رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir

رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir : نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir ،داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را تکمیل نمایند .



رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir


رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir به صورت راهنمای تصویری ثبت نام در ادامه این مطلب آمده است … داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را تکمیل نمایند . در این آزمون شرط تجانس رشته وجود داشته و داوطلبان بر اساس مدرک کارشناسی خود رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ را انتخاب می کنند .
ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir صورت گرفته و امکان شرکت در رقابتی سالم و تنگاتنگ را برای داوطلبان فراهم می کند .

لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 99 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برگزار شده و تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر می شود . با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان رشته های گروه پزشکی در ادامه به بررسی زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ می پردازیم .


1581926691 دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹


در حال حاضر ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 آغاز شده است .

برای دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 کلیک کنید

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir   و سوالات متداول ثبت نام را در این صفحه دنبال کنید … داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از نظر موقعیت تحصیلی ، نظام وظیفه ، طرح نیروی انسانی و … در وضعیت های مختلفی قرار داشته و در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در این آزمون شرکت کنند . مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور آگاهی داوطلبان از شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 دفترچه راهنمایی منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد که به بررسی مهم ترین بندهای این شرایط می پردازیم :

دارا بودن مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته امتحانی مورد نظر داوطلب ، مهم ترین شرط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹ می باشد .

مدارک فوق الذکر می بایست مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت باشد .

دانشجویان سال آخر که متقاضی ثبت نام این آزمون می باشند لازم است گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ 31 شهریور 99 را ارائه دهند .

عدم اشتغال به تحصیل هم زمان در دوره های کارشناسی ارشد و یا سایر مقاطع تحصیلی در همان دانشگاه و یا دانشگاه ها و موسسات آموزشی و تحقیقاتی دیگر .

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به منظور شرکت در این آزمون باید تا پایان مهلت ثبت نام از تحصیل انصراف قطعی دهند .

کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه شرکت در آزمون سال جاری را نخواهند داشت .

پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از تحصیل مشمول محرومیت یکساله نبوده و می توانند در آزمون سال 99 شرکت کنند .

آن دسته از دانشجویان کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم یا از ادامه تحصیل منصرف شده اند پس از تسویه حساب با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند مجددا در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند .

دانشجویان محروم از تحصیل مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته قبلی خود نمی باشند .

داشتن حداقل دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش های بیمارستانی . ( برای متقاضیان برخی رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که نیاز به سابقه کار بالینی دارند . ) این داوطلبان تا تاریخ 31 شهریور 99 باید دو سال سابقه بالینی را داشته باشند .

ثبت نام و ادامه تحصیل مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان قبل از انجام خدمات مذکور بلامانع بوده و این داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون می باشند .

موارد فوق تنها بخشی از شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 بود که داوطلبان برای اطلاعات بیش تر در خصوص سایر بندهای آن می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایند .

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان برای ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند .


در پایان نیز یک کد رهگیری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که می بایست تا زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی 99 نزد خود نگه دارند .


راهنمای تصویری ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

بدین منظور باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد و سپس ارشد را انتخاب نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در صفحه باز شده روی لینک ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون کلیک کنید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در ادامه می بایست گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون را انتخاب نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir


حال با وارد کردن کد ملی و انتخاب گزینه ” مشاهده ” به سامانه ثبت نام آزمون دسترسی خواهید یافت .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در ادامه بر روی لینک پرداخت الکترونیکی کلیک کنید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

در صفحه باز شده اطلاعات درخواستی را وارد نموده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

پس از پرداخت هزینه از طریق لینک زیر می توانید نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایید .

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir

برای ورود به سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 کلیک کنید

رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 در سایت sanjeshp.ir  در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی شرط تجانس رشته وجود داشته و داوطلبان بر اساس مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی می توانند در این آزمون شرکت کنند . به عبارت دیگر متقاضیان برای ثبت نام در رشته امتحانی مورد علاقه خود باید مدرک متناسب با همان رشته را داشته باشند که مرکز سنجش پزشکی لیست مربوط به آن را در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 منتشر خواهد کرد .

بررسی این لیست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و داوطلبانی که طبق مدارک مورد پذیرش اعلام شده نسبت به انتخاب رشته امتحانی و ثبت نام در آزمون اقدام نکنند در هر مرحله از روند آزمون اعم از بررسی مدرک ، اعلام نتایج ، پذیرش و دوره تحصیل که باشند از روند سنجش حذف و از ادامه تحصیل محروم خواهند شد . لازم به ذکر است این شرط در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم لحاظ نشده و داوطلبان بدون توجه به مدرک کارشناسی خود می توانند در آزمون رشته امتحانی مورد علاقه ثبت نام نمایند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ نیز در طول فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی مشاورگروپ به سوالات متقاضیان پاسخ می دهند .

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در چه سایتی انجام می شود ؟

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد پزشکی به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کنند که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است .

2- در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی انتخاب رشته امتحانی بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

در این آزمون شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان بر اساس مدرک کارشناسی خود نسبت به انتخاب رشته امتحانی اقدام می کنند که برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

3- دانشجویان سال آخر کارشناسی مجاز به ثبت نام آزمون ارشد پزشکی می باشند ؟

این داوطلبان به شرط فارغ التحصیلی تا 31 شهریور 99 مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند که سایر شرایط آن در متن مقاله شرح داده شده است .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رفع مشکل باز نشدن سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 | sanjeshp.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی