دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ ، به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور نوبت دی، در بازه زمانی 29 و 30 دی ماه اعلام شده است داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ یکی از اقدامات لازم برای شرکت در جلسه آزمون می باشد. کلیه داوطلبان کنکور سراسری در هریک از گروه های آزمایشی پیش از حضور در جلسه آزمون باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ خود اقدام و آن را پرینت نمایند. حضور در جلسه کنکور بدون کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ممنوع است.

هر یک از داوطلبان لازم است پس دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه از جمله نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، گروه آزمایشی ، سال اخذ و عنوان دیپلم ، جنس ، شماره شناسنامه ، دین ، زبان امتحانی ، محل برگزاری آزمون را بررسی نمایند.

بیشتر بخوانید : وسایل مورد نیاز کنکور

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی ماه توسط سازمان سنجش اعلام شده است. کارت‌ ورود به جلسه آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون چند روز پیش از زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ نوبت دی ماه یعنی از روز یک شنبه 25 دی لغایت روز پنجشنبه، 29 دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی، از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعیین شده بود اما سازمان سنجش یک روز زودتر و در تاریخ شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ کارت ورود به جلسه را منتشر کرد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری sanjesh.org

نشانی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری sanjesh.org می باشد. داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ به منظور دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون لازم است از 25 الی 29 دی ماه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

توجه داشته باشید که دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه sanjesh.org کلیک نمایید

(با آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ در نوبت دی این لینک فعال گردیده است)


دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

اطلاعات لازم برای دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش چیست؟

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در راستای پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعاتی از قبیل شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) اقدام به پرینت یک نسخه از کارت ورود به جلسه آزمون 1402 و برگ راهنما نمایند.

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.

چگونه کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنیم؟

چگونه کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنیم؟ مراحل دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون به صورت زیر است:

  1. مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در بازه زمانی 25 الی 29 دی ماه
  2. کلیک بر روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲“
  3. انتخاب یکی از روشهای ارائه شده و درج اطلاعات خواسته شده
  4. پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ باید در بازه زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون صرفا از طریق سایت سنجش و به صورت اینترنتی امکانپذیر است.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه :

  • ​ ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org ، انتخاب گزینه ” سراسری “ از سمت راست

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

  •  کلیک روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ “

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

داوطلبان به چهار روش می توانند کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۲ رو دریافت کنند:

  1. با وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه
  2. با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه
  3. با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی
  4. با وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

  • پس از ورود به سامانه می توانید کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ را مشاهده و پرینت نمایید.

پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سایت www.sanjesh.org دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور چگونه است؟

هر چند بیش تر اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بند های مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به سایت سازمان سنجش تنها راه حل نمی باشد بنابراین سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به کنکور ۱۴۰۲ امکاناتی را به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست را در اختیار داوطلبان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ قرار می دهد.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در برخی اطلاعات می بایست به سایت سازمان سنجش ، باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست اقدام کنند. آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در این مقاله قرار خواهد گرفت.


از آنجایی که پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ و همراه داشتن آن، یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون است به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به این سرفصل اختصاص دادیم و سعی کردیم به کامل ترین شیوه ممکن درباره نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ از سایت سنجش sanjesh.org صحبت کنیم.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «کنکور 1402» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ چه تاریخی تعیین شده است؟

✔️براساس اطلاعیه منتشر شده کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از تاریخ 25 دی 1401 قابل دریافت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در این مقاله بیان شده است.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری چیست؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سنجش sanjesh.org منتشر می شود.

3.6/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نیروی خدماتی

    به فکر خدماتی و خدمتگذاران سرایداران هم باشید چرا حقوق منو مدیرمسؤول ده ملیون اختلاف داشته باشه منو زن و بچه ای که آرزوی یک کیلو گوشت میوه به دلمون مونده آخه با حقوق سه ملیون،قسط وام قبض آب برق چی بدم ،صدای آه دل فرزندانم را به گوش مسيولین برسانید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403