شرايط گزینش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

100 زدن شیمی کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه شرايط گزینش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد بصورت کامل به مبحث شرايط گزینش دانشجو دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بپردازد. شما می توانید تمامی مقالات مرتبط با دانشگاه جامع علمی کاربردی را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

دانشگاه جامع علمی کاربردی

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در پذيرش دوره مذكور از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به آدرس www.sanjesh.org مي‌پذيرد؛ لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام، كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در پذيرش مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

روش گزينش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوي دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

1) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمامي مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامي از سوي متصديان كافي‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتي در تقاضانامه درج مي‌گردد. مسئووليت هرگونه خطا در اين مورد، متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش كشور به هيچ وجه امكان اصلاح اشتباهات مذكور را نداشته و هيچگونه عذري در اين زمينه پذيرفته نخواهد شد.

4) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان، پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي، يك نسخه پرينت از تقاضانامه خود تهيه و آن را نگهداري نمايند.

5) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ سایت مشاور گروپ و پيك‌ سنجش (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، سايت سازمان سنجش و در صورت لزوم،‌ از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار گزینش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرايط گزینش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی