کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران، در روز هفتم آذر ماه 1401  برای داوطلبین شرکت در این آزمون فعال شده است. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله و بررسی نکات مربوط به آزمون در آن،‌ در انتها اطلاعات کافی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ داشته باشند.

شرکت پالایش نفت تهران از شرکت هایی است که برای جذب نیروی متخصص در زمینه هایی که شرکت به آن نیاز دارد،‌اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید.

کارت ورود به جلسه آزمون پالایشگاه تهران

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

داوطلبانی که در زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تهران،‌ اقدام کرده اند، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران، می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ در تاریخ 1401/09/07 ، برای داوطلبان منتشر شده است و آنها می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام،‌ نسبت به دریافت آن آقدام نمایند.


از نکاتی که باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌در نطر داشته باشید موارد زیر است.

  • سعی کنید قبل از آزمون به محل برگزاری آن بروید تا مسیر راه بهتر بشانسید و روز آزمون با آرامش بیشتری به محل آزمون برسید و در مسیر مجبور به پرس و برای یافتن مکان برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ نشوید.
  • حتما برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ در اسرع وقت اقدام کنید. و دریافت آن را به ساعات پایانی موکول نکنید. چراکه اگر با مشکلی برای دریافت رو به رو شدید،‌ زمان برای پیگیری و رفع آن داشته باشید.
  • شب قبل از آزمون تمامی وسایل و لوازم مربوط به آزمون از جمله، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ را به صورت آماده داشته باشید تا صبح آزمون وقتی برای جمع آوری وسایل تلف نکنید.

زمان بندی ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران 1401
زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران 1401/07/18 تا 1401/07/20
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران 1401/07/23
تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران 1401/07/28
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تهران 1401/09/07
زمان برگزاری آزمون کتبی 1401/08/12 و 1401/08/13
اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی هنوز اعلام نشده است
اعلام نتایج آزمون استخدامی هنوز اعلام نشده است

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

داوطلبان محترم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران، می بایست در زمان مقرر شده تا پیش از تاریخ آزمون از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران، به نشانی stc.sbu.ac.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

شرکت پالایش نفت تهران جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود از بین داوطلبان واجد شرایط طی آزمون کتبی و مصاحبه علمی تخصصی جهت کار در این شرکت به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید.

پالایشگاه تهران شرکت پالایش نفت ایرانی است، که ظرفیت پالایش آن ۲۳۵ هزار بشکه در روز می‌ باشد. این پالایشگاه در سال ۱۳۴٦ تأسیس شد و اکنون مشتمل بر دو پالایشگاه جنوبی و شمالی است، که تأسیسات آن در جنوب تهران مستقر می‌ باشد.

در صورتیکه هرگونه سوالی در خصوص آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تهران، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

زمان آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران ۱۴۰۱

زمان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تهران،‌ طبق اعلام رسمی روز 4 پنجشنبه مورخ 10 آذر 1401 ساعت 9 الی 11 می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر اقدام به ثبت نام در آزمون استخدایمخ شرکت پالایش نفت تهران کرده اند،‌ لازم است در روز آزمون در مکان تعیین شده در ساعت مقرر حضور یابند.

مکان آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران ۱۴۰۱: فلکه چهارم تهرانپارس بلوار وفادار شرقی ، بلوار رضا (بهار) پردیس فنی و مهندسی عباسپور

زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تهران، از تاریخ 1401/7/18 تا 1401/7/20 بوده است. و مطابق اطلاعات درج شد در دفترچه ثبت نام آزمون استخدا م شرکت پالایش نفت تهران، به درخواست های ثبت نام پس از این تاریخ،‌‌ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

❓چگونه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ را دریافت کنم؟

✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ می توانید از طریق سایت stc.sbu.ac.ir ،‌ اقدام نمایید.

❓زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران،‌ کی هست؟

✔️ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران، در روز هفتم آذر ماه 1401  برای داوطلبین شرکت در این آزمون فعال شده است.

❓لیست رشته های مورد پذیرش آزمون استخدامی پالایشگاه نفت تهران،‌کدام است ؟

✔️ مطابق اطلاعات آخرین دفترچه ثبت نام آزمون استخدام پالایشگاه نفت تهران، لیست رشته های مجاز ثبت نام در این آزمون، لیسانس مهندسی شیمی، لیسانس مهندسی مكانيک، لیسانس مهندسی برق ( قدرت)، فوق دیپلم مكانيك است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پالایشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی