت hrm.medu.ir و بخش کارگزینی – پرونده شاغلین مراجعه کنند و با درج اطلاعات خواسته شده و ورود به حساب کاربری، برای تخصیص کد پرسنلی یا اصلاح مشخصات اقدام کنند.

سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها

سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها، هم‌اکنون در دسترس کاربران نیست. پس از راه اندازی مجدد، نحوه ورود به آن از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

پایگاه اطلاعات پرسنلی وزارت آموزش و پرورش

ورود به پایگاه اطلاعات پرسنلی وزارت آموزش و پرورش prs.medu.ir نیازمند نام کاربری و رمز عبور است.

  • کاربران استانی و مناطق می‌توانند برای پایگاه اطلاعات پرسنل وزارت آموزش و پرورش درخواست عضویت کنند.
  • کاربران مناطق، براساس دستورالعمل ارسال شده، می‌توانند پس از تایید عضویت از طریق نرم افزار پرسنلی اقدام به ارسال اطلاعات کنند.
  • کاربران، پس از ویرایش درخواست‌های مجوز معلولین، باید درخواست را از طریق گزینه بررسی، تغییر وضعیت و ارسال مجدد کنند.

زیر سامانه های سامانه جامع مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش، سایت تخصیص و کنترل منابع انسانی

یکی دیگر از زیر سامانه‌ های سامانه جامع مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش، سایت تخصیص و کنترل منابع انسانی، است که این سامانه نیز در حال حاضر در دسترس نیست.

سامانه درخواست کارت پرسنلی

سامانه درخواست کارت پرسنلی، هم اکنون در دسترس کاربران نیست. پس از راه اندازی مجدد، نحوه ورود به آن از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، نحوه ورود به سایت hrm.medu.ir، نحوه بازیابی رمز عبور و غیره در اختیار شما قرار داده شد، سامانه جامع منابع انسانی، یک سامانه آنلاین است که وزارت آموزش و پرورش آن را برای دسترسی آسان کارکنان و اعضای این وزارتخانه فراهم کرده است. این سامانه یک پلتفرم گسترده با زیرسامانه‌های مختلف است که امکان دسترسی به خدمات متنوعی از جمله مدیریت امور بازنشستگی، دریافت کارت پرسنلی و … را فراهم می‌کند.

به طور کلی، این پلتفرم امکان ارتباط و هماهنگی بین کارکنان و سازمان را تقویت کرده و ارائه خدمات به صورت یکپارچه و آسان را فراهم می‌کند.

اگر سوالی در رابطه با سامانه منابع آموزش و پرورش دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره سامانه جامع منابع انسانی hrm به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir چیست؟

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir توسط وزارت آموزش و پرورش برای بهبود فرآیندهای مربوط به منابع انسانی معلمان و کارکنان این وزارتخانه راه‌اندازی شده است. این سامانه شامل زیرسامانه‌های مختلفی است که برای امور متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش چیست؟

کاربران برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی hrm، باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشند.

هدف از ایجاد سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش چیست؟

به طور کلی، این پلتفرم امکان ارتباط و هماهنگی بین کارکنان و سازمان را تقویت کرده و ارائه خدمات به صورت یکپارچه و آسان را فراهم می‌کند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی