نحوه برگزرای کنکور 1400 | کنکور 1400 طرح سوال به چه صورت خواهد بود ؟

دانلود دفترچه ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزرای کنکور 1400 | کنکور 1400 طرح سوال به چه صورت خواهد بود ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه برگزرای کنکور 1400 : کنکور 1400 با سوالات جداگانه نظام قدیم و نظام جدید طرح میشه . کنکور 1400 کنکوری که هنوز شروع نشده ابهامات زیادی را برای داوطلبان ایجاد کرده است .


نحوه برگزرای کنکور 99 »


نحوه برگزرای کنکور 1400   »  کنکور 98 اولین کنکوری است که با توجه به نظام جدید آموزشی استارت می خورد . با توجه به اینکه حجم زیادی از داوطلبان پشت کنکوری بودند ، سازمان سنجش تصمیم گرفت تا همچون دوره های گذشته با تغییرات نظام آموزشی فرصت دیگری به داوطلبان پشت کنکوری 98 داده شود .نحوه برگزرای کنکور 1400  /

نحوه برگزرای کنکور 1400   »  کنکور 1400 نیز به زودی از راه می رسد و داوطلبان پشت کنکوری و فارغ التحصیل نظام قدیم همواره بخش زیادی از داوطلبان را تشکیل می دهند ، آن ها با توجه به فرصت کم برای آمادگی کنکور 98 خواستار برنامه ریزی مسئولان برای طراحی سوالات جداگانه مخصوص نظام قدیم هستند .

نحوه برگزرای کنکور 1400   »    اما در آخرین اظهار نظرها در رابطه با نحوه طراحی سوالات کنکور 1400 مسئولین آموزش و پرورش و سازمان سنجش تاکید کرده اند که در کنکور 1400 تنها یکسری سوال و آن هم براساس کتب نظام جدید طراحی می شود و سایر داوطلبان فارغ التحصیل نیز براساس همین منابع خود را آماده کنند .

نحوه برگزرای کنکور 1400   »   هر چند با توجه به اینکه در ابتدای کنکور 98 اعلام شد که برای کنکور 1400 یکسری سوال طراحی می شود ، اما داوطلبان کنکور 1400 می خواهند برای کنکور 1400 نیز این فرصت در نظر گرفته شود تا براساس منابع نظام قدیم نیز سوالات طراحی شود و از هم اکنون سعی دارند تا با ایجاد کمپین های اعتراضی صدای خود را به گوش مسئولان برسانند .نحوه برگزرای کنکور 1400  /

تا حدودی نیز می توان امیدوار بود که در کنکور 1400 نیز همانند کنکور 98 برای داوطلبان نظام قدیم سوالات جداگانه طراحی شود . همانطور که تاثیر معدل برای کنکور 98 با اعتراض داوطلبان تاثیر معدل برای کنکور 98 از قطعی به مثبت تغییر پیدا کرد . و آخرین نمونه این امیدواری را در کامنت وزیر علوم در صفحه شخصی اش در اینستاگرام دیده می شود .نحوه برگزرای کنکور 1400 /

نحوه برگزرای کنکور 1400   »   هنگامی که داوطلبان کنکور 1400 نظام قدیم با درج کامنت و هشتگ های مختلف خواستار حمایت او از طرح سوال از منابع نظام قدیم در کنکور 1400 بودند ، وزیر علوم نیز در پاسخ به این داوطلبان گفت :

همه فارغ التحصیلان کنکور 1400 نظام قدیم با درج کامنت و هشتگ های مختلف خواستار حمایت او از طرح سوال از منابع نظام قدیم در کنکور 1400 بودند . وزیر علوم نیز در پاسخ به این داوطلبان گفت :
همه فارغ التحصیلان نظام قدیم باید تلاش کنند تا در سال آینده ( کنکور 98 ) در بهترین رشته ها قبول شوند . برای سال 99 نیز در اواخر تابستان 98 تصمیم گیری نهایی خواهد شد .
طرخ تنها یک سوال در کنکور 1400 فعلا لغو نشده ، ولی با توجه به شرایط زمان احتمال بررسی مجدد است .

نحوه برگزرای کنکور 99 » 2222



نحوه برگزرای کنکور 1400   »    حال با توجه به این صحبت های وزیر علوم می توان تا حدودی احتمال داد که براساس درخواست ها و شرایط داوطلبان در کنکور 1400 ، می تواند امکانی فراهم شود که دو سری جداگانه برای داوطلبان کنکور 1400 نظام قدیم و نظام جدید طراحی شود .


4.3/5 - (41 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزرای کنکور 1400 | کنکور 1400 طرح سوال به چه صورت خواهد بود ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Amir hossein

    سلام خسته نباشید
    ببخشید
    من رشته { حسابداری } هستم
    لطفاً بگین کنکور 99 برداشته شده یا نه ؟؟
    اگر برداشته نشده خواهش میکنم زمان بارگذاری کنکور را بگید ؟؟
    لطفاً پاسخگو باشید | باتشکر

    پاسخ
  2. Negin

    سلام شما چه رشته ای هستید؟

    پاسخ
  3. مریم

    لطفا به ما نظام قدیما هم توجه کنین

    پاسخ
  4. مریم

    سلام لطفا به فکر ما نظام قدیما هم باشین ما نمیتونیم تو دوراهه بمونیم لطفا هر چه زودتر تکلیف ما را مشخص کنین ما طرفدار نظام خودمان هستیم هر بار نظراتتان را تغییر ندهید و مثل سال۹۸ سوالات مربوط به دروس خودمان را در سوالات کنکور لحاظ نمایید.

    پاسخ
  5. هانیه

    سلام من فارغ تحصیل کنکور 98 هستم . کتابای نظام جدید باهم فرق داره. من باید برای کنکور 99 کتابای خودمو بخونم یاکتابای اونایی که تازه دارن کنکور میدن؟؟ امکان داره برای ماهم دفترچه جدا بزارن؟

    پاسخ
  6. زهرا

    یسال هم بما فرصت بدین ما تلاشمونو کردیم و بازهم ادامه میدیم این حق ما نیست .باید کنکور مجزا طرح شه..

    پاسخ
    1. رضا

      سوالا فرق کنه اونوقت من و تو پیش هم سر یه کلاس باشیم؟ عدلانست؟

      پاسخ
  7. زهرا

    باسلام خواهشا کاری کنید ما بچه های نظام قدیم نه وقتشو نه هزینشو داریم که منابع نظام جدید رو مطالعه کنیم .اینده ما بچه ها نامعلومه .

    پاسخ
  8. پ-س

    خواهش میکنیم پیگیروضعیت داوطلبان نظام قدیم باشید که کنکور 99 چگونه برگزار میشود؟امسال که درحق آنهااجحاف شد .ممنون

    پاسخ
  9. Fahime

    خیلی بی انصافیه اگه فقط یه سری سوال طرح بشه

    پاسخ
  10. jorjany

    با سلام مسئولین نباید یک بعدی فکر کنند بالاخره کسانی هم هستند در نظام قدیم که به هر دلیلی نتونستن برای کنکور درس بخونن و فکر اینکه باید کتابهای نظام جدیدو بخونن اذیتشون میکنه حالا هرچقدم چارچوبش نزدیک باشه ودارن از هدفی که تو سرشون بوده دور میشن پس نباید شانس موفقیت از هیچ کس گرفته بشه.

    پاسخ
  11. عدالت

    سلام بچه های نظام قدیم برید سایت سازمان سنجش داخل سایت عضو بشید و درخواست بدید برای کنکور 1399 حجم کتب نظام قدیم رو کمش کنن و بعضی از فصل ها رو حذف کنند تا حجم کتابا مثل نظام جدیدا بشه این پیام رو توی همه ی سایت ها نشر بدید مثل پیام زیر
    با سلام با توجه به “””حجم””” زياد كتب نظام قديم نسبت به نظام جديد در درس ها ( مانند زيست ديني و….) همانطور كه خودتان نيز آگاهي داريد ما داوطلبين نظام قديم تقاضاي حذف تعدادي از فصل ها كتب نظام قدم براي كنكور 1399 را داريم تا در جهت عدالت آموزشي حجم مطالبنظام قديم با نظام جديد ( كه هر دو گروه بايد طي مدت زمان مساوي يك سال بخوانند) يكسان شود شايان ذكر است مشكل “اصلي” ما داوطلبين نظام قديم “””حجم زياد””” مطالب كتب نظام قديم در مقايسه با كتب نظام جديد است كه وقت بسيار زيادي از ما نظام قديم ها مي گيرد ( كما اينكه مطالب نظام قديم سختر نيز است) و با توجه به هزينه اي كه جهت خريد كتب نظام قديم و ….. اينجانب مثل خيلي از ديگران متحمل شده ام امكان خريد كتب نظام جديد و شركت در گروه نظام جديد را ندارم خواهشمندم براي كنكور 1399 حجم كتب نظام قديم را “”هم اندازه”” با كتب نظام جديد كرده و حق انتخاب در گروه نظام قديم وجديد را به عهده داوطلبين بگذاريد. خواهشمندم درخواست اينجانب را به گوش مسولين مربوطه برسانيد.
    با تشكر از تمامي كاركنان سازمان سنجش

    پاسخ
  12. رضا

    سلام،خواهش میکنم کنکور۹۹با دو آزمون جدا بر گزار بشه،سرنوشت ما نظام قدیما نامعلومه،خیلی از ما داریم با وجود همه ی مشکلات و سختی ها داریم خودمون و آماده میکنیم برا کنکور ۹۹،خواهش میکنم کسانی که مسئول هستن همه شرایط پشت کنکوری ها در نظر بگیرن،به خدا ماهم داریم زحمت می کشیم.

    پاسخ
  13. سارا

    خواهش میکنم به فکر ما نظام قدیما باشید،از شما خواهش میکنم کنکور۹۹باید دو آزمون جدا برگزار کنید خواهش میکنم صدای ما رو به کسی که مسئول هست برسانید خواهش میکنم.

    پاسخ
  14. akram

    با سلام
    میشه ازتون خواهش کنیم
    به مسئولین بگید که ماسیل زده ها شرایط ثابتمون برای درس خوندن از دست دادیم
    روحیه و اوضاعی خوبی نداریم
    خواهش میکنیم برای سال ۹۹هم این امکانو فراهم کنید ما شانسمونو امتحان کنیم
    ممنون میشیم ازتون

    پاسخ
  15. azmon

    سلام من نه سال پیش دانشگاهم تمام شده و برای سال ۹۹ میخوام کنکور بدم ولی نمیدونم کتابهای درسی رو از کجا تهیه کنم یا اصلا چیکار باید بکنم کلاسای تقویتی نیازه یا….. کمکم می کنین لطفا

    پاسخ
    1. رضا

      کتابای جامع میکرو و خیلی سبزو بگیر… البته تو بعضی دروس خیلی سبز قوی تره و توی بعضی هام میکرو… اینارو با توجه به رشتت انتخاب کن… ولی یادت باشه حتما جامع بگیری

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی