راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی ساختمان نظام مهندسی 97 – 98

کاردانی فنی ساختمان

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی ساختمان نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله علمی آموزشی سعی دارد بصورت کامل به مبحث راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی ساختمان نظام مهندسی 97 – 98 بپردازد. شما می توانید سوالات مربوط به آزمون های حرفه مهندسی را از کارشناسان مشاور گروپ پرسش بفرمایید. با ما همراه باشید.

کاردانی فنی ساختمان

کاردانی فنی ساختمان:

1- احراز هویت شرکت‌کنندگان در جلسه آزمون‌های مهندسی و کاردانی، از طریق ارائه کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و پرینت کارت شناسایی آزمون و برای آزمون معماران تجربی از طریق کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و پرینت کارت شناسایی آزمون صورت خواهد گرفت. لذا مقتضی است اقدام لازم جهت تسریع مراحل صدور کارت عضویت تا قبل از آزمون برای اعضای جدید معمول گردد. همچنین اطلاع‌رسانی لازم به اعضای جدید که تاکنون برای دریافت کارت مراجعه ننموده‌اند انجام گردد تا در اسرع وقت نسبت به اخذ کارت عضویت خود اقدام نمایند.

2- کارت شناسایی آزمون از تاریخ 97/20/10 بر روی وب‌سایت آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir ارائه می‌شود که هریک از داوطلبان با وارد نمودن شماره عضویت سازمان استان، شماره شناسنامه و شماره پرونده می‌توانند پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نماید. لذا ضروری است در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم به داوطلبان صورت پذیرد و برای داوطلبانی که امکان تهیه پرینت را ندارند، پرینت کارت شناسایی توسط سازمان استان تهیه گردد.

3- لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود، درصورتی‌که در روز آزمون کارت شناسایی آزمون و کارت عضویت سازمان استان و یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار را به همراه نداشته باشند، حتی با ارائه تأییدیه ثبت‌نام، مجاز به شرکت در جلسه آزمون نمی‌باشند.

تذکر – کاردانی فنی ساختمان: لازم است ارکان اجرایی و نظارتی آزمون از فرمت کارت شناسایی آزمون و کارت عضویت سازمان استان اطلاع داشته باشند.

تذکر – کاردانی فنی ساختمان: چنانچه داوطلبی به هر دلیل در آزمون ثبت‌نام نکرده و یا ثبت‌نام خود را تأیید ننموده باشد به‌هیچ‌وجه مجاز به شرکت در جلسه آزمون نمی‌باشد.

تذکر – کاردانی فنی ساختمان: داوطلبان آزمونه‌ای مهندسی و کاردانی که عضو سازمان استان دیگری می‌باشند، لیکن محل آزمون خود را آن استان انتخاب نموده‌اند، با ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون و کارت عضویت سازمان استان خود مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

4- لازم است مسئولین احراز هویت داوطلبان، موارد زیر را انجام دهند:

  •  تطبیق عکس کارت عضویت سازمان استان و یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار داوطلب با چهره وی.
  • تطبیق شماره عضویت مندرج در کارت عضویت داوطلب با شماره عضویت درج‌شده در کارت شناسایی آزمون.
  • تطبیق شماره داوطلبی مندرج در کارت شناسایی آزمون با شماره صندلی و پاسخنامه داوطلب. رعایت مقررات ملّی ساختمان الزامی است.

5- فرم‌های صورت‌جلسه آزمون در اختیار ارکان برگزاری آزمون قرارگرفته که لازم است فرم هر صورت‌جلسه در دو نسخه تکثیر و توسط مسئولین مربوطه امضاء و به هر یک از نمایندگان ارکان اجرائی و نظارتی یک نسخه تحویل گردد.

  • تکمیل فرمهای صورت‌جلسه برگزاری آزمون، که لازم است کلیه صورت‌جلسه‌ها صرفاً در فرمهای ارسالی پیوست درج و توسط ارکان اجرایی و نظارتی آزمون تأیید گردد.
  • درصورتی‌که داوطلب در جلسه آزمون مرتکب تخلف گردد، لازم است مشخصات نامبرده در فرم صورت‌جلسه شماره پنج صورت‌جلسه متخلفین درج و توسط ارکان اجرایی و نظارتی آزمون تأیید شود. ضمناً مصادیق تخلف در آزمون در فرم صورت‌جلسه مذکور درج گردیده است.
  • پس از کنترل هویت داوطلبان لازم است صفحه اول فرم صورت‌جلسه احراز هویت داوطلبان (فرم شماره دو) توسط مسئولین احراز هویت داوطلبان تکمیل و پس از آزمون به تأیید ارکان اجرایی و نظارتی برسد. در مواردی که مشخص گردد شخص دیگری به‌جای داوطلب اصلی در جلسه آزمون حاضرشده است، لازم است با هماهنگی نماینده شرکت خدمات، این شخص به اتاقی که از قبل در نظر گرفته می‌شود راهنمایی شود و سپس با حضور مسئول احراز هویت داوطلبان و ارکان اجرایی و نظارتی آزمون، موضوع بررسی و صفحه دوم فرم شماره دو، تکمیل و توسط ارکان اجرایی و نظارتی آزمون تأییدشده و شخص موردنظر به بیرون از جلسه هدایت شود.
  • تکمیل فرم صورت‌جلسه غایبان آزمون (فرم شماره سه)، که لازم است شماره داوطلبان غایب هر آزمون در آن درج و توسط مسئول شمارش و ارکان اجرایی و نظارتی آزمون تأیید گردد.

مطالب تکمیلی آزمون نظام مهندسی

برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون کاردانی فنی ساختمان نظام مهندسی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی فنی ساختمان نظام مهندسی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ج_ ت

    با سلام و احترام
    از استان اصفهانم و مدرک کاردانی ساختمان را حدود ۱۰ سال دارم لیکن عضویت ندارم
    الان چگونه میتوانم عضو کانون شوم و مضافا اینکه آزمون برای این مدرک در جه تاریخی می باشد؟؟؟
    تا شرکت در این مرحله امکان داشته باشد ،از همکاری شما سپاسگزارم

    پاسخ
  2. حسین

    سلام
    میخواستم بدونم آیا نظام کاردانی هم درامدی داره با نه و اگر داره چه درامدی؟

    پاسخ
  3. علی راد

    درود بر شما.عرض ادب و احترام.
    من بیست سال تجربه کاری دارم و مدرک کاردانی دانشگاه ازاد هم دارم.میخوام عضو نظام مهندسی کاردانها بشم.در صورت امکان لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  4. حسین

    سلام.منابع ازمون کاردانی فنی رشته عمران چیست.وتاریخ ازمون رو میشه بفرمایید.ممنون

    پاسخ
  5. علی خزایی

    سلام لطفا تاریخ دقیق نوبت دوم آزمون نظام مهندسی کاردانی را سال ۹۷بفرمایید.
    در ضمن شماره های شما ببشتر اوقات مشغوله و من هنوز موفق نشدم با شما تماس بگیرم
    ممنونم

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام. متأسفانه با تغییراتی که در وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته، در حال حاضر زمان دقیق آزمون نوبت دوم سال ۱۳۹۷ از سوی این دفتر منتشر نشده است. درصورتیکه به هر دلیل امکان برقراری تماس با شماره اصلی مجموعه (9099071613) رو ندارید می توانید از طریق https://moshavergroup.com/blog/pay/ بسته های مشاوره ای مدت دار مجموعه را خریداری کنید و یا با شماره ی 70705011-021 تماس بگیرید

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی