مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402

مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. تحصیل در دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به صورت متمرکز و ورود به دانشگاه به صورت نیمه متمرکز می باشد و داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه خواهند شد. داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما و کسب امتیاز لازم می توانند در دانشگاه مذکور ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

راهنمای مصاحبه و مدارک لازم جهت گزینش دانشگاه صدا و سیما

گزینش دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیما پس از انجام آزمون‌ های کتبی، مصاحبه و گزینش تعداد دانشجویان لازم را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تولید، کاردانی فنی و کارشناسی ارشد ارتباطات انتخاب می‌ نماید.

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما می باشند باید در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه لازم را برای قبولی کسب نمایند. نحوه پذیرش در دانشگاه مذکور صرفا از طریق شرکت در کنکور سراسری می باشد. این دانشگاه در لیست دانشگاه های بدون کنکور قرار ندارد.

دانشگاه صدا و سیما از جمله دانشگاه های خاص می باشد. پذیرش داوطلبان برای دانشگاه صدا و سیما برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می گیرد و از تمامی داوطلبان پذیرفته شده به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شود.

با توجه به آنکه پذیرش در دانشگاه مذکور به صورت متمرکز صورت می گیرد، علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه باید در فرآیند انتخاب رشته، رشته های دانشگاه مذکور را در اولویت خود قرار دهند. هر یک از گروه های آزمایشی هنر، ریاضی فیزیک و علوم انسانی می توانند در دانشگاه صدا و سیما انتخاب رشته نمایند.

ثبت نام مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

ثبت نام مصاحبه دانشگاه صدا و سیما دارای چند مرحله می باشد که در ادامه بیان شده است. تمامی داوطلبان معرفی شده‌ واجد شرایط، لازم است از روز دو­شنبه مورخ 1402/6/1 لغایت پایان روز سه ­شنبه مورخ 1402/6/2 با مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) به نشانی http://golestan.iribu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

داوطلبانی که در دو رشته پذیرفته شده اند باید در دو مصاحبه شرکت نمایند و لازم است مراحل ثبت نام اینترنتی مصاحبه دانشگاه صدا سیما را دو مرتبه انجام دهند. ثبت نام مصاحبه شفاهی دانشگاه صدا و سیما شامل 4 مرحله به شرح زیر است

1588677335 64پذیرفته شدگان ابتدا لازم است یکی از رشته های تلویزیون و هنرهای دیجیتال، روزنامه نگاری، کاردانی فنی الکترونیک و مهندسی برق و یا کارگردانی تلویزیون را انتخاب نمایند.

1588677335 64سپس داوطلبان باید مشخصات خود را به صورت اینترنتی در سایت دانشگاه ثبت نمایند و به سوالات عمومی و علمی مرتبط با رشته انتخابی خود پاسخ دهند.

1588677335 64در مرحله سوم باید مدارک مورد نیاز از جمله عکس پرسنلی، کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری و فایل ویدیوی معرفی خود را بارگذاری نمایید.

1588677335 64پس از انجام مراحل فوق و تایید اطلاعات یک نسخه پرینت از مراحل ثبت نام اینترنتی تهیه کنید و کد رهگیری ثبت نام را یادداشت نمایید. به همراه داشتن پرینت ثبت نام اینترنتی هنگام حضور در مصاحبه حضوری دانشگاه صدا و سیما الزامی است.

نکته 1 : در ثبت اطلاعات خود، پاسخگویی به سوالات و بارگذاری مدارک دقت لازم را داشته باشید. پس از تایید نهایی، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

نکته 2 : در ویدیوی ارسالی پس از ذکر نام و نام خانوادگی خود باید به سه سوال پاسخ دهید. توجه داشته باشید،  پاسخ به این سه سوال در مجموع نباید بیش از 5 دقیقه باشد.

راهنمای ثبت نام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه صدا و سیما

زمان مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402

زمان مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402 در طی اطلاعیه ای از سایت سنجش منتشر می شود. پذیرفته شدگان لازم است برای آگاهی از زمان دقیق و محل مصاحبه دانشگاه صدا و سیما به سایت دانشگاه به نشانی iribu.ac.ir مراجعه نمایند. جدول زمانبندی مصاحبه حضوری دانشگاه صدا و سیما به زودی در همین مقاله ارائه می گردد.

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف پذیرفته‌ شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌ های تحصیلی این دانشگاه اعلام‌ شده، لازم است برابر جدول زمان‌ بندی و اطلاعیه مربوطه که در سایت دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir منتشر شده مراجعه کنند.

مدارک مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

به همراه داشتن مدارک مصاحبه دانشگاه صدا و سیما هنگام حضور در محل مصاحبه الزامی است. پذیرفته شدگان لازم است مدارک زیر را تهیه نموده و روز مصاحبه به همراه خود داشته باشند:

  1. 10 قطعه عکس 4×3 پشت‌ نویسی شده
  2. اصل و یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه
  3. اصل و یک برگ تصویر کارت ملی
  4. مدرکی که روشن‌ کننده وضعیت نظام‌ وظیفه داوطلب باشد (مخصوص داوطلبان آقا)
  5. یک برگ تصویر گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی
  6. گواهی اشتغال به تحصیل جهت آن دسته از معرفی‌ شدگانی که در سایر دانشگاه‌ ها مشغول به تحصیل می‌ باشد.
  7. گواهی رسمی جهت داوطلبان عزیز شاهد، ایثارگر و …

در صورت موافقت سازمان صدا و سیما با انجام تعهد خدمت از فارغ التحصیلان مشمول خدمت وظیفه برابر ضوابط به صورت امریه استفاده خواهد کرد.

پذیرش نهایی در دانشگاه صدا و سیما از بین معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به‌ ترتیب اولویت صورت می‌ گیرد.

محل مصاحبه دانشگاه صدا سیما

پذیرفته شدگان لازم است در زمان اعلام شده  با به همراه داشتن مدارک مذکور، در محل مصاحبه دانشگاه صدا سیما حضور داشته باشند. عدم مراجعه داوطلبان در تاریخ‌ های مقرر به‌ منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات بعد از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. آدرس محل مصاحبه دانشگاه صدا و سیما :

نشانی: تهران – خيابان وليعصر – ابتدای اتوبان هاشمی رفسنجانی

راهنمای مصاحبه دانشگاه صدا و سیما سال 1400

اعلام نتایج مصاحبه صدا و سیما

زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه صدا و سیما 1402 به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. متقاضیان برای مشاهده نتایج مصاحبه صدا و سیما ، لازم است در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده (شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه) نتایج مصاحبه را مشاهده نمایند.

در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به شماره پرونده یا شماره داوطلبی کنکور می توانید از طریق مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش، اطلاعات خود را به صورت غیرحضوری بازیابی نمایید.


راهنمای ثبت نام اینترنتی و مدارک مصاحبه دانشگاه صدا و سیما به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با جزئیات و سوالات مصاحبه دانشگاه صدا سیما می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

✔️نتایج مصاحبه دانشگاه صدا و سیما از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

✔️نحوه پذیرش در دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟

✔️پذیرش نهایی در دانشگاه صدا و سیما از بین معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به‌ ترتیب اولویت صورت می‌ گیرد.

✔️مراحل ثبت نام مصاحبه حضوری صدا و سیما چگونه است؟

✔️مراحل ثبت نام اینترنتی مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در این مقاله بیان شده است.

4.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه صدا و سیما 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهلا

    آیا با دیپلم انسانی و کنکور هنر میتوان در رشته روزنامه نگاری شرکت کرد؟

    پاسخ
  2. ابراهیمی

    سلام
    وقتتون بخیر
    من برای مشاهده اینکه برای مصاحبه رشته مدنظرم در دانشگاه صداو سیما دعوت شده ام یا نه مشکلی دارم که اون هم این هست که شماره داوطلبی بنده فرق داره با شماره ای که درج شده تو اطلاعات بنده البته لازم به ذکر هست که اون شماره هم برای بنده است منتهی نه برای گروه ازمایشی مدنظرم که با اون انتخاب رشته کردم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی