نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

ارشد 1400

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 ، از آن دست عبارت هایی است که شما در ماه های ابتدایی شروع آمادگی تان برای کنکور کارشناسی ارشد جست و جویش می کنید. جست و جو می کنید تا بفهمید که زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 در چه تاریخی است؟ سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چیست و چکاری باید انجام دهیم؟ هزینه ی ثبت نام ارشد امسال چقدر است؟ زمان برگزاری کنکور چطور چه تاریخی است؟ کرونا چه تاثیری بر کنکور ارشد 1402 دارد؟ منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته شما چیست؟ قوانین شرکت در جلسه کنکور ارشد چیست؟ شما از رشته ی خود برای چه رشته هایی در مقطع ارشد می توانید درس بخوانید؟

همه این ها سوالاتی است که برای یافتن جواب آن ها دست به سرچ عبارت ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 ” می زنید. در این مقاله ما با شماییم تا شما را به جواب تمامی سوالاتتان برسانیم. پس همراهیمان کنید.

فضای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کمی متفاوت با کارشناسی است. با اولین  حضورها در سر کلاس های دوران کارشناسی ارشد خوب متوجه می شوید که دیگر به نسب دوره کارشناسی خبری از آن همه شیطنت ها و خنده های قورت داده و گاه نداده، اشتباهات لفظی برخی اساتید را گرفتن و خندیدن و تعریف کردن نیست. حتی خبری از عشق های از جنس عشق دوره کارشناسی هم نیست. انگار همه به یکباره تبدیل به انسان های بزرگتر و جدی تری می شوند و حتی نوع علاقه ها و عشق ها هم اغلب متفاوت از قبل خود را نشان می دهند.

کارشناسی ارشد 1400

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 در چند مرحله همراه با تصاویر برای شما توضیح داده می شود. به طور کلی کار سختی در پیش ندارید. برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 سراسری و آزاد، لازم است به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید و بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

در این صفحه بر روی لینک ثبت نام جدید از منوی سمت راست کلیک نمایید تا مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 آغاز شود.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

 

خرید کارت اعتباری در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

برای ادامه مراحل ثبت نام، نیاز به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد 1402 دارید، برای تهیه این کارت روی گزینه لینک خرید کارت اعتباری کارشناسی ارشد کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 : تهیه کارت اعتباری 

سایت سنجش

دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی ندارید، می توانید یکی از گزینه های یک یا دو را انتخاب کنید. توجه کنید که ممکن است در حال حاضر تمایلی به شرکت در آزمون برای پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را نداشته باشید ولی پس از شرکت در آزمون، خواهان انتخاب این گزینه باشید. نگران نباشید، در زمان انتخاب رشته، مجددا امکان خرید کارت اعتباری برای انتخاب رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی وجود دارد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک

در این مرحله به صفحه ای وارد خواهید شد که لازم است مشخصات خود را به طور دقیق وارد نمایید. با وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک، به این صفحه هدایت خواهید شد و با انتخاب گزینه قبول شرایط و کلیک بر روی گزینه ی ادامه روند پرداخت، به صفحه پرداخت الکترونیکی می روید. در این صفحه با پرداخت هزینه، نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

شرکت در دو رشته اصلی و شناور کنکور ارشد 1402

در صورتی که مایل به شرکت در دو رشته اصلی و شناور هستید، لازم است دو کارت اعتباری تهیه نمایید. پس از پرداخت هزینه، وارد صفحه ای خواهید شد که شامل شماره سریال لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402است. به صفحه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 بازگردید و با وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی ارسال اطلاعات جهت ثبت نام را آغاز کنید.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

راهنمای آپلود عکس در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

پس از آپلود عکس در این صفحه و کلیک بر روی گزینه ارسال عکس و مشاهده عکسی که در این سایت بارگذاری کرده اید، می توانید بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

در این مرحله لازم است نسبت به وارد کردن اطلاعات خواسته شده به صورت دقیق اقدام کنید. اطلاعاتی همانند کد محل تولد، کد محل صدور شناسنامه، کد رشته امتحانی اول و موارد مشابه. بر روی علامت ذره بین که مقابل هر کادر مشخص شده کلیک کنید و کد مورد نظر خود را بیابید.

همچنین دقت کنید که آدرسی که شما در زمان ثبت نام کنکور ارشد 1402 ثبت می کنید، جهت تعیین حوزه امتحانی شما به کار می رود. پس در وارد کردن آدرس خود دقت کنید.

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402: ثبت مشخصات

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402: نمایش کد ثبت نام

پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه صحت اطلاعات بر روی دکمه تایید کلیک کنید. پس از نمایش اطلاعات صفحه ثبت نام که حاوی کد ثبت نام 16 رقمی است، ثبت نام شما به اتمام رسیده است. در حفظ و نگهداری کد ثبت نام خود تا روز آزمون کوشا باشید.

اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 سراسری و آزاد

به طور کلی برای ثبت نام کنکور ارشد 1402 در سایت سازمان سنجش راه سختی در پیش ندارید. اماااا، ما میدونیم که در روند ثبت نام هرسوالی ممکنه که برای شما پیش بیاد. طبیعیه و اگر ابهامی داشته باشید و یا با شک عمل کنید ممکنه که ثبت نام شما با مشکلی مواجه بشه!!! 🙁 🙁

بنظرتون!!!

ساده ترین راه برای رسیدن به جواب یه سوال چی می تونه باشه؟

اگه مطمئن باشی یکی هست که جواب همهههههه ی سوالای تو درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 رو داره چیکار می کنی؟

فرض می کنیم تلفن هم اختراع شده!!!! و تو شماره ی اون شخص رو هم داری!!!

آخه مگه دااااریم ساده تر از تلفن زدن و گرفتن جواب هر سوالت بدون کلی چرخیدن تو وب و رسیدن به جوابای گیج کننده

اگه خواستی زنگ بزن، سخت نیست، گرونم نیست ، ما مشاورگروپیم، مشاور تو برای همچین روزایی، اطلاعاتمونم تکمیل و دقیقه

منتظرتیم رفیق…

9099071613

پیش شماره لازم نیست

هر روز از 8 صبح تا 12 شب هستیم

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  1402

از جمله این شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 بر اساس اعلام سازمان سنجش به شرح زیر است:

الف ) اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان آسمانی دیگر .
ب ) انجام دادن واجبات و پرهیز كردن از محرمات .
ج ) نداشتن خصومت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران .
د ) نداشتن سابقه عضویت در ساواك و فراماسونری و گروه های ضد انقلابی .
ه ) عدم احراز فساد اخلاقی .
و ) عدم ارتکاب به اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  1402

مدارك لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 به شرح ذیل می‌باشد:

عكس اسكن شده: داوطلب باید یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسكن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتـی آماده نماید.

  1. عكس 4×3 یا 4×6 كه در سال جاری گرفته‌شده باشد (عكس تمام‌رخ).
  2. عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
  3. اندازه عكس اسكن شده باید حداكثر 400×300 پیكسل و حداقل 300×200 باشد.
  4. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
  5. حجم فایل ذخیره‌شده عكس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.
  6. حاشیه‌های زائد عكس اسكن شده باید حذف‌شده باشد.
  7. حتی‌الامکان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسكن عكس از روی کارت‌های شناسایی (كارت ملی، شناسنامه و …) قابل‌قبول نیست و داوطلبان لازم است به‌منظور اسكن عكس، از اصـل عكـس مطابق توضیحات فوق استفاده نمایند.

تبصره 2: عكس خواهران باید باحجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3: در صورت ارسال عكس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل‌شده و حق شركت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذكر خیلی مهم برای داوطلبان کارشناسی ارشد 1402

 با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان كه این موضوع اكثراً برای داوطلبـانی كـه خود و یا فرد واردکننده اطلاعات در سیستم دقت لازم را ندارند، رخ‌داده است تأكید می‌گردد چنانچه ثبت نام شما توسط فرد دیگری انجام می‌شود، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به‌جای عكس شما ارسال نگردد.

بدیهی است در صورت ارسال عكس اشتباه، فرد به‌عنوان متخلف تلقی شده و با وی مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

این شماره‌سریال، شامل یك كد 12 رقمی با عنوان «سریال ثبت نام» می‌باشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با اسـتفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

سریال علاقه‌مندی کنکور کارشناسی ارشد 1402

این شماره‌سریال شامل یك كد 10 رقمی با عنوان «سریال علاقه‌مندی» می‌باشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سـازمان سـنجش و بـا استفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

4 -داوطلبان توجه داشته باشند اطلاعات سریال‌های ثبت نام و علاقه‌مندی، شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی خود را حتماً تا اتمام كلیـه مراحـل آزمـون و حداقل به مدت یک سال نزد خود حفظ و نگهداری نمایند و از قرار دادن اطلاعات آن در اختیار سایر افراد جداً خودداری نمایند.

 بدیهی است در غیر ایـن صـورت تبعات آن متوجه داوطلب خواهد بود. تذكر مهم: كلیه داوطلبانی متقاضی شركت در رشته امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقه‌مندی نیز می‌باشند باید سه شماره‌سریال اعتباری تهیه‌کرده باشند (یك «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی اول، یك «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی دوم و «سریال علاقه‌مندی» برای شركت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی).

تذكرات مهم:

  • مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تكمیل شود.
  • مسئولیت صحت كلیه مندرجات تکمیل‌شده (مندرجات فرم تقاضانامه) به عهده داوطلب خواهد بود.
  • در مندرجات فرم تقاضانامه هیچ نوع تغییری بعداً نمی‌توان داد، بنابراین داوطلب باید در زمان تكمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بكار گیرد.
  • داوطلبانی كه متقاضی شركت در 2 کد رشته امتحانی (کد رشته اصلی و شناور) می‌باشند، می‌بایست در یك نوبت ثبت نام و نسبت به تكمیـل تقاضـانامه اقـدام نمایند و در پایان ثبت نام یك شماره پرونده 7 رقمی و یك شماره پیگیری 16 رقمی دریافت خواهند نمود.
  • هر موقع مشخص شود كه داوطلب حقایق را كتمان نموده یا واجد یكی از شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست، در هر مرحله‌ای از آزمون (ثبت نام، شركت در آزمون، پذیرفته شدن، حین تحصیل در دانشگاه و …) محروم خواهد شد.
  • داوطلبان در درج معدل خود نهایت دقت لازم را به عمل‌آورند. بدیهی است در صورت مغایرت معدل اعلام‌شده با معدل واقعی داوطلـب و در صـورت نداشـتن حدنصاب نمره قبولی با معدل واقعی، مطابق ضوابط قبولی این دسته از داوطلبان «كان لم یكن» خواهد شد.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  1402 مانند دیگر ثبت نام های کنکور ها و آزمون ها انواع ارگان ها و دانشگاه ها، سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG می باشد. داوطلبان ثبت نام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 در تاریخ معلوم به آدرس این سایت مراجعه نموده و از بخش کارشناسی ارشد و لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام کردند.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سال 1402از روز چهارشنبه 1401/09/16 تا روز سه شنبه 1401/09/22 اعلام شده و داوطلبان کنکور ارشد باید در این بازه زمانی به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه و ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402

11 و 12 اسفند 1402 دو روز بسیار مهم برای داوطلبان کنکور ارشد هستند چون زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402 از طرف سازمان سنجش عصر پنجشنبه 1401/12/11 و صبح و عصر جمعه 1401/12/12 تعیین شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

معمولا چند رو مانده به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ، کارت ورود به جلسه برای پرینت توسط داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. اطلاعات ثبت نامی داوطلب و همچنین اطلاعات مربوط به رشته و حوزه ی امتحانی و ساعت امتحان در کارت ورود به جلسه درج می گردد. لازم است داوطلبان در روز آزمون حتما این کارت را با خود همراه داشته باشند.

1401/12/08 لغایت 1401/12/10 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402 است و داوطلبان در این بازه زمانی موظف به دریافت کارت داوطلبی خود خواهند بود.

 

در صورتی که مایل نیستید یا به هر دلیلی نمی توانید خودتان برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402 اقدام کنید ، باز هم به همان شماره ی دوست قدیمی که جواب همه سوالهایتان را می داند و در همه ی مراحل مربوط به کنکور کارشناسی ارشدتان خبره است زنگ بزنید.

مشاورگروپ

9099071613

پیش شماره لازم نیست

هر روز از 8 صبح تا 12 شب هستیم

 

 

✔️نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 چگونه است؟

در این مقاله راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 به صورت راهنمای تصویری و گام به گام برای شما توضیح داده شده است.

✔️زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 چه تاریخی آغاز می شود؟

تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 اواسط آذر ماه اعلام شده. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 به چه صورت انجام می شود؟

برای تکمیل مراحل ثبت نام کنکور ارشد باید نسبت به خرید کارت اعتباری سازمان سنجش sanjesh.org اقدام نمایید. راهنمای خرید کارت اعتباری به صورت تصویری در این مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی