سایت ادواری | سامانه ثبت نام آزمون ادواری

سامانه ثبت نام آزمون ادواری

جهت مشاوره در زمینه سایت ادواری | سامانه ثبت نام آزمون ادواری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود به سایت ادواری به نشانی advari.irantvto.ir در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون ادواری شامل دو مرحله آزمون شفاهی و کتبی می باشد و توسط سازمان فنی حرفه ای در در بخش های مختلف خدمات ، صنعت ، كشاورزی و فرهنگ و هنر برگزار می شود. افرادی که قصد دریافت گواهینامه فنی حرفه ای را دارند، می توانند به سامانه ثبت نام آزمون های ادواری advari.irantvto.ir مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

سایت ادواری

افرادی که قصد ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای را دارند باید به advari.irantvto.ir سایت ادواری مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. تمامی مراحل ثبت نام آزمون ادواری، پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری از طریق سایت ثبت نام آزمون های ادواری advari.irantvto.ir انجام می شود. آزمون های پورتال سازمان فنی و حرفه ای portaltvto.com به سه دسته کلی تقسیم می شود :

  1. آزمون ادواری فنی حرفه ای
  2. آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای
  3. آزمون تفاهم نامه صنایع دستی و صنعت ساختمان

متقاضیان ثبت نام آزمون ادواری، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام، پس از تهیه مدارک لازم باید به سامانه ثبت نام آزمون ادواری مراجعه نمایند. نحوه ورود به سایت ادواری در ادامه بیان شده است.

سایت ادواری advari.irantvto

نشانی اینترنتی سایت ادواری advari.irantvto می باشد. متقاضیان به منظور ثبت نام آزمون های مذکور، لازم است به سایت advari.irantvto.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک ثبت نام ، فرآیند نام نویسی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ثبت نام ادواری فنی حرفه ای، منحصرا از طریق سایت advari.irantvto امکانپذیر است.

نحوه ثبت نام آزمون های ادواری

نحوه ثبت نام آزمون های ادواری در ادامه بیان شده است. متقاضیان توجه داشته باشند، مراحل ثبت نام الكترونيكی بايد به صورت كامل طی شود ، درغير اينصورت ثبت نام ناقص بوده و شخص مجاز به شركت در آزمون ادواری نمی باشد و برای وی كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد. لذا در درج اطلاعات خواسته شده دقت داشته باشید.

ثبت نام متقاضيان شركت در آزمون داوطلبان آزاد (ادواری) فقط به صورت الكترونيكی انجام می شود، متقاضيان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الكترونيكی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور به نشانی advari.irantvto.ir بر اساس تجارب و مهارت شغلی و با درنظر گرفتن شرايط اختصاصی ثبت نام، نام نویسی نمايند.

خرید کارت اعتباری ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : پورتال فنی حرفه ای

ورود به سایت ادواری advari

راهنمای ورود به سایت ادواری advari و ثبت اطلاعات به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. قبل از خرید کارت اعتباری و ثبت نام از وجود حرفه مورد نظر برای ثبت نام از بخش جستجوی حرفه اطمینان حاصل نمایید و همچنین اگر در عنوان آزمونی که می‌ خواهید برای ثبت نام انتخاب نمایید آنلاین نوشته شده است ، از وجود ظرفیت خالی برای انتخاب روز آزمون خود در شهری که قصد دارید بر اساس حرفه انتخابی به عنوان شهر محل آزمون انتخاب نمایید اطمینان حاصل نمایید.

برای ورود به سایت ادواری advari.irantvto لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون ادواری فعال شده است.

راهنمای ورود به سامانه ثبت نام آزمون های ادواری :

1588677335 64برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون ادواری به نشانی advari.irantvto.ir مراجعه نمایید.

صفحه سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64پس از ورود به سامانه، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64بدین ترتیب لیست آزمون های ادواری فنی حرفه ای برای شما به نمایش در می آید. حرفه و آزمونی که متقاضی شرکت در آن هستید را از قسمت جستجوی حرفه در استان موردنظر خود پیدا کنید و از خوشه حرفه مورد تقاضای خود مطلع باشید زیرا همانطور که می دانید حرفه های آزمونی زیرمجموعه سه خوشه خدمات، صنعت و کشاورزی هستند.

لیست آزمون های سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64حالا با مراجعه به بخش خرید کارت اعتباری نسبت به پرداخت هزینه آزمون ادواری به صورت آنلاین اقدام نمایید. به دو روش می توانید کارت اعتباری خود را تهیه کنید. روش اول خرید کارت اعتباری ادواری به صورت مستقیم و روش دوم با استفاده از گروه و خوشه آزمون.

انتخاب کارت اعتباری سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

خرید کارت اعتباری ثبت نام ادواری سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.comخرید کارت اعتباری سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64با انتخاب روش اول به صفحه سامانه پرداخت آنلاین سازمان فنی و حرفه ای کشور هدایت می شوید. کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، نام و نام خانوادگی را به همراه شماره تلفن همراه که متعلق به خود داوطلب باشد را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. با ثبت آدرس ایمیل و تعداد آزمون هایی که متقاضی شرکت در آن هستید استان موردنظر را انتخاب و گزینه ذخیره را بزنید.

تکمیل فرم ثبت نام ادواری سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com


1588677335 64قبل از انجام پرداخت، حتما کد سفارش 10 رقمی آزمون ادواری، کد ملی و شماره تلفن همراه را یادداشت نمایید و سپس روی گزینه تایید مشخصات و پرداخت بزنید.

کد سفارش سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64با ورود به درگاه بانکی هزینه آزمون ادواری را با کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید. به ازاء هر آزمون مبلغ 600/000 ریال معادل 60 هزار تومان برای ثبت نام آزمون ادواری خوشه خدمات، و مبلغ 900/000 ریال معادل 90 هزار تومان جهت ثبت نام آزمون ادواری خوشه صنعت و کشاورزی از هر داوطلب دریافت می گردد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ادواری سایت ادواری advari.irantvto.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

1588677335 64سپس شماره پرونده و شناسه پرداخت درج شده در كارت اعتباری را با دقت در قسمت مشخص شده در سامانه ثبت نام آزمون ادواری وارد نماييد.

1588677335 64فرم ثبت نام را به دقت تکمیل نمایید و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید. (مسئوليت صحت كليه مندرجات تكميل شده فرم ثبت نام به عهده شخص داوطلب می باشد.)

1588677335 64در پايان مراحل ثبت نام به متقاضيان كد رهگيری داده خواهد شد كه اين موضوع منحصرا نشانگر تاييد پايان مراحل ثبت نام يک داوطلب است و داوطلب وظيفه دارد شناسه پرداخت و شماره پرونده ثبت نامی خود را حفظ و نگهداری نمايد.

متقاضیان توجه داشته باشند، پس از اتمام مهلت ويرايش، اطلاعات ثبت نام قطعی محسوب گرديده و هيچ گونه تغييری قابل اعمال نمی باشد. پس در کلیه مراحل نهایت دقت را به خرج دهید.

ثبت اطلاعات در سامانه ثبت نام آزمون ادواری

راهنمای ثبت اطلاعات در سامانه ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto.ir به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. متقاضیان لازم است اطلاعات خود را صادقانه و دقیق درج نمایند. مسئوليت صحت كليه مندرجات تكميل شده فرم ثبت نام به عهده شخص داوطلب می باشد.

نحوه ثبت اطلاعات در سامانه advari.irantvto.ir :

🔻درج کدملی بدون خط تیره

🔻درج نام خانوادگی، نام و نام پدر خود را به طور كامل طبق مشخصات شناسنامه ای

🔻مشخص نمودن جنسیت داوطلب

🔻درج شماره شناسنامه

🔻درج تاريخ تولد به تفكيک روز، ماه و سال

🔻درج محل تولد

🔻مشخص نمودن وضعیت تاهل

🔻مشخص نمودن دین و تابعیت

🔻مشخص نمودن وضعیت تحصیلی، وضعيت آخرين مقطع تحصيلی

🔻مشخص نمودن رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی

🔻درج معدل آخرين مقطع تحصيلی

🔻مشخص نمودن محل برگزاری آزمون را به تفكيک استان، شهرستان و شهر

🔻انتخاب حرفه و رشته مورد تقاضا

🔻مشخص نمودن وضعيت نظام وظيفه آقایان

🔻انتخاب وضعيت اشتغال ، نوع شغل و محل اشتغال

🔻مشخص نمودن وضعيت ايثارگری و عضويت در بسيج

🔻مشخص نمودن وضعيت جسمانی

🔻درج کد پستی 10 رقمی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، آدرس پست الکترونیکی و محل سکونت

🔻بارگذاری فایل عکس

🔻فعال نمودن تیک گزینه “موافق هستم”

🔻 ثبت نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری ثبت نام

مشاوره آزمون های ادواری

مشاوره آزمون های ادواری در ادامه بیان شده است. آزمون ادواری شامل دو مرحله کتبی و شفاهی می باشد. داوطلبانی که در آزمون ادواری ثبت نام کرده اند، برای اطلاع از نحوه شرکت در آزمون ادواری باید طبق برنامه زمانی اعلان شده به سامانه ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto.ir مراجعه نمایند و کارت شرکت در جلسه آزمون را دریافت کنند.

پس از شرکت در آزمون متقاضیان برای مشاهده نتایج می توانند به سامانه ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto.ir مراجعه نمایند.

در صورتی كه متقاضيان، حداقل نمرات آزمون كتبی و عملی را كسب نمايند وليكن مردود معدل گردند، هماننـد مردود آزمون عملی می توانند در آزمون مجدد عملی شركت نمايند.

 


راهنمای ورود به سایت ادواری یا سامانه ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای و ثبت اطلاعات در سامانه advari.irantvto.ir به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شد. متقاضی آزمون ادواری می تواند در طول يک سال فقط دو مرتبه برای شركت در آزمون يک استاندارد آموزشی ثبت نام نمايد. متقاضيان لازم است، فرم تكميل شده ثبت نام و كارت ورود به جلسه را تا قبولی نهايی و زمان دريافت مدرک صادره نزد خود نگهداری نمايند. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون های ادواری ، می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️سایت ادواری چیست؟

✔️متقاضیان برای ثبت نام آزمون های ادواری باید به سایت ادواری به نشانی advari.irantvto.ir مراجعه نمایند.

✔️نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون ادواری چگونه است؟

✔️راهنمای ورود به سایت ثبت نام آزمون های ادواری و ثبت اطلاعات به صورت کامل در این مقاله مشاور گروپ بیان شده است.

✔️خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون ادواری چگونه است؟

✔️خرید کارت اعتباری ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام آزمون ادواری advari.irantvto امکانپذیر خواهد بود.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت ادواری | سامانه ثبت نام آزمون ادواری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی