بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

جهت مشاوره در زمینه بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیرو اطلاعیه های قبلی وزارت نفت در خصوص بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت ، جدیدترین اطلاعیه را در این مقاله مطالعه بفرمائید و در صورت نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از فرصت مشاوره تلفنی با کارشناسان مجرب آزمون های استخدامی در مجموعه مشاور گروپ استفاده نمایید.

نحوه بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

پس از لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98 ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت نامی خود را دریافت نکرده اند، از امروز می توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 96 با دستور موقت صادره مورخ 96/09/11 ازسوی دیوان عدالت اداری متوقف شد. پیرو صدور این مصوبه، وزارت نفت با صدور اطلاعیه های متعددی در خصوص بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت به متقاضایان اطلاع رسانی کرد.

آخرین اطلاعیه رسمی در این خصوص حاکی از این است که ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی سال 96 وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت نامی خود را دریافت نکرده اند، از امروز می توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: «پیرو اطلاعیه‎های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال 96 شرکت‎‏های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره 1169251 مورخ 24 اردیبهشت 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، بنابراین از همه داوطلبانی که تاکنون هزینه‌های پرداختی برای ثبت نام در آزمون را دریافت نکرده‌اند درخواست می‎شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ 28 مهرماه تا هفتم آبان‌ماه 97 به پایگاه اطلاع‌رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.»

* اگر وجوه ثبت نامی دریافت نشود، برای آزمون بعدی ذخیره نخواهد شد

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه اسفندماه سال گذشته وزارت نفت آمده بود: “اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.” اما در اطلاعیه جدید عنوان شده “در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.”

به عبارتی، تصمیم اسفند سال 96 وزارت نفت مبنی بر ذخیره وجوه ثبت نامی برای آزمون جدید، کم لن یکن شده است.

خبر اسفند ماه 69 در خصوص عودت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

اطلاعیه وزارت نفت در خصوص نحوه استرداد مبالغ ثبت نام

پيرو فراخوان آزمون استخدامي شركتهاي تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامي شماره 1169251 مورخ 96/2/24 سازمان اداري و استخدامي كشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ 96/9/11 از سوي ديوان محترم عدالت اداري، ادامه فرآيند برگزاري آزمون متوقف شد. ديوان محترم در تاريخ 96/12/2 با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاري آزمون جديد استخدامي حكم كرده است.

لذا با عرض پوزش از كليه ثبت نام كنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضائي، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختي متقاضيان به ايشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا مي شود جهت كسب اطلاع از نحوه دريافت وجوه ثبت نام از تاريخ 96/12/22 به این پايگاه اطلاع رسانی مراجعه فرمايند. درخصوص برگزاري آزمون جديد، پس از انجام هماهنگي هاي لازم، اطلاع رساني خواهد شد. يادآور مي شود اگر كساني نسبت به اعلام شماره حساب براي بازپس گيري وجه پرداختي براي ثبت نام اقدام نكنند، اين امر به منزله تقاضاي ايشان براي ثبت نام در آزمون استخدامي جديد تلقي شده و به هنگام اعلان برگزاري آزمون جديد، اين عده نيازي به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامي شرکتهای تابعه وزارت نفت را از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ بخواهید

هزينه كارت اعتباري ثبت نام در آزمون استخدامي از دو طريق استرداد مي گردد:

  1.  افرادي كه نسبت به دريافت كارت اعتباري از طريق پايگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامي اقدام نموده وليكن موفق به ثبت نام در آزمون و دريافت كد رهگيري يا تكميل فرآيند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامي (مبلغ 330000 ريال) به شماره كارت بانكي كه كارت اعتباري از آن طريق خريداري شده، بازگردانده خواهد شد.
  2.  افرادي كه فرآيند خريد كارت اعتباري و ثبت نام در آزمون را طي نموده و موفق به اخذ كد رهگيري ثبت نام در آزمون شده‌اند، مي‌بايست به این پايگاه اطلاع رساني مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامي با وارد نمودن كد رهگيري ثبت نامي و مشاهده و تاييد مشخصات فردي، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات كارت بانكي، اقدام نمايند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامي(مبلغ 330000 ريال) به شماره كارت اعلام شده واريز خواهد شد.

تذکر 1: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند 2 فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ 96/12/22 تا پایان روز جمعه مورخ 96/12/25 به همین پایگاه مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند.

تذکر 2: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

  • کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام
  • شماره کارت 16 رقمی بانکی عضو شتاب
  • نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب
  • نام بانک عامل
  • شماره شبا (اختیاری)

برای دریافت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمونهای استخدامی با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.مشاور گروپ

1.2/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403