کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱ ، موضوع مورد بحث در این مقاله است. با توجه به سوالات متعدد شما عزیزان در خصوص کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی 1401، در مقاله پیش رو به بررسی جزئیات این دوره خواهیم پرداخت. همراه ما باشید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

شرکت در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، برای افراد عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی و دارندگان مدرک كارشناسی ارشد و مدارک بالاتر گروه علوم پزشكی، امکان پذیر خواهد بود. این افراد در صورت تمایل به شرکت در این دوره،‌ باید در آزمون ورودی شرکت کرده و پذیرفته شوند.

کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی

رشته کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، برای طراحی برنامه‌ ریزی آموزشی علوم پزشکی در دانشگاه‌ های علوم پزشكی و مراكز آموزشی كشور، روی کار آمده و دانشجو جذب می کند. تخستین باری که گروه آموزش پزشکی مجازی دانشگاه علوم پزشكی تهران، در مقطع كارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو به صورت مجازی کرد، سال 1387 بود.

به طور کلی، آموزش پزشکی در اصطلاح دانشگاهی به رشته‌ ای گفته می شود که مبانی یادگیری و آموزش در پزشکی را بررسی می کند. حوزه‌ های اصلی آن شامل دوره آموزش پزشکی عمومی و دوره‌ های دستیاری می‌ باشد. آموزش پزشکی با توجه بر نظریه‌ های یادگیری، در فرآیند آموزش پزشکی راهکار و رویکرد های کار آمد ارائه میکند.

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، باید بتوانند مشکلات آموزشی از طریق تحقیقات مناسب را شناسایی کنند، راه حل های منطقی و قابل ارزیابی برای مسائل آموزشی ارائه دهند، در امر برنامه ریزی و مدیریت مسائل آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کمک های لازم را انجام داده و انتقال تکنولوژی ها و روش های مناسب آموزش برای ارتقای قابلیت های اعضای هیات علمی را داشته باشند .

شرایط کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱

شرایط کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱ ، شامل شیوه برگزاری و روند طی شدن دوره آموزشی،‌ می باشد که در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم و به شرح زیر خواهد بود:

  1. دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، به شیوه ترکیبی و با استفاده از روش‌ های مختلف تدریس همراه با مشاركت فعال دانشجویان ارائه می­ شود.
  2. كلاس­ های حضوری در هر نیمسال، در دو بخش اول و آخر نیمسال، هر كدام به مدت حداكثر 3 روز ارائه خواهند شد.
  3. بخش مجازی از طریق ارائه محتوای الکترونیکی، مطالعه مواد آموزشی ارایه شده، انجام و ارسال تکالیف ، به وسیله سامانه آموزش مجازی نوید در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود.
  4. برنامه ­های حضوری گروه (ژورنال کلاب و سمینارهای آموزشی) به میزان 2 ساعت در هفته برگزار می ­شود.
  5. آزمون پایان ترم دروس به شیوه حضوری برگزار می­ شود.
  6. حداقل و حداکثر واحد های مجاز برای اخذ، در هر نیمسال تحصیلی 6 و 12 واحد می­ باشد.
  7. سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته 5 سال پیش­بینی شده است.

در صورت بروز هر گونه سوال در خصوص کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، بازار کار ارشد آموزش پزشکی، رشته های مجاز برای ارشد آموزش پزشکی و… می توانید با 9099071613 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی

پذیرش و ثبت نام کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی، از طریق آزمون ورودی برگزار شده توسط گروه آموزش پزشکی صورت می‌ گیرد. اطلاع‌ رسانی در خصوص زمان، نحوه برگزاری آزمون و شرایط پذیرش از طریق سایت گروه آموزش پزشکی، سایت دانشکده مجازی و ارسال نامه به دانشکده‌های تابعه دانشگاه صورت می‌گیرد.

لازم است تا نکات زیر را در خصوص ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سه گروه زیر شرایط شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی، را خواهند داشت:

  1. اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دانشگاه­ های علوم پزشکی کشور
  2. دارندگان مدرک كارشناسی ارشد و مدارک بالاتر گروه علوم پزشكی
  3. دانشجویان دکترای حرفه ­ای (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) مطابق آیین‌نامه MD-MSc

تبصره 1: مطابق با آیین‌نامه تحصیل همزمان MD-MSc، دانشجویان پزشکی دوره دکترای عمومی در نیمسال 1 و 2 دوره پاتوفیزیولوژی و نیمسال 1 و 2 دوره کارآموزی امکان ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مجازی را دارند. دانشجویان دندانپزشکی و داروسازی دوره دکترای عمومی از نیمسال 4 تا 6 تحصیلی، امکان ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مجازی را دارند.

تبصره 2: مطابق ابلاغ معاون محترم آموزشی وقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دارندگان مدال­ های طلا، نقره و برنز انفرادی و طلای گروهی حیطه آموزش پزشکی و دارندگان مدال­ های طلای انفرادی و گروهی سایر حیطه­ ها در مرحله کشوری، شرایط شرکت در آزمون ورودی را دارند.

لازم به ذکر است که سهمیه قبولی دانشجویان، تا سقف 30 درصد از کل ظرفیت پذیرفته­ شدگان هر دوره می ­باشد. سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی بدون سقف مشخص است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه دانشکده مجازی علوم پزشکی تهران مراجعه کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی