ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار | میهمانی دانشگاه آزاد

ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار | مهمانی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار | میهمانی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، را همراه با راهنمای تصویری و ارائه توضیحات هر مرحله،‌ برای شما عزیزان قرار داده ایم. برای دریافت راهنمایی در این زمینه می توانید در این مقاله همراه ما باشید.

دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست مهمانی باید از طریق سامانه آموزشیار اقدام کنند. سامانه آموزشیار به طور کلی بستری برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان دانشگاه آزاد است. حالا که با سامانه ثبت درخواست مهمانی دانشگاه آزاد،‌‌ آشنا شدیم،‌ به سراغ بررسی نکات و نحوه ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار می پردازیم.

ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار

ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، را به صورت گام به گام بررسی می کنیم:

  • مطابق با تصویر زیر برای ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار باید از طریق منوی «ارسال و پیگیری درخواست دانشجو «و با انتخاب طبقه بندی موضوع «عملیات آموزشی دانشجو» و موضوع درخواست «مهمان به سایر واحد های دانشگاه آزاد «و انتخاب واحد سازمانی (واحد دانشگاهی مقصد که دانشجو متقاضی مهمانی می باشد.) می توانید درخواست مهمانی خود را ثبت و در صورت لزوم متن درخواست را تکمیل نمایید.
  • به این ترتیب گزارش ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار،‌ از سوی شما برای کارشناس مربوطه ارسال خواهد شد.

فرم درخواست مهمان دانشگاه آزاد


  • پس از ارسال درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار از طریق منوی درخواست مجوز و زیر منو» رسیدگی به درخواست» درخواست های دانشجویان با موضوع مهمانی در کارتابل مسئول مربوطه قابل مشاهده می باشد و امکان بررسی درخواست های ثبت شده با موضوع »مهمان به سایر واحد های دانشگاه آزاد «از سوی ایشان وجود خواهد داشت.
  • ثبت نام میهمانی دانشگاه ازاددراین منو امکان جستجو بر اساس شماره دانشجویی و سایر اطلاعات وجود دارد، در صورت لزوم هم می توان فقط موضوع درخواست را انتخاب و جستجو کرد.
  • در این صفحه کارشناس از طریق ستون «ویرایش واحد موثر» هنگام رسیدگی به درخواست دانشجو، امکان تغییر واحد مقصد را دارد و در این مرحله توسط سیستم بررسی می گردد که گروه آموزشی مشخص شده در واحد دانشگاهی انتخاب شده توسط دانشجو هنگام ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار وجود داشته باشد، در صورت عدم وجود گروه و رشته و مقطع در واحد انتخابی پیامی با این محتوا به دانشجو ارسال خواهد شد.
  • در این مرحله امکان تایید و یا رد درخواست توسط کارشناس وجود دارد و در صورت لزوم کارشناس مربوطه می تواند از طریق «درج متن پاسخ« جهت مشاهده توسط دانشجو متن مورد نظر را نیز درج نماید.


ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار

در این قسمت مراحل اعلام نتایج ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، در دو بخش قابل بررسی است:

  1. در واحد مبدأ:
    در این مرحله و درصورت تایید درخواست و با کلیک بر روی لینک اعمال نتایج درخواست، درخواست مربوطه توسط سیستم بررسی و ثبت اتوماتیک اطلاعات دانشجو در واحد مقصد تعیین شده با وضعیت درخواست »در دست اقدام» درج می گردد.
    در این مرحله نیز وضعیت «مهمان به سایر واحد های دانشگاه آزاد» به صورت سیستمی در واحد مبدا برای دانشجو با درج کاربر ثبت کننده و تاریخ ثبت درج می گردد.
  2. در واحد مقصد:
    در این مرحله و درمقصد به صورت اتوماتیک و توسط سیستم یک رکورد پذیرش جدید متناظر با اطلاعات دانشجو و با نوع درخواستمهمان ترم کامل از سایر واحد های دانشگاهیدرج می گردد،و در منویرسیدگی به درخواست ورود به دانشگاه توسط کارشناس مربوطه قابل رسیدگی می باشد و در صورت تایید درخواست، ادامه ی مراحل و تخصیص شماره دانشجویی توسط کارشناس واحد مقصد انجام می گیرد.

ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار

آخرین وضعیت درخواست‌ های ثبت شده به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و از طریق پیامک نیز به اطلاع متقاضیان خواهد رسید

در صورت بروز هرگونه سوالی در خصوص ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، ثبت نام میهمانی دانشگاه ازاد، فرم درخواست مهمان دانشگاه آزاد و… با ما در مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد، به طور کلی در آستانه ی هر ترم خواهد بود و خبرگزاری دانشگاه آزاد تاریخ دقیق را برای دانشجویان متقاضی ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، اعلام خواهد کرد. لازم است تا متقاضیان حداکثر تا تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت در خواست خود اقدام نمایند.

به طور مثال آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار، برای ترم بهمن بوده است که اخرین بار تا 7 دی ماه 1401 تمدید شد. در این بازه ثبت درخواست دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقال در سایت آموزشیار فعال می‌ باشد. همچنین با توجه به ترازبندی رشته محل‌ های دانشگاهی، ثبت درخواست انتقال، صرفا به رشته محل‌ های همتراز و پایین‌ تر امکان‌پذیر خواهد بود. به این معنا که برای انتقالی یا مهمانی به دانشگاه مورد نظرتان باید معدل و تراز علمی تان هم سطح با آن باشد. در غیر این صورت، اجازه ی مهمانی و یا انتقال نخواهید داشت.


در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست مهمانی در سامانه آموزشیار | میهمانی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی