آخرین اخبار از حذف کنکور سراسری 1400

حذف کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه آخرین اخبار از حذف کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار از حذف کنکور سراسری 1400 : گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص کنکور سراسری با حضور مسئولان مربوطه این هفته در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارائه می شود .

آخرین جزئیات حذف کنکور سراسری 1400 ,حذف کنکور سراسری 1400 ,حذف کنکور 1400, سرانجام حذف کنکور 1400,حذف کنکور سازمان سنجش 1400,حذف کنکور تجربی 1400,حذف کنکور در سال 1400,حذف کنکور ۱۴۰۰,حذف کنکور 1400,حذف کنکور پزشکی 1400,حذف کنکور در مجلس 1400

حذف کنکور سراسری

حذف کنکور 1400 ؛ شدنی است ؟!


به روزرسانی : 7 مهر 99


جزئیات حذف کنکور سراسری 1400


🔰 حذف کنکور در مجلس یازدهم کلید خورد

آخرین اخبار از حذف کنکور سراسری 1400 :   فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه رادیویی «گفتگوی اجتماعی» از انجام یک طرح جدید در مجلس درباره کنکور خبر داد و گفت: این طرح که در مجلس اعلام وصول شده است ممنوعیت جذب دانشجو توسط موسسات آموزش عالی غیر دولتی است.

🔻 اگر این طرح در کمیسیون و سپس در صحن علنی مجلس رای بیاورد، بخش زیادی از دغدغه‌هایی که در رابطه با تعارض منافع مدیران وجود دارد، از بین می‌رود، زیرا با این قانون، کسانی که هم پست دولتی دارند و هم دانشگاه خصوصی احداث می‌کنند، نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

🔻 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به موضوع حذف کنکور اشاره و بیان کرد: کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با طراحی ساز و کاری جهت حذف کنکور فعالیت می‌کنند و در این دوره اهتمام بیشتری برای حذف کنکور از سوی مجلس صورت خواهد گرفت.





به گزارش مشاورگروپ و به نقل از مهر  ؛ گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص کنکور سراسری با حضور مسئولان مربوطه این هفته در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

دستور جلسه کمیسیون های تخصصی از جمله کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بر اساس آن در روز یکشنبه ۱۹ خرداد گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص کنکور سراسری با حضور مسئولان مربوطه از وزارتخانه های « علوم ، تحقیقات و فناوری » ، « بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی » و « آموزش و پرورش » ارائه می شود .

پیش از این قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از فرصت یک ماهه به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای تهیه طرح جایگزین کنکور و آزمون های کشوری خبر داده بود .

همچنین بررسی گزارش واصله از دانشگاه آزاد اسلامی در کارگروه آموزش عالی و پزشکی در روز شنبه ۱۸ خرداد و دعوت از وزیران آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی عملکرد دو وزارتخانه در خصوص هوشمندسازی مدارس در روز یکشنبه ۱۹ خرداد از دیگر موارد مورد بررسی در این کمیسیون است .

منبع : مهر

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین اخبار از حذف کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی