دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ می پردازیم تا داوطلبان شرکت در این آزمون ضمن اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی، با نحوه دریافت آن از سایت سازمان سنجش آشنا شوند.

همچنین راهنمای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی برای آن دسته از داوطلبانی که بعد از گرفتن کارت متوجه وجود مغایرت در اطلاعات داوطلبی شان با اطلاعات مندرج بر روی کارت شده اند، قرار گرفته است.

آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به درخواست قوه قضاییه و به منظور صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۴۰۱ صبح روز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری در ۱۸ شهرستان سراسر کشور و به صورت قطبی برگزار می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی

همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی الزامی می باشد. بنابراین داوطلبانی که اقدام به ثبت نام آزمون دفاتر خدمات قضایی نموده اند باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون یعنی از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۲، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و پرینت آن نمایند. اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی درج می شوند عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره شناسنامه
  • تاریخ تولد
  • کد ملی
  • دین
  • سهمیه ایثارگران
  • مقطع و رشته تحصیلی
  • تاریخ فارغ التحصیل
  • زمان برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
  • حوزه امتحانی و محل برگزاری آزمون دفاتر خدمات قضایی

کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ مطابق با اطلاعیه کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی۱۴۰۱ که در سایت سازمان سنجش منتشر شد از روز سه شنبه 22 آذر آغاز و تا روز قبل از برگزاری آزمون یعنی 24 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب متقاضیان باید در این بازه زمانی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ نمایند. توصیه می کنیم در اولین فرصت پرینت کارت ورود به آزمون خود را تهیه کنید و آن را به ساعات پایانی روز قبل از آزمون موکول ننمایید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱
آغاز: روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۲ پایان: روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۳

اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی همان سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد و متقاضیان باید در زمان تعیین شده با مراجعه به این سایت کارت ورود به آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خود را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که توزیع کارت ورود به جلسه  آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ اینترنتی بوده و منحصرا از سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد.

با هدف دسترسی راحت تر شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در جدول زیر قرار گرفته است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی کلیک کنید

(با آغاز زمان انتشار کارت ورود به آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سایت سازمان سنجش، این لینک فعال و در دسترس شما مخاطبان گرامی قرار خواهد گرفت)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

برای آشنایی با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ به محض آغاز فرآیند انتشار کارت ورود به جلسه راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی در این مقاله قرار خواهد گرفت.

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره کردیم سازمان سنجش مسئولیت برگزاری این آزمون را به عهده دارد بنابراین داوطلبان باید از روز 22 آذر به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به آزمون دفاتر خدمات قضایی را با  طی کردن 5 مرحله دریافت نمایند.

  1. ابتدا باید به سایت سنجش وارد شوید. از لینک موجود در جدول بالا استفاده کنید یا آدرس sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نمایید.
  2. از منوی رنگی سمت راست سایت روی گزینه آزمون استخدامی بزنید، یا به بخش آزمون استخدامی در ستون میانی سایت سنجش مراجعه کنید.دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی
  3. روی سامانه جامع دریافت کارت شرکت در آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی 1401 کلیک کنید.کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی
  4. با وارد کردن اطلاعات داوطلبی خود مانند شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی و یا کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی به سیستم وارد شوید. چهار روش برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ارائه شده است. اگر برای ورود به سیستم دریافت کارت دچار مشکل شدید می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت نمایید.دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی
  5. در حساب کاربری خود روی کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کلیک کنید. با فشردن دکمه چاپ، فایل pdf کارت صادر و آماده ی پرینت می گردد.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ برای آن دسته از داوطلبانی که سهوا اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند و می خواهند به تصحیح آن بپردازند، امکان پذیر شده است و متقاضیان باید تا حداکثر پیش از شروع آزمون در تاریخ 24 آذر ماه 1401 اقدام به تصحیح اطلاعات خود نمایند.

مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دفاتر خدمات قضایی، ویرایش اطلاعات به دو صورت اینترنتی و حضوری بسته به نوع اطلاعات انجام می شود. با آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی، تصحیح مغایرت در اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد ملی، دین، سهمیه ایثارگران، مقطع و رشته تحصیلی، و همچنین تاریخ فارغ التحصیلی با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون دفاتر خدمات قضایی

در این بخش آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون دفاتر خدمات قضایی ارائه شده است چرا که اگر کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شما بدون عکس باشد و یا عکس داوطلب دیگری اشتباها بارگذاری شده، عکس تار و نا واضح بوده و یا فاقد مهر باشد باید برای اصلاح آن به صورت حضوری به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نواقص حوزه امتحانی خود مراجعه کنید.

مدارک لازم برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار داوطلب می باشد. متقاضیان گرامی باید از ساعت 8:30 صبح تا 12 ظهر و از 14 ظهر تا ساعت 17 عصر روز پنجشنبه 1401/9/24 به باجه رفع نقص حوزه خودشان مراجعه نمایند.

لینک دانلود راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ در این بخش قرار گرفته است.

برای دریافت لیست باجه های رفع نقص کارت آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ کلیک کنید.


ما در این مقاله به توضیح مهم ترین نکات برای دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ و نحوه دریافت آن از سایت سازمان سنجش پرداختیم. متقاضیان با اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ باید نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. اگر اطلاعات مندرج بر روی کارت آن ها با اطلاعات داوطلب شان متفاوت باشد باید در اسرع وقت آن را تصحیح نمایند. به همین دلیل راهنمای ویرایش کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی نیز در این مقاله خدمت شما داوطلبان گرامی ارائه شد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس با تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول دریافت کارت دفاتر خدمات قضایی

✔️دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی چه زمانی آغاز می گردد؟

✔️زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این مقاله ذکر شده است. چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش کارت خود را دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ چگونه است؟

✔️راهنمای کامل روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی در این مقاله ارائه شده است.

✔️ویرایش اطلاعات کارت آزمون دفاتر خدمات قضایی را چگونه انجام دهم؟

✔️راهنمای نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی در این مقاله قرار دارد. ویرایش کارت بسته به نوع مغایرت اطلاعات، به دو صورت اینترنتی و حضوری در باجه های رفع نقص انجام می پذیرد. لیست آدرس باجه رفع نواقص آزمون دفاتر خدمات قضایی ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403