آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس اصفهان ۱۴۰۲ | کارنامه

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس اصفهان ۱۴۰۲ | کارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ علوم پزشکی اصفهان – پرديس خودگردان :: سلام کنکوری های عزیز … در این مطلب به کارنامه قبولی های دندانپزشکی روزانه ۱۴۰۲  , قبولی های دندانپزشکی ۱۴۰۲ , داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ تجربی چه رشته و دانشگاهی قبول شدند ؟, کارنامه دندانپزشکی ۱۴۰۲, قبولی های دندانپزشکی روزانه ۱۴۰۲, کارنامه قبولی دختر دندانپزشکی ۱۴۰۲, کارنامه قبولی پسر دندانپزشکی ۱۴۰۲ تجربی , معرفی شغل دندان پزشکی, کنکور دوباره و دندان‌پزشکی, راهنمای انتخاب رشته دندان‌پزشکی,دوران دانشجویی دندان‌پزشکی, دندان‌پزشکی یا پزشکی , دانشجویان دندان‌پزشکی, انتخاب رشته دانشجوی دندان‌پزشکی پرداخته ایم . با مشاور گروپ همراه شوید …

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲  :   سلام دوستان و همراهان عزیز سایت مشاور گروپ ؛ طبق روال سالهای گذشته ؛ امسال هم با مطالب کارنامه قبولی های همه ی رشته ها در خدمتتون هستیم . سایت مشاور گروپ به عنوان اولین و تنها مرجع انتشار کارنامه قبولی هست که میتوانید به بانک جامع رتبه قبولی های هر سال دسترسی داشته باشید  .

همچنین از طریق لینک های زیر به راحتی می توانید به کارنامه قبولی های کنکورهای اخیر دسترسی داشته باشید …

رتبه قبولی ویژه مشاور گروپ

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲  :  معرفی رشته دندانپزشکی

محتوای دوره:

این مقطع دارای دو دوره مجزای ۲ و ۴ ساله است.

علوم پایه :

در ۲ سال اول دانشجویان واحدهای علوم پایه مثل بیوشیمی، آناتومی، بافت‌شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک، میکروب‌شناسی و ایمنی‌شناسی را می‌گذرانند

کارآموزی :

بعد از ۲ سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی شده و دروس اختصاصی خود را در زمینه آسیب‌شناسی فک و دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، پروتزهای ثابت و اکلوژن، پروتزهای متحرک و فک و صورت ، پریودنتولوژی، ترمیمی و مواد دندانی، بیماری‌های دهان و دندان، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان و رادیولوژی دهان و فک و صورت می‌گذرانند. و در نهایت می‌توانند بیماری‌های دهان و دندان را تشخیص داده و در حد یک دندانپزشک عمومی نسبت به درمان آنها اقدام کنند.

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ :  آینده شغلی ، بازار کار، درآمد:

امروزه در کشور ایران نزدیک به ۱۲ هزار دندانپزشک وجود دارد و از سوی دیگر سالانه 18 دانشکده دندانپزشکی دولتی و خصوصی موجود در کشور بیش از ۱۰۰۰ دندانپزشک تربیت می‌کنند. حال سوال اینجاست که آیا برای این تعداد فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی فرصت‌های کاری وجود دارد؟

عمومی به بخشی از پزشکی عمومی برخواهد گشت و رشته دندانپزشکی تنها جنبه تخصصی پیدا می‌کند.

توانایی‌های مورد نیاز و قابل توصیه :

عدم تسلط بر علوم پایه و زبان انگلیسی، دانشجو را از مقولات علمی دور می‌کند و صرفا به او توانایی انجام کارهای عملی این رشته را می‌دهد.

هرآنچه که یک دانش‌آموز در درس زیست‌شناسی دوره دبیرستان خود فرا می‌گیرد به نحوی به رشته دندانپزشکی ارتباط دارد بخصوص دو بخش فیزیولوژی و آسیب‌شناسی که دانشجویان دندانپزشکی در دو سال اول تحصیل خود با وسعت و عمق بیشتری نسبت به دوره دبیرستان مطالعه می‌کنند.

همچنین دانشجوی این رشته باید از دستهایی ماهر و توانمند برخوردار باشد چون بسیاری از کارهای دندانپزشکی از تراش دندان گرفته تا بازسازی دندان نیاز به دستهایی هنرمند و توانا دارد تا بتواند به نحو احسن کارهای ظریف دندانپزشکی را انجام دهد.

برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی و قابلیت انجام کارهای بسیار دقیق علمی، عملی، کلینیکی برای داوطلبان این رشته بسیار ضروری است. خلاقیت و مهارت در کار دست و همچنین برخورداری از خلاقیت و دید هنری، دانشجو را در انجام کارهای عملی این رشته و انجام مهارت‌های لازم در پیاده کردن آموخته‌های آن، کمک بسیار می‌کند.

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ : وضعیت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر:

امکان ادامه تحصیل فوق دکترا در رشته‌های مختلف دندان‌پزشکی در ایران وجود دارد.

تعداد و عناوین واحدهای اصلی و اختصاصی:

طول دوره دندان‌پزشکی پنج سال است و درسهای آن در سه بخش : عمومی ، پایه و اختصاصی برنامه‌ریزی شده است که از لحاظ نحوه تعلیم و تدریس، به درسهای نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

این دوره شامل دو مرحله است:

مرحله اول (5/1سال) :

در این مرحله دانشجویان درسهای نظری و عملی علوم پایه و عمومی را در دانشگاه (کلاس و آزمایشگاه)‌ می‌گذرانند.

مرحله دوم (5/3سال) :

در این مرحله دانشجویان درسهای تخصصی را در دانشگاه (کلاس و بخشهای کلینیکی) فرا می‌گیرند و به منظور برخورداری از کارایی آموزشی- درمانی، بیشتر این دوره تحصیلی را در بخشهای کلینیکی دانشکده و بیمارستانهای وابسته به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی می‌پردازند؛ لازم به تذکر است که گذراندن درسهای پایه برای ورود به دوره کلینیکی (مرحله دوم) ضروری است.

نظام آموزشی مطابق آیین‌نامه مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی است و هر واحد درس نظری 17 ساعت و هر واحد درس عملی ۳۴ ساعت است. کل واحدهای درسی این دوره ۲۰۳ واحد است.

درسهای پایه

درس های پایه به درسهایی گفته می‌شوند که زمینه‌ساز ورود دانشجو به درسهای اصلی و تخصصی و فراگیری آنهایند. در این رشته درسهای پایه جمعا به تعداد ۴۳ واحد درسی است که عبارتند از: فیزیک پزشکی ، بیوشیمی ، بافت‌شناسی انسانی، جنین‌شناسی، تشریح ، ژنتیک انسانی، میکروب‌شناسی، ایمنی شناسی، فیزیولوژی، روان‌شناسی عمومی، آسیب‌شناسی عمومی.

درسهای اختصاصی

درسهای تخصصی به درسهایی گفته می‌شود که اطلاعات و آگاهیهای لازم را درباره رشته تخصصی به دانشجو داده، او را با مفاهیم تخصصی و عمده رشته مورد نظر آشنا می‌کند و آموزشهای لازم را به او می‌دهند.

در رشته دندان‌پزشکی درسهای تخصصی عبارتند از: کالبدشناسی و مرفولوژی دندان، زبان خارجی اختصاصی، جنین و بافت‌شناسی فک و دهان ، آسیب‌شناسی دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، بیماریهای دهان و تشخیص ، بیولوژی دهان، پریودنتولوژی، دندان‌پزشکی ترمیمی(پروتز متحرک پارسیل، پروتز ثابت ، پروتز کامل) جراحی دهان و فک و صورت ، دندان‌پزشکی کودکان، رادیولوژی دهان ، گوش و حلق و بینی ، نظام پزشکی و طب قانونی، بهداشت عمومی و اکولوژی ، بهداشت محیط زیست ، دندان‌پزشکی مجتمعی ، بیماریهای روانی ، بیماریهای درونی، فارماکولوژی ، بهداشت دهان و تغذیه و ندان‌پزشکی پیشگیری مواد دندانی و پایان‌نامه (رساله)‌.

دانشجویان در سال چهارم با تایید استاد راهنما، موضوعی را برای پایان‌نامه انتخاب وراجع به آن تحقیقاتی را آغاز می‌نمایند، ولی واحد پایان‌نامه در سال آخر محاسبه خواهد گردید که در آن زمان دانشجو پایان‌نامه را به هیات داوران منتخب ارایه و از آن دفاع می‌نماید.

خلاصه‌ای از مطالب مطرح شده بعضی از درسهای تخصصی الزامی:

اندودنتیکس: مطالب این درس شامل بررسی اتیولوژی، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهای پالپی و بافتهای نگهدارنده دندان‌ناشی از ضایعات پالپ به منظور حفظ سلامت و نگهداری دندانهای طبیعی است.

بیماریهای دهان و تشخیص : در درس بیماریهای دهان و تشخیص، به شناسایی ، تشخیص کلینیکی و پاراکلینیکی ضایعات حفره دهان و درمان ضایعات مخاطی آن و ارتباط آن با سایر بیماریهای بدن پرداخته می‌شود.

پروتزهای دندانی: در این درس در ارتباط با مسایل ترمیمی و بازسازی دستگاه جونده (دندانها و ساختمان مجاور کناری صورت) از طریق پروتزهای ثابت، متحرک (پارسیل و کامل) و فک و صورت بحث می‌شود. همچنین مسایل مربوط به اصول اکلوژن در این رشته مورد تدریس علمی عملی قرار می‌گیرد.

رادیولوژی: درس رادیولوژی یکی از درسهای دندان‌پزشکی و از علوم اساسی جهت دستیابی و شناسایی حالات طبیعی و غیرطبیعی استخوان فکها و دندانها می‌باشد.

دندان‌پزشکی کودکان: درس دندان‌پزشکی کودکان، قسمتی از درسهای دندان‌پزشکی است که شامل : تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ دهان و دندان کودکان، معلولان و معلولان ذهنی و شناسایی رابطه آن با سلامت عمومی آنها می‌باشد.

دندان‌پزشکی ترمیمی : این درس شامل بررسی اتیولوژی ، تشخیص ، پیشگیری و درمان و ترمیم ضایعات بافتهای سخت دندانی به منظور حفظ سلامت و زیبایی دندانهای طبیعی و بافتهای نگه‌دارنده آنهاست.

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ : رشته ‌های مشابه و نزدیک به این رشته :

وجوه مشترک علمی وسیعی که این رشته با رشته پزشکی دارد، به دندان‌پزشک این مهارت را می‌دهد تا با شناخت همه جانبه ساختمان بدن و فیزیوپاتولوژی آن خدمات و درمان‌های لازم را در راستای تخصصی خود ارایه دهد.

وضعیت نیاز کشور ایران به این رشته در حال حاضر :

اگرچه اهمیت رشته دندان‌پزشکی در شهرهای بزرگ و متوسط تا حدود زیادی روشن است، اما متاسفانه هنوز این رشته نتوانسته است ارزش والای خود را در شهرهای کوچک و روستاها، آن‌چنان که باید نشان دهد. گرایش روزافزون داوطلبان به این رشته و مراجعه رو به افزایش شهروندان به شاغلان این حرفه ، می‌تواند اهمیت قابل ملاحظه و نیاز به متخصصان را در این رشته ، حتی در مقایسه با سایر رشته‌های پزشکی به وضوح نشان دهد نکات تکمیلی :

دشواری‌ها و مشکلات تحصیل در این رشته :

دندانپزشکی حرفه‌ای است که با کارهای عملی بر روی بیمار همراه است، بنابراین امکان انتقال بیماری‌های عفونی مثل هپاتیت یا ایدز از بیمار به پزشک بسیار زیاد است و دندانپزشکان باید همواره به اصول کنترل عفونت توجه داشته باشند چون یک کوتاهی یا اشتباه می‌تواند برای آنها عواقب ناخوشایندی داشته باشد. همچنین یک دندانپزشک باید بطور مرتب نرمش و ورزش کند تا دچار کمردرد و پادرد مزمن نگردد.

رشته دندانپزشکی و نکات ناگفته از زبان دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی

همانطور که می‌دانید تحصیل رشتۀ دندان‌پزشکی و دریافت مدرک دکتری عمومی در این حرفه، شش سال زمان لازم دارد؛ البته بعد از گذر از کنکور.
برای بررسی راحت‌تر، این شش سال را به ۳ مرحله تقسیم می‌کنم:

– دو سال اول، تشکیل‌شده از ۴ ترمی‌ست که باید علوم پایه را بیاموزیم. از تربیت بدنی گرفته تا آناتومی سر و گردن.
انتهای ترم ۴، در تابستان بین ترم ۴ و ۵، آزمونی سراسری از دروسی که خوانده شده گرفته می‌شود. اکثر دانشجوها این آزمون را با موفقیت پشت سر می‌گذارند.

– از ترم ۵ کم‌کم وارد واحدهای پری‌کلینیکی می‌شویم. واحدهایی که برای آماده‌شدن جهت درمان بیماران در ترم‌های بعد پیش‌بینی شده‌اند؛ مثل تمرین ساخت دندان مصنوعی، تمرین تزریق بی‌حسی و تمرین رادیولوژی. البته واحدهای تئوری همچنان پابرجا هستند.

– در ترم‌های بعد، وارد کلینیک دانشکده می‌شویم و زیر نظر اساتیدِ هر بخش، بیماران و مراجعان را درمان می‌کنیم؛ از ترمیم دندان و جرم‌گیری تا درمان ریشه (عصب‌کشی) و کشیدن دندان. که در ادامه به سراغشان خواهیم رفت.

بعد از اتمام تحصیل در این رشته، دو سال طرح خدمت در مناطق محروم انتظارمان را می‌کشد؛ البته اگر در دانشگاه دولتی درس خوانده باشیم. برای آقایان، این دو سال طرح، با خدمت سربازی یکی شده و دانشجوی سابق، برای درمان، درآمد خاصی دریافت نمی‌کند.

رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد، رتبه و شهریه:

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ :  چند تا از واحدهای دانشگاه آزاد هم دانشجوی رشته دندانپزشکی از طریق کنکور سراسری با آزمون پذیرش میکنن: دانشگاه آزاد تهران، تبریز، بروجرد، اصفهان (خوراسگان) و شیراز. شهریه دانشگاه آزاد برای رشته دندانپزشکی هم الان هر ترم حدودا بین ۷ تا ۸ میلیون تومانه که بیشترش شهریه ثابته. گران ترین رشته تحصلیی دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان از نظر شهریه رشته دندانپزشکی و بعد پزشکیه. قبولی دانشگاه ازاد هم برخلاف دولتی بر اساس سهمیه مناطق نیست بلکه بر اساس تراز کل شما و رتبه کشوری شماست و بومی گزینی هم مطرح نیست.

دو آزمون مهم در طول ۶ سال تحصیل رشته دندانپزشکی:

در دندانپزشکی هم مثل پزشکی و داروسازی بعد از اینکه درس های عمومی و درس های علوم پایه دانشگاه رو گذراندید باید در آزمون جامع علوم پایه شرکت کنید و اگر چند بار در این آزمون رد بشن دیگه نمیتونین رشته دندانپزشکی رو ادامه بدین و فقط میتونین به یک رشته کاردانی یا کارشناسی تغییر رشته بدین.

قبل از شروع دوره کارورزی هم یک آزمون دارید به نام پره اینترنتی یا پیش کارورزی که اونجا هم باید حداقل ۵۰ درصد نمره رو کسب کنید تا بهتون اجازه بدن وارد دوره اینترنی یا کارورزی بشین. تا حداکثر ۳ بار میتونید در آزمون پره اینترنتی شرکت کنید. اینجا هم اگه رد بشید دیگه نمیتونین رشته دندانپزشکی رو ادامه بدین و اجازه دارید به یک رشته پایین تر کاردانی یا کارشناسی تغییر رشته بدین.

سطح دشواری درس های رشته دندانپزشکی:

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ : دوران تحصیل دانشجویی دندان از نظر درس و مطالب تئوری سر کلاس نسبتا از پزشکی و از داروسازی کمی راحتتره. سریعتر هم مدرک میگیری (یک تا یک و نیم سال زودتر از پزشکی دکتر میشی). دندانپزشکی عمومی هم مثل داروسازی ۶ ساله است. البته تفاوت سختی و آسونی درس ها انقدر هم زیاد نیست و اگه کمی درس های تئوری راحت تر یا کم حجم تر باشن، در عوض دانشجوهای رشته دندانپزشکی فشار جسمی و فیزیکی بیشتری روشون هست.

اختلاف درآمد دندانپزشک عمومی و متخصص:

اختلاف درآمد دندانپزشک عمومی و دندانپزشک متخصص (حداقل در بیشتر تخصص های دندان) اینقدر هم زیاد نیست ولی در پزشکی اختلاف درآمد پزشک عمومی با پزشک متخصص (مخصوصا تخصص هایی مثل زنان یا تخصص های جرحی دار) معمولا خیلی بیشتره. شاید همین یکی از دلایلی باشه که الان پزشکان عمومی زیادی دنبال ادامه تحصیل در مقطع تخصص و فوق تخصص هستن.

متوسط درآمد یک دندانپزشک عمومی که مطب نداره و فقط در کلینیک کار میکنه الان بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه است و به طور متوسط حدود ۱۵ میلیو تومان. کسانی که مطب دارن به شرط اینکه بیمار به تعداد کافی داشته باشن میتونن بیشتر از این هم درآمد داشته باشن. حداکثر درآمد یک پزشک عمومی تازه کار هم تقریبا همین اندازه است اما در پزشکی اگر شما تخصص خوبی قبول بشین معمولا درامدتون بالاتر و در اکثر موارد بالاتر از دندانپزشک متخصص خواهد بود.

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ : – اختلاف درآمد عمومی و متخصص

کار عملی دندانپزشک مهمتر از سواد تئوری:

کارنامه قبولی دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲ :  در پزشکی مخصوصا دوره عمومی درس خوندن دوره دانشجویی و تسلط کافی به مباحث کتاب ها در کنار کار بالینی مهم تر از دندانپزشکی است. اما در دندانپزشکی کار عملی و مهارت دست که بلد باشین روی دندان انجام بدین از درس خوندن مهم تره. یعنی اگر خیلی مطالب علمی بلد باشید و مطالعه زیادی داشته باشد ولی در کار عملی و دستی ضعیف باشید دندانپزشک خوبی نخواهید شد. دندانپزشکی مثل پزشکی نیست که با نسخه نوشتن هم شاید بتونید درآمد داشته باشید، باید کار عملی انجام بدین.

نمونه کارنامه قبولی رشته دندان پزشکی در کنکور 98 در منطقه 1

رتبه ها همگی مربوط به زیرگروه یک است

رتبه:246

تراز کل:11062

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه تهران-روزانه

ادبیات 64          عربی 76          دینی 91              زبان 56

ریاضی 58        زیست شناسی 92         فیزیک 87         شیمی 88

رتبه:543

تراز کل:10586

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه شیراز-روزانه

ادبیات 80         عربی 76         دینی 80           زبان 58

ریاضی 54        زیست شناسی 79        فیزیک 72        شیمی 83

رتبه:739

تراز کل:10383

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه رشت-روزانه

ادبیات 71         عربی 85       دینی 87           زبان 72

ریاضی 44         زیست شناسی 79        فیزیک 67      شیمی 78

رتبه:926

تراز کل:10238

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه قزوین-روزانه

ادبیات 47        عربی 58       دینی 79         زبان 95

ریاضی 69         زیست شناسی 88         فیزیک 65        شیمی 71

رتبه:1173

تراز کل:10071

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه اردبیل-روزانه

ادبیات 60          عربی 91           دینی 84        زبان 37

ریاضی 63        زیست شناسی 77         فیزیک 69         شیمی 67

رتبه:1281

تراز کل:10005

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه تبریز-پردیس خودگردان

ادبیات 44          عربی 34         دینی 80         زبان 40

ریاضی 88         زیست شناسی 73         فیزیک 77         شیمی 76

رتبه:1495

تراز کل:9907

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه زاهدان-روزانه

ادبیات 69           عربی 71       دینی 88          زبان 42

ریاضی 49          زیست شناسی 81          فیزیک 52         شیمی 61

رتبه:1874

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه کرمان-پردیس خودگردان

ادبیات 64            عربی 74       دینی 73           زبان 79

ریاضی 68          زیست شناسی 75        فیزیک 68         شیمی 62

رتبه:1936

تراز کل:9724

قبولی:دندانپزشکی دانشگاه کرمانشاه-پردیس خودگردان

ادبیات 78          عربی 80         دینی 84          زبان 79

ریاضی 45       زیست شناسی 72        فیزیک 54         شیمی 55

آخرین رتبه قبولی در رشته دندانپزشکی در کنکور 98 در منطقه 1 رتبه ای حدود 2000 و ترازی حدود 9700 داشته است.

کارنامه قبولی های دندانپزشکی سراسری ۱۴۰۲

توجه لطفا  :

این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .به محض دریافت کارنامه قبولی  دندانپزشکی 98 این مطلب به روز رسانی می شود …همچنین
به محض قرارگیری کارنامه قبولی های دندانپزشکی  98 ؛ در کانال هم اطلاع رسانی میکنیم
میتونید در کانال تلگراممون عضو شوید

  برای قبولی در رشته دلخواهتان چه نمره و رتبه ای لازم است ؟

این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .به محض دریافت کارنامه قبولی  دندانپزشکی 98 این مطلب به روز رسانی می شود …
شما گروه آزمایشی (تجربی) رشته (دندانپزشکي- دکتري ) از (دانشگاه علوم پزشکي اصفهان – پرديس خودگردان ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
6999 3014 958 منطقه 1 پسر اصفهان دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6976 3242 1020 منطقه 1 پسر اصفهان دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6456 3309 1043 منطقه 1 پسر اصفهان دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6525 4072 2034 منطقه 2 پسر قم دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6254 4346 2148 منطقه 2 پسر اصفهان دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6612 4393 2170 منطقه 2 پسر كاشان دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6498 6378 1278 منطقه 3 پسر شهرك مهاجران دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان
6436 6963 1400 منطقه 3 پسر سقز دندانپزشکي | دانشگاه علوم پزشکي اصفهان | پرديس خودگردان

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس اصفهان ۱۴۰۲ | کارنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403