کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی طرح کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری موضوع اصلی این مقاله است. برای اطلاع از شرایط دریافت شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری و همچنین مبلغ آن تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: پذیرفته شدگان کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند. بر اساس این طرح که به نام طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی شناخته می شود، پذیرفته شدگان کنکور سراسری در گروه های آزمایشی پنج گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

طرح کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری با هدف بورسیه دانشجویان شهدا و ایثارگر که بدون استفاده از سهمیه موفق به کسب رتبه های برتر در تمامی آزمون های سراسری اعم از کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری شده اند، برگزار می گردد.

مطابق با اعلام سازمان امور دانشجویان، مراسم رونمایی از پوستر جایزه ملی سردار شهید سلیمانی روز دوشنبه 7 آذر ماه 1401 با حضور هاشم داداش‌پور؛ رییس سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ معاون دانشجویان داخل این سازمان، عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبائی، سید فردین تقی‌زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

جایزه ملی سردار سلیمانی پوستر جایزه سردار سلیمانی

شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری به شرح زیر است:

پذیرفته شدگان کنکور سراسری رتبه‌های زیر 500 کشوری در زیر گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین رتبه‌های زیر 300 کشوری گروه‌های آزمایشی زبان و هنر و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رتبه‌های زیر 5 در هر کد رشته و مقطع دکتری رتبه‌های زیر 3 در هر کد رشته برای مدت 6 ماه کمک هزینه تحصیلی به میزان 60 میلیون ریال تا 120 میلیون ریال دریافت خواهند کرد و در صورت احراز شرایط مندرج در دستور‌العمل طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، این جایزه تا پایان تحصیل ادامه پیدا می کند.

مبلغ کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

مقطع زیر گروه رتبه مبلغ کمک هزینه
کنکور سراسری علوم ریاضی
علوم تجربی
علوم انسانی
رتبه‌های زیر 500 کشوری 60 میلیون ریال تا 120 میلیون ریال
کنکور سراسری زبان
هنر
رتبه‌های زیر 300 کشوری
کارشناسی ارشد تمامی زیر گروه‌ها رتبه‌های زیر 5 در هر کد رشته
دکتری تمامی زیر گروه‌ها رتبه‌های زیر 3 در هر کد رشته
.

به گفته فردین تقی زاده مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری که به این دانشجویان ارائه می‌شود در مقطع کارشناسی در ۸ فاز، در مقطع کارشناسی ارشد در ۴ فاز و در مقطع دکتری در ۸ فاز خواهد بود.

بنابراین دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی در ۴۸ ماه از این کمک هزینه بهره مند شود باید رتبه اول تا سوم را کسب کند و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای اینکه تا پایان تحصیل از این کمک هزینه استفاده نمایند باید رتبه اول گروهی خود باشند.

تمدید پرداخت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری در فازهای دوم به بعد، به شرایط آموزشی دانشجویان برگزیده بستگی دارد. بنابراین اگر این عزیزان شرایط شیوه‌ نامه اعلام شده را داشته باشند مشمول دریافت فازهای بعدی کمک هزینه تحصیلی مذکور می‌شوند. به عبارتی اگر دانشجویی براساس رتبه های اعلامی تا پایان تحصیل جزو ۱۰ درصد برتر ورودی خود باشد در مدت زمان تحصیل ماهیانه مقرری کمک هزینه تحصیل دریافت خواهد کرد.


در این مقاله به کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری و شرایط دریافت آن پرداختیم. رتبه های برتر تمام آزمون های سراسری که از سهمیه ایثارگران و سهمیه فرزندان شهدا خود استفاده نکرده اند اما به واسطه تلاش و زحمات خود در دانشگاه های درجه یک کشور مشغول به تحصیل شده اند می توانند از این کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری استفاده نمایند.

اگر نمی دانید مشمول دریافت این طرح خواهید شد یا نه می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید و پاسخ کامل خود را از مشاوران مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

9099071613

در صورت عدم دسترسی به نلفن ثابت، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول
 

✔️کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری چیست؟

✔️این کمک هزینه به رتبه های برتر کلیه آزمون های سراسری که از بورسیه ایثارگران و شهدا استفاده نکرده اند تعلق می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مانند شرایط و مبلغ کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری به مقاله مراجعه نمایید.

✔️مبلغ کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری چقدر است؟

✔️مبلغ کمک هزینه تحصیلی دانشجویان کنکور سراسری در مقاله ذکر شده است.

✔️شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری چیست؟

✔️تمامی شرایط دریافت بورسیه دانشجویانی که از سهمیه شهدا و ایثارگران استفاده ننموده اند در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از ویژگی های افراد واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری مقاله را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کمک هزینه تحصیلی پذیرفته شدگان کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی