کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دریافت-کارنامه-سبز-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای مشاهده و دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده اند، با دریافت کارنامه سبز ازمون استخدامی آموزش و پرورش و بررسی نمرات در صورت دارا بودن شرایط و امتیازات لازم می توانند در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ثبت نام نمایند. با ما همراه باشید.

کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه داده شده است.

محمد وحیدی با اشاره به پذیرفته شدگان کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار کرد: این افراد در آزمون استخدامی ادواری معروف به ماده 28 شرکت کردند که بر این مبنای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، ماده 28 آموزش و پرورش این مجوز را می‌دهد که فارغ التحصیلان سایر رشته‌ ها بتوانند با شرکت در این آزمون جذب آموزش و پرورش شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون شفاهی و کتبی باید دوره‌ هایی را در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بگذرانند و پس از موفقیت در دوره جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی یادآور شد: سازمان امور استخدامی نیز هر ساله ردیف‌ های استخدامی را برای جذب این داوطلبان در نظر می‌ گیرد ولی این ردیف‌ ها به طور کامل تکمیل نشده و تعدادی از این معلمان که در آزمون کتبی پذیرفته شدند، جذب آموزش و پرورش نشدند.

حدود 33 هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش وجود دارد.

وحیدی تصریح کرد: این افراد که به کارنامه‌ سبز ها معروف هستند قبولی در آزمون کتبی داشته‌ اند و خواهان جذب در آموزش و پرورش در ردیف‌ های استخدامی باقی مانده هستند که میزان ردیف های تکمیل نشده حدود 33 هزار ردیف استخدامی برآورد می‌شود.

وحیدی یادآور شد: در حالیکه آموزش و پرورش قصد دارد این ردیف‌های باقی مانده را به سال بعد موکول و با برگزاری آزمون جدید داوطلبان جدید جذب کند که این مسئله منطقی به نظر نمی‌ رسد.


بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

کارنامه سبز آموزش و پرورش

اخذ 15 هزار مجوز جذب برای کارنامه سبز های آموزش و پرورش :

نماینده مردم زاهدان در مجلس،گفت: مجوز جذب پانزده هزار نفر از کارنامه سبز های آموزش و پرورش، از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شد.

مجوز های صادر شده، شامل 1500 مجوز جذب باقی مانده از 3000 سهمیه جذب استان سیستان و بلوچستان نیز می شود. همچنین تلاش می‌ شود با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش، ویرایش مجوز های جذب به صورت استانی در نظر گرفته شود تا اداره کل استان بنا بر شرایط و نیاز خود به شکلی بهینه از این فرصت بهره برداری نماید.

زمان دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ تاکنون مشخص نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق انتشار کارنامه سبز ازمون استخدامی اموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

شما می توانید برای آگاهی از آخرین اخبار مربوط به برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ و زمان دقیق انتشار کارنامه سبز ازمون استخدامی اموزش و پرورش با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 در ارتباط باشید.

سایت مشاهده کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نشانی سایت مشاهده کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که در آزمون استخدامی سال گذشته شرکت کرده اند برای مشاهده و دریافت کارنامه سبز یا کارنامه نهایی ازمون استخدامی اموزش و پرورش، باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند.

ورود به سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به محض انتشار کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، لینک فوق فعال می شود.

راهنمای دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

راهنمای دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ادامه بیان شده است. لازم به ذکر است، جذب کارنامه سبز ها نیاز به قانون یا بخشنامه جدید ندارد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: جذب کارنامه سبز ها نیاز به قانون یا بخشنامه جدید ندارد و آموزش و پرورش می‌ تواند بر اساس نیاز خود با اولویت مناطق محروم بر اساس جنسیت و رشته، پذیرفته شدگان را دعوت مصاحبه و در صورت قبولی جذب کند.

وی با بیان اینکه مزیت این تصمیم، عدم برگزاری آزمون در شرایط کرونایی است، گفت: انتقال ردیف‌ های استخدامی به سال‌ های آینده اقدام منطقی به نظر نمی‌ ‎رسد و آموزش و پرورش می‌تواند از این نیرو های پذیرفته شده فقط با برگزاری یک مصاحبه و گذرانده دوره در دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش شوند.

نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی اموزش و پرورش به صورت زیر است:

  • برای دریافت کارنامه سبز ازمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • پس از ورود به سایت سنجش گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.
  • گزینه “کارنامه سبز آزمون استخدامی اموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب کنید.
  • اطلاعات خواسته شده را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  • پس از ورود به صفحه شخصی می توانید کارنامه نهایی خود را مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان

نمونه کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سازمان سنجش که به عنوان مجری رسمی این وزارتخانه مسئول فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی است، مدتی پس از برگزاری امتحانات کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در سامانه بارگذاری می‌کند. داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده بودند تا بتوانند به عنوان آموزگار مقطع ابتدایی و یا دبیر مقطع متوسطه اول مشغول به کار شوند، بایستی برای دیدن ریز نمرات و استخدام در آموزش و پرورش برای مشاهده کارنامه سبز اقدام نمایند.

سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org کلیه مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از ابتدای ثبت نام تا دوره مهارت آموزی برعهده دارد. معمولا هر سال پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تعدادی از داوطلبان ریزش پیدا می‌کنند و از ادامه راه منصرف می‌شوند، بنابراین داوطلبان دیگری که نتوانستند به هر دلیلی به مرحله بعد صعود کنند، می‌توانند با دریافت کارنامه سبز شانس دیگری برای ورود به مصاحبه حضوری پیدا کنند. در ادامه فایل نمونه کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش گذاشته شده است:

کارنامه سبزهای ماده ۲۸ آموزش و پرورش

ماده ۲۸ آموزش و پرورش | ماده 28 چیست؟ مطابق با ماده ۲۸ آموزش و پرورش در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گفته شده که برای جذب بخشی از نیروهای رشته آموزگاری و دبیری با توجه به ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و از میان داوطلبان آزمون استخدامی، با شرط گذراندن حداقل دوره یكساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان بلامانع است.به این ترتیب کارنامه سبزهای ماده ۲۸ آموزش و پرورش تنها در صورتی معتبر می‌باشد که پذیرفته شدگان مصاحبه حضوری پس از کسب موفقیت در آزمون نهایی، در دوره مهارت آموزی ثبت نام کنند. در این دوره یکساله مهارت و تخصص قبول شدگان تقویت می‌شود تا با آمادگی بیشتری برای تدریس در مهر ماه سال آینده حاضر شوند.

اگر سوالی درباره جزییات موضوع کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول کارنامه سبز آموزش و پرورش

✔️کارنامه سبز آزمون استخدامی اموزش و پرورش از چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان برای مشاهده کارنامه سبز ازمون استخدامی اموزش و پرورش باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند.

✔️کارنامه نهایی (سبز) آزمون استخدامی اموزش و پرورش چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دقیق انتشار کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️نحوه مشاهده کارنامه سبز آموزش و پرورش چگونه است؟

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه سبز آموزش و پرورش در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️کارنامه سبز استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

بعد از اعلام نتایج، کارنامه سبز آموزش و پرورش در سایت سنجش به منظور تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی بارگذاری می‌شود.

4.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. میترا

    من کارنامه سبز دبیری 1401هستم، در مصاحبه رد شدم،اگه کمبود نیرو دارید، چرا در تکمیل ظرفیت دنبال کارنامه قرمزها میرید،انصاف نیست، تا کی باید آزمون بدیم ولی تو مصاحبه بخاطر تک ظرفیتی رد بشیم

    پاسخ
  2. میترا

    من کارنامه سبز دبیری 1401هستم، در مصاحبه رد شدم،اگه کمبود نیرو دارید، چرا در تکمیل ظرفیت دنبال کارنامه قرمزها میرید،انصاف نیست، تا کی باید آزمون بدیم ولی تو مصاحبه بخاطر تک ظرفیتی رد بشیم

    پاسخ
  3. سمیه

    من به عنوان دهه شصتی ازمون ۱۴۰۱ کارنامه سبز شدم و نفر دوم و در مصاحبه امتیاز بالاتر نسبت به رقیبم کسب کردم اما گفتن ملاک قبولی ازمون کتبی هست خیلی در حق مان ظلم کردن با اینکه سابقه مشاوره داشتم در رشته مشاوره واحد اموزشی همچنان با مدرک فوق لیسانس بیکارم دو سال گریه کردم چرا ما ها رو درک نمیکنن

    پاسخ
  4. سمیرامختاری

    آموزش به فکر جذب همه ی نیروها هست الا کارنامه سبز.نمیدونم چه مشکلی باکارنامه سبزاداره

    پاسخ
  5. مرضیه

    من سال ۹۸ در بدترین شرایط قبول شدم ولی بخاطر تک ظریفیتی و سهمیه رد شدم توی مصاحبه الانم دارم بخاطر ماهی یک میلیون و پونصد تومن روزی ۱۰ ساعت کارگری میکنم در حالیکه یه نیرویی که چند سال پیش بازنشسته شده داره سر کلاس چرت میزنه و اسمش تدریسه چرا خیانت میکنن به قوانین خودشونم مگه ما تا دوسال اعتبار نداریم این کجای عدالته؟! واقعا چه کسی هست که صدای مارو بشنوه و به درد ما برسه؟؟؟

    پاسخ
  6. ج

    خواهشآ همه کارنامه سبزها را جذب کنید محل های تک ظرفیتی راویرایش وکارنامه سبز بیچاره را جذب کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی