زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 مشخص شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 مشخص شد …44



آخرین خبر 7 آبان 99


زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ۱۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در کنکور امسال ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  وی در ادامه تصریح کرد: در کنکور ۹۹ در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده قرار است نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ تا قبل از ۱۰ آبان ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.نتایج نهایی کنکور سراسری 99 /


===================================================

راهنمای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  پس از انتشار نتایج کنکور ۹۹ متقاضیان باید با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند . در این سایت لینک اعلام نتایج فعال شده و داوطلبان به دو طریق می توانند نتایج خود را مشاهده و دریافت کنند که در این بخش راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته ارائه شده است .

داوطلبان با دو روش جستجو می توانند نتایج نهایی کنکور سراسری 99 خود را مشاهده کنند :

شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

شماره پرونده و شماره شناسنامه

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  در صورت قبولی داوطلب در یکی از انتخاب های خود در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، کارنامه ای مطابق تصویر زیر در یک ستون کد رشته محل پذیرفته شده و در ستون دوم عنوان رشته و دوره قبولی و محل قبولی مشخص می شود .
در صورت عدم قبولی داوطلب در هیچ کد رشته محلی کارنامه زیر به نمایش در می آید .
در ستون کد رشته علامت ( — ) و در ستون دوم کلمه ( مردود ) درج می شود .

داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری به شماره پرونده و شماره داوطلبی خود دسترسی ندارند
جهت دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرند .

9099071614

بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج نهایی کنکور ۹۹

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، به نتیجه قبولی شون اعتراض دارن می تونن از طریق ارسال درخواست به سازمان سنجش ، اعتراض خودشون رو نسبت به نتایج کنکور سراسری رو اعلام کنن . ثبت اعتراض به نتیجه نهایی کنکور سراسری 99 شامل یکی از این موارد باشه :

اعتراض به قبول نشدن در رشته محل های انتخابی

اعتراض به قبول نشدن در رشته محل های بالاتر

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  سازمان سنجش بعد از اتمام مهلت ثبت اعتراض ، اقدام به بررسی این درخواست ها کرده و از طریق همون پورتال به داوطلبا پاسخ میده . بنابراین داوطلبایی که از نتایج نهایی کنکور سراسری 99 راضی نیستن و دنبال راهین تا بتونن قبولیشون رو بهتر کنن ، می تونن بعد از اینکه کارنامه سبز کنکور 99 منتشر شد ، اون رو بررسی کنن و اگه در انتخابای پایین تر از رشته محل قبولیشون ، انتخابی بود که رتبه شون از رتبه آخرین نفر قبولی تو اون رشته محل کمتر بود ، از طریق سایت سازمان سنجش واسه بررسی اولویت های بعدی ، درخواست اشتباه در انتخاب رشته کنکور سراسری رو ثبت کنن .

همچنین می تونن با توجه به شرایطشون درخواست های تغییر دوره قبولی ، به حد نصاب نرسیدن محل قبولی و مجوز شرکت در آزمون سال بعد رو هم با سازمان سنجش در میون بزارن .

راهنمای پذیرفته شدگان کنکور ۹۹

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 :  سازمان سنجش همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، اطلاعیه ای منتشر می کنه و در اون مدارک مورد نیاز ، زمان و نحوه ثبت نام حضوری رو واسه داوطلبایی که در یکی از رشته محل های انتخابی شون قبول شدن ، اعلام می کنه تا بر اساس همون زمان بندی به دانشگاه محل قبولیشون مراجعه کنن .

البته بعضی از دانشگاه ها جزئیات نحوه ثبت نام رو در سایت خودشون به صورت اطلاعیه ای اعلام می کنن و گاهی نیازه که قبل از مراجعه به دانشگاه ، از طریق خود سایت ، ثبت نام اینترنتی انجام بشه . البته این داوطلبا حتما باید رسید تاییدیه تحصیلی هم دریافت کنن .

به محض اینکه اطلاعیه ای در مورد نحوه ثبت نام پذیرفته شده های آزمون سراسری 99 اعلام بشه ، اینجا اطلاع رسانی می کنیم .

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 : هر سال پس از مشخص شدن نتایج نهایی کنکور سراسری، برخی از داوطلبان اقدامی جهت ثبت نام در رشته محل پذیرفته شده انجام نمی دهند. از همین رو، ممکن است ظرفیت برخی از رشته محل ها تکمیل نشده و فرصت مجددی جهت تکمیل ظرفیت کنکور در اختیار داوطلبان قرار گیرد تا بتوانند مجددا شانس خود را برای قبولی در رشته محل های مورد علاقه خود امتحان نمایند.

برای انجام این فرآیند، لازم است که متقاضیان جزئیات دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و از این فرصت استفاده نمایند. افراد می توانند در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه کنند و با مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 99 در صورت قبولی از دانشگاه محل پذیرش خود آگاه شوند.

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 : لازم به ذکر است که در سال 97 فرصتی با عنوان تکمیل ظرفیت تعیین نشده بود، بلکه تنها مهلت مجددی جهت انتخاب رشته در دانشگاه های شهریه پرداز برای داوطلبان در نظر گرفته شد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان تکمیل ظرفیت کنکور و این که آیا امسال هم این فرصت برای داوطلبان در نظر گرفته می شود یا خیر، می توانید در کانال تلگرام زیر عضو شوید.

54545

برای ورود به کانال تلگرام مشاورگروپ کلیک کنید.

دریافت نتایج کنکور 99 بدون داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 : داوطلبان جهت مشاهده کارنامه های خود چه اولیه و چه نهایی به شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود نیاز دارند . اما اگر داوطلبی به هر دلیل امکان دسترسی به این موارد را نداشته باشد ؛ از طریق زیر باید اقدام نماید …

به سایت سازمان سنجش مراجعه و وارد قسمت پاسخگویی شود سپس یک حساب کاربری ایجاد کند و از طریق همین حساب کاربری درخواست دریافت و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را ثبت کند .

آن دست از داوطلبانی که پس از مطالعه این مقاله همچنان برای مشاهده نتایج کنکور سراسری  99 خود دچار اشکال هستند می توانند با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ کلیه امور مربوط به دریافت کارنامه را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ بسپارند .

نتایج کنکور سراسری 99 در سه مرحله نتایج اولیه ؛ نتایج نهایی و کارنامه نهایی سراسری 99 منتشر خواهد شد .

بعد از انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکوری سراسری 99 توسط سازمان سنجش ؛ سراغ محاسبه درصد دروس امتحانی خود می روند و با تخمین رتبه کنکوری خود شانس قبولی خود را با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سراسری 98 می سنجند .

نحوه مشاهده اعلام اولیه نتایج کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 : جهت مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98 باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید سپس گزینه سراسری را انتخاب و بعد بروی لینک نتایج کنکور سراسری 99 کلیک نمایید .

در مرحله بعد می توانید با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ، نتایج اولیه خود را مشاهده نمایید .
چنانچه به هر دلیلی شماره پرونده و یا شماره داوطلبی نداشته باشید ، میتوانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش که در ابتدای مطلب نحوه ثبت درخواست و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی توضیح داده شده ؛ اقدام نمایید .

مشاوره رایگان اعلام نتایج کنکور سراسری 99

کارشناسان و مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 تا اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98 راهنمای حرفه ای و مطمئن برای داوطلبان بوده و از طریق سامانه تلفنی مشاوره تحصیلی مشاور گروپ ؛ راهنمای قدم به قدم داوطلبان در این مرحله حساس و سرنوشت ساز خواهد بود .

موارد مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری 99

  • رتبه من خیلی بالا نیست، امسال انتخاب رشته کنم یا بمانم یک سال دیگر درس بخوانم؟
  • هزینه تحصیل در رشته‌ ای که انتخاب کرده‌ ام چقدر است؟
  • بازار کار دانشگاه آزاد و سراسری چقدر با هم فرق دارد؟
  • از همه رشته‌ های دانشگاه آزاد می‌ شود برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سراسری ادامه تحصیل داد؟
  • اگر امسال وارد دانشگاه آزاد شوم، می‌ توانم سال دیگر دوباره کنکور بدهم؟
  • رشته‌ های دانشگاهی را چطور بشناسم؟
  • از کجا بدانم امسال به میزان کافی درس خوانده‌ ام یا خیر؟؟
  • بهترین روش انتخاب رشته کنکور چیست؟

5465 3

بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 باید چه کنیم ؟

در این مرحله دانشگاه های سراسری نتایج نهایی خود را اعلام کرده اند و داوطلبان پذیرفته شده باید به سایت دانشگاه قبولی مراجعه و اطلاعیه مربوط به زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نمایند .
دقت داشت باشید که ممکن است دانشگاه مورد نظرتان ثبت نام را بصورت غیرحضوری و اینترنتی اعلام کند لذا عدم ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه به معنای انصراف از تحصیل در آن دانشگاه تلقی می شود پس اکیدا توصیه می کنیم که به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در خصوص ثبت نام ، توجه نمایید …


4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 مشخص شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Nazanin

    سنجش امروز تو پیجش استوری گذاشت که نتایج هفته آینده اعلام میشه یعنی الان دیگه منتظر نباشیم ؟

    پاسخ
    1. user3

      سنجش پیج نداره !

      پاسخ
  2. Resa

    مردیم از استرس…?

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403