مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن بسیاری از پسران جامعه را به خود مشغول کرده است، موضوع سربازی یا نظام وظیفه آنها می باشد. با توجه به اینکه آنها اطلاعات جامع و کاملی در زمینه نظام وظیفه ندارند، این موضوع را به عنوان یک معضل می پندارند و دائما نگران آن می باشند. دیگر نیازی نیست نگران باشید! مشاوره تخصصی نظام وظیفه با ارائه راهکارهای مناسب و اطلاعات کافی به شما، این موضوع را برای شما آسان می کنند. تیم تخصصی مشاور گروپ با برخورداری از افراد باتجربه و کارشناس می تواند به راحتی تمامی سوالات شما را پاسخ دهد.

مجموعه مشاور گروپ می تواند راه هایی برای کسر خدمت سربازی، معافیت تحصیلی یا امریه ارائه دهد تا شما بتوانید با خیال راحت این مرحله را سپری کنید.

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

با توجه به مشکلات زیادی که دانشجویان در زمینه نظام وظیفه با آن رو به رو می شوند، سردرگرمی هایی برای آنها ایجاد می شوند که باعث می شود نیازمند مشاوره در این زمینه باشند. مشاور گروپ یکی از بهترین مراکز مشاوره تخصصی نظام وظیفه است که تاکنون توانسته است با راهنمای های دقیق و حساب شده خود، مشکلات بسیاری از دانشجویان را حل کند. معافیت ها انواع مختلفی دارند که شامل، معافیت اعزام به خدمت، معافیت پزشکی، معافیت کفالت، معافیت تحصیلی، معافیت خرید خدمت، معافیت سرباز نخبگی و غیره می شود. با توجه به مواردی که گفته شد شما می توانید در زمینه معافیت تحصیلی تمام اطلاعات جامع را کسب کنید. معافیت تحصیلی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که شامل معافیت دانشجویی، معافی، دانش آموزی، معافیت تحصیلی خارج از کشور و معافیت طلاب می شود.

در صورتی که در هر یک از زمینه های مربوط به مشاوره تخصصی نظام وظیفه دچار مشکلاتی شده اید، همین حالا با شماره گیری 9099071613 راه حل مناسب را پیدا کنید.

مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تخصصی دریافت معافیت تحصیلی

برخی از دانش آموزان و دانشجویان با توجه به اینکه نمی خواهند در درس آنها وقفه ایجاد شود، به دنبال دریافت معافیت تحصیلی هستند. با توجه به هر مقطعی که فرد محصل در آن قرار دارد، مدت زمان معافیت آن متفاوت می باشد. مشاوران به شما کمک می کند تا روند درخواست معافیت تحصیلی خود را طبق قوانین انجام دهید. شما می توانید با با کمک مشاوره تخصصی نظام وظیفه، حیلی راحت تر به معافیت تحصیلی خود دست پیدا کنید.

برای اینکه بتوانید معافیت تحصیلی خود را دریافت کنید، باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنید. متخصصان مشاور گروپ به شما کمک می کنند تا با دقت درخواست معافیت خود را شرح دهید. سپس گواهی معافیت از تحصیل را از دانشگاه دریافت کرده و به مرکز نظام وظیفه مراجعه می کنید تا درخواست شما ثبت شود.

داوطلبان برای اینکه بتوانند به هر یک از انواع معافیت تحصیلی که نیاز دارند دست پیدا کنند، باید ابتدا با تمام قوانین و مفاد آن آشنایی های لازم را داشته باشند. تمامی داوطلبان برای دستیابی به معافیت تحصیلی باید به این قوانین آگاهی کامل داشته باشند. در ادامه با برخی از اطلاعات راجع به معافیت تحصیلی آشنایی پیدا می کنید.

 همانطور که پیش تر گفته شد برای هر یک از مقاطع تحصیلی یک مدت زمان خاص برای معافیت وجود دارد.

دانش آموزان: تا سن 20 سالگی

دانشجوی کاردانی: 2 سال و نیم

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته: 3 سال

دانشجوی کارشناسی پیوسته: 5 سال

دانشجوی کارشناسی ارشد پیوسته: 6 سال

دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته: 3 سال

دکتری تخصصی: 6 سال

برای کسب اطلاعات جزئی تر و کامل تر راجع به مشاوره تحصیلی نظام وظیفه همین حالا با متخصصان مشاور گروپ تماس بگیرد.

معافیت تحصیلی طلاب

با توجه به اینکه طلاب نیز در حوزه های علمیه شهرهای مختلف مشغول به تحصیل هستند، آنها نیز مشمول قانون معافیت تحصیلی قرار می گیرند. این نوع معافیت فقط مخصوص طلاب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همین حالا با متخصصان مشاور گروپ تماس بگیرید.

دریافت مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

معافیت تحصیلی دانشجویی و دانش آموزی

دانشجویانی که خواهان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف می باشند، باید از پیش برای معافیت تحصیلی دانشجویی خود اقداماتی انجام دهند. این دانشجویان ملزم هستند از مرکز آموزش عالی مورد نظر، گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنند. پس از دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، می توانند برای دریافت معافیت تحصیلی خود اقدام کنند. با توجه به اینکه گاهی اوقات در روند دریافت معافیت تحصیلی مشکلاتی رخ می دهد، بهتر است گام به گام وضعیت نظام وظیفه خود را با راهنمایی مشاوران باتجربه پیش ببرید تا هیچ گونه مانعی در کارهای شما به وجود نیاید.

اهمیت مشاوره تلفنی نظام وظیفه

افرادی که نیاز به گذراندن خدمت سربازی دارند، می توانند تمامی سوال های خود را با کمک مشاوره تلفنی نظام وظیفه پیدا کنند. این مشاوره تلفنی تخصصی نظام وظیفه این امکان را فراهم می کند تا متقاضیان به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای سوالات خود را بپرسند. مشاوره تلفنی باعث می شود شما بتوانید بدون اینکه نیاز باشد منتظر جلسه های حضوری باشید، سریعا پاسخ سوال های خود را دریافت کنید. بنابراین شما می توانید در هر زمان و هر مکانی که قرار دارید، با شماره های مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تخصصی نظام وظیفه + مشاوره تلفنی نظام وظیفه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403