سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 : در اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری مشخص می شود که آیا داوطلب حدنصاب دانشگاه های انتخاب شده در فرم انتخاب رشته را کسب نموده یا خیر .

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 98

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  پس از آن که داوطلبان بر اساس اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 اقدام به انتخاب رشته محل های سراسری کردند و بر اساس کارنامه انتخاب رشته جهت مصاحبه به دانشگاه های دعوت شده رفتند ، تنها یک مرحله تا اتمام این ماراتن بزرگ دارند و آن اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99 است .

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  در این مرحله از آزمون دکتری اسامی داوطلبانی که از مرحله مصاحبه دکتری سربلند بیرون آمده و قبول نهایی شدند ، اعلام می شود .

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  سازمان سنجش بعد از بررسی تراز آزمون کتبی ، نمرات مصاحبه هر داوطلب و سهمیه وی نتیجه نهایی را در سایت خود به نشانی sanjesh.org برای تمامی دوره های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان اعلام می کند .

با وجودی که به ساعات پایانی روز پنجم آبان نزدیک می‌شویم مسئولین دانشگاه آزاد و سازمان سنجش پاسخگوی اعلام زمان دقیق انتشار نتایج دکتری 1399 این دانشگاه نیستند.
به گزارش  مشاورگروپ، رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین مصاحبه خود از اعلام نتایج دکتری 1399 این دانشگاه تا روز دوشنبه 5 آبان‌ماه خبر داده بود؛ اما نه تنها نتایج هنوز اعلام نشده است، بلکه خبر جدیدی نیز در این زمینه منتشر نشده است. این در حالی است که پیگیری خبرنگاران ما از مرکز سنجش و پذیرش و هم سازمان سنجش آموزش کشور بی نتیجه مانده است.

نکته جالب ماجرا این است که سازمان سنجش هنوز اعلام نتایج نهایی توسط این سازمان را به صراحت بیان نکرده‌ است، اما مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مدعی است که نتایج آماده و به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است.

این سکوت خبری در شرایطی است که طبق وعده‌های قبلی مسئولین دانشگاه آزاد، قرار بود نتایج تا امروز منتشر شود و این به معنای چشم‌انتظاری داوطلبان در روزهای گذشته بود.

امیدواریم مسئولین هر چه زودتر نسبت به اعلام زمان دقیق انتشار نتایج دکتری آزاد 99 اقدام کنند.

نتایج دکتری 99 دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود؟

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 احتمالا از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود.

اگر با اعلام نتایج دکتری 99 متوجه شویم که هم دانشگاه آزاد و هم سراسری قبول شده ایم حق انتخاب داریم؟

بله شما می توانید هر یک از رشته محل های قبولی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

نحوه مشاهده نتایج دکتری آزاد 99 چگونه است؟

داوطلبان آزمون دکتری 99 دانشگاه ازاد با استفاده از اطلاعات شخصی و داوطلبی خود می توانند نسبت به مشاهده نتایج نهایی دکتری 99 اقدام کنند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99

تا قبل از سال 98 داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کردند می بایست برای مشاهده نتیجه نهایی به سایت azmoon.org بروند اما در سال 99 سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد را به صورت یکپارچه و از طریق سایت sanjesh.org اعلام کرده است . پیش بینی می شود امسال نیز نتایج به صورت یکپارچه اعلام شود .

1. داوطلبان برای مشاهده نتیجه باید ابتدا به سایت سازمان سنجش رفته و از منوی سمت راست ” دکتری تخصصی ” را انتخاب کنند .
2. سپس لینک ” نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1399 ” را انتخاب نمایند .
3. در آخر اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند و نتایج خود را مشاهده نمایند .


telegram

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .


پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون مقطع دکتری ، منوط به کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارائه شده در این مقاله می باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده اند.

داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته های علوم انسانی (به استثنای رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته ها (از جملـه رشـته هـای حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).
دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فـارغ التحصـیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می بایست فاقـد دروس معادلسازی شده باشند .متقاضیان براسـاس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده و حداقل نمره پایان نامـه آن ها 18.50 باشد.
توجه داشته باشید که رشته فارغ التحصـیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.
تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چـاپ شـده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99

علامندان به پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان ) در مقطع دکتری می بایست دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :
1. شرط معدل : برای گروه های آزمایشی مختلف حداقل نمره معدل تعریف شده است . حداقل معدل کلیه متقاضیان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دامپزشکی 17 ، علوم انسانی 18.5 و سایر گروه های آزمایشی 17.5 می باشد .
2. نمره پایان نامه : حداقل نمره پایان نامه داوطلبان ممتاز متقاضی در هر گروه آزمایشی باید 18.5 باشد .
3. همنام بودن رشته فارغ التحصیلی : رشته ای که متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باید همنام و متجانس با نام رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد .
4. دارا بودن مدارک در زمان مصاحبه : داوطلبانی که فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را تکمیل کردند ، در صورت کسب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، باید فایل مقالات ، تولیدات علمی و … را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند .
5. تعداد نیمسال های تحصیلی ارشد : متقاضیان باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده باشند .
6. عدم وجود دروس معادل سازی شده : آن دسته از داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمیتوانند از این طریق برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند .

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران می باشد . این دانشگاه هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور ( مخصوص افرادی با سوابق تحصیلی ممتاز ) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه است . شهریه دکتری دانشگاه آزاد 99 شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد .

شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر بدین گونه محاسبه می شود که قبل از پذیرش دانشجویان مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد .

شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود . لازم به ذکر است که شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری ندارد و تنها تفاوت آن دو در شرکت در جلسه آزمون کتبی می باشد .

در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر میزان شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است .

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 99

داوطلبان این دوره لازم است در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و با پرداخت مبلغ 920000 ریال نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

تذکر 1: متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

تذکر 2: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند.

همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 3: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکتری بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

تذکر 4: داوطلبان پذیرش بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

تذکر 5: فایل تصویر داوطلب میبایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر 6: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگزاری نماید.

مراحل بعد از ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99

داوطلبان پس از انجام ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد می توانند چند روز مانده به برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد 99 با مراجعه سایت سازمان سنجش نمایند . طبق سال گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری 99 احتمالا در نیمه اول اسفند ماه می باشد .

چند روز بعد از برگزاری کنکور دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری 99 بر بروی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه کرده و از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نموده و تراز تقریبی خود را محاسبه کنند .

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری که به صورت یکپارچه منتشر می شود ، مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش از یکدیگر جدا خواهد شد . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند به صورت جداگانه در سایت های سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد به آدرس azmon.org فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند .

داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب نموده اند ، به مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت خواهند شد . مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در زمان های مختلف برگزار شده و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد و سراسری احتمالا همچون سال گذشته در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد .

اسم هر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی فقط در یک دانشگاه اعلام می شود و پذیرفته شدگان نهایی می بایست در تاریخ هایی که توسط دانشگاه ها اعلام می شود ، برای ثبت نام در محل دانشگاه حضور داشته باشند .


نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

پس از منتشر شدن کارنامه انتخاب رشته باید باید برای مشاهده نتایج به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

  1. ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org
  2. کلیک بر روی لینک نتیجه آزمون دکتری تخصصی
  3. وارد کردن کد ملی (یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی) و کد دسترسی انتخاب رشته
  4. حال کارنامه برای شما ظاهر می شود و می توانید از وضعیت مجاز بودن خود برای مصاحبه مطلع شوید

نکته : کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه دکتری درج شده است.

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، لیست اسامی پذیرفته شدگان به واحدهای دانشگاهی مورد نظر ارسال می شود. داوطلبانی که برای مصاحبه چند واحد دانشگاهی دعوت شده اند ، می توانند برای حضور درمصاحبه همه ی دانشگاه ها اقدام کنند اما باید برای هر یک هزینه مصاحبه جداگانه ای را در سایت دانشگاه مورد نظر پرداخت نمایند. برای حضور در مصاحبه بایستی مدارکی را که در سایت دانشگاه قرار داده شده است ، همراه خود داشته باشید.  همچنین برای دریافت راهنمایی در خصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

9099071613

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 : داوطلبانی که پس از اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری 99 شده اند و فرم مربوط به انتخاب رشته را که در سامانه سازمان سنجش موجود می باشد را تکمیل نمودند ، می توانند برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک روی عبارت ( کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری سال 99) وارد صفحه ای همچون تصویر زیر شوند .سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  /

مطابق تصویر بالا ، مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه به دو روش انجام می شود :
روش اول : جستجو بر اساس مشخصات فردی : داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سال تولید و کد امنیتی و کلیک کردن روی عبارت جستجو ، نتیجه خود را مشاهده کنند .
روش دوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره شناسنامه : داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و کد امنیتی و کلیک کلیک کردن روی عبارت جستجو ، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری خود را مشاهده کنند .
 

 

مرحله بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 : در اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری مشخص می شود که آیا داوطلب حدنصاب دانشگاه های انتخاب شده در فرم انتخاب رشته را کسب نموده یا خیر .

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 : آن دسته از داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه یک یا چند دانشگاه را کسب کرده اند ، می بایست خود را برای مصاحبه آن دانشگاه و یا دانشگاه ها آماده نماید .

سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99 :  توصیه می شود برای حضور در جلسه مصاحبه دکتری ، مقاله مصاحبه دکتری 99 را مطالعه فرمایید . داوطلبی که در جلسه مصاحبه دکتری حاضر می شود باید منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 99 باشد . توجه کنید ، افرادی که دارای کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می باشند و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را پر کرده اند ، می بایست نتیجه دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 را به صورت مجزا در سایت Azmoon.org مشاهده نمایند .

در صورت اشکال یا ابهامی در انجام مراحل آزمون دکتری ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ از طریق سامانه

مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ  ارتباط برقرار کنید تا در کلیه مراحل شما را همیاری کنند .

9099071613

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 99 و نیز اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی مربوط به استعدادهای درخشان با مشاوران مرکز “مشاور گروپ ” تماس بگیرید.


9099071613

  • اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با اعلام نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی و چگونگی فرآیند مصاحبه
  • نتیجه اولیه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال 1400
  • جدول زمان بندی مصاحبه دکتری هر یک از استان‌ ها
  • تغيير شكل مصاحبه دكتری 1400 دانشگاه آزاد
  • نحوه مشاهده کارنامه نتایج دکتری 1400 دانشگاه سراسری
  • مشاهده کارنامه نتایج دکتری 1400 با شماره داوطلبی
  • مشاهده کارنامه نتایج دکتری 1400 با شماره پرونده
  • سؤالات متداول در آزمون دکتری
  • در مصاحبه دکتری چه می‌ پرسند؟
  • از تجربه مصاحبه‌ کنندگان قبلی دکتری دانشگاه آزاد بهره‌مند شوید

9099071613

نکاتی درباره مصاحبه دکتری 1400

اگر شما هم از آن دسته دانشجویانی هستید که در مرحله اول این آزمون پذیرفته شده‌ اید به شما توصیه می‌ شود قبل از حضور در مصاحبه حتما با یک مشاور متخصص مشورت نمایید.

از جمله مسائلی که می توان به اهمیت آن اشاره کرد:

  • بررسی امکان قبولی شما و تحلیل کارنامه دکتری سراسری
  • ارائه تاریخ دعوت به مصاحبه دکتری، با توجه به اینکه این تاریخ برای دانشگاه‌ های مختلف، متفاوت است
  •  مدارکی که برای جلسه مصاحبه دکتری ضروری است
  •  ارائه اطلاعات در مورد نحوه امتيازات آموزشی و پژوهشی و نیز امتيازات جلسه مصاحبه حضوری
  •  ارائه آموزش و بیان نکات مهمی که لازم است برای جلسه مصاحبه، در نظر داشته باشید

که هر کدام از این نکات تأثیر زیادی در پذیرش و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر شما را خواهد داشت.

…تماس با تلفن‌ های مرکز “مشاور گروپ”با این شماره ها…


9099071613

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

 

 بررسی کارنامه دکتری 1400

بررسی قبولی کارنامه دکتری سراسری 1400

مدارک لازم مصاحبه دکتری 1400

مشاوره مصاحبه دکتری 1400

سؤالات مصاحبه دکتری 1400

مصاحبه دکتری 1400

مصاحبه دکتری سراسری 1400

مشاوره مصاحبه دکتری 1400

سؤالات مصاحبه دکتری 1400

مصاحبه دکتری 1400

نتایج مصاحبه دکتری 1400

نتایج دکتری 1400

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1400

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403