کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی و بررسی دقیق این موضوع

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی

جهت مشاوره در زمینه کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی و بررسی دقیق این موضوع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی و بررسی دقیق این موضوع : آموزش و پرورش هیچ مکاتبه‌ای برای برگزاری کنکور از ۸۰ درصد مطالب درسی با سازمان سنجش انجام نداده است.

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی و حذف 20 درصد مطالب

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی ، سخنگوی سازمان سنجش گفت: آموزش و پرورش هیچ مکاتبه‌ای برای برگزاری کنکور از ۸۰ درصد مطالب درسی با سازمان سنجش انجام نداده است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی زشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برگزاری کنکور از ۸۰ درصد دروس و حذف ۲۰ درصد منابع گفت: هنوز وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه حذفی را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نکرده است تا سازمان هم آن را ملاک عمل قرار دهد.

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی ؛ سخنگوی سازمان سنجش افزود: اگر آموزش و پرورش حذف ۲۰ درصد از دروس و آزمون را از ۸۰ درصد به سازمان سنجش اعلام کند؛ قطعا برای اجرای این شیوه بین داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید متجانس سازی می‌شود.

زرین آمیزی گفت: برای تصمیم‌گیری باید ابتدا حذفیات اعلامی سازمان سنجش را بدانیم.

حذف ۲۰ درصدی مطالب به آموزش و پرورش اعلام نشده است

او در ادامه تاکید کرد: حذف ۲۰ درصد دروس و برگزار شدن کنکور از ۸۰ درصد مطالب کتب درسی را صرفا در رسانه‌ها مشاهده کرده ایم، ولی اعلام رسمی از سوی آموزش و پرورش برای حذف ۲۰ درصدی مطالب به ما اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: اگر این حذف اتفاق بیفتد سازمان سنجش برای برگزاری کنکور سراسری ۹۹ بین نظام قدیم و نظام جدید متجانس سازی را انجام خواهد داد.

امتحانات پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود

کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی ؛ گفتنی است؛ علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش روز گذشته خبر از توافق ضمنی با سازمان سنجش آموزش کشور داد و گفت: ۲۰ درصد پایه دوازدهم جزو سوالات کنکور نخواهد بود، ولی از ۸۰ درصد باقیمانده سوال کنکور طرح خواهد شد.

او در ادامه گفته است: امتحانات پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود و حجم امتحانات هم ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره کرونا هم ترتیب اثر داده شود؛ آزمون کنکور هم بر اساس آن خواهد بود.

انتشار این اخبار با اعتراض نظام قدیمی‌ها رو به رو شد و این داوطلبان نیز خواستار این شدند که در صورت حذف ۲۰ درصد دروس از برگزاری کنکور با حجم ۸۰ درصدی مطالب درسی آن‌ها نیز شامل این مصوبه شده تا عدالت برقرار شود.




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کنکور سراسری 99 از 80 درصد کتب درسی و بررسی دقیق این موضوع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403