یک راه ساده و منطقی برای افزایش تراز در هر آزمون

افزایش تراز در هر آزمون :

جهت مشاوره در زمینه یک راه ساده و منطقی برای افزایش تراز در هر آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش تراز در هر آزمون : چگونه در آزمون های نیمسال اول افزایش تراز تا 7000 داشته باشیم ؟ یکی از مواردی که از رشد تراز دانش‌آموزان جلوگیری می‌کند، عدم مدیریت اشتباهات در سر جلسه‌ی آزمون می‌باشد. لذا کنترل تعداد غلط‌ها می‌تواند زمینه‌ای جهت حفظ روند رو به رشد دانش‌آموزان را فراهم سازد.

افزایش تراز در هر آزمون :

 افزایش تراز در هر آزمون : لازم به ذکر است شناسایی عوامل بروز این اشتباهات و آسیب‌شناسی آن‌ها گامی مهم جهت رفع این مشکل می‌باشد؛ بنابراین اولین توصیه این است که هنگام تحلیل آزمون مشخص کنید اشتباهات انجام‌شده جزو کدام دسته می‌باشد. ازجمله مواردی که باعث افزایش تعداد غلط‌ها می‌شوند می‌توان به نداشتن تسلط کافی و همچنین عدم شناخت دانش‌آموز نسبت به توانایی خود اشاره کرد.افزایش تراز در هر آزمون

افزایش تراز در هر آزمون : دانش آموزی که بخواد توی کنکور سراسری چه رشته تجربی و چه رشته ریاضی رتبه ی خوب بیاره یا توی کنکور آزمایشی تراز بالای ۷۰۰۰ بیاره باید پایه ی درسی خوبی داشته باشه یعنی روی درس ریاضی از سال های راهنمایی تا روز کنکور عنایت ویژه داشته باشه و بقیه ی درسارو از همون سال اول دبیرستان کاملا مفهومی و مسلط پیش ببره.

افزایش تراز در هر آزمون :  قبل از اینکه بره مدرسه و معلم یه درسی رو بده باید پیش خوانی بکنه.سر کلاس حواسش به جلوییش یا بازی و بلوتوث بازی با مبایلش نباشه و ۶دانگ نگاه و فکرش متمرکز روی معلم باشه تا واو به واو مفاهیم رو از حرفای معلم و مثال هایی که حل میکنه استخراج کنه و پیش خوانی و پیش زمینه ی درسی که داشت به علم آموخته تبدیل بشه.

همش همین نیست! علمی که می آموزیم نیاز به تثبیت داره. اگه ظرف ۷۲ ساعت درسی که به ما داده میشه مرور نکنیم بالغ بر ۹۹ درصدش به بیانی میپره! هیچیش نمیمونه! پس : …….

راز افزایش تراز چیست و چگونه تراز ۷۰۰۰ بیاوریم ؟ راهکار های زیر..

1- ازآنجایی‌که پاسخ دادن به پرسش‌های چهارگزینه‌ای مستلزم داشتن تسلط کامل روی مطالب درسی است، لذا بیشتر اشتباهات انجام‌شده ناشی از عدم رعایت همین مسئله می‌باشد. فراموش کردن مطالب و نقص در یادگیری را می‌توان از مصادیق مهم نداشتن تسلط کافی برشمرد؛ بنابراین بهترین روش جهت به حداقل رساندن این مشکل، انجام دوره و مرور کافی و متناسب هر نوع درس (بازخوانی برای دروس توصیفی مانند تاریخ ادبیات، لغات زبان انگلیسی و عربی و بازیابی برای دروس تحلیلی مانند ریاضی و فیزیک) می‌باشد.افزایش تراز در هر آزمون

اهمیت مرور و جمعبندی در افزایش تراز آزمون

افزایش تراز در هر آزمون :  از دیگر عوامل مؤثر جهت افزایش تسلط، جمع‌بندی کامل مطالب خوانده‌شده طی دو روز منتهی به آزمون است. متأسفانه بعضی از دانش‌آموزان، علی‌رغم میزان مطالعه‌ی بالا، از اهمیت دوران جمع‌بندی غافل بوده و همین امر باعث فراموشی مطالب در جلسه‌ی آزمون و همچنین افزایش تعداد غلط‌ها می‌شود. از ابزارهای دوران جمع‌بندی می‌توان به آزمون غیرحضوری، خلاصه‌نویسی و تست‌های نشانه‌دار گذشته اشاره کرد.

2- اینکه دانش‌آموزی با تراز پایین بخواهد به تمام سؤالات پاسخ دهد ناشی از عدم شناخت وی نسبت به وضعیت تحصیلی خود است. بهترین روش برای رفع این مشکل هدف‌گذاری به روش چند از ده، در روز قبل از آزمون و با توجه به وضعیت مطالعه و تسلط به مطالب خوانده‌شده و ملزم کردن خود به انجام این هدف‌گذاری در روز آزمون می‌باشد.افزایش تراز در هر آزمون


ساعات مطالعه روزانه


یک طرح ویژه برای فارغ التحصیلان و کنکوریهای نظام قدیم 

❗️نظام قدیمی ها !
حتما میدونید کنکور ۹۸ برای شما رقابت خاص و حساسیه و باید از همین الان یه راه اساسی و بدون ریسک واسه قبولی تون پیدا کنید !

? مشاور گروپ با ارائه “طرح ویژه فارغ التحصیلان” به همه نگرانی های شما پایان داد
با ثبت نام در این طرح دیگه غصه ‌کنکور و قبول نشدنو نمیخورین و به تنها چیزی که فکر میکنین رسیدن به هدفتونه ?

? مشاور گروپ از لحظه اولین تماس شما تا خود کنکور سراسری ۹۸ یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهتون میده  که کاملا ویژه فارغ التحصیلان هست . این برنامه با آزمون های آزمایشی کاملا هماهنگن و ترکیب برنامه با آزمون های آزمایشی و دیگر منابعی که معرفی می کنیم  بهتون این امکانو میده در یک تایم مطالعاتی خاص چندین برابر نسبت به رقبایی که بدون برنامه ریزی حرفه ای  درس میخونند نتیجه بگیرید و بازده داشته باشید…

? اگه تا به این لحظه نگران قبول نشدن و پشت کنکور موندنتون بودید دیگه نگرانی تمومه
ما با این طرح برای شما یک برنامه ریزی دقیق فراهم کردیم که هم کیفیتش بی نظیره و هم هزینه این طرح خیلی از شرکت در سمینار و همایش های بی فایده و خرید کتابای رنگارنگ کنکوری ارزونتر در میاد  . میدونید چرا ؟ چون ما مسیری رو به شما نشون میدیم که خودمون رفتیم و موفق شدیم .

✅ برای شرکت در طرح فارغ التحصیلان همین الان با شماره زیر تماس بگیرید …

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه یک راه ساده و منطقی برای افزایش تراز در هر آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی