ورود به سایت وقفه تحصیلی my.medu.ir

وقفه تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت وقفه تحصیلی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان ثبت وقفه تحصیلی دانش آموزان در my.medu.ir وجود دارد و بدین ترتیب مدیران و معاونین اجرایی برای ثبت وقفه تحصیلی باید به سامانه مای مدیو my.medu.ir مراجعه نموده و غیبت دانش آموزانی که مدت زیادی از مدرسه دور بوده اند را ثبت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت وقفه تحصیلی در سایت my medu تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

وقفه تحصیلی my.medu.ir

گزینه وقفه تحصیلی my.medu.ir در پروفایل کاربری فرهنگیان از جمله مدیران مدارس و معاونین اجرایی فعال شده است. احتمالا می دانید که وقفه تحصیلی پیش از این در سامانه پادا ثبت می شد و چندی است که این ویژگی به my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزرات آموزش و پرورش منتقل شده است. بدین ترتیب فرهنگیان عزیز برای تعیین وقفه تحصیلی دانش آموزان که به هر دلیلی در مدرسه حضور نداشته اند، باید از طریق گزینه تعیین وقفه تحصیلی سامانه my medu اقدام نمایند.

وقفه تحصیلی در دبیرستان یا سایر مقاطع تحصیلی می تواند رخ دهد اما اصلا وقفه تحصیلی چیست؟ معنی وقفه در کارنامه چیست؟

وقتی که دانش آموز در  مدرسه ثبت نام کرده است اما بنا بر دلایل مختلف از ابتدا و یا در طول سال تحصیلی غیبت موجه داشته یا در هیچ یک از امتحانات پایان ترم خرداد و یا شهریور شرکت نمی کند، آن سال تحصیلی برای دانش آموز وقفه تحصیلی و غیبت موجه محسوب می شود. توجه داشته باشید که مطابق با تبصره ماده 39 آیین نامه اجرایی مدارس، این وقفه زمانی تحصیلی و غیبت موجه ، ترک تحصیل تلقی نمی شود.

لازم به ذکر است تشخیص غیبت موجه پس از ثبت نام، از ابتدا و یا در طول سال تحصیلی با عذر موجه و براساس دلایل و مدارک ارائه شده با مدیر مدرسه و معاون اجرایی خواهد بود.

وقفه تحصیلی

شرایط وقفه تحصیلی

شرایط وقفه تحصیلی برای دانش آموزانی که بخواهند از ان استفاده کنند این است که

🔴حتما باید غیبت موجه همراه با دلایل و مدارک محکم و کافی باشد. برای آشنایی با قوانین غیبت در امتحان نهایی کلیک نمایید.

🔴دانش آموز باید در ابتدای سال تحصیلی در مدرسه ثبت نام کرده باشد

🔴در هیچ یک از کلاسها حضور نداشته و در امتحانات پایان ترم شرکت نکند

🔴در زمان دریافت کارنامه باید کد 97 به معنی غیبت موجه باید ثبت گردد (در غیر اینصورت دانش آموز مشمول دریافت وقفه تحصیلی نمی شود)

🔴در لیست ریز نمرات باید غ م  به معنی غیبت موجه درج شده باشد

🔴اگر وقفه تحصیلی و غیبت موجه دانش آموز به مدت کمتر از یکسال طول بکشد در سال بعد باید در همان مقطع و همان مدرسه ثبت نام کند.

🔴اگر شرایط وقفه تحصیلی در دبیرستان یک سال بیشتر به طول بینجامد باید در مدارس بزرگسالان ثبت نام کند.

شرایط وقفه تحصیلی

نحوه ثبت وقفه تحصیلی my.medu.ir

نحوه ثبت وقفه تحصیلی my.medu.ir بسیار ساده است. کافیست از طریق پروفایل حساب کاربری فرهنگیان به سامانه مای مدیو وارد شوید. برای این کار روی نقش فرهنگی کلیک کرده و سپس کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورت درج صحیح اطلاعات، به حساب کاربری خود وارد می شوید.

ورود فرهنگیان و معلمان به سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

روی گزینه وقفه تحصیلی کلیک کنید و با درج اطلاعات دانش آموز، درخواست وقفه تحصیلی وی را در سامانه ثبت نمایید.

ثبت وقفه تحصیلی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

از جمله شرایط بازگشت بعد از وقفه تحصیلی می توان به این موضوع اشاره کرد که اگر دانش آموز قصد بازگشت به مدرسه را داشته باشد باید در سال تحصیلی آینده دوباره در همان مقطع تحصیلی ثبت نام مجدد انجام دهد.

برای ورود به سامانه وقفه تحصیلی my.medu.ir کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ نحوه درج وقفه تحصیل دانش آموزان را شرح دادیم. با توجه به اینکه تغییر سامانه ثبت وقفه تحصیلی از سامانه پادا  pada.medu.ir به  my medu.ir اتفاق افتاده است، شاید در انجام مراحل ثبت اطلاعات توقف تحصیلی دچار ابهام شده باشید. ولی با وجود قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ نگران نباشید. کافیست تلفن ثابت را برداشته و با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان دپارتمان فرهنگیان مجموعه پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️تفاوت ترک تحصیل و وقفه تحصیلی چیست؟

✔️ وقفه تحصیلی دانش آموز ثبت نام کرده اما به دلیل غیبت موجه، در هیچ از کلاس ها و امتحانات پایان ترم حضور نداشته اما در ترک تحصیل فرد ثبت نام نکرده و از تحصیل در مدرسه انصراف داده است.

✔️سامانه وقفه تحصیلی چیست؟

✔️سامانه مای مدیو my.medu.ir به نشانی امکان ثبت اطلاعات وقفه تحصیلی دانش آموزان را در پروفایل مدیران و معاونین اجرایی مدارس فعال کرده است.

✔️نحوه ورود به سامانه وقفه تحصیلی my.medu.ir چگونه است؟

✔️نام کاربری و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری فرهنگیان خود را بنویسید و به پروفایل وارد شوید. راهنمای تصویری وقفه تحصیلی my medu.ir را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

3.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت وقفه تحصیلی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی