کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد را مورد بحث قرار داده ایم. برای اطلاع از نحوه دریافت و مشاهده کارنامه ترمی و کارنامه کل دانشگاه آزاد می توانید با مشاور گروپ همراه باشید.

کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

کارنامه دانشجویی

بعد از پایان امتحانات و دریافت نمرات از سوی اساتید دانشجویان میخواهند بدانند وضعیت تحصیلیشان در این ترم چگونه بوده و نمرات آنها نسبت به ترم پیش چه قدر تغییر کرده است؟ و وضعیت تحصیلی وی چگونه می باشد؟ آیا می تواند در ترم بعد انتخاب واحد انجام دهد یا خیر؟ همه این عوامل با دیدن کارنامه تحصیلی میسر می شود.

کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد، یک نوع سند برای اثبات این است که فرد در دانشگاه تحصیل می کند و تعداد مشخصی درس را انتخاب واحد کرده و در امتحانات پایان ترم شرکت کرده است. نمرات دانشجو در هر درس نشان دهنده میزان تلاش و یادگیری فرد در آن درس مشخص است.

و با دیدن کارنامه فرد تصمیم میگیرد با توجه به وضعیت نمرات خود ترم بعد چند واحد درس بر میدارد و یا مشروط شده است و نشان از فارغ التحصیلی فرد می باشد.

کارنامه دانشجویی

کارنامه ترمی دانشگاه آزاد

بعد از پایان هر نیم ترم و برگزاری امتخانات نمرات ترم دانشجو در غالب کارنامه صادر می شود. کارنامه ترمی دانشگاه آزاد در پایان امتحانات نیم ترم و حدود یک ماه بعد از برگزاری امتحانات و دریافت و ثبت نمرات نهایی توسط استاد در سامانه قابل دریافت و مشاهده می باشد. این کارنامه وضعیت قبولی و مشروطی دانشجوی دانشگاه آزاد را نشان می دهد.

برای دریافت و مشاهده کارنامه ترمی داشگاه آزاد، دانشجویان باید وارد پنل کاربری خود درسامانه آموزشیار شوند و با وارد کردن رمزعبور و نام کاربری کارنامه در نیمسال تحصیلی را با انتخاب سال مورد نظر مشاهده می کنند.

مشاهده کارنامه کل در آموزشیار

علاوه بر کارنامه ترمی، کارنامه کل نیز در دانشگاه آزاد قابل مشاهده می باشد. کارنامه کل شامل ریز نمرات همه دروس دانشجو در طول ترم های تحصیلی که اخذ کرده می باشد. یعنی نمرات پایانی ترم اول تا هر ترمی که در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشد می شود.

کارنامه کل را در سامانه آموزشیار می توان مشاهده و دریافت کرد. برای مشاهده کارنامه کل در آموزشیار افراد باید وارد پنل کاربری خود در آموزشیار شوند و کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد را دریافت کنند.

مشاهده کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

همانطور که در بالا اشاره شد دانشجویان می توانند نمرات خود را در دانشگاه، کارنامه ترمی دانشگاه آزاد و کارنامه کل همراه ریز نمرات را در سات آموزشیار مشاهده کنند. بسته به نوع نیاز و درخواست دانشجویان مشاهده کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد بسیار راحت و آسان و درکمترین زمان انجام می شود.

برای برای مشاهده کارنامه دانشگاه آزاد باید از طریق آموزشیار اقدام کنید و در کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه به صورت آنلاین کارنامه دانشجویی را دریافت کنید. در ادامه نحوه دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد را توضیح داده ایم.

نحوه مشاهده کارنامه در آموزشیار

نحوه مشاهده کارنامه در آموزشیار برای دانشجویان دانشگاه آزاد به این صورت است که ابتدا باید وارد سایت آموزشیار  به نشانی edu.iau.ac.ir شوید

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

وارد پنل شخصی خود می شوید

در این صفحه باید از منوی سمت راست گزینه ثبت نام دروس دانشجو را کلیک کنید تا کشویی باز شود

در پایین باید گزینه مشاهده کارنامه دانشجویی را انتخاب کنبد

نحوه مشاهده کارنامه در آموزشیار

در این قسمت کارنامه کل دانشجویی دانشگاه آزاد را مشاهده می کنید که معدل کل تا لحظه ای که انتخاب واحد کرده اید و تعداد واحد های گذرانده شده را نمایش می دهد.

با رفتن به انتهای صفحه گزینه چاپ کارنامه وجود دارد که با زدن این گزینه پرینت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد را دریافت می کنید.

نحوه مشاهده کارنامه در آموزشیار

برای دیدن ریز نمرات دانشجویی دانشگاه آزاد صفحه را تا پایین میبرید و نمرات هر درس در هر نیمسال تحصیلی را که گذراندید مشاهده می کنید.

نحوه مشاهده کارنامه در آموزشیار

برای استفاده و دیدن خدمات دیگر از گزینه ها و منو هابی موجود در پنل شخصی خود باید استفاده کنید.

اگر برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد دچار مشکل شدید کارشناسان مشاور گروپ می توانند به شما کمک کنند.

ورود به سایت آموزشیار

برای مشاهده کارنامه دانشجویی، کارنامه کل، کارنامی ترمی دانشگاه آزاد و انجام کار های انتخاب واحد و پرداخت شهریه و موارد دیگر همگی در سامانه آموزشیار انجام می شود.

برای استفاده از خدمان آموزشیار ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید و عضو شوید. با عضویت در سایت  آموزشیار نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید و هر زمان که می خواهید وارد سامانه آموزشیار شوید با همین رمز عبور و نام کاربری از خدمات آموزشیار استفاده می کنید.

برای ورود به سایت آموزشیار روی لینک زیر بزنید.

ما در این مقاله کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد، نحوه دریافت کارنامه ترمی آزاد و موارد دیگر توضیح دادیم. اگر در هنگام ورود به آموزشیار و یا دریافت و دیدن کارنامه دانشجویی خود دچار مشکل هستید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد را چگونه دریافت کنم؟

نحوه دریافت کارنامه دانشگاه آزاد در متن مقاله توضیح داده شده است.

کارنامه ترمی دانشگاه آزاد چیست؟

به نمرات امتحان پایان ترم در انتهای هر ترم تحصیلی کارنامه ترمی می گویند.

مشاهده کارنامه دانشجویان دانشگاه آزاد در کدام سامانه انجام میشود؟

برای آشنایی با سایت دریافت کارنامه و نحوه پرینت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد به متن مقاله مراجعه کنید.

آیا ریز نمرات را در آموزشیار میتوانم دریافت کنم؟

بله ریز نمرات دانشجویان دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار قابل دریافت و پرینت است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403