کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

جهت مشاوره در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک ، تراز قبولی مقطع دکتری این رشته و نمونه کارنامه قبولی دکتری می تواند اطلاعات مهم و مفیدی باشد که بر اساس قبولی های سال های گذشته می تواند به شما کمک کند تا به طور حدودی حدس بزنید که با چه رتبه قبولی دکتری می توانید در رشته مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک پذیرش شوید.

در این مقاله مشاورگروپ این اطلاعات را در کنار معرفی رشته های مجاز به شرکت در آزمون دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک و همچنین راهنمایی های درباره مصاحبه دکتری این رشته در اختیارتان قرار خواهد داد.

جدول رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

جدول رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک و نمونه کارنامه قبولی، اطلاعات آماری است که به شما می گوید، بر اساس قبولی های سال های قبل، تقریبا با چه رتبه ای در چه دانشگاهی می توانید پذیرش شوید؛ جدولی که در ادامه خواهید دید می تواند یک شمای کلی از قبولی در این رشته در مقطع دکتری به شما بدهد.

با این وجود بهتر است در نظر بگیرید که قبولی در دانشگاه و رتبه قبولی مربوط به هر رشته، در هر سال بسته به موارد متعددی است. پس با تکیه ی صرف بر این اطلاعات تصیم نگرفته و انتخاب رشته ننمایید. بلکه از داده ها بیشتر در جهت دادن یک پلن ذهنی به شما در اختیارتان قرار داده می شود.

سال تحصیلی رتبه در سهمیه سهمیه قبولی رشته گرایش دانشگاه نوع دوره تراز کل
1399 48 ایثارگر (25 درصد ظرفیت) مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک شیمی ، حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاه دانشگاه شهید باهنر – کرمان روزانه 1763
1399 32 ایثارگر (5 درصد ظرفیت) مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک دانشگاه بوعلی سینا – همدان روزانه 1985
1399 75 ایثارگر (5 درصد ظرفیت) مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک دانشگاه لرستان – خرم آباد پردیس خودگردان 1578
1399 12 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک دانشگاه لرستان – خرم آباد روزانه 3237
1399 26 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک شیمی ، حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاه دانشگاه شیراز روزانه 2954
1399 41 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک شیمی ، حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاه دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه 2747
1399 57 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک دانشگاه فردوسی مشهد روزانه 2698
1399 64 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک شیمی ، حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاه دانشگاه زنجان نوبت دوم 2526
1399 89 سهمیه آزاد مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک شیمی ، حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نوبت دوم 2157

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

فکر می کنیم برداشتن تلفن و پرسیدن سوال از کسانی که مطمئن هستید پاسخ صحیح شما را می دانند ، راحتترین کار برای رسیدن به پاسخ سوالاتتان باشد.

9099071613 **** بدون پیش شماره 

 

تراز قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

ترازهای قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک نیز مانند رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک و نمونه کارنامه قبولی، اطلاعاتی است که بهتر است تنها برای دادن یک دید بهتر در نظر گرفته شود و نه مبنای تصمیم گیری شما در انتخاب رشته. دقت کنید که آنچه در قبولی آزمون دکتری اهمیت دارد، تراز آزمون کتبی شماست و نه رتبه که صرفا نشان دهنده جایگاه شما میان دیگر داوطلبان است.

تراز حدنصاب قبولی دکتری مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک 99

دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی دوره تراز حد نصاب قبولی دانشگاه
 دانشگاه تربیت مدرس (دانشکده کشاورزی واقع در اتوبان تهران کرج) روزانه 3003
 دانشگاه تهران (پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج) روزانه 2417
 دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه 2245
 دانشگاه بوعلی سینا-همدان روزانه 2192
 دانشگاه تبریز روزانه 2184
 دانشگاه فردوسی مشهد روزانه 2094
 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین-ملاثانی اهواز روزانه 2007
 دانشگاه لرستان-خرم آباد روزانه 1952
 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان روزانه 1852
 دانشگاه ارومیه روزانه 1832
 دانشگاه شهید باهنر-کرمان روزانه 1832
 دانشگاه شیراز روزانه 1832
 دانشگاه شهرکرد روزانه 1792
 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری روزانه 1792
 دانشگاه تربیت مدرس (دانشکده کشاورزی واقع در اتوبان تهران کرج) نوبت دوم 1593
 دانشگاه زنجان روزانه 1512
 دانشگاه ولی عصر(عج)-رفسنجان روزانه 1466
 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نوبت دوم 1423
 دانشگاه تهران (پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج) نوبت دوم 1229
 دانشگاه لرستان-خرم آباد پردیس خودگردان 1027
 دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 987
 دانشگاه ارومیه نوبت دوم 881
 دانشگاه صنعتی اصفهان نوبت دوم 827
 دانشگاه بوعلی سینا-همدان نوبت دوم 825
 دانشگاه تبریز نوبت دوم 810
 دانشگاه ارومیه پردیس خودگردان 131

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک، رشته هایی هستند فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد آن رشته ها امکان شرکت در آزمون دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک را دارند؛ چرا که خیلی از رشته ها در مقطع ارشد و دکتری هستند که فارغ التحصیلان مقطع پایین تر، در هر رشته ای که درس خوانده باشند، می توانند در آزمون ارشد یا دکتری آنها رشته شرکت کنند. اما به خصوص در مقطع دکتری، هستند رشته هایی که فارغ التحصیلان ارشد هر رشته ای نمی توانند در  کنکور دکتری آن رشته شرکت نمایند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400  رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک به شرح زیر است:

  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

مدارک مصاحبه دکترای رشته مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

مدارک مصاحبه دکترای رشته مهندسی مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک، مدارکی است که شما در صورت قبولی در دکتری این رشته باید با خود سر جلسه مصاحبه ببرید. یکی از سوالاتی که دعوت شدگان به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک دارند، این است که با چه مدارکی را بهتر است برای جلسه مصاحبه آماده کنند تا بهتر بتوانند اساتید مصاحبه کننده را تحت تاثیر قرار دهند تا برای پذیرش آن ها در دانشگاه مورد نظر موافقت کنند.

در ادامه به چند مورد از مدارکی که بهتر است در مصاحبه دکتری همراه داشته باشید تا تاثیرات لازم را بر اساتید مصاحبه کننده بگذارید، اشاره می کنیم.

1-مدارک مربوط به سوابق پژوهشی تان

اینکه شما در دوره کارشناسی ارشد مقاله ارائه داده اید یا نه در مصاحبه دکتری به اندازه ی اینکه شما دیپلم خود را گرفته اید یا نه از اهمیت بدیهی برخوردار است. پس در صورتی که زحمت کشیده و با وجود سختی ها مقاله ای ارائه داده اید حتما گواهی پذیرش مقاله را ترجیحا به همراه خود مقاله به همراه داشته باشید. البته ارائه ی چکیده مقاله نیز بد نیست اما اگر کل مقاله همراهتان باشد پرونده تا قطور تر خواهد بود. بد نیست.

2- کلیه مقالات تحت داوری و کتاب‌های نیمه‌کاره

در صورتی که مشتاق درس خواندن در دوره دکتری هستید به احتمال زیاد از آن عشق پژوهش هایی هستید که شاید تجربه ی تالیف کتاب را نیز از سر گذرانده باشید و یا در شرف انجام این کار باشید. به شما توصیه می کنیم حتی اگر برای کتابتان فقط عنوان و مقدمه نوشته اید آن را به مصابه ی یک تلاش برای نوشتن کتاب ارائه کنید و حتما ذکر کنید که کتاب نیمه کاره در دست دارید.

وقتی که اساتید احساس کنند شما اهل پژوهش نیستید، تصورشان بر این است که یا فرصت ندارید و دل به درس و پژوهیدن نمی دهید و یا اساسا بلد نیستید پژوهش کنید. پس حتما هر اقدام پژوهشگرانه تان را در بوق و کرنا با خود به جلسه مصاحبه ببرید و تواضع بیهوده به خرج ندهید. اگر هم فرصت کافی برای تکمیل کارهای مقاله تان را نداشته اید و مقاله تان تحت داوری است حتما آن را ذکر کنید.

3- گواهی رتبه برتر دوره کارشناسی یا ارشد یا رتبه برتر کنکورها

اگر از ابتدا درس خوان بوده اید و رتبه اول تا سوم دوره کارشناسی ارشد و یا کارشناسی بوده اید یا اینکه از نفرات اول کنکور سراسری بوده اید این گواهی ها را از دانشگاه محل تحصیل قبلی و برای رتبه کنکور از سازمان سنجش دریافت کنید و با خود به جلسه مصاحبه ببرید.

4- در دانشگاه تدریس می کنید؟ خوش به سعادتان

اگر شما در این مقطع شانس آن را داشته اید که در دانشگاه تدریس کنید، می تواند امتیاز بسیار خوبی برایتان باشد. پس حتما مدرکی دال بر مدرس بودن شما در دانشگاه برای ارائه با خود ببرید.

5- گواهی همه افتخارات آموزشی و پژوهشی رشته تحصیلی تان

اگر المپیادی بوده اید و یا در جشنواره های دانشجویی حضور موثر و موفق داشته اید حتما این را با ارائه ی مدارکی به سمع و نظر اساتید برسانید تا بیش از پیش شیفته ی شما شوند.

6- گواهی حضور درکارگاه‌های آموزشی و تسلط بر کار در حیطه ی رشته تان

البته اساتید کسی را برای عدم شرکت در کارگاه های آموزشی برای یادگیری نرم افزار ها و کد ها و نگذراندن دوره های غیر ضروری رد نمی کنند. اما اگر شما در چنین کلاس های فوق العاده ای شرکت کرده اید و مدرکی هم اخذکرده اید حتما از همراه داشتن این گواهی نامه غفلت نورزید. چرا که تاثیر مثبتی در قلب و جان اساتید دانشگاه مقصد خواهید گذاشت.

7- کد، نرم افزار یا دستگاهی و… طراحی کرده اید؟ بی نظیر است!

برای شما که خواهان قبولی در دکتری رشته مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک هستید و پیش از این نیز به احتمال زیاد تحصیلات و یا فعالیت های مرتبط با این حیطه داشته اید، حتما داشتن یک یا چند، کد، نرم افزار، دستگاه و… که خودتان و یا با همکاری طراحی کرده باشید و یا در حال کار بروی آن باشید، می تواند یک حرکت بسیار موثر در پذیرش شما در مصاحبه دکتری باشد.

                    —————————————————————————————————————————————

“با توجه به اهمیت خاک به عنوان یکی از سه رکن اصلی طبیعت و عامل اصلی در تامین نیاز غذایی بشر و ضرورت توجه به اسفاده بهینه از منابع خاک در تولیدات کشاورزی تعلیم و تربیت نیروهای توانمند متخصص و پویا که بتواند در اجرای طرح های حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه و کاربرد زیست فناوری در علوم خاک، بهره برداران، مدیران اجرایی و برنامه ریزا را راهنمایی کنند از اهداف بوجود آمدن این رشته تحصیلی است. همچنین با توجه به وجود زمینه های مختلف فعالیت در این رشته آموزش و تحقیقات تخصصی در گرایش های مختلف آن می تواند منجر به تربیت و پروش متخصصان با توانایی و قابلیت های بالاتری شود.

فارغ التحصیلان دکتری این دوره قادر خواهند بود در امور آموزشی، تحقیقات، برنامه ریزی و اجرایی در رشته مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک فعالیت نمایند؛ و به عنوان متخصصان در حوزه های مختلف مسئولیت هماهنگی و اجرا را داشته باشند. متخصصین رشته مدیریت حاصلخیزی ، زیست فناوری و منابع خاك توانایی مدیریت و اجرای طرح های تحقیقاتی را در سطح منطقه ای و ملی بر اساس نیاز کشور خواهند داشت. این فارغ التحصیلان همچنین می توانند نیاز بخش خصوصی را در زمیه ارائه خدمات مشاوره ای و تخصصی مرتبط با بهره برداری از منابع خاک و افزایش توان تولید تامین نمایند.”

سوالات متداول رتبه قبولی کارنامه و دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

حداقل تراز قبولی آزمون کتبی دکتری مدیریت منابع خاک سال 99 چند بوده است؟

کمترین تراز قبولی آزمون کتبی دکتری مدیریت منابع خاک سال 99، با سهمیه 5 درصدی ایثارگران 1578 و با سهمیه آزاد 2157 بوده است.

کدام رشته های کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در کنکور دکترای رشته های مهندسی کشاورزی هستند؟

فارغ التحصیلان تمامی رشته ها می توانند در کنکور دکترای رشته های مهندسی کشاورزی شرکت نمایند.

در آزمون دکتری رتبه اهمیت بیشتری دارد یا تراز قبولی؟

آنچه در آزمون دکتری اهمیت دارد و نشانه قبولی شماست، رتبه نیست. بلکه تراز آزمون کتبی شما است.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403