دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – کارنامه اولیه و کارنامه نهایی ارشد در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نموده و کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.  

نتایج کنکور کارشناسی ارشد در طی دو مرحله اعلام می شود. داوطلبان پس از دریافت نتایج اولیه در صورت کسب رتبه لازم می توانند فرآیند انتخاب رشته اینترنتی خود را انجام دهند. راهنمای مشاهده کارنامه اولیه و کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

نتايج اوليه ازمون کارشناسي ارشد اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ روز یکشنبه ۲۹ خرداد ماه اعلام شد.

دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، دفترچه راهنمای انتخاب رشته از 31 خرداد ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از اول تا چهارم تیرماه می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند، ضمناً نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود تا پذیرفته‌شدگان از اول مهرماه بتوانند در کلاس‌های دانشگاه محل پذیرش حضور یابند.

زمان دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

داوطلبان پس از آگاهی از زمان دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند. حدود یکماه پس از برگزاری آزمون ارشد کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود. داوطلبانی که رتبه لازم را کسب کرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید در بازه زمانی اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام دهند.

معمولا چند هفته پس از انتخاب رشته اینترنتی ، کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود که وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در رشته محل انتخابی مشخص شده است. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد منتشر نشده است. زمان دقیق انتشار کارنامه اولیه ارشد و کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲ به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد شامل اطلاعات ثبت نامی، نمرات اكتسابی، نمره ‌كل، رتبه داوطلب در سهمیه ، رتبه داوطلب بدون سهمیه )، آخرين رتبه مجاز در سهمیه و نتيجه آزمون حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد – کارنامه اولیه

  • برای دریافت کارنامه ارشد و مشاهده نتایج ارشد ۱۴۰۲ به سایت سنجش مراجعه نموده و از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.
  • گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲” را انتخاب کنید.
  • سپس بر روی گزینه “کارنامه اولیه، پاسخنامه و کلید” کلیک نمایید.
  • در این مرحله به دو روش می توانید کارنامه اولیه خود را دریافت نمایید.
  1. روش 1 : شماره پرونده / کد رهگیری ثبت نام
  2. روش 2 : شماره پرونده / کدملی / سال تولد

در صورت فراموشی شماره پرونده یا شماره داوطلبی کنکور ارشد می توانید با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کشور، اطلاعات لازم را به صورت غیرحضوری بازیابی نمایید.

دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبان به منظور دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و کارنامه نهایی ارشد را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. داوطلبان پس از درج شماره پرونده یا شماره داوطلبی و مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه ، سال تولد و کد رهگیری ثبت نام) می توانند نتایج نهایی کنکور ارشد را دریافت نمایند. برای دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد – کارنامه نهایی ارشد در زمان اعلام شده به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

پس از مراجعه به سایت سنجش و انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” لینک فعال سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی را انتخاب نمایید. پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سیستم گزینه “میزکار” را انتخاب نمایید. در این صفحه مشخصات داوطلب نمایش داده می شود. برای دریافت کارنامه نهایی کنکور ارشد گزینه “مشاهده کارنامه نهایی” را انتخاب نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد

نحوه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه و دریافت کارنامه کنکور ارشد باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند. تمامی مراحل دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکانپذیر می باشد.

  • مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد”

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • کلیک بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲”

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • انتخاب گزینه “کارنامه اولیه، پاسخنامه و کلید”

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • ورود به سامانه اعلام نتایج کنکور ارشد با استفاده از یکی از روشهای ارائه شده :
  1. روش 1 : شماره پرونده / کد رهگیری ثبت نام
  2. روش 2 : شماره پرونده / کدملی / سال تولد

مشاهده نتایج کنکور ارشد

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “میزکار” کلیک نمایید و گزینه “مشاهده کارنامه اولیه” را انتخاب نمایید.

  • برای دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد پس از انجام مراحل فوق و ورود به صفحه میزکار ، گزینه “مشاهده کارنامه نهایی” را انتخاب کنید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد

مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از روز چهار‌شنبه مورخ 1402/04/01 لغايت ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 1402/04/04 خواهد بود

ورود به سایت دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد

به محض انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ لینک فوق فعال می شود.


نتایج اولیه کارشناسی ارشد در قالب کارنامه منتشر می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است، انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. کارنامه اولیه شامل اطلاعاتی از جمله، تراز قبولی؛ رتبه داوطلب، نمرات اکتسابی، نمره کل و … می باشد. کارنامه نهایی پس از انجام فرآیند انتخاب رشته منتشر می شود که وضعیت نهایی قبولی داوطلب مشخص شده است. داوطلبانی که به نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعتراض داشته باشند، می توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه نموده و درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سنجش به صورت الکترونیکی ثبت نمایند.

در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج ارشد می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد چیست؟

داوطلبان برای دریافت کارنامه اولیه و کارنامه نهایی ارشد باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

برای دریافت کارنامه کنکور ارشد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

داوطلبان برای دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و پس از درج شماره پرونده یا شماره داوطلبی و مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه ، سال تولد و کد رهگیری ثبت نام) نتایج کنکور ارشد را دریافت نمایند.

کارنامه کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دریافت کارنامه اولیه وکارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پارسا محمدی

    سلام. طبق اطلاعات کارنامه سبز در اولویت بعد قبول شدم اما مشمول شرایطی که سازمان سنجش برای بررسی اشتباه اعلام کرده نیستم. آیا هیچ راهی برای تقاضای اولویت بعد وجود دارد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403