راز قبولی در نمونه دولتی ۱۴۰۳ + چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟

راز قبولی در نمونه دولتی برای ازمون نمونه دولتی چه بخوانیم، و برای نمونه دولتی چگونه درس بخوانیم Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه راز قبولی در نمونه دولتی ۱۴۰۳ + چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راز قبولی در نمونه دولتی ۱۴۰۳ چیست؟ چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟ در پاسخ به سوال پر تکرار دانش آموزان نهم و والدین آن ها مبنی بر اینکه چگونه در مدارس نمونه دولتی قبول شویم؟ این مقاله مشاور گروپ را به بررسی راز قبولی در نمونه دولتی می پردازیم. با ما همراه باشید.

اهمیت قبولی در آزمون نمونه دولتی چه در مقطع ششم ابتدایی و چه برای پایه نهم بر کسی پوشیده نیست. مدارس نمونه دولتی به دلیل امکانات آموزشی بهتر و شهریه پایین‌تر نسبت به مدارس غیر انتفاعی و سهولت پذیرش دانش آموز از سوی این مدارس نسبت به مدارس تیزهوشان با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و والدین مواجه شده است.

هر ساله دانش آموزان واجد شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی پایه ششم و نهم به منظور راهیابی به مدارس نمونه دولتی٬ به وسیله آزمونی که به صورت سراسری برگزار می‌شود گزینش می‌شوند. در سال های گذشته آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی بصورت سراسری ولی توسط هر استان بطور مجزا برگزار می شد ولی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بطور کاملا سراسری برگزار می‌گردد.

با حذف آزمون سراسری  ششم به هفتم فقط در برخی از استان ها و اکثرا در مناطق محروم، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی توسط خود مدارس و به صورت کاملا سلیقه ای برای دانش آموزان ششمی انجام می شود.

ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم طبق شرایط و ضوابط خاصی انجام می‌پذیرد و دانش آموزان واجد شرایط پس از گذراندن آزمون نمونه دولتی و کسب نمره قبولی مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هستند.

برنامه ریزی صحیح٬ مدیریت زمان٬ نحوه پاسخگویی به سوالات و رعایت نکاتی هر چند جزئی شانس قبولی در آزمون نمونه دولتی را افزایش می‌دهد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قبولی در آزمون نمونه دولتی ٬ نحوه پاسخ‌گویی به سوالات و مدیریت زمان می‌توانید از خدمات مشاوره مشاور گروپ استفاده نمایید.

راز قبولی در نمونه دولتی

راز قبولی در نمونه دولتی چیست؟ راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی وابسته به مهم ترین مهارت‌هایی که است می‌توانند منجر به قبولی در آزمون نمونه دولتی شوند . این مهارت های مهم عبارتند از:

  • داشتن هدف
  • مهارت در کلاس درس
  • برنامه مطالعه در منزل 
  • نکات مهم در هنگام مطالعه
  • تمرکز حواس 
  • تغذیه و استراحت
  • مهارت در جلسه امتحان

چگونه بدون ازمون وارد مدارس نمونه دولتی شویم؟

یکی از سوالات متداول دانش آموزان این است که چگونه بدون ازمون وارد مدارس نمونه دولتی شویم؟ در پاسخ باید گفت که تنها راه حضور در مقاطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی همین آزمون ورودی است که هر سال تقریبا در تیر ماه برگزار می شود.

برای دریافت راهنمای جامع ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 کلیک نمایید.

البته آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم توسط مدارس (به صورت دلخواه) از بین دانش آموزانی که معدل لازم را کسب کرده اند به عمل آمده و در صورت وجود ظرفیت، این افراد جایگزین دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس نمونه دولتی که معدل کمتر از 16 دریافت کرده اند، خواهند شد. برای اطلاع از اینکه تکمیل ظرفیت انجام می شود یا خیر، باید به صورت حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر خود مراجعه کرده و در صحبت با مدیر مدرسه و کادر اجرایی، از کم و کیف این موضوع با خبر شوید.

راز قبولی در نمونه دولتی چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟ Moshavergroup.com

چگونه نمونه دولتی قبول شویم

چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟ مهم ترین راز قبولی در نمونه دولتی در گام اول باید هدف از درس خواندن را برای خود مشخص کنیم . هر چه هدف بزرگتر باشد انرژی درونیمان برای رسیدن به آن بیشتر می شود. بنابراین می توان برای رسیدن به اهداف بزرگ ابتدا باید آن را به اهداف کوچکتر تقسیم و برای رسیدن به اهداف کوچک زمان تعیین کنیم ( مثلا برای یادگیری بهتر مفاهیم درس ریاضی باید در یادگیری عمیق تر پیش‌نیازهای ریاضی بیشتر وقت صرف کنم بنابراین روز یکشنبه دو ساعت ریاضی تمرین می کنم )

برای کارایی بهتر، بعد از رسیدن به هر هدف جزئی، خود را تشویق کنیم. هیچگاه به خود اجازه ندهیم با اهداف مبهم حرکت کنیم زیرا اهداف مبهم مدت زمان رسیدن ما به مقصد را افزایش می دهند و ممکن است در طول مسیر خسته و نا امید شویم.

مهارت در کلاس درس برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم قبول شویم؟ مهارت در کلاس درس برای قبولی در آزمون نمونه دولتی مهارتی کلیدی و مهم است که تمرینات آن را در ادامه لیست کرده ایم.

  • قبل از رفتن به مدرسه و کلاس درس با انجام حرکات ورزشی خون و اکسیژن بیشتری به مغزمان بفرستیم و بموقع سر کلاس درس آماده شویم.
  • از دوستانمان بخواهیم در هنگام درس از صحبت کردن و انجام هر گونه رفتاری که باعث حواس پرتی ما می شود خودداری کنند .
  • درس را در کلاس یاد بگیریم زیرا یادگیری مطالب جدید از همان کلاس درس آغاز می شود.
  • اگر مطلبی را نفهمیدیم سوال کنیم این کار را به بعد موکول نکنیم.
  • در کلاس فعال باشیم و به سوالات معلم داوطلبانه پاسخ دهیم.
  • از سوال کردن خجالت نکشیم.
  • معلم خود را با انجام تکالیف و فعالیت‌های خواسته شده و مرتب نوشتن دفتر و کسب نمرات خوب متوجه علاقهمان به درس نماییم.
  • از معلمان بخواهیم تا برای مطالعه بیشتر ما، منابع کمک درسی دیگری رانیز معرفی کنند.
  • همواره در کلاس درس مودب و ظاهری آراسته داشته باشیم.
  • برای نوشتن جزوات درس یا حل تمرینات در کلاس درس از رنگهای مختلف استفاده کنیم.
  • سعی کنید با کسب اجازه معلم ،با دانش آموزان دیگر یادگیری گروهی و مشارکتی داشته باشید.

متقاضيان مي‌توانند كليه سوالات و پرسش‌هاي خود درخصوص موارد مرتبط با آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و دیگر نکات آزمون‌ها را از اداره كل آموزش و پرورش استان‌ها پيگيري نمايند. درصورت نياز به اطلاعات بيشتر مي‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت 08:00 لغايت 24:00 با كارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمايید.

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟ راز قبولی در نمونه دولتی چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟ Moshavergroup.com

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟ چگونه در نمونه دولتی قبول شویم؟ یکی دیگر از مصادیق راز قبولی در نمونه دولتی مطالعه درست و مستمر است. داشتن برنامه مطالعاتی در منزل٬ از اتلاف وقت و انرژی ما جلوگیری می کند. همچنین عادات مطالعه درست را در ما بوجود می آورد. برنامه مطالعاتی ساعت مطالعه و انجام تکالیف را تنظیم می کند. همان‌طور که می‌دانیم اجرای برنامه مهمتر از خود برنامه است. بنابراین برنامه مطالعاتی باید ساده و قابل انعطاف باشد تا به تدریج با وضعیت ما هماهنگ شود.

برنامه مطالعاتی سبب می‌شود از فرصت‌ها ی کوچک نیز برای مطالعه و استفاده بهینه از زمان کمک بگیریم. در برنامه ریزی خود برای افزایش حجم مطالعه عجله نکنیم و زمانی برای مرور درس نیز در نظر بگیریم زیرا یادگیری هر مطالب شامل 20% مطالعه و 80% مرور است.

پیشنهاد می شود در برنامه ریزی درسی نهم برای قبولی در نمونه دولتی برای رسیدن به زمان 5/4 ساعت مطالعه و انجام تکالیف در روز تلاش نمائید ( کافی است بطور تدریجی به زمان مطالعه خود بیافزائید ) 5/4 ساعت فوق را بین مطالعه و انجام تکالیف خواسته شده امروز صبح و مرور مطالب فردا تقسیم بندی کنیم.

نکات مهم در هنگام مطالعه برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم قبول شویم؟

1- برای هر درس دفتری 40 برگ تهیه و در هنگام مطالعه ، نکات مهم درس را در آن بصورت خلاصه بنویسیم تا در مرورهای بعدی از آن دفتر استفاده نمائیم.

2- راز قبولی در نمونه دولتی این است که برای فهمیدن درس بخوانیم نه برای مطالعه کردن .

3- بعد از هر 60 دقیقه مطالعه و انجام تکلیف 10 الی 15 دقیقه استراحت نماینم.

4- درس و تکالیف هر روز را در عصر همان روز مطالعه و انجام دهیم.

5- پوشه‌هایی را برای هر درس آماده کرده و برگه‌های امتحان و جزوات و تمرینات تکمیلی معلمان را بصورت تفکیک شده در آنها نگهداری کنیم.

6- مرور چند باره ی مطالب درسی در یادگیری سهم موثری دارد.

7- در صورت تمایل به مطالعات دسته جمعی حداکثر تعداد 3 الی 4 نفر از دانش آموزان علاقمند را انتخاب و بصورت آزمایشی ، 1 یا 2 جلسه را با آنها مطالعه کنیم در صورتی که اهل مطالعه و استفاده بهینه از وقت هستند . جلسات خود را ادامه میدهیم. هر کس مسئول تدریس یک قسمت از درس شده و برای بقیه توضیح دهید.

8- از انباشته شدن تکالیف و دروس دوری کنیم. چگونه درس های انباشته شده را بخوانیم؟ با برنامه ریزی صحیح و متناسب با توانمندی های خود می توانید این مشکل را بر طرف کنید.

9- برای شروع برنامه مطالعاتی این پا و آن پا نکنیم یعنی مثلا خود را با مرتب کردن منزل، میز و اطاق یا تلفن کردن، خواندن مجلات و … سرگرم نکنیم.

10- چگونه برای آزمون نمونه دولتی درس بخوانیم؟ می توانیم روش درس خواندن دانش آموزان قوی را از آنها بپرسیم.

11- از کتاب حل المسایل استفاده نکنیم و سعی کنیم خودمان به جواب برسیم.

12- برای نمونه دولتی چی بخونیم؟ بهترین منبع برای درس خواندن کتابهای درسی است. برای ازمون نمونه دولتی چه درس هایی را باید خواند؟ مطابق با بودجه بندی آزمون نمونه دولتی نهم | بارم بندی و حذفیات نمونه دولتی به مطالعه دروس بپردازید تا

13- تاکید می شود از مرور کردن برای بخاطر سپاری مطالب درس استفاده کنیم.

14- مطالعه بهینه یعنی استفاده کامل از زمان موجود برای درک و فهم مطالب .

15- هر سوژه و مشغله ذهنی ارزش وقت گذاری ندارد، انرژی خود را برای کارهای اصلی کنترل و ذخیره کنیم.

16- اندیشه منفی در زمان درس خواندن یعنی کمترین احتمال نتیجه گیری و موفقیت درسی.

آزمون نمونه دولتی

شرایط محل مطالعه برای قبولی مدارس نمونه دولتی

شرایط محل مطالعه برای قبولی مدارس نمونه دولتی چیست؟ چگونه برای آزمون نمونه دولتی درس بخوانیم؟ یکی دیگر از راز قبولی در نمونه دولتی ، اتاقی ثابت و بدور از سر و صدا و عوامل مزاحم و فقط مخصوص مطالعه برای خود انتخاب کنیم. سعی کنید دمای اتاق متعادل باشد و هوای تازه برای رسیدن اکسیژن در اتاق جریان داشته باشد.  

کتابخانه کوچکی برای خود در اتاق تان تهیه و کتب مرجع و کمک درسی مورد نیاز را در آن نگهداری کنیم. می‌دانید که نشستن پشت میز بهترین حالت برای مطالعه است، اگر میز موجود نسبت به کمک متکا یا پشتی روی زمین این شرایط را فراهم نمائیم. هیچگاه در حالت لم دادن، قوز کردن، پا دراز کردن، راه رفتن یا پهن شدن روی زمین مطالعه نکنیم و تکلیف ننویسیم.

جلوگیری از اتلاف وقت برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم قبول شویم؟ اکثر دانش آموزان از کمبود وقت برای درس خواندن شکایت می کنند. اگر فعالیت درسی آنها را بررسی کنیم متوجه می شویم که آنها کمبود وقت ندارند بلکه زمان زیادی را تلف

می کنند. در واقع اکثر مابه جای کمبود وقت با مشکل اتلاف وقت مواجه هستیم. عواملی که در این اتلاف وقت موثرند عبارتند از:

  •  مطالعه سطحی
  • حواس پرتی در کلاس درس
  • مشغول شدن به کارهای بی اهمیت
  • تلویزیون، کامپیوتر، تلفن
  • بی توجهی به اولویت های کاری
  • افراط در استفاده از کلاس‌های ورزشی
  • بی انضباطی و شلختگی فکری و کاری
  • کار امروز را به فردا انداختن

راز قبولی در نمونه دولتی چگونه در نمونه دولتی قبول شویم؟ Moshavergroup.com

 تمرکز حواس برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

عدم تمرکز حواس امری طبیعی است و نباید خود را نگران کنیم و فقط باید سعی کنیم آنرا کنترل کنیم. در کلاس درس و در منزل هنگام مطالعه، افکاری که ذهن ما را به خود مشغول می‌سازد را در برگه‌ای یادداشت تا بعد از اتمام کلاس درس یا مطالعه ، در منزل به آنها بپردازیم.

چگونه برای آزمون نمونه دولتی درس بخوانیم؟ مطالعه در یک مکان و زمان ثابت و طبق برنامه در تمرکز حواس موثر است همچنین می‌توانیم هنگام مطالعه از یادداشت‌ برداری و خلاصه نویسی از نکات مهم برای تمرکز بیشتر استفاده کنیم. البته گاهی بلند خوانی (بصورتی که مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد) در تمرکز حواس موثر است.

 تغذیه برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

تغذیه خوب یکی دیگر از راز قبولی در نمونه دولتی است. قدرت تغذیه را دست کم نگیرید.

  • خوردن صبحانه کامل را قبل از رفتن به مدرسه فراموش نکنیم.
  • دانش آموزانی که صبحانه نمی خورند، در مدرسه یادگیری و کارآیی کمتری دارند.
  •  خوردن ماست، سالاد، میوه، ماهی، سبزیجات، تخم مرغ، لبنیات، گردو، بادام و… را در تغذیه خود فراموش نکنیم.
  • خوردن 6 الی 8 لیوان آب در روز موجب جلوگیری از کاهش توانایی حافظه می شود.
  • در عصر یک وعده غذای سبک و مقوی باعث تامین گلوکز مورد نیاز مغز می شود.
  • برای رفع خستگی ذهنی پس از ساعات مطالعه زیاد یک لیوان شیر به همراه خرما یا عسل بخوریم.
  • مواد قندی نیاز اصلی فعالیت های مغز را تامین می کند پس در جلسات امتحانی با اجازه معاون مدرسه شکلات یا بیسکویت بهمراه داشته باشیم.

 استراحت برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

راز قبولی در نمونه دولتی خواب خوب و کافی است. وقتی خواب هستیم مغز ما حافظه‌های جدیدی را بوجود آورده و مطالب خوانده شده را طبقه بندی می‌کند. کم خوابی تاثیر خود را بصورت ناگهانی نشان نمی‌دهد بلکه ممکن است تاثیر منفی آن روی تمرکز حواس ، عدم یادگیری، عدم توانایی حل مساله، کاهش حافظه و .. نشان دهد بنابراین مراقب میزان خواب خود باشیم. معمولا بین 6 الی 8 ساعت خواب در روز برای نوجوانان و جوانان مفید و کافی است. 

مهارت در جلسه امتحان برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قبول شویم؟ مهارت در جلسه امتحان برای قبولی در آزمون نمونه دولتی امری ضروری است. برای کسب این مهارت کافیست

  • از بودجه بندی سوالات نمونه دولتی اطلاع داشته باشیم یعنی بدانیم که از هر درس چند سوال در آزمون طراحی خواهد شد.
  • شب قبل از امتحان حداقل 7 الی 8 ساعت خواب آرام لازم است.
  • صبح زودتر بیدار شده کمی ورزش کنیم و صبحانه کامل را فراموش نکنیم.
  • زودتر به مدرسه رفته و اشکالات احتمالی خود را توسط دوستان یا معلمان برطرف کنیم.
  • در جلسه امتحان ، اول به سوالات راحت‌تر پاسخ دهیم بعد به سراغ سوالات مشکل‌تر یا وقت گیر برویم.
  • در جلسه امتحان نباید ورود و خروج دانش آموزانی که امتحان خود راتمام کرده‌اند، باعث حواس پرتی ما شود.
  •  در پاسخ دادن به سوالات امتحانی عجله نداشته باشیم و سوالی را بی پاسخ نگذاریم.
  • بعد از اتمام سوالات یکبار دیگر به دقت پاسخ های خود را مرور کنیم و مطمئن بشویم سوالی جا نیافتاده باشد.

نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم Moshavergroup.com

آزمون نمونه دولتی چگونه است؟ آزمون نمونه دولتی شامل 100 سوال تستی است که باید در مدت 120 دقیقه به آن ها پاسخ دهید. ایا ازمون نمونه دولتی سخت است؟ اگر مطالعه درست و کافی داشته باشید به راحتی می توانید از پس سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی بر بیایید.

  • آیا برای قبولی در آزمون نمونه دولتی برنامه‌ای دارید؟
  • چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم قبول شویم؟
  • آیا می‌دانید روش مطالعه هر درس چگونه است؟
  • آیا برای آزمون نمونه دولتی در my.medu.ir ثبت نام کرده‌اید؟ شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 چیست؟
  • مصاحبه با قبولی نمونه دولتی چگونه امکان پذیر است؟
  • نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ | جواب نمونه دولتی را از کجا دریافت کنیم؟
  • آیا برای افزایش شانس قبولی خود در آزمون‌های سراسری٬ نیازمند یک مشاوره تحصیلی عالی هستید؟
  • آیا می‌دانید مشاوره تحصیلی چه تاثیری در موفقیت و آینده تحصیلی و شغلی شما دارد؟
  • آیا برای برنامه ریزی تحصیلی دقیق به مشکل برخورده اید؟
  • آیا از ضریب و تعداد سوالات طرح شده در آزمون نمونه دولتی اطلاع دارید؟
  • آیا می‌دانید تاثیر سهمیه های روستایی و شاهد و جانبازان در آزمون نمونه دولتی به چه صورتی است؟
  • آیا می‌دانید در صورت قبولی در آزمون نمونه دولتی شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی چگونه است؟
  • آیا می‌دانید بهترین روش تست زنی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی چیست؟
  • آیا امکان ثبت نام نمونه دولتی بدون شرکت در آزمون وجود دارد؟ چگونه بدون ازمون وارد مدارس نمونه دولتی شویم؟

برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اینکه چگونه در نمونه دولتی قبول شویم با مشاور گروپ تماس بگیرید

 جهت اطلاع از آخرین نکات مربوط به my.medu.ir | سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و دریافت پاسخ تمامی سوالات خود با شماره  9099071613  تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مدرسه نمونه دولتی نهم به دهم Moshavergroup.com

در این مقاله مشاور گروپ به راز قبولی در نمونه دولتی و اینکه برای ازمون نمونه دولتی چه بخوانیم، و برای نمونه دولتی چگونه درس بخوانیم تا بتوانیم از آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سربلند بیرون بیاییم صحبت کردیم. با مطالعه این مقاله دیگر می دانیم که چگونه در آزمون نمونه دولتی قبول شویم

مشاوران دپارتمان مدارس نمونه دولتی محموعه مشاور گروپ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این باره هستند. اگر هنوز نمی دانید که برای قبولی در مدارس نمونه دولتی چه باید کرد، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

آزمون نمونه دولتی

سوالات متداول

✔️راز قبولی در نمونه دولتی چیست؟

✔️در این مقاله مشاور گروپ راز قبولی در نمونه دولتی را به صورت مفصل شرح دادیم. برای آشنایی با راه قبولی نمونه دولتی و اینکه چگونه در آزمون نمونه دولتی قبول شویم مقاله را مطالعه نمایید.

✔️چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم قبول شویم؟

✔️راه های قبولی در نمونه دولتی و اینکه برای قبول شدن در مدرسه نمونه دولتی چه باید کرد را در این مقاله توضیح دادیم. برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره مستقیم از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

✔️چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟

✔️نحوه مطالعه دروس اهمیت بسیار زیادی در قبولی نمونه دولتی دارد. برای اینکه بدانیم چطور درس بخوانیم و چگونه در امتحان نمونه دولتی قبول شویم، بخش زیادی از این مقاله مشاور گروپ را به مبحث نحوه مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی اختصاص دادیم.

4.6/5 - (200 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راز قبولی در نمونه دولتی ۱۴۰۳ + چگونه نمونه دولتی قبول شویم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کوثر

    اگه ۵۰ درصد ازمون رو بگیرم اون پنجاه درصد من ریاضیو خراد ۱۰دگرفتم ولی بقیه درسام همش ۱۹ هستش قبول میشم؟

    پاسخ
  2. A

    سلام
    من کلاس نهم هستم و امسال میخوام آزمون نمونه شرکت کنم
    آیا سوالاتی که در آزمون میاد سطحش بالا تر از کتاب هس ؟
    باید مطالب دیگه ای رو هم غیر از مطالب کتاب مطالعه کنیم ؟
    شما کتاب کمک درسی ای رو پیشنهاد میکنید برای خوندن ؟ اگه پیشنهاد می کنید چه کتابی ؟

    پاسخ
  3. رحیمی

    سلام خسته نباشید…

    شما میگید باید برنامه ریزی داشته باشیم و به روش صحیح مطالعه کنیم…
    ولی یه سری چیزا هست که باید یاد بگیریم،…
    از اونجایی که امکانات و سطح اموزشی مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس دولتی بالاتره پس دانش اموزان باید سطحشونو در حد مدارس نمونه دولتی باشن ، تا بتونن ازمون رو قبول بشن…

    پیشنهاد شما چیه؟

    پاسخ
  4. علیرضا

    سلام به غیر از شرکت در آزمون نمونه دولتی دیگه چه راهی برای رفتن به این مدارس هست ؟

    میشه پایه دهم آزمون بدیم و وارد نمونه بشیم

    پاسخ
  5. ...

    سلام من چجور میتونم یک برنامه ریزی خوب داشته باشم ؟؟
    من امسال نهم هستم و میخوام توی آزمون نمونه دولتی نهم ب دهم شرکت کنم اما اصلا نمیدونم چجور درس بخونم ک وقت کافی داشته باشم آیا دروس پایه نهم سخت هستن ؟
    آزمون نمونه دولتی از پایه ی هفتم تا نهم هست ؟؟
    لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    پاسخ
  6. مبینا

    سلام ببخشید توامتحان نمونه باید حداقل از۱۰۰سوال چندتاش درس باشع؟اگه میشه جواب بدید

    پاسخ
  7. ستاره

    سلام من کلاس هشتم هستم میخوام برای آزمون خودم رو از همین حالا آماده کنم چه راهکار هایی پیشنهاد میدید؟تراز مناسب برای قبولی چقدر هست به نظرتون؟چه کتاب های کمک درسی پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
  8. رقیه

    سلام وقت بخیر من در تست زنی تراز 32000 رو کسب کردم به نظر شما با این تراز داخل تهران یا البرز میتونم نمونه دولتی قبول شم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی