سامانه تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

سامانه تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه تعاون یار تحت نظر وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی کشور، به آدرس taavonyar.mcls.gov.ir می باشد. در این سامانه خدمات مربوط به ثبت نام و پیگیری ثبت نام امریه تعاون یار یا همان امریه وزارت تعاون، پیگیری می شود. در این مقاله با استفاده از راهنمای تصویری به بررسی دقیق این سامانه پرداخته ایم.

شما عزیزان با مطالعه مطالب اشاره شده می توانید به راحتی نسبت به ثبت نام امریه وزارت تعاون اقدام کرده و یا افراد نزدیک خود که امکان شرکت در آن را دارند،‌ راهنمایی کنید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

سامانه تعاون یار

سامانه تعاون یار بستر الکترونیکی ثبت نام امریه سربازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. در این سامانه شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام برای متقاضیان امریه وزرات تعاون ،‌تشریح شده است تا در صورت داشتن تمایل و شرایط مشخص شده،‌ برای ثبت نام اقدام نمایند.

به طور کلی امریه سربازی یکی از روش‌ های گذراندن دوره خدمت نظام وظیفه است. که شخص بجای گذراندن دوره سربازی در یکی از مناطق نظامی، خدمت سربازی خود را در سازمان‌ هایی مانند وزرات نیرو، قوه قضاییه، شهرداری و یا نهاد هایی مانند آستان قدس رضوی می‌گذراند. جالب است بدانید که شرکت‌ های دانش بنیان نیز امکان به خدمت گرفتن افراد جهت گذراندن دوره خدمت به صورت امریه دارا هستند.

با توجه به این موضوع، حالا مشخص می شود که منظور از امریه سربازی وزارت تعاون چیست. سامانه تعاون یار به آدرس taavonyar.mcls.gov.ir ، اطلاعیه ها و شرایط مخصوص به امریه وزارت تعاون را ارائه می دهد.

از دیگر خدمات سامانه تعاون یار می توان به ایجاد امکان ویرایش اطلاعات در فرآیند ثبت نام امریه وزارت تعاون، اشاره کرد. بدین صورت که داوطلبان با در دست داشتن کد ملی و کد رهگیری که هنگام ثبت نام برای آنها صادر شده  است،‌ می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

در صورت بروز هرگونه سوال درباره سامانه تعاون یار، با ما در تماس باشید.

ثبت نام امریه تعاون یار

داوطلبین محترم برای ثبت نام در امریه وزارت تعاون کشور، لازم است، به سامانه تعاون یار به نشانی taavonyar.mcls.gov.ir مراجعه کرده و مطابق راهنمای تصویری زیر عمل کنند.

وبلاگ تعاون یار

  • سپس یه صفحه جدید وارد خواهید شد که در آن شرایط پذیرش قید شده و باید آن را به دقت مطالعه کنید. پس از مطالعه شرایط ثبت نام امریه تعاون یار، گزینه موافقم را تیک بزنید و در روی ادامه کلیک کنید.

سامانه سرباز تعاون یار

  • حالا فرم ثبت نام در سامانه نعاون یار برای شما نمایش داده خواهد شد که برای تکمیل ثبت نام لازم است، اطلاعات خواسته شده را کامل نموده و در انتها ذخیره را انتخاب کنید.

2010

بدین ترتیب می توانید مراحل ثبت نام امریه تعاون یار را در سایت تعاون یار، پیگیری نمایید.

نکته : حتما کد رهگیری که در اتنهای ثبت نام برای شما صادر می شود، در یک جای مطمئن یادداشت کنید تا در صورتی که به آن احتیاج داشتید بتوانید پیدایش کنید. کدرهگیری ثبت نام امریه در سامانه تعاون یار،‌ برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی تان،‌ لازم خواهد بود.

بازیابی کد رهگیری سامانه تعاون یار

همانطور که اشاره کردیم،‌ کدرهگیری که در انتهای ثبت نام برایتان صادر می شود،‌از اهمیت بالایی برخوردار است و برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی تان در سامانه تعاون یار، نیاز خواهد بود.

در این بخش بازیابی کد رهگیری سامانه تعاون یار، را بررسی می کنیم تا در صورتی که آن را گم کردید،‌ بتوانید دوباره دریافتش کنید.

taavonyar.mcls.gov.ir


  • در صفحه جدید با وارد کردن اطلاعات مشخص شده کدرهگیری شما که در هنگام ثبت نام برایتان، صادر شد بازیابی خواهد شد.

بازیابی کدرهگیری سایت تعاون یار



در این مقاله اطلاعاتی مربوط به سامانه تعاون یار و ثبت نام امریه تعاون یار را به اتفاق یک دیگر بررسی کردیم. فراموش نکنید که ما در هر قدم از ثبت نام و تصمیم گیری برای شرکت در امریه تعاون یار، همراه شما خواهیم بود و در صورت بروز هر گونه سوالی، کافی است با 9099071613 در تماس باشید تا به سرعت پاسخ سوالتان را از ما دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سامانه تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

❓آدرس اینترنتی سامانه تعاون یار، چیست؟

✔️ سامانه تعاون یار تحت نظر وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی کشور، به آدرس taavonyar.mcls.gov.ir می باشد.

❓ثبت نام امریه تعاون یار به چه صورت است؟

✔️ در مقاله راهنمای تصویری ثبت نام امریه تعاون یار برای شما عزیزان، قرار داده شده است. در صورت بروز هرگونه سوال در حین ثبت نام با 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

❓سایت تعاون یار چیست؟

✔️ در سامانه تعاون یار،‌ خدمات مربوط به ثبت نام و پیگیری ثبت نام امریه تعاون یار یا همان امریه وزارت تعاون، پیگیری می شود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سامانه تعاون یار taavonyar.mcls.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فرزاد

    سلام کجا باید عملکردمون رو ثبت بدیم

    پاسخ
  2. احمد

    وقتتون بخیر من جا موندم از ثبت نام متاسفانه
    و تا سه ماه دیگر غیبت ندارم بنظرتون باز تمدید ثبت نام وجود دارد یا خیر

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی